Ik pas wel op, want normaliter zijn users met een blauw kleurtje ongelooflijk kleinzerigquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik was al benieuwd naar de reactie van le prof, mijn avond is goed gestemd
Is ook een soort drugquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Echt he, en dat terwijl LFC 1e staat in de Premier League
Ligt op puntje van m'n tong gvdquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Cokemon vind ik serieus een goeie.
Weet iemand hier hoe zo'n buis heet waar je dus pep in doet en die het voor je in je neus blaast like wtf nooit meer knoeien nooit meer kutten met een sleutel wat is dit voor godding.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ligt op puntje van m'n sleutel gvd
Gelukkig ben ik niet kleinzerig.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik pas wel op, want normaliter zijn users met een blauw kleurtje ongelooflijk kleinzerig
Vond je zusje nietquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
nee jij bent klein geschapen hahaatjes
Kan hij er ook wat van? Dan stel ik mijn beeld even bij, dacht dat hij alleen veel bier dronk gezien die bolle toet.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik pleit voor de terugkeer van DRG, ben je @:driepink hier ook meteen kwijt
Ik zit op F&L, dus ik mag hier sowieso niets, hier regeert de lul van @Vanillekwark en de joint van @Amarantha (en ok, @haags_kwartiertje omdat Ajax verloren heeft, hahaatjes)quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit zeggen ze allemaal, tot je in hun ogen te ver gaat
Het is vrijdag. Dit keer is het normaal. Drink maar drie keer per week WAT PROBEER JE NOU TE ZEGGEN PROFquote:
Rob Trip is er niets bijquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan hij er ook wat van? Dan stel ik mijn beeld even bij, dacht dat hij alleen veel bier dronk gezien die bolle toet.
Dat je op je leukst bent als je drinkt, het was gewoon oprecht lekker bezigquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is vrijdag. Dit keer is het normaal. Drink maar drie keer per week WAT PROBEER JE NOU TE ZEGGEN PROF
Ja was ook maar een grapje.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat je op je leukst bent als je drinkt, het was gewoon oprecht lekker bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |