Geen enkele middenvelder van Arsenal voor wie ik hem zou willen ruilen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
HendersonBeperkte kut voetballer die denkt een hele grote jongen te zijn
half 5 ik gaquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij irl überhaupt positiever zou beoordelen. Niet dat ik een enorme act opvoer, maar toch.
Pics van je poesquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:51 schreef Myrr het volgende:
Haha mn poes kwam op mn poes liggen en de andere poes ging op de poes liggen.
Dat is geen gezanik. Dat jij nou niemand kon vinden om je nazaat in te lozenquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Liever dat dan dat gezanik over baby's ;p
Guendouziquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen enkele middenvelder van Arsenal voor wie ik hem zou willen ruilen.
Goquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Geheugen vol. Ultra vol. Moet foto's aan gaan drukken zodat ik ze kan verwijderen.
Spurs en United mogen wat mij betreft beide winnen tegen Cityquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Spannond!
Top4 ook, ik kijk met samengeknepen billetjes
Lief die laatste zin, wist niet dat het in je zat.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Spurs en United mogen wat mij betreft beide winnen tegen City![]()
Kan jij dan weer wat minder gebruiken.
Buiten LFC gun ik Arsenal het meeste in de huidige top 6 van Engeland. Ik heb niks tegen Arsenal, maar het is gewoon LFC first snap je. Al het andere is secundair bij me.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lief die laatste zin, wist niet dat het in je zat.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Buiten LFC gun ik Arsenal het meeste in de huidige top 6 van Engeland. Ik heb niks tegen Arsenal, maar het is gewoon LFC first snap je. Al het andere is secundair bij me.
Nee, alleen legale dingenquote:Op vrijdag 5 april 2019 15:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goedkoop wapens opkopen in het oostblok en die dan aan terroristische organisaties verkopen.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Only three players have both scored and assisted a goal in a single Premier League game as a substitute this season:
• Aaron Ramsey
• Pierre-Emerick Aubameyang
• Jordan Henderson The Liverpool man the first to do so in 2019.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:04 schreef Myrr het volgende:
Reknak wat een saai kutgedoe dit met jullie niemand reageert ook verder. Willen jullie de vrijmibo niet zo verpesten Oke dank.
Haat tegen koopploegen en United, daar kunnen we het over eens zijn.quote:
Altijd zo lekker scherp jij, ik leef gewoon nog die vrijdagavondvibequote:Op zaterdag 6 april 2019 00:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt hè, het was ondertussen allang zaterdag
tyft heel FIFA in 1 grote sinkhole met alles en iedereen erbij en wordt het saldo overgerschreven naar mijn rekening zodat er iets nuttigs mee kan worden gedaan nadat ik een eiland en vliegtuigen heb gekocht. Maar pls. Vertel meer over voetbal.quote:
Vertel me eens wat voor nuttige dingen je van plan bent te gaan maken, myrr spielbergquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
tyft heel FIFA in 1 grote sinkhole met alles en iedereen erbij en wordt het saldo overgerschreven naar mijn rekening zodat er iets nuttigs mee kan worden gedaan nadat ik een eiland en vliegtuigen heb gekocht. Maar pls. Vertel meer over voetbal.
Oh ik ga nu dus in verschillende typen materialen en grondsoorten gewassen proberen te kweken.quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vertel me eens wat voor nuttige dingen je van plan bent te gaan maken, myrr spielberg
Ik kan me niet voorstellen dat jij dat geld nuttiger zou besteden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
tyft heel FIFA in 1 grote sinkhole met alles en iedereen erbij en wordt het saldo overgerschreven naar mijn rekening zodat er iets nuttigs mee kan worden gedaan nadat ik een eiland en vliegtuigen heb gekocht. Maar pls. Vertel meer over voetbal.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ik ga nu dus in verschillende typen materialen en grondsoorten gewassen proberen te kweken.
r fucking tquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Beter zorgen dat er minder medicatie nodig isquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:12 schreef Myrr het volgende:
Oh ja met dat FIFA geld. Onbetaalbare medicijnen betaalbaar maken enzo.
Ja moet toch punten halen joh. Niet zo cool doen want heb dus zeer chemische fruitgeurconcentraties bemachtigd uit de vloeistof meng industrie en ben niet bang om het in je ogen te gooien.quote:
Zou FIFA zo rijk zijn?quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beter zorgen dat er minder medicatie nodig is
Heb denk ik toch liever die toolbox die je nauwelijks op kan tillen ;pquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja moet toch punten halen joh. Niet zo cool doen want heb dus zeer chemische fruitgeurconcentraties bemachtigd uit de vloeistof me nu industrie en ben niet bang om het in je ogen te gooien.
Wat een gebrek aan creativiteit heb jij.quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb denk ik toch liever die toolbox die je nauwelijks op kan tillen ;p
Gelukkig maar. Hou niet van meuk die iedereen heeftquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:20 schreef Myrr het volgende:
Er zijn echt maar heel weinig mensen die zo'n lelijke zonnebril zouden kopen.
Is goed Denzel.quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Hou niet van meuk die iedereen heeft
quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat een gebrek aan creativiteit heb jij.
Er zijn 1000010101001 manieren om je daarmee te doden en jij denkt dat je het overleeft omdat ik het niet op kan tillen.Dat is maar 1 manier.
Ja triest, maar VK weet net als ik dat het alleen om de Premier League gaat en de rest niet boeitquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:25 schreef Myrr het volgende:
Lol. Keukenkampioen divisie.
@:Le_Professeur
@:Vanillekwark
Jajajaquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja triest, maar VK weet net als ik dat het alleen om de Premier League gaat en de rest niet boeit
Ze verdienen miljaren met die WK's, maar in principe zijn ze nonprofit en draaien ze volgens mij al aantal jaar verleis. Eigen vermogen is een miljardje ofzo. Denk dat je beter de UEFA kan pakken met EK's en CL'squote:
Oh ja uefa bedoelde ik eigenlijk ook. Die dan.quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze verdienen miljaren met die WK's, maar in principe zijn ze nonprofit en draaien ze volgens mij al aantal jaar verleis. Eigen vermogen is een miljardje ofzo. Denk dat je beter de UEFA kan pakken met EK's en CL's
Je weet dat het seizoen al bijna voorbij is, kijkt je vriend geen voetbal verder?quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:33 schreef Myrr het volgende:
Keuken Kampioen disivie ik kan echt niet meer.
Lekker hoor, je wil gewoon allesquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ja uefa bedoelde ik eigenlijk ook. Die dan.
Geen tv maatquote:Op zaterdag 6 april 2019 10:11 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
yess eindelijk weer goede tv
Wie?quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:41 schreef Rozevla het volgende:
Jongens
Wisten jullie al hoe geweldig the Rolling Stones zijn ??
quote:Op zaterdag 6 april 2019 10:11 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
En ze gaat ook de kut van haar zusje bekijken.quote:Op zaterdag 6 april 2019 10:11 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
Watquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:46 schreef Chia het volgende:
[..]
En ze gaat ook de kut van haar zusje bekijken.
Niceequote:Op zaterdag 6 april 2019 11:46 schreef Chia het volgende:
[..]
En ze gaat ook de kut van haar zusje bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |