Avondmaalsgrapjequote:
Ik eet een jodenkoekquote:
Toch niet van die voorgebakken dingen he?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:35 schreef Zipportal het volgende:
Gewoon pannenkoeken van Koopmans.
@:wereldgozer
opwarmkoekenquote:Op zondag 31 maart 2019 20:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Toch niet van die voorgebakken dingen he?
Die verkoopt Koopmans toch niet? Gewoon zelf maken.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Toch niet van die voorgebakken dingen he?
New-Zealand 50-0.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Onthoofdinkje hier onthoofdinkje daar
Goede actrice! Goed scenario!quote:Op zondag 31 maart 2019 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een smerige jaloerse stoker die Nancy :’)
KRUIZIG HEMquote:
ik vond hem leukquote:
Had verwacht dat Volkert nog wel even terug kwam met een actiequote:
Ze lacht al weer.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:53 schreef Snowsquall het volgende:
Wat een kut eind met een verdrietige Hannah
quote:Op zondag 31 maart 2019 20:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe heet dat nummer wat ze draaiden bij de Rammadammadoendan?
Simarik van Tarkanquote:Op zondag 31 maart 2019 20:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe heet dat nummer wat ze draaiden bij de Rammadammadoendan?
Kijk je toch niet.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is echt zo’n serie die het bij een seizoen had moeten laten. Gelukkig is het bijna voorbij, maar de epische series waarmee Ebbinge zichzelf vast in een rijtje plaatste komen ze niet eens bij in de buurt...
Die man speelt zo goed, maakt alles ongemakkelijk. Geniaal als je dat in het echt doet.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:01 schreef Felixa het volgende:
Wat een heerlijke teksten had Anton weer.
"Dit is de lekkerste harakiri die ik ooit heb gegeten."
"Harira."
"Oh ja, harakiri was natuurlijk met die Chinezen, met die zwaarden."
![]()
Ditquote:Op zondag 31 maart 2019 21:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die man speelt zo goed, maakt alles ongemakkelijk. Geniaal als je dat in het echt doet.
Inderdaad en aan het begin de marocco mint thee aanbieden aan die ouders....quote:Op zondag 31 maart 2019 21:01 schreef Felixa het volgende:
"Harira."
![]()
Wat is daar grappig aan?quote:Op zondag 31 maart 2019 21:01 schreef Felixa het volgende:
"Harira."
![]()
Die gezichtsuitdrukkingen met die vingertjes omhoog telkens hahaha zo heerlijk awkward.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die man speelt zo goed, maakt alles ongemakkelijk. Geniaal als je dat in het echt doet.
Terwijl het al ramadan is....quote:Op zondag 31 maart 2019 21:07 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Inderdaad en aan het begin de marocco mint thee aanbieden aan die ouders....
Ik vond het meer een echte anton-opmerking "ja dat is natuurlijk van die chinezen, zelfmoord... met zwaarden... niet met bomgordels..."quote:
Ja ik ook maar volgens mij heeft Amir ook wel door dat Anton niet meer te redden isquote:Op zondag 31 maart 2019 21:19 schreef Leandra het volgende:
Ik had verwacht dat Amir hem zou verbeteren en "Japans" zou zeggen.
Wel een geweldige rol voor Bianca Krijgsman die toch altijd een beetje een sullig en onschuldig type speelt, nou begon Nancy ook zo, maar dit nare is denk ik een mooie aanvulling.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ik ook maar volgens mij heeft Amir ook wel door dat Anton niet meer te redden is
Ik haat Nancy... Kuthoer
Ja idd. En ze ziet Hannah natuurlijk als hele erge bedreiging maar oi ik was echt in staat haar neer te hoeken zo plaatsvervangend boos was ikquote:Op zondag 31 maart 2019 21:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel een geweldige rol voor Bianca Krijgsman die toch altijd een beetje een sullig en onschuldig type speelt, nou begon Nancy ook zo, maar dit nare is denk ik een mooie aanvulling.
met die dikke pens.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die gezichtsuitdrukkingen met die vingertjes omhoog telkens hahaha zo heerlijk awkward.
Een goede grove negergrap kan ik smakelijk om lachen, maar dit zijn allemaal flauwe softe opmerkingen. Niet echt grappig imo. Al een paar keer gekeken, maar vind het allemaal een beetje flauwe humor op het niveau van 'oh hij zegt een vooroordeel over een Marokkaan hihi'quote:Op zondag 31 maart 2019 21:35 schreef golfer het volgende:
Heerlijke aflevering weer vol vooroordelen en net foute opmerkingen met als hoogtepunt die over de bomgordels.
Voor iemand aan wie je nog moet uitleggen waar harakiri vandaan komt is het natuurlijk best wel mogelijk dat er jou wat subtiele grappen ontgaan.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Een goede grove negergrap kan ik smakelijk om lachen, maar dit zijn allemaal flauwe softe opmerkingen. Niet echt grappig imo. Al een paar keer gekeken, maar vind het allemaal een beetje flauwe humor op het niveau van 'oh hij zegt een vooroordeel over een Marokkaan hihi'
Hoef je niet meteen in de aanval te schieten als ik die politiek correcte garpjes die zogenaamd 'de grens opzoeken' geen zak aan vind.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor iemand aan wie je nog moet uitleggen waar harakiri vandaan komt is het natuurlijk best wel mogelijk dat er jou wat subtiele grappen ontgaan.
Hij eindigde nog met "bomgordels....".quote:Op zondag 31 maart 2019 21:01 schreef Felixa het volgende:
"Harira."
![]()
#metoo ... veruit!quote:
Of niet snapt.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoef je niet meteen in de aanval te schieten als ik die politiek correcte garpjes die zogenaamd 'de grens opzoeken' geen zak aan vind.
Dat jij je aangevallen voelt zegt ook wel iets.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen in de aanval te schieten als ik die politiek correcte garpjes die zogenaamd 'de grens opzoeken' geen zak aan vind.
quote:Op maandag 1 april 2019 02:37 schreef Bonken het volgende:
Zo te lezen hoopten de meesten hier lekker te lachen om grove grappen omtrent dat islamitisch echtpaar, maar men koos ervoor de serieuze kant op te gaan. Door de enorme gevolgen van vermeend kindermisbruik aan te kaarten en hoe onvoorzichtig mensen daar mee omgaan.
Mooi dat men de schrijvers deze ruimte heeft gegeven. En ze pakten het met beide handen aan.
Het was eigenlijk ook niet leuk om naar te kijken ... Mel en Kim en vooral Nancy die heel vals bezig waren. De verkeerd voorgelichte directeur die het in wezen goed bedoelt ... maar in het gesprek met Folkert vertelde dat hij zich vooral niks moest aantrekken van het gerond bazuin van Hannah.![]()
Met alle gevolgen van dien ... Maar wat een goede aflevering! Voor geïnteresseerden over dit thema zou ik "Jagten" graag aanbevelen.
Waarom ziet ze er altijd uit alsof ze net een enorme huilbui heeft gehad?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:33 schreef Zipportal het volgende:
Ik haat die blonde bolle trien.
Einde bericht.
Dat was vorig jaar nog een scène, waarin Hannah dat liedje ging zingenquote:Op maandag 1 april 2019 09:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Nu door jouw bericht pas door dat die Mel en Kim heten.
Volgende week is de laatste aflevering. Dus waarom is het gek als Helma daarna weg is? Er komt geen seizoen 3 is er gezegd.quote:Op maandag 1 april 2019 09:34 schreef la_perle_rouge het volgende:
Folkert weg, en als ik de voorstukjes goed begrijp in de volgende aflevering Helga weg... nou, als je de hele cast eruit schrijft, dan eindigen die heerlijke scenes op de Klimop vanzelf! Is dat hoe die briljante Ebbinge de serie voorgoed de nek om gaat draaien? (Hij heeft immers gezworen dat dit het laatste jaar was!)
Met het hoog opgieten met een waterkokerquote:Op zondag 31 maart 2019 21:07 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Inderdaad en aan het begin de marocco mint thee aanbieden aan die ouders....
Als Anton z'n bakje eten komt halen dan zegt ie het. (maar volgens mij zei hij dat het juist geen bomgordel was. Chinezen die zichzelf doodsteken. Geen bomgordel. Zoiets. Mafklapperquote:
Dat vond ik nog niet eens het meest ongemakkelijke aan zijn verhaal. Het meest pijnlijke vond ik hoe hij iets zei als : we zullen ervoor zorgen dat dit geen problemen gaat opleveren. Maw: niet : wij geloven dat het niet gebeurd is, maar : wij zullen zorgen dat mensen het nooit te weten zullen komen. En daarmee eigenlijk gewoon het in het midden laten en je medewerker in de steek laten.quote:Op maandag 1 april 2019 02:37 schreef Bonken het volgende:
De verkeerd voorgelichte directeur die het in wezen goed bedoelt ... maar in het gesprek met Folkert vertelde dat hij zich vooral niks moest aantrekken van het gerond bazuin van Hannah.![]()
Kortom : goed gedaan als serie.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
Wat is die Anton toch goed in het ongemakkelijk maken van welke situatie ook.
Zoals tegenwoordig veel onderwijspersoneel door de directies bij incidenten in de steek worden gelaten, pijnlijk actueel.quote:Op maandag 1 april 2019 10:14 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat vond ik nog niet eens het meest ongemakkelijke aan zijn verhaal. Het meest pijnlijke vond ik hoe hij iets zei als : we zullen ervoor zorgen dat dit geen problemen gaat opleveren. Maw: niet : wij geloven dat het niet gebeurd is, maar : wij zullen zorgen dat mensen het nooit te weten zullen komen. En daarmee eigenlijk gewoon het in het midden laten en je medewerker in de steek laten.
Dus dit :
[..]
Kortom : goed gedaan als serie.
Ja, precies.vind die steekincidenten nog wel iets anders liggen (want daar zijn dingen feitelijk gebeurd), heb dat verder niet zo meegekregen, maar het geldt voor nog zoveel meer situaties: niet voor je personeel durven staan omdat je bang bent dat er toch iets waar van kan zijn, en dus niet durven kiezen. Bang voor imagoschade.quote:Op maandag 1 april 2019 10:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zoals tegenwoordig veel onderwijspersoneel door de directies bij incidenten in de steek worden gelaten, pijnlijk actueel.
Wat ik van de geschiedenis heb onthouden, is dat Abraham niet alleen stamvader van de Joden is. Ibrahim is via zijn zoon Ismael ook de stamvader van Moslims.quote:
Dat klopt, maar het ging over de naam. Aangezien in de islam niet de naam Abraham wordt gebruikt, maar Ibrahimquote:Op maandag 1 april 2019 12:57 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Wat ik van de geschiedenis heb onthouden, is dat Abraham niet alleen stamvader van de Joden is. Ibrahim is via zijn zoon Ismael ook de stamvader van Moslims.
Ik geloof ook gewoon dat Ebbinge zelf zo isquote:Op maandag 1 april 2019 14:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Minder seizoen of niet, Anton blijft zo goed gespeeld door Ebbinge. Alles is ongemakkelijk aan hem en het is knap als je dat consequent kan overbrengen op de kijker.
Voorheen ook Vliegende Panters. Beetje apart is hij wel jaquote:Op maandag 1 april 2019 14:33 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik geloof ook gewoon dat Ebbinge zelf zo isMet die dikke pens en alles.
twitter:PixelintheWorld twitterde op maandag 01-04-2019 om 00:23:26@liselottexx https://t.co/2YoW4WDKaT reageer retweet
Valt wel mee als je dit interview van een paar weken geleden uit de Volkskrant met hem leest.quote:Op maandag 1 april 2019 14:33 schreef Postbus100 het volgende:
Nee joh. Is gewoon een rol die hem op het lijf is geschrevenquote:Op maandag 1 april 2019 14:33 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, dat las ik (ken hem verder niet. Wist ook niet dat hij in de Vliegende Panters zat. Kende de VP vaag. Denk alleen van Dikkie Dikquote:Op maandag 1 april 2019 15:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Valt wel mee als je dit interview van een paar weken geleden uit de Volkskrant met hem leest.
https://www.volkskrant.nl(...)et-begeven~b9df313f/
quote:Op maandag 1 april 2019 14:48 schreef Postbus100 het volgende:
Ik probeer dit gifje hier te krijgen. Iemand?
Was toch in S01E01 al voorbijgekomen? Met Hannah die: "Oh wat leuk, Respectable..." zat te zingen?quote:Op maandag 1 april 2019 09:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Nu door jouw bericht pas door dat die Mel en Kim heten.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:01 schreef AchJa het volgende:
Was toch in S01E01 al voorbijgekomen? Met Hannah die: "Oh wat leuk, Respectable..." zat te zingen?
Die van meisjesnamen is nog erger dan Dikkie Dikquote:Op maandag 1 april 2019 15:32 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, dat las ik (ken hem verder niet. Wist ook niet dat hij in de Vliegende Panters zat. Kende de VP vaag. Denk alleen van Dikkie Dik) Mooi interview vond ik het
Ah, nee, die ken ik nietquote:
Hele goede film.quote:Op maandag 1 april 2019 02:37 schreef Bonken het volgende:
Zo te lezen hoopten de meesten hier lekker te lachen om grove grappen omtrent dat islamitisch echtpaar, maar men koos ervoor de serieuze kant op te gaan. Door de enorme gevolgen van vermeend kindermisbruik aan te kaarten en hoe onvoorzichtig mensen daar mee omgaan.
Mooi dat men de schrijvers deze ruimte heeft gegeven. En ze pakten het met beide handen aan.
Het was eigenlijk ook niet leuk om naar te kijken ... Mel en Kim en vooral Nancy die heel vals bezig waren. De verkeerd voorgelichte directeur die het in wezen goed bedoelt ... maar in het gesprek met Folkert vertelde dat hij zich vooral niks moest aantrekken van het gerond bazuin van Hannah.![]()
Met alle gevolgen van dien ... Maar wat een goede aflevering! Voor geïnteresseerden over dit thema zou ik "Jagten" graag aanbevelen.
Ja, Bianca Krijgsman zet dat typetje echt heel goed neer. Wat een super-actrice is datquote:Op maandag 1 april 2019 22:32 schreef Vlindur het volgende:
Die valse vieze gore kut Nancy.
Dat is maar een ouderraad moeder en ze is goddomme overal bij alsof ze de koningin van Anton is.
Op staande voet ontslaan met haar!
Maar ja. Ze regelt alles voor Anton en dan moet ie het zelf gaan doen
(wat een briljante cast dit. Iedereen is voortreffelijk!)
En dat was nou juist de bedoeling ...quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:56 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hele goede film.
Alleen het einde snap ik nog niet helemaal goed eigenlijk!
In mijn beleving knalt ie ze allemaal neer om ze daarna op te etenquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:56 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hele goede film.
Alleen het einde snap ik nog niet helemaal goed eigenlijk!
SPOILER: voor het einde van Jagten volgens sommigenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Magere_Gein op 02-04-2019 19:19:49 ]Er is leven na de lach.
Oke, vind het niet echt een spoiler, maar zal het even in spoilertags zetten dan.quote:
Dankje. Dacht: ik zal het even een halt toeroepen voordat de volgende er nog een opmerking overheen maakt en daarmee àlles verklapt. Maar ik vond dit al randje.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:15 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Oke, vind het niet echt een spoiler, maar zal het even in spoilertags zetten dan.
Ik vond het echt hilarisch hoe ze op hol sloeg bij het troosten van Anton: "Heeee! Heeeee! Ach nou! Heeee!", aan zijn mouw trekkend en dan nog harder janken dan hijzelf. Echt zo'n emotie-vampier.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, Bianca Krijgsman zet dat typetje echt heel goed neer. Wat een super-actrice is dat...
quote:Op woensdag 3 april 2019 17:04 schreef jeroen25 het volgende:
Is het thema van de volgende aflevering nu "Volkert, waar ben je?"?
Nee:quote:Op woensdag 3 april 2019 17:04 schreef jeroen25 het volgende:
Lolquote:Op woensdag 3 april 2019 17:04 schreef jeroen25 het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2019 17:04 schreef jeroen25 het volgende:
Nou lekker dan Ik haat datquote:
Een 'gesloten' einde is ook haast niet mogelijk bij valse beschuldigingen; zoiets blijft aan je kleven, een leven lang, ook na publiekelijke rehabilitatie.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:33 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nou lekker dan Ik haat dat
Maar er gaan wel verschillende verhalen rond over het einde ,,, heb daar maar de meest geloofwaardige aan vastgeknoopt.
Maar, wel echt een steengoede film.
Van dit seizoen, kan haast niet geloven dat het hierna klaar is. Er komt vast nog wel een vervolg in welke vorm dan ook.quote:
Jaa ik ookquote:Op zondag 7 april 2019 17:48 schreef derLudolf het volgende:
Ik wil Helma zien die een musical gaat doen met groep 8
als een echte hoofddoekquote:
Cornelius Haga Lyceumquote:
En zwanger van Antonquote:
Iedereen stopt met iets, net zoals de serie na deze aflevering stoptquote:Op zondag 7 april 2019 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wie nou bedacht heeft dat dit een goede afsluiter is voor een comedy?
met een uziquote:
mijn hont sloeg aanquote:
nomsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |