Dankje. Dacht: ik zal het even een halt toeroepen voordat de volgende er nog een opmerking overheen maakt en daarmee àlles verklapt. Maar ik vond dit al randje.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:15 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Oke, vind het niet echt een spoiler, maar zal het even in spoilertags zetten dan.
Ik vond het echt hilarisch hoe ze op hol sloeg bij het troosten van Anton: "Heeee! Heeeee! Ach nou! Heeee!", aan zijn mouw trekkend en dan nog harder janken dan hijzelf. Echt zo'n emotie-vampier.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, Bianca Krijgsman zet dat typetje echt heel goed neer. Wat een super-actrice is dat...
quote:Op woensdag 3 april 2019 17:04 schreef jeroen25 het volgende:
Is het thema van de volgende aflevering nu "Volkert, waar ben je?"?
Nee:quote:Op woensdag 3 april 2019 17:04 schreef jeroen25 het volgende:
Lolquote:Op woensdag 3 april 2019 17:04 schreef jeroen25 het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2019 17:04 schreef jeroen25 het volgende:
Nou lekker dan Ik haat datquote:
Een 'gesloten' einde is ook haast niet mogelijk bij valse beschuldigingen; zoiets blijft aan je kleven, een leven lang, ook na publiekelijke rehabilitatie.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:33 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nou lekker dan Ik haat dat
Maar er gaan wel verschillende verhalen rond over het einde ,,, heb daar maar de meest geloofwaardige aan vastgeknoopt.
Maar, wel echt een steengoede film.
Van dit seizoen, kan haast niet geloven dat het hierna klaar is. Er komt vast nog wel een vervolg in welke vorm dan ook.quote:
Jaa ik ookquote:Op zondag 7 april 2019 17:48 schreef derLudolf het volgende:
Ik wil Helma zien die een musical gaat doen met groep 8
als een echte hoofddoekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |