Die laat het erg vaak afweten laatste weken.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe alleen tieten OP's voor @:2nutz maar die is er nu niet
kijk in je shirt zou ik zeggenquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:46 schreef Driepink het volgende:
Post je geen tieten voor je 2e vriend? (ik)
quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat een kleine stapel, hplc eet veel meer
ik hou ervan om werk gedelegeerd te krijgen en het niet te doenquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:49 schreef Solotovski het volgende:
Ik hou ervan om werk te delegeren xodat ik minder hoef te doen
ik zou dat zelf nooit doenquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
gooit er zelfs een kontje op, wat een held
mijn kontje is altijd lekkerquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
als het vers gebakken brood is is het kontje ook lekker
Je hebt zellufquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:46 schreef Driepink het volgende:
Post je geen tieten voor je 2e vriend? (ik)
als je 40 bent kun je het allebei doenquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:54 schreef Myrr het volgende:
Zin in Efteling maar ja ook zin in eerst auto kopen.
Geef geld.
verkoop je lichaamquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:54 schreef Myrr het volgende:
Geef geld.
Is leasen een optie als je geen geld hebt om te kopen?quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:54 schreef Myrr het volgende:
Geef geld.
hahahahqquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je 40 bent kun je het allebei doen
Niet als je nog geen hypotheek hebt nee.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is leasen een optie als je geen geld hebt om te kopen?
Valide punt ja.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niet als je nog geen hypotheek hebt nee.
Dan kunnen we straks een hypotheek van 3 euro 50 krijgen .
Jaquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je 40 bent kun je het allebei doen
ga je ook naar Monaco?quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja![]()
Lekker drie keer per jaar op vakantie.
oké netjesquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is voor paupers. Ik ga gewoon weekendje naar Nieuw - Zeeland.
Weekendje nog wel.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is voor paupers. Ik ga gewoon weekendje naar Nieuw - Zeeland.
Niks, lekker laten gaan en een zalf voor waterpokken smeren. Ouders zitten er vaak meer mee dan het kind zelf.quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:02 schreef Myrr het volgende:
Haags hoe gingen waterpokken bij die van jou?
Hier zit het zelfs op zn oogbal. Die is helemaal rood en bloeduitstorting.en om zn anoe heen, pimmel zit onder. Bij zijn traanbuis en binnenkant van zn oren.
Vind het echt heel zielig.
Ah nee hij zit er zelf ook best wel mee. Mag hem niet aanraken ook en hele tijd koorts.quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks, lekker laten gaan en een zalf voor waterpokken smeren. Ouders zitten er vaak meer mee dan het kind zelf.
Oke dat is wel minder ja. Even een dagje minder, zal morgen wel al flink opgeknapt zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah nee hij zit er zelf ook best wel mee. Mag hem niet aanraken ook en hele tijd koorts.
Heb alleen zo'n verkoelende schuim, maar dat doet dus ook pijn met smeren.
Ja beter voor de nachtrust. Heeft de halve nacht liggen janken omdat zn reet pijn doet.quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oke dat is wel minder ja. Even een dagje minder, zal morgen wel al flink opgeknapt zijn.
Hallootjesquote:
Ahwquote:Op vrijdag 5 april 2019 12:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja beter voor de nachtrust. Heeft de halve nacht liggen janken omdat zn reet pijn doet.
prima post, onterechte topickillquote:Op vrijdag 5 april 2019 13:31 schreef Rozevla het volgende:
BROODJE KIP SATÉ.
KOMT DAT OP TEEVEE?????
Bedankt vriend possetjequote:Op vrijdag 5 april 2019 13:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
prima post, onterechte topickill
Bij deze dus wel.quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:19 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb zin om coke te kopen maar ja daar hoor je mij ook niet over
Hahahaha oeeepsieee3quote:
maar k doe 't nietquote:
Maar straks mislukt het...quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alles op rood. 50% kans om mijn leven in een klap een stuk aangenamer te maken.
ja je zou maar een keer op zwart inzettenquote:Op vrijdag 5 april 2019 14:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alles op rood. 50% kans om mijn leven in een klap een stuk aangenamer te maken.
Zie hierboven. Je krijgt 10% bovenop je geld na een dag.quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misschien. Kom met een zakelijk voorstel
Ik wil geen rente. Ik investeer in start-ups etc. Kom met een businessplan en wellicht krijg je een zak met duitenquote:Op vrijdag 5 april 2019 14:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zie hierboven. Je krijgt 10% bovenop je geld na een dag.
Cheetje maatquote:Op vrijdag 5 april 2019 14:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik wil geen rente. Ik investeer in start-ups etc. Kom met een businessplan en wellicht krijg je een zak met duiten
Heb daar niks te zoekenquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
oké netjes
@:Flamarande, kijk zo kan het ook
Altijd als ik jouw naam lees krijg k zin in frikandel speciaalquote:
Heyy.quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik wil geen rente. Ik investeer in start-ups etc. Kom met een businessplan en wellicht krijg je een zak met duiten
haha, dikzakquote:Op vrijdag 5 april 2019 15:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Altijd als ik jouw naam lees krijg k zin in frikandel speciaal
Oh sorry hoor nog grotere slimmerik.quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vroeg niet of het mag, slimmerik.
Goedkoop wapens opkopen in het oostblok en die dan aan terroristische organisaties verkopen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |