Birdbox?quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:16 schreef Solotovski het volgende:
Keek laatst gewoon een goede film op netflix wajo
Deepwater horizonquote:
Ja vertel dan welke wat hebben we hier nou aan.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:16 schreef Solotovski het volgende:
Keek laatst gewoon een goede film op netflix wajo
ik had het zelf al weggehaaldquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kan geen verantwoordelijkheid in mijn schoenen geschoven krijgen voor jouw posts hoor.
Ja weinig hequote:Op vrijdag 5 april 2019 22:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja vertel dan welke wat hebben we hier nou aan.
quote:
Haha sorry schatjesquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat schattig dat je dat denkt. Uitslapen. Haha huilen.
Netjes hoor, geluk bestaat toch niet in het voetbal?quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
tfoe dit Liverpool
@:le_professeur
de 1-1 was lucky, want eigenlijk buitenspel.
De 1-2 en de 1-3 waren heerlijk
Zeker wel, we waren het alleen eenmalig oneens over of 1 specifieke situatie nu wel of niet geluk wasquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Netjes hoor, geluk bestaat toch niet in het voetbal?
Dat liet je wel weer goed blijken, man man manquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker wel, we waren het alleen eenmalig oneens over of 1 specifieke situatie nu wel of niet geluk was![]()
Ja volgend jaar is het jankenquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker wel, we waren het alleen eenmalig oneens over of 1 specifieke situatie nu wel of niet geluk was![]()
1e treffer was geluk. Of ja, de treffer was prima, het feit dat de treffer goedgekeurd werd, dat was geluk.
Duidelijkheid is belangrijk.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat liet je wel weer goed blijken, man man man
Guardiola naar Juventus en gaan met die banaan.quote:
Onbetrouwbaar die gozerquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat liet je wel weer goed blijken, man man man
Ik denk dat Pep helemaal in zijn nopjes is bij Cityquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Duidelijkheid is belangrijk.
[..]
Guardiola naar Juventus en gaan met die banaan.
Hij moet gewoon oprotten.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat Pep helemaal in zijn nopjes is bij City
Haha ja zo gaat het vaak he, er is altijd baas boven baas.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hij moet gewoon oprotten.
Guardiola + infinite funds is gewoon geen leuke combi![]()
Elk ander seizoen behalve dit seizoen + het vorige had LFC de titel nu al pretty much binnen.
Het dreigt wel uit elkaar te lopen ja, dat is wel jammer. Strijd voor plek 3 t/m 6 is wel echt fucking spannend, en de strijd om plek 7 voor Europa league ookquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha ja zo gaat het vaak he, er is altijd baas boven baas.
Heb liever dat andere teams ook mee gaan doen, zou weleens vier teams om de titel willen zien strijden.
Ja echt fooi jezelf maar weg zeg waardeloos dit.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja weinig he
Heb zelf ook altijd hekel als mensen dat doen
Doe k het zelf ook
quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat Pep helemaal in zijn nopjes is bij City
Nee in je neusquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:33 schreef Myrr het volgende:
Moet ik dat eigenlijk in de vriezer doen? Heb het omdat ik laatst halverwege het feestje alweer uitgeteld was en naar bed wilde maar het ligt een beetje te liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |