Birdbox?quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:16 schreef Solotovski het volgende:
Keek laatst gewoon een goede film op netflix wajo
Deepwater horizonquote:
Ja vertel dan welke wat hebben we hier nou aan.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:16 schreef Solotovski het volgende:
Keek laatst gewoon een goede film op netflix wajo
ik had het zelf al weggehaaldquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kan geen verantwoordelijkheid in mijn schoenen geschoven krijgen voor jouw posts hoor.
Ja weinig hequote:Op vrijdag 5 april 2019 22:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja vertel dan welke wat hebben we hier nou aan.
quote:
Haha sorry schatjesquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat schattig dat je dat denkt. Uitslapen. Haha huilen.
Netjes hoor, geluk bestaat toch niet in het voetbal?quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
tfoe dit Liverpool
@:le_professeur
de 1-1 was lucky, want eigenlijk buitenspel.
De 1-2 en de 1-3 waren heerlijk
Zeker wel, we waren het alleen eenmalig oneens over of 1 specifieke situatie nu wel of niet geluk wasquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Netjes hoor, geluk bestaat toch niet in het voetbal?
Dat liet je wel weer goed blijken, man man manquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker wel, we waren het alleen eenmalig oneens over of 1 specifieke situatie nu wel of niet geluk was![]()
Ja volgend jaar is het jankenquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker wel, we waren het alleen eenmalig oneens over of 1 specifieke situatie nu wel of niet geluk was![]()
1e treffer was geluk. Of ja, de treffer was prima, het feit dat de treffer goedgekeurd werd, dat was geluk.
Duidelijkheid is belangrijk.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat liet je wel weer goed blijken, man man man
Guardiola naar Juventus en gaan met die banaan.quote:
Onbetrouwbaar die gozerquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat liet je wel weer goed blijken, man man man
Ik denk dat Pep helemaal in zijn nopjes is bij Cityquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Duidelijkheid is belangrijk.
[..]
Guardiola naar Juventus en gaan met die banaan.
Hij moet gewoon oprotten.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat Pep helemaal in zijn nopjes is bij City
Haha ja zo gaat het vaak he, er is altijd baas boven baas.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hij moet gewoon oprotten.
Guardiola + infinite funds is gewoon geen leuke combi![]()
Elk ander seizoen behalve dit seizoen + het vorige had LFC de titel nu al pretty much binnen.
Het dreigt wel uit elkaar te lopen ja, dat is wel jammer. Strijd voor plek 3 t/m 6 is wel echt fucking spannend, en de strijd om plek 7 voor Europa league ookquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha ja zo gaat het vaak he, er is altijd baas boven baas.
Heb liever dat andere teams ook mee gaan doen, zou weleens vier teams om de titel willen zien strijden.
Ja echt fooi jezelf maar weg zeg waardeloos dit.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja weinig he
Heb zelf ook altijd hekel als mensen dat doen
Doe k het zelf ook
quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat Pep helemaal in zijn nopjes is bij City
Nee in je neusquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:33 schreef Myrr het volgende:
Moet ik dat eigenlijk in de vriezer doen? Heb het omdat ik laatst halverwege het feestje alweer uitgeteld was en naar bed wilde maar het ligt een beetje te liggen.
Cokemon vind ik serieus een goeie.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
Kom hier met die pepschep, cokemon ik kies jou
een reageerbuisje?quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Cokemon vind ik serieus een goeie.
Weet iemand hier hoe zo'n buis heet waar je dus pep in doet en die het voor je in je neus blaast like wtf nooit meer knoeien nooit meer kutten met een sleutel wat is dit voor godding.
Ik pas wel op, want normaliter zijn users met een blauw kleurtje ongelooflijk kleinzerigquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik was al benieuwd naar de reactie van le prof, mijn avond is goed gestemd
Is ook een soort drugquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Echt he, en dat terwijl LFC 1e staat in de Premier League
Ligt op puntje van m'n tong gvdquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Cokemon vind ik serieus een goeie.
Weet iemand hier hoe zo'n buis heet waar je dus pep in doet en die het voor je in je neus blaast like wtf nooit meer knoeien nooit meer kutten met een sleutel wat is dit voor godding.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ligt op puntje van m'n sleutel gvd
Gelukkig ben ik niet kleinzerig.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik pas wel op, want normaliter zijn users met een blauw kleurtje ongelooflijk kleinzerig
Vond je zusje nietquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
nee jij bent klein geschapen hahaatjes
Kan hij er ook wat van? Dan stel ik mijn beeld even bij, dacht dat hij alleen veel bier dronk gezien die bolle toet.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik pleit voor de terugkeer van DRG, ben je @:driepink hier ook meteen kwijt
Ik zit op F&L, dus ik mag hier sowieso niets, hier regeert de lul van @Vanillekwark en de joint van @Amarantha (en ok, @haags_kwartiertje omdat Ajax verloren heeft, hahaatjes)quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit zeggen ze allemaal, tot je in hun ogen te ver gaat
Het is vrijdag. Dit keer is het normaal. Drink maar drie keer per week WAT PROBEER JE NOU TE ZEGGEN PROFquote:
Rob Trip is er niets bijquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan hij er ook wat van? Dan stel ik mijn beeld even bij, dacht dat hij alleen veel bier dronk gezien die bolle toet.
Dat je op je leukst bent als je drinkt, het was gewoon oprecht lekker bezigquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is vrijdag. Dit keer is het normaal. Drink maar drie keer per week WAT PROBEER JE NOU TE ZEGGEN PROF
Ja was ook maar een grapje.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat je op je leukst bent als je drinkt, het was gewoon oprecht lekker bezig
Daaaaarrrrquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is godverdomme haram
Meestal ben ik in zo'n situatie met andere mensen die ook Lazarus zijn, dus merk je het niet echt. Al schijn ik wel een fijne dronk te hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:44 schreef Myrr het volgende:
In het echt ben ik best kut hoor als ik goed gedronken heb. Dan ben ik irritant en aanwezig. Haat aanwezige mensen.
Maar dat is pas na minimaal anderhalve fles wijn.
Is een neppe moslim tochquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is godverdomme haram
Ja dat is wel zo. Iedereen is irritant en lam en schreeuwt door elkaar heen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meestal ben ik in zo'n situatie met andere mensen die ook Lazarus zijn, dus merk je het niet echt. Al schijn ik wel een fijne dronk te hebben.
Lazarus, bowie forevahquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meestal ben ik in zo'n situatie met andere mensen die ook Lazarus zijn, dus merk je het niet echt. Al schijn ik wel een fijne dronk te hebben.
Bij jou kan het er alleen maar beter op worden natuurlijk, dus dan is het al gauw positiefquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
haha mad jellyquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb echt een hekel aan die kneus
Hoorde laatst dat je perceptie ook best wel van invloed is, dat je bij stomdronken mensen ineens nuchter voelt en bij nuchtere mensen ineens stomdronken voelt met zelfde hoeveelheid promillage in bloedquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Iedereen is irritant en lam en schreeuwt door elkaar heen.
Klinkt legit.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoorde laatst dat je perceptie ook best wel van invloed is, dat je bij stomdronken mensen ineens nuchter voelt en bij nuchtere mensen ineens stomdronken voelt met zelfde hoeveelheid promillage in bloed
Ik denk dat je mij irl überhaupt positiever zou beoordelen. Niet dat ik een enorme act opvoer, maar toch.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bij jou kan het er alleen maar beter op worden natuurlijk, dus dan is het al gauw positief
Denk het ook welquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij irl überhaupt positiever zou beoordelen. Niet dat ik een enorme act opvoer, maar toch.
Geen enkele middenvelder van Arsenal voor wie ik hem zou willen ruilen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
HendersonBeperkte kut voetballer die denkt een hele grote jongen te zijn
half 5 ik gaquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij irl überhaupt positiever zou beoordelen. Niet dat ik een enorme act opvoer, maar toch.
Pics van je poesquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:51 schreef Myrr het volgende:
Haha mn poes kwam op mn poes liggen en de andere poes ging op de poes liggen.
Dat is geen gezanik. Dat jij nou niemand kon vinden om je nazaat in te lozenquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Liever dat dan dat gezanik over baby's ;p
Guendouziquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen enkele middenvelder van Arsenal voor wie ik hem zou willen ruilen.
Goquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Geheugen vol. Ultra vol. Moet foto's aan gaan drukken zodat ik ze kan verwijderen.
Spurs en United mogen wat mij betreft beide winnen tegen Cityquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Spannond!
Top4 ook, ik kijk met samengeknepen billetjes
Lief die laatste zin, wist niet dat het in je zat.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Spurs en United mogen wat mij betreft beide winnen tegen City![]()
Kan jij dan weer wat minder gebruiken.
Buiten LFC gun ik Arsenal het meeste in de huidige top 6 van Engeland. Ik heb niks tegen Arsenal, maar het is gewoon LFC first snap je. Al het andere is secundair bij me.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lief die laatste zin, wist niet dat het in je zat.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Buiten LFC gun ik Arsenal het meeste in de huidige top 6 van Engeland. Ik heb niks tegen Arsenal, maar het is gewoon LFC first snap je. Al het andere is secundair bij me.
Nee, alleen legale dingenquote:Op vrijdag 5 april 2019 15:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goedkoop wapens opkopen in het oostblok en die dan aan terroristische organisaties verkopen.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Only three players have both scored and assisted a goal in a single Premier League game as a substitute this season:
• Aaron Ramsey
• Pierre-Emerick Aubameyang
• Jordan Henderson The Liverpool man the first to do so in 2019.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:04 schreef Myrr het volgende:
Reknak wat een saai kutgedoe dit met jullie niemand reageert ook verder. Willen jullie de vrijmibo niet zo verpesten Oke dank.
Haat tegen koopploegen en United, daar kunnen we het over eens zijn.quote:
Altijd zo lekker scherp jij, ik leef gewoon nog die vrijdagavondvibequote:Op zaterdag 6 april 2019 00:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt hè, het was ondertussen allang zaterdag
tyft heel FIFA in 1 grote sinkhole met alles en iedereen erbij en wordt het saldo overgerschreven naar mijn rekening zodat er iets nuttigs mee kan worden gedaan nadat ik een eiland en vliegtuigen heb gekocht. Maar pls. Vertel meer over voetbal.quote:
Vertel me eens wat voor nuttige dingen je van plan bent te gaan maken, myrr spielbergquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
tyft heel FIFA in 1 grote sinkhole met alles en iedereen erbij en wordt het saldo overgerschreven naar mijn rekening zodat er iets nuttigs mee kan worden gedaan nadat ik een eiland en vliegtuigen heb gekocht. Maar pls. Vertel meer over voetbal.
Oh ik ga nu dus in verschillende typen materialen en grondsoorten gewassen proberen te kweken.quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vertel me eens wat voor nuttige dingen je van plan bent te gaan maken, myrr spielberg
Ik kan me niet voorstellen dat jij dat geld nuttiger zou besteden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
tyft heel FIFA in 1 grote sinkhole met alles en iedereen erbij en wordt het saldo overgerschreven naar mijn rekening zodat er iets nuttigs mee kan worden gedaan nadat ik een eiland en vliegtuigen heb gekocht. Maar pls. Vertel meer over voetbal.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ik ga nu dus in verschillende typen materialen en grondsoorten gewassen proberen te kweken.
r fucking tquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Beter zorgen dat er minder medicatie nodig isquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:12 schreef Myrr het volgende:
Oh ja met dat FIFA geld. Onbetaalbare medicijnen betaalbaar maken enzo.
Ja moet toch punten halen joh. Niet zo cool doen want heb dus zeer chemische fruitgeurconcentraties bemachtigd uit de vloeistof meng industrie en ben niet bang om het in je ogen te gooien.quote:
Zou FIFA zo rijk zijn?quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beter zorgen dat er minder medicatie nodig is
Heb denk ik toch liever die toolbox die je nauwelijks op kan tillen ;pquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja moet toch punten halen joh. Niet zo cool doen want heb dus zeer chemische fruitgeurconcentraties bemachtigd uit de vloeistof me nu industrie en ben niet bang om het in je ogen te gooien.
Wat een gebrek aan creativiteit heb jij.quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb denk ik toch liever die toolbox die je nauwelijks op kan tillen ;p
Gelukkig maar. Hou niet van meuk die iedereen heeftquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:20 schreef Myrr het volgende:
Er zijn echt maar heel weinig mensen die zo'n lelijke zonnebril zouden kopen.
Is goed Denzel.quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Hou niet van meuk die iedereen heeft
quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat een gebrek aan creativiteit heb jij.
Er zijn 1000010101001 manieren om je daarmee te doden en jij denkt dat je het overleeft omdat ik het niet op kan tillen.Dat is maar 1 manier.
Ja triest, maar VK weet net als ik dat het alleen om de Premier League gaat en de rest niet boeitquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:25 schreef Myrr het volgende:
Lol. Keukenkampioen divisie.
@:Le_Professeur
@:Vanillekwark
Jajajaquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja triest, maar VK weet net als ik dat het alleen om de Premier League gaat en de rest niet boeit
Ze verdienen miljaren met die WK's, maar in principe zijn ze nonprofit en draaien ze volgens mij al aantal jaar verleis. Eigen vermogen is een miljardje ofzo. Denk dat je beter de UEFA kan pakken met EK's en CL'squote:
Oh ja uefa bedoelde ik eigenlijk ook. Die dan.quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze verdienen miljaren met die WK's, maar in principe zijn ze nonprofit en draaien ze volgens mij al aantal jaar verleis. Eigen vermogen is een miljardje ofzo. Denk dat je beter de UEFA kan pakken met EK's en CL's
Je weet dat het seizoen al bijna voorbij is, kijkt je vriend geen voetbal verder?quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:33 schreef Myrr het volgende:
Keuken Kampioen disivie ik kan echt niet meer.
Lekker hoor, je wil gewoon allesquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ja uefa bedoelde ik eigenlijk ook. Die dan.
Geen tv maatquote:Op zaterdag 6 april 2019 10:11 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
yess eindelijk weer goede tv
Wie?quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:41 schreef Rozevla het volgende:
Jongens
Wisten jullie al hoe geweldig the Rolling Stones zijn ??
quote:Op zaterdag 6 april 2019 10:11 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
En ze gaat ook de kut van haar zusje bekijken.quote:Op zaterdag 6 april 2019 10:11 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
Watquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:46 schreef Chia het volgende:
[..]
En ze gaat ook de kut van haar zusje bekijken.
Niceequote:Op zaterdag 6 april 2019 11:46 schreef Chia het volgende:
[..]
En ze gaat ook de kut van haar zusje bekijken.
Is het handigquote:
Cockblock? HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kan niet openen
Heb een block denk ik
Cursus aftrekken? HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:55 schreef Chia het volgende:
Omg heb een keer cursus gehad van die Marcelle
Vertel ons allesquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:55 schreef Chia het volgende:
Ik kijk er altijd shit op in bed dus vind het heerlijk, soms als ik ga poepen ookquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is het handig
Blijft het leuk of is het meer van 1 aanzette en proberen en daara nooit meer gebruiken
Is 32gb genoeg
Is de Apple iPad 2018 wat
Wie ben jij nou weerquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:58 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[ afbeelding ]
10 op 10 voor Ali
Dit Wil ik ookquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik kijk er altijd shit op in bed dus vind het heerlijk, soms als ik ga poepen ook
Een sekscursusquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:55 schreef Chia het volgende:
Ga er voorquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit Wil ik ook
Ik ga er een kopen
Somsquote:Op zaterdag 6 april 2019 13:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dacht dat ''Hoi'' en dan de hele middag niet meer posten jouw tekst was
sorry maar ik vind posten als er maar 1 andere user is erg ongemakkelijk, tot de volgende keerquote:
mooi gezegdquote:Op zaterdag 6 april 2019 13:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry maar ik vind posten als er maar 1 andere user is erg ongemakkelijk, tot de volgende keer
quote:Op zaterdag 6 april 2019 13:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dacht dat ''Hoi'' en dan de hele middag niet meer posten jouw tekst was
Walgelijk figuurquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:47 schreef Rozevla het volgende:
Gaat die Haags me een note geven omdat ik zijn post aanpas
HAAAAAAAHAAAAAATJES
heyquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:29 schreef Catkiller het volgende:
Net alsof je je eigen bevalling hebt nagespeeld
Heyquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:29 schreef Catkiller het volgende:
Heyquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:29 schreef Catkiller het volgende:
nicequote:Op zaterdag 6 april 2019 15:29 schreef Catkiller het volgende:
Omdat jullie dat niet hebbenquote:
ik werd vanochtend 5 uur wakker en toen ging ik anime kijkenquote:Op zaterdag 6 april 2019 16:56 schreef Chloroform het volgende:
Doe niet alsof jullie wel een leven hebben
Goede zaterdag besteding welquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik werd vanochtend 5 uur wakker en toen ging ik anime kijken
Lekker he, same herequote:Op zaterdag 6 april 2019 17:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb inderdaad geen fluit gedaan vandaag, heerlijk
Waarom werd je in godsnaam om 5 uur wakker?quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik werd vanochtend 5 uur wakker en toen ging ik anime kijken
viel gisteren half 9 al in slaap, te hard gewerkt van de week denk ikquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom werd je in godsnaam om 5 uur wakker?
Wat kijk jequote:Op zaterdag 6 april 2019 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet je wat ik na het eten ga doen
anime kijken
Kan ik me haast niet voorstellenquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
viel gisteren half 9 al in slaap, te hard gewerkt van de week denk ik
Hej ik ookquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
viel gisteren half 9 al in slaap, te hard gewerkt van de week denk ik
was een erg bijzonder moment toen we als enigen zo vroeg op de discord waren, zal ik voor altijd koesterenquote:
Kipquote:
Dat maakt het niet minder kansloosquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar word ik niet in mijn reet genomen door de policy
Ja hermann was er gewoon bij hequote:Op zaterdag 6 april 2019 18:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
ze hebben zeker weer de hele dag gepraat over zo'n stevige kerel
ik zal je straks een uitnodiging sturenquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder kansloos
Animequote:Op zaterdag 6 april 2019 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
anime kijken
dat vind ik een zeer rare uitspraak. is een beetje hetzelfde als zeggen ''haha westerse TV'' of ''haha sport'' terwijl er zoveel soorten van zijnquote:
Daar zal ik hetzelfde mee doen als met alle uitnodigingen van tardyquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zal je straks een uitnodiging sturen
maar je vriendje Zosk zit vaker daar dan hierquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar zal ik hetzelfde mee doen als met alle uitnodigingen van tardy
Rtquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat vind ik een zeer rare uitspraak. is een beetje hetzelfde als zeggen ''haha westerse TV'' of ''haha sport'' terwijl er zoveel soorten van zijn
Moet hij wetenquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar je vriendje Zosk zit vaker daar dan hier
Dit is alleen maar nog een goede reden om er niet te zijnquote:
O ik zit er niet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is alleen maar nog een goede reden om er niet te zijn
zo zout hebben ze het nog nooit gegeten hahahaquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leuk van die discordgrappen die de rest niet snapt haha
Zolang ik jullie maar begrijp.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leuk van die discordgrappen die de rest niet snapt haha
en je vriendje Wenger danquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:24 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ohja nu je het zegt
Dan zit iedereen hier er behalve de mods en chloro
helaas we hebben onze gebruikerslimiet gehaaldquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Stuur maar dm met uitnodiging schat
Haaa wat?quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:28 schreef HPLC het volgende:
volgens mij kwam trouwens al eens iemand onder scrupuleus die discord binnen
had een uitnodiging ook afgewezen natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
helaas we hebben onze gebruikerslimiet gehaald
Lekker de hele dag tekenfilmpjes kijken.quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
anime kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |