Birdbox?quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:16 schreef Solotovski het volgende:
Keek laatst gewoon een goede film op netflix wajo
Deepwater horizonquote:
Ja vertel dan welke wat hebben we hier nou aan.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:16 schreef Solotovski het volgende:
Keek laatst gewoon een goede film op netflix wajo
ik had het zelf al weggehaaldquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kan geen verantwoordelijkheid in mijn schoenen geschoven krijgen voor jouw posts hoor.
Ja weinig hequote:Op vrijdag 5 april 2019 22:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja vertel dan welke wat hebben we hier nou aan.
quote:
Haha sorry schatjesquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat schattig dat je dat denkt. Uitslapen. Haha huilen.
Netjes hoor, geluk bestaat toch niet in het voetbal?quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
tfoe dit Liverpool
@:le_professeur
de 1-1 was lucky, want eigenlijk buitenspel.
De 1-2 en de 1-3 waren heerlijk
Zeker wel, we waren het alleen eenmalig oneens over of 1 specifieke situatie nu wel of niet geluk wasquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Netjes hoor, geluk bestaat toch niet in het voetbal?
Dat liet je wel weer goed blijken, man man manquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker wel, we waren het alleen eenmalig oneens over of 1 specifieke situatie nu wel of niet geluk was![]()
Ja volgend jaar is het jankenquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker wel, we waren het alleen eenmalig oneens over of 1 specifieke situatie nu wel of niet geluk was![]()
1e treffer was geluk. Of ja, de treffer was prima, het feit dat de treffer goedgekeurd werd, dat was geluk.
Duidelijkheid is belangrijk.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat liet je wel weer goed blijken, man man man
Guardiola naar Juventus en gaan met die banaan.quote:
Onbetrouwbaar die gozerquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat liet je wel weer goed blijken, man man man
Ik denk dat Pep helemaal in zijn nopjes is bij Cityquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Duidelijkheid is belangrijk.
[..]
Guardiola naar Juventus en gaan met die banaan.
Hij moet gewoon oprotten.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat Pep helemaal in zijn nopjes is bij City
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |