Altijd zo lekker scherp jij, ik leef gewoon nog die vrijdagavondvibequote:Op zaterdag 6 april 2019 00:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt hè, het was ondertussen allang zaterdag
tyft heel FIFA in 1 grote sinkhole met alles en iedereen erbij en wordt het saldo overgerschreven naar mijn rekening zodat er iets nuttigs mee kan worden gedaan nadat ik een eiland en vliegtuigen heb gekocht. Maar pls. Vertel meer over voetbal.quote:
Vertel me eens wat voor nuttige dingen je van plan bent te gaan maken, myrr spielbergquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
tyft heel FIFA in 1 grote sinkhole met alles en iedereen erbij en wordt het saldo overgerschreven naar mijn rekening zodat er iets nuttigs mee kan worden gedaan nadat ik een eiland en vliegtuigen heb gekocht. Maar pls. Vertel meer over voetbal.
Oh ik ga nu dus in verschillende typen materialen en grondsoorten gewassen proberen te kweken.quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vertel me eens wat voor nuttige dingen je van plan bent te gaan maken, myrr spielberg
Ik kan me niet voorstellen dat jij dat geld nuttiger zou besteden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
tyft heel FIFA in 1 grote sinkhole met alles en iedereen erbij en wordt het saldo overgerschreven naar mijn rekening zodat er iets nuttigs mee kan worden gedaan nadat ik een eiland en vliegtuigen heb gekocht. Maar pls. Vertel meer over voetbal.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ik ga nu dus in verschillende typen materialen en grondsoorten gewassen proberen te kweken.
r fucking tquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Beter zorgen dat er minder medicatie nodig isquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:12 schreef Myrr het volgende:
Oh ja met dat FIFA geld. Onbetaalbare medicijnen betaalbaar maken enzo.
Ja moet toch punten halen joh. Niet zo cool doen want heb dus zeer chemische fruitgeurconcentraties bemachtigd uit de vloeistof meng industrie en ben niet bang om het in je ogen te gooien.quote:
Zou FIFA zo rijk zijn?quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beter zorgen dat er minder medicatie nodig is
Heb denk ik toch liever die toolbox die je nauwelijks op kan tillen ;pquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja moet toch punten halen joh. Niet zo cool doen want heb dus zeer chemische fruitgeurconcentraties bemachtigd uit de vloeistof me nu industrie en ben niet bang om het in je ogen te gooien.
Wat een gebrek aan creativiteit heb jij.quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb denk ik toch liever die toolbox die je nauwelijks op kan tillen ;p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |