maar k doe 't nietquote:
Maar straks mislukt het...quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alles op rood. 50% kans om mijn leven in een klap een stuk aangenamer te maken.
ja je zou maar een keer op zwart inzettenquote:Op vrijdag 5 april 2019 14:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alles op rood. 50% kans om mijn leven in een klap een stuk aangenamer te maken.
Zie hierboven. Je krijgt 10% bovenop je geld na een dag.quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misschien. Kom met een zakelijk voorstel
Ik wil geen rente. Ik investeer in start-ups etc. Kom met een businessplan en wellicht krijg je een zak met duitenquote:Op vrijdag 5 april 2019 14:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zie hierboven. Je krijgt 10% bovenop je geld na een dag.
Cheetje maatquote:Op vrijdag 5 april 2019 14:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik wil geen rente. Ik investeer in start-ups etc. Kom met een businessplan en wellicht krijg je een zak met duiten
Heb daar niks te zoekenquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
oké netjes
@:Flamarande, kijk zo kan het ook
Altijd als ik jouw naam lees krijg k zin in frikandel speciaalquote:
Heyy.quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik wil geen rente. Ik investeer in start-ups etc. Kom met een businessplan en wellicht krijg je een zak met duiten
haha, dikzakquote:Op vrijdag 5 april 2019 15:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Altijd als ik jouw naam lees krijg k zin in frikandel speciaal
Oh sorry hoor nog grotere slimmerik.quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vroeg niet of het mag, slimmerik.
Goedkoop wapens opkopen in het oostblok en die dan aan terroristische organisaties verkopen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |