Daaaaarrrrquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is godverdomme haram
Meestal ben ik in zo'n situatie met andere mensen die ook Lazarus zijn, dus merk je het niet echt. Al schijn ik wel een fijne dronk te hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:44 schreef Myrr het volgende:
In het echt ben ik best kut hoor als ik goed gedronken heb. Dan ben ik irritant en aanwezig. Haat aanwezige mensen.
Maar dat is pas na minimaal anderhalve fles wijn.
Is een neppe moslim tochquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is godverdomme haram
Ja dat is wel zo. Iedereen is irritant en lam en schreeuwt door elkaar heen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meestal ben ik in zo'n situatie met andere mensen die ook Lazarus zijn, dus merk je het niet echt. Al schijn ik wel een fijne dronk te hebben.
Lazarus, bowie forevahquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meestal ben ik in zo'n situatie met andere mensen die ook Lazarus zijn, dus merk je het niet echt. Al schijn ik wel een fijne dronk te hebben.
Bij jou kan het er alleen maar beter op worden natuurlijk, dus dan is het al gauw positiefquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
haha mad jellyquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb echt een hekel aan die kneus
Hoorde laatst dat je perceptie ook best wel van invloed is, dat je bij stomdronken mensen ineens nuchter voelt en bij nuchtere mensen ineens stomdronken voelt met zelfde hoeveelheid promillage in bloedquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Iedereen is irritant en lam en schreeuwt door elkaar heen.
Klinkt legit.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoorde laatst dat je perceptie ook best wel van invloed is, dat je bij stomdronken mensen ineens nuchter voelt en bij nuchtere mensen ineens stomdronken voelt met zelfde hoeveelheid promillage in bloed
Ik denk dat je mij irl überhaupt positiever zou beoordelen. Niet dat ik een enorme act opvoer, maar toch.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bij jou kan het er alleen maar beter op worden natuurlijk, dus dan is het al gauw positief
Denk het ook welquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij irl überhaupt positiever zou beoordelen. Niet dat ik een enorme act opvoer, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |