Avondmaalsgrapjequote:
Ik eet een jodenkoekquote:
Toch niet van die voorgebakken dingen he?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:35 schreef Zipportal het volgende:
Gewoon pannenkoeken van Koopmans.
@:wereldgozer
opwarmkoekenquote:Op zondag 31 maart 2019 20:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Toch niet van die voorgebakken dingen he?
Die verkoopt Koopmans toch niet? Gewoon zelf maken.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Toch niet van die voorgebakken dingen he?
New-Zealand 50-0.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Onthoofdinkje hier onthoofdinkje daar
Goede actrice! Goed scenario!quote:Op zondag 31 maart 2019 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een smerige jaloerse stoker die Nancy :’)
KRUIZIG HEMquote:
ik vond hem leukquote:
Had verwacht dat Volkert nog wel even terug kwam met een actiequote:
Ze lacht al weer.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:53 schreef Snowsquall het volgende:
Wat een kut eind met een verdrietige Hannah
quote:Op zondag 31 maart 2019 20:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe heet dat nummer wat ze draaiden bij de Rammadammadoendan?
Simarik van Tarkanquote:Op zondag 31 maart 2019 20:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe heet dat nummer wat ze draaiden bij de Rammadammadoendan?
Kijk je toch niet.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is echt zo’n serie die het bij een seizoen had moeten laten. Gelukkig is het bijna voorbij, maar de epische series waarmee Ebbinge zichzelf vast in een rijtje plaatste komen ze niet eens bij in de buurt...
Die man speelt zo goed, maakt alles ongemakkelijk. Geniaal als je dat in het echt doet.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:01 schreef Felixa het volgende:
Wat een heerlijke teksten had Anton weer.
"Dit is de lekkerste harakiri die ik ooit heb gegeten."
"Harira."
"Oh ja, harakiri was natuurlijk met die Chinezen, met die zwaarden."
![]()
Ditquote:Op zondag 31 maart 2019 21:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die man speelt zo goed, maakt alles ongemakkelijk. Geniaal als je dat in het echt doet.
Inderdaad en aan het begin de marocco mint thee aanbieden aan die ouders....quote:Op zondag 31 maart 2019 21:01 schreef Felixa het volgende:
"Harira."
![]()
Wat is daar grappig aan?quote:Op zondag 31 maart 2019 21:01 schreef Felixa het volgende:
"Harira."
![]()
Die gezichtsuitdrukkingen met die vingertjes omhoog telkens hahaha zo heerlijk awkward.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die man speelt zo goed, maakt alles ongemakkelijk. Geniaal als je dat in het echt doet.
Terwijl het al ramadan is....quote:Op zondag 31 maart 2019 21:07 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Inderdaad en aan het begin de marocco mint thee aanbieden aan die ouders....
Ik vond het meer een echte anton-opmerking "ja dat is natuurlijk van die chinezen, zelfmoord... met zwaarden... niet met bomgordels..."quote:
Ja ik ook maar volgens mij heeft Amir ook wel door dat Anton niet meer te redden isquote:Op zondag 31 maart 2019 21:19 schreef Leandra het volgende:
Ik had verwacht dat Amir hem zou verbeteren en "Japans" zou zeggen.
Wel een geweldige rol voor Bianca Krijgsman die toch altijd een beetje een sullig en onschuldig type speelt, nou begon Nancy ook zo, maar dit nare is denk ik een mooie aanvulling.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ik ook maar volgens mij heeft Amir ook wel door dat Anton niet meer te redden is
Ik haat Nancy... Kuthoer
Ja idd. En ze ziet Hannah natuurlijk als hele erge bedreiging maar oi ik was echt in staat haar neer te hoeken zo plaatsvervangend boos was ikquote:Op zondag 31 maart 2019 21:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel een geweldige rol voor Bianca Krijgsman die toch altijd een beetje een sullig en onschuldig type speelt, nou begon Nancy ook zo, maar dit nare is denk ik een mooie aanvulling.
met die dikke pens.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die gezichtsuitdrukkingen met die vingertjes omhoog telkens hahaha zo heerlijk awkward.
Een goede grove negergrap kan ik smakelijk om lachen, maar dit zijn allemaal flauwe softe opmerkingen. Niet echt grappig imo. Al een paar keer gekeken, maar vind het allemaal een beetje flauwe humor op het niveau van 'oh hij zegt een vooroordeel over een Marokkaan hihi'quote:Op zondag 31 maart 2019 21:35 schreef golfer het volgende:
Heerlijke aflevering weer vol vooroordelen en net foute opmerkingen met als hoogtepunt die over de bomgordels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |