Netjes, is dat 3? net als je iq?quote:Op woensdag 10 april 2019 13:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb mijn quotum al binnen voor vandaag
Alleen de snert ontbreekt nog.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:57 schreef yvonne het volgende:
ROOkworsten voor MODder.
Soort CUL met WKN combinatie dit.
quote:
Ik heb een extra extra geheim knopjequote:
Stukgemaakt.quote:
Ja, laat maar weer dan, zo is het niet leuk spelenquote:Op woensdag 10 april 2019 13:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb een extra extra geheim knopje
Pirep niet, hij staat door dit alles onderaan, alleen degeen die er in posten weten waar het staatquote:Op woensdag 10 april 2019 14:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, laat maar weer dan, zo is het niet leuk spelen
Die is allang ingeslagen, als een bomquote:Op woensdag 10 april 2019 14:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
hahha, jezus, slaat de ouderdom toe ofzo?
Je ziet er nog uit als 21quote:Op woensdag 10 april 2019 14:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die is allang ingeslagen, als een bom
Nu hoor ik dat vogeltje 'pirep'zeggenquote:
Lekker voor je !!!!quote:
Nou, daar klopt iets niet zo heel erg van , ik hoorde van de week op revalidatie dat die 2 jaar kankerbehandeling m'n lijf 10 jaar ouder heeft gemaaktquote:
Daar had ik dus ook meteen last van. Liever dit vogeltje dan dat andere 'vogeltje'.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu hoor ik dat vogeltje 'pirep'zeggen
Die kan ik nergens meer vindenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:04 schreef I. het volgende:
[..]
Daar had ik dus ook meteen last van. Liever dit vogeltje dan dat andere 'vogeltje'.
OKOK 31 DANquote:Op woensdag 10 april 2019 14:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, daar klopt iets niet zo heel erg van , ik hoorde van de week op revalidatie dat die 2 jaar kankerbehandeling m'n lijf 10 jaar ouder heeft gemaakt
Wat doe ik hier nog, ik moet met pensioen.
Ik heb nog wel wat modder voor een jonge strakke huidquote:Op woensdag 10 april 2019 14:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, daar klopt iets niet zo heel erg van , ik hoorde van de week op revalidatie dat die 2 jaar kankerbehandeling m'n lijf 10 jaar ouder heeft gemaakt
Wat doe ik hier nog, ik moet met pensioen.
Jawel, vorige week nog een mooie foto van d'r gemaaktquote:Op woensdag 10 april 2019 14:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij hebt haar zeker nooit in het echt gezien?
Stond ja, kan ik niet meer bijquote:Op woensdag 10 april 2019 14:05 schreef I. het volgende:
[..]
Stond gewoon op je eigen foksubdomein toch?Is die een keer leeggegooid ofzo.
de niet mod scquote:Op woensdag 10 april 2019 14:07 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die is lekker kleverig geworden zag ik
KB sterft van de slowchatsquote:
Smiley fail.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
80% van de topics zijn sowieso veredelde slowchats:+
quote:Op woensdag 10 april 2019 14:14 schreef I. het volgende:
Valt tegen dit. vogeltje is een eenzame dood gestorven.
Maar even hier ipv. in dat andere wél zichtbare topic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, vogeltje.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:15 schreef I. het volgende:
OH DEZE IS NU OOK WEER GEWOON ZICHTBAAR
KUT KUT
quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:14 schreef I. het volgende:
[..]
Maar even hier ipv. in dat andere wél zichtbare topic.En hij was wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |