Ja moet toch punten halen joh. Niet zo cool doen want heb dus zeer chemische fruitgeurconcentraties bemachtigd uit de vloeistof meng industrie en ben niet bang om het in je ogen te gooien.quote:
Zou FIFA zo rijk zijn?quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beter zorgen dat er minder medicatie nodig is
Heb denk ik toch liever die toolbox die je nauwelijks op kan tillen ;pquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja moet toch punten halen joh. Niet zo cool doen want heb dus zeer chemische fruitgeurconcentraties bemachtigd uit de vloeistof me nu industrie en ben niet bang om het in je ogen te gooien.
Wat een gebrek aan creativiteit heb jij.quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb denk ik toch liever die toolbox die je nauwelijks op kan tillen ;p
Gelukkig maar. Hou niet van meuk die iedereen heeftquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:20 schreef Myrr het volgende:
Er zijn echt maar heel weinig mensen die zo'n lelijke zonnebril zouden kopen.
Is goed Denzel.quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Hou niet van meuk die iedereen heeft
quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat een gebrek aan creativiteit heb jij.
Er zijn 1000010101001 manieren om je daarmee te doden en jij denkt dat je het overleeft omdat ik het niet op kan tillen.Dat is maar 1 manier.
Ja triest, maar VK weet net als ik dat het alleen om de Premier League gaat en de rest niet boeitquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:25 schreef Myrr het volgende:
Lol. Keukenkampioen divisie.
@:Le_Professeur
@:Vanillekwark
Jajajaquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja triest, maar VK weet net als ik dat het alleen om de Premier League gaat en de rest niet boeit
Ze verdienen miljaren met die WK's, maar in principe zijn ze nonprofit en draaien ze volgens mij al aantal jaar verleis. Eigen vermogen is een miljardje ofzo. Denk dat je beter de UEFA kan pakken met EK's en CL'squote:
Oh ja uefa bedoelde ik eigenlijk ook. Die dan.quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze verdienen miljaren met die WK's, maar in principe zijn ze nonprofit en draaien ze volgens mij al aantal jaar verleis. Eigen vermogen is een miljardje ofzo. Denk dat je beter de UEFA kan pakken met EK's en CL's
Je weet dat het seizoen al bijna voorbij is, kijkt je vriend geen voetbal verder?quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:33 schreef Myrr het volgende:
Keuken Kampioen disivie ik kan echt niet meer.
Lekker hoor, je wil gewoon allesquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ja uefa bedoelde ik eigenlijk ook. Die dan.
Geen tv maatquote:Op zaterdag 6 april 2019 10:11 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
yess eindelijk weer goede tv
Wie?quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:41 schreef Rozevla het volgende:
Jongens
Wisten jullie al hoe geweldig the Rolling Stones zijn ??
quote:Op zaterdag 6 april 2019 10:11 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
En ze gaat ook de kut van haar zusje bekijken.quote:Op zaterdag 6 april 2019 10:11 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
Watquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:46 schreef Chia het volgende:
[..]
En ze gaat ook de kut van haar zusje bekijken.
Niceequote:Op zaterdag 6 april 2019 11:46 schreef Chia het volgende:
[..]
En ze gaat ook de kut van haar zusje bekijken.
Is het handigquote:
Cockblock? HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kan niet openen
Heb een block denk ik
Cursus aftrekken? HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:55 schreef Chia het volgende:
Omg heb een keer cursus gehad van die Marcelle
Vertel ons allesquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:55 schreef Chia het volgende:
Omg heb een keer cursus gehad van die Marcelle
Ik kijk er altijd shit op in bed dus vind het heerlijk, soms als ik ga poepen ookquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is het handig
Blijft het leuk of is het meer van 1 aanzette en proberen en daara nooit meer gebruiken
Is 32gb genoeg
Is de Apple iPad 2018 wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |