Waarom werd je in godsnaam om 5 uur wakker?quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik werd vanochtend 5 uur wakker en toen ging ik anime kijken
viel gisteren half 9 al in slaap, te hard gewerkt van de week denk ikquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom werd je in godsnaam om 5 uur wakker?
Wat kijk jequote:Op zaterdag 6 april 2019 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet je wat ik na het eten ga doen
anime kijken
Kan ik me haast niet voorstellenquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
viel gisteren half 9 al in slaap, te hard gewerkt van de week denk ik
Hej ik ookquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
viel gisteren half 9 al in slaap, te hard gewerkt van de week denk ik
was een erg bijzonder moment toen we als enigen zo vroeg op de discord waren, zal ik voor altijd koesterenquote:
Kipquote:
Dat maakt het niet minder kansloosquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar word ik niet in mijn reet genomen door de policy
Ja hermann was er gewoon bij hequote:Op zaterdag 6 april 2019 18:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
ze hebben zeker weer de hele dag gepraat over zo'n stevige kerel
ik zal je straks een uitnodiging sturenquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder kansloos
Animequote:Op zaterdag 6 april 2019 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet je wat ik na het eten ga doen
anime kijken
dat vind ik een zeer rare uitspraak. is een beetje hetzelfde als zeggen ''haha westerse TV'' of ''haha sport'' terwijl er zoveel soorten van zijnquote:
Daar zal ik hetzelfde mee doen als met alle uitnodigingen van tardyquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zal je straks een uitnodiging sturen
maar je vriendje Zosk zit vaker daar dan hierquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar zal ik hetzelfde mee doen als met alle uitnodigingen van tardy
Rtquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat vind ik een zeer rare uitspraak. is een beetje hetzelfde als zeggen ''haha westerse TV'' of ''haha sport'' terwijl er zoveel soorten van zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |