Birdbox?quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:16 schreef Solotovski het volgende:
Keek laatst gewoon een goede film op netflix wajo
Deepwater horizonquote:
Ja vertel dan welke wat hebben we hier nou aan.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:16 schreef Solotovski het volgende:
Keek laatst gewoon een goede film op netflix wajo
ik had het zelf al weggehaaldquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kan geen verantwoordelijkheid in mijn schoenen geschoven krijgen voor jouw posts hoor.
Ja weinig hequote:Op vrijdag 5 april 2019 22:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja vertel dan welke wat hebben we hier nou aan.
quote:
Haha sorry schatjesquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat schattig dat je dat denkt. Uitslapen. Haha huilen.
Netjes hoor, geluk bestaat toch niet in het voetbal?quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
tfoe dit Liverpool
@:le_professeur
de 1-1 was lucky, want eigenlijk buitenspel.
De 1-2 en de 1-3 waren heerlijk
Zeker wel, we waren het alleen eenmalig oneens over of 1 specifieke situatie nu wel of niet geluk wasquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Netjes hoor, geluk bestaat toch niet in het voetbal?
Dat liet je wel weer goed blijken, man man manquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker wel, we waren het alleen eenmalig oneens over of 1 specifieke situatie nu wel of niet geluk was![]()
Ja volgend jaar is het jankenquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker wel, we waren het alleen eenmalig oneens over of 1 specifieke situatie nu wel of niet geluk was![]()
1e treffer was geluk. Of ja, de treffer was prima, het feit dat de treffer goedgekeurd werd, dat was geluk.
Duidelijkheid is belangrijk.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat liet je wel weer goed blijken, man man man
Guardiola naar Juventus en gaan met die banaan.quote:
Onbetrouwbaar die gozerquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat liet je wel weer goed blijken, man man man
Ik denk dat Pep helemaal in zijn nopjes is bij Cityquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Duidelijkheid is belangrijk.
[..]
Guardiola naar Juventus en gaan met die banaan.
Hij moet gewoon oprotten.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat Pep helemaal in zijn nopjes is bij City
Haha ja zo gaat het vaak he, er is altijd baas boven baas.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hij moet gewoon oprotten.
Guardiola + infinite funds is gewoon geen leuke combi![]()
Elk ander seizoen behalve dit seizoen + het vorige had LFC de titel nu al pretty much binnen.
Het dreigt wel uit elkaar te lopen ja, dat is wel jammer. Strijd voor plek 3 t/m 6 is wel echt fucking spannend, en de strijd om plek 7 voor Europa league ookquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha ja zo gaat het vaak he, er is altijd baas boven baas.
Heb liever dat andere teams ook mee gaan doen, zou weleens vier teams om de titel willen zien strijden.
Ja echt fooi jezelf maar weg zeg waardeloos dit.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja weinig he
Heb zelf ook altijd hekel als mensen dat doen
Doe k het zelf ook
quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat Pep helemaal in zijn nopjes is bij City
Nee in je neusquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:33 schreef Myrr het volgende:
Moet ik dat eigenlijk in de vriezer doen? Heb het omdat ik laatst halverwege het feestje alweer uitgeteld was en naar bed wilde maar het ligt een beetje te liggen.
Cokemon vind ik serieus een goeie.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
Kom hier met die pepschep, cokemon ik kies jou
een reageerbuisje?quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Cokemon vind ik serieus een goeie.
Weet iemand hier hoe zo'n buis heet waar je dus pep in doet en die het voor je in je neus blaast like wtf nooit meer knoeien nooit meer kutten met een sleutel wat is dit voor godding.
Ik pas wel op, want normaliter zijn users met een blauw kleurtje ongelooflijk kleinzerigquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik was al benieuwd naar de reactie van le prof, mijn avond is goed gestemd
Is ook een soort drugquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Echt he, en dat terwijl LFC 1e staat in de Premier League
Ligt op puntje van m'n tong gvdquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Cokemon vind ik serieus een goeie.
Weet iemand hier hoe zo'n buis heet waar je dus pep in doet en die het voor je in je neus blaast like wtf nooit meer knoeien nooit meer kutten met een sleutel wat is dit voor godding.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ligt op puntje van m'n sleutel gvd
Gelukkig ben ik niet kleinzerig.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik pas wel op, want normaliter zijn users met een blauw kleurtje ongelooflijk kleinzerig
Vond je zusje nietquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
nee jij bent klein geschapen hahaatjes
Kan hij er ook wat van? Dan stel ik mijn beeld even bij, dacht dat hij alleen veel bier dronk gezien die bolle toet.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik pleit voor de terugkeer van DRG, ben je @:driepink hier ook meteen kwijt
Ik zit op F&L, dus ik mag hier sowieso niets, hier regeert de lul van @Vanillekwark en de joint van @Amarantha (en ok, @haags_kwartiertje omdat Ajax verloren heeft, hahaatjes)quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit zeggen ze allemaal, tot je in hun ogen te ver gaat
Het is vrijdag. Dit keer is het normaal. Drink maar drie keer per week WAT PROBEER JE NOU TE ZEGGEN PROFquote:
Rob Trip is er niets bijquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan hij er ook wat van? Dan stel ik mijn beeld even bij, dacht dat hij alleen veel bier dronk gezien die bolle toet.
Dat je op je leukst bent als je drinkt, het was gewoon oprecht lekker bezigquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is vrijdag. Dit keer is het normaal. Drink maar drie keer per week WAT PROBEER JE NOU TE ZEGGEN PROF
Ja was ook maar een grapje.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat je op je leukst bent als je drinkt, het was gewoon oprecht lekker bezig
Daaaaarrrrquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is godverdomme haram
Meestal ben ik in zo'n situatie met andere mensen die ook Lazarus zijn, dus merk je het niet echt. Al schijn ik wel een fijne dronk te hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:44 schreef Myrr het volgende:
In het echt ben ik best kut hoor als ik goed gedronken heb. Dan ben ik irritant en aanwezig. Haat aanwezige mensen.
Maar dat is pas na minimaal anderhalve fles wijn.
Is een neppe moslim tochquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is godverdomme haram
Ja dat is wel zo. Iedereen is irritant en lam en schreeuwt door elkaar heen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meestal ben ik in zo'n situatie met andere mensen die ook Lazarus zijn, dus merk je het niet echt. Al schijn ik wel een fijne dronk te hebben.
Lazarus, bowie forevahquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meestal ben ik in zo'n situatie met andere mensen die ook Lazarus zijn, dus merk je het niet echt. Al schijn ik wel een fijne dronk te hebben.
Bij jou kan het er alleen maar beter op worden natuurlijk, dus dan is het al gauw positiefquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
haha mad jellyquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb echt een hekel aan die kneus
Hoorde laatst dat je perceptie ook best wel van invloed is, dat je bij stomdronken mensen ineens nuchter voelt en bij nuchtere mensen ineens stomdronken voelt met zelfde hoeveelheid promillage in bloedquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Iedereen is irritant en lam en schreeuwt door elkaar heen.
Klinkt legit.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoorde laatst dat je perceptie ook best wel van invloed is, dat je bij stomdronken mensen ineens nuchter voelt en bij nuchtere mensen ineens stomdronken voelt met zelfde hoeveelheid promillage in bloed
Ik denk dat je mij irl überhaupt positiever zou beoordelen. Niet dat ik een enorme act opvoer, maar toch.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bij jou kan het er alleen maar beter op worden natuurlijk, dus dan is het al gauw positief
Denk het ook welquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij irl überhaupt positiever zou beoordelen. Niet dat ik een enorme act opvoer, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |