Beetje jammer wel als je in je naïviteit dacht dat Verstappen de 12 uur van Sebring zou rijden, je het bericht aanklikt en het een computerspelletje blijkt te zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:50 schreef vosss het volgende:
https://www.gptoday.net/n(...)s-12-uur-van-sebring
Live 12u van Sebring met Max en Atze. Max heeft net het stuur over gegeven aan Atze.
Leuk om te kijken wel
Krijg zin om zelf ook weer te racen. Dat is alweer anderhalf jaar geleden voor het laatst
iRacing is wel meer dan een simpel computerspelletje hoor. Dat is serieuze businessquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beetje jammer wel als je in je naïviteit dacht dat Verstappen de 12 uur van Sebring zou rijden, je het bericht aanklikt en het een computerspelletje blijkt te zijn
Ondertussen ligt Hamilton twee fotomodellen te batsen in één van z'n 12 penthouses.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:50 schreef vosss het volgende:
Live 12u van Sebring met Max en Atze. Max heeft net het stuur over gegeven aan Atze.
Ook continue bijgestaan door zijn fysio?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:59 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ondertussen ligt Hamilton twee fotomodellen te batsen in één van z'n 12 penthouses.
Hij voelde een lichte vibratie, dus die zal wel nodig zijn ja...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:26 schreef Fer het volgende:
[..]
Ook continue bijgestaan door zijn fysio?
THIS RUBBER WILL NOT LAST UNTIL THE END!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:27 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Hij voelde een lichte vibratie, dus die zal wel nodig zijn ja...
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
THIS RUBBER WILL NOT LAST UNTIL THE END!
Honda zei tegen McLaren dat hun Size Zero een slecht ontwerp was en kwam met een alternatief (wat de basis is van de huidige drivetrain). Maar McLaren was te koppig om het alternatief van Honda te gebruiken en dan is de nederigheid van die Japanners natuurlijk een nadeel voor hunzelf.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:24 schreef Tarado het volgende: [..] en Honda zei niet dat het niet kon, dat is toch ook iets beloven en niet waarmaken, Japanners zeggen geen nee en Fransen lullen teveel maar het komt op hetzelfde neer
Als je een beetje opgelet had, wist je dat die vorige week was en Renger van der Zande daarin tweede werdquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beetje jammer wel als je in je naïviteit dacht dat Verstappen de 12 uur van Sebring zou rijden, je het bericht aanklikt en het een computerspelletje blijkt te zijn
Ik blijf het nog steeds frappant vinden, dat niemand in de hele McLaren-Honda samenwerking in 2014 heeft ingezien dat een kleine turbo niet werkt. Ze konden allang zien aan de gps gegevens, dat Mercedes en Renault veel langer de MGK-K konden “deployen” door de grotere turbo.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Honda zei tegen McLaren dat hun Size Zero een slecht ontwerp was en kwam met een alternatief (wat de basis is van de huidige drivetrain). Maar McLaren was te koppig om het alternatief van Honda te gebruiken en dan is de nederigheid van die Japanners natuurlijk een nadeel voor hunzelf.
Het hele idee van mclaren was dat alles wat de motor miste, ze met het chassis goed konden maken. De motor moest zo klein mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:21 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik blijf het nog steeds frappant vinden, dat niemand in de hele McLaren-Honda samenwerking in 2014 heeft ingezien dat een kleine turbo niet werkt. Ze konden allang zien aan de gps gegevens, dat Mercedes en Renault veel langer de MGK-K konden “deployen” door de grotere turbo.
MGU-K tijd zou toch een design target geweest moeten zijn.
F3 ook niet meer las ik vandaagquote:Op zaterdag 23 maart 2019 16:29 schreef sasquatsch het volgende:
Wat moet Verstappen met een ChampCar? Die klasse bestaat niet eens meer.
Wow, wat voor super gamePC hebben die wel niet?!? Wat een geweldige graphics, gewoon levensecht!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als je een beetje opgelet had, wist je dat die vorige week was en Renger van der Zande daarin tweede werd
Maar mocht je nog willen kijken,
Er bestaan meerdere F3 klassen. Alleen de Formula European Masters in het voorprogramma van de DTM niet meer.quote:
Welk team dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:50 schreef vosss het volgende:
https://www.gptoday.net/n(...)s-12-uur-van-sebring
Live 12u van Sebring met Max en Atze. Max heeft net het stuur over gegeven aan Atze.
Leuk om te kijken wel
Krijg zin om zelf ook weer te racen. Dat is alweer anderhalf jaar geleden voor het laatst
Team Redlinequote:
Dat is Atze. Bekende naam in het simracing wereldje. Helpt ook echte coureurs in zijn sim.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dacht net te zien dat er ene Kerhof of Kerkhove achter het stuur zat...
En morgen heb je nog Indycar op de COTA.quote:
Lang niet meer gezien. Road America is een toffer circuit vind ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:50 schreef franklop het volgende:
[..]
En morgen heb je nog Indycar op de COTA.
Verbinding viel weg, dus exit.quote:
Hoe ik het net begreep mag je dan weer gewoon joinen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Verbinding viel weg, dus exit.
Meer teams is dat overkomen ...
ah. Kostte hem wel een paar rondjes daardoorquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoe ik het net begreep mag je dan weer gewoon joinen.
Ik was fan van Haikkinen en zat te janken voor de tvquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:38 schreef MaGNeT het volgende:
Kwam deze net weer tegen.... pffff.... met Hans was dat een stuk beter afgelopen...
Ik dus ook...quote:Op zondag 24 maart 2019 00:23 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik was fan van Haikkinen en zat te janken voor de tv
En daar kreeg jij geen straf voor?quote:Op zondag 24 maart 2019 17:37 schreef flipsen het volgende:
Totaal off-topic (of is dit het SC topic?), maar zat net een 100% race te spelen op F1GP2017 als Hulkenberg:PODIUM VOOR NICO
[ afbeelding ]
Met dank aan een bizarre bug in het spel, tijdens een safetycar stond bijna iedereen opeens compleet stil en werd bijna iedereen gediskwalificeerd
Misschien had het ermee te maken dat ik Hamilton (die op 1 lag) en de safetycar mocht inhalen en per ongeluk Hamilton een beetje flink aantikte
Er is niemand meer om Hamilton voor te trekken.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daar kreeg jij geen straf voor?
quote:Op maandag 25 maart 2019 09:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Er is niemand meer om Hamilton voor te trekken.
twitter:NobleF1 twitterde op maandag 25-03-2019 om 13:17:57Mick Schumacher is set to drive for both Ferrari and Alfa Romeo in the post Bahrain GP test https://t.co/IFxVmlSOcC reageer retweet
Idd. Maar ik denk dat de verhoudingen wat anders zullen liggen dan dat ze vroeger lagen. Die Schumacher is echt niet zo goed.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:36 schreef pvdplanet het volgende:
Schumacher en Verstappen in 1 team, dat zou best cool zijn
Qua PK's per kg zal het niet eens veel uitmakenquote:Op zondag 24 maart 2019 16:51 schreef Sounddragon het volgende:
Sow, Max; je nieuwe ride is klaar
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee hoeveel pony's dat ding levert, maar dat zal echt niet 1 op 1 zijn.. een F1 bolide zal toch wel een beetje over de pk per kilo zitten? Dat gaat die komkommerchopper niet redden hoorquote:Op maandag 25 maart 2019 17:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Qua PK's per kg zal het niet eens veel uitmaken
Ja, ruim. Het minimale gewicht van een F1-auto is ongeveer 700 kg, terwijl de motoren tegen de 1000 pk leveren.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel pony's dat ding levert, maar dat zal echt niet 1 op 1 zijn.. een F1 bolide zal toch wel een beetje over de pk per kilo zitten?
740 kg is het minimumgewicht inclusief coureur dit jaar.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ruim. Het minimale gewicht van een F1-auto is ongeveer 700 kg, terwijl de motoren tegen de 1000 pk leveren.
En dan hebben ze nog last van het feit dat de ene fabrikant 10-20pk meer heeft dan de ander, bizar toch.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ruim. Het minimale gewicht van een F1-auto is ongeveer 700 kg, terwijl de motoren tegen de 1000 pk leveren.
Briggs en Straton 2-takt kan goed 7 pk leveren.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel pony's dat ding levert, maar dat zal echt niet 1 op 1 zijn.. een F1 bolide zal toch wel een beetje over de pk per kilo zitten? Dat gaat die komkommerchopper niet redden hoor
Is viertakt en volgens de sticker 2.90Kw ofzo, dus ongeveer 4 pk. zonder partymodequote:Op maandag 25 maart 2019 22:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Briggs en Straton 2-takt kan goed 7 pk leveren.
Chassis is ook van plastic.
En dat terwijl dat niet hetgene is dat een F1 wagen zo snel maakt op een circuit. Dat komt nl. vanwege de bizar hoge bochtensnelheid van die dingen.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel pony's dat ding levert, maar dat zal echt niet 1 op 1 zijn.. een F1 bolide zal toch wel een beetje over de pk per kilo zitten? Dat gaat die komkommerchopper niet redden hoor
Mwah, met alleen spoilers en brede banden gaat ie ook niet hard hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2019 03:27 schreef twiFight het volgende:
[..]
En dat terwijl dat niet hetgene is dat een F1 wagen zo snel maakt op een circuit. Dat komt nl. vanwege de bizar hoge bochtensnelheid van die dingen.
Viertakt, weet je dat zeker?quote:Op maandag 25 maart 2019 23:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is viertakt en volgens de sticker 2.90Kw ofzo, dus ongeveer 4 pk. zonder partymode
Ik wel, hint: dopje is roodquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Viertakt, weet je dat zeker?
Ik zie geen carterolie-vuldop.
Echt wel, als je maar hard genoeg VROOEEEMMM VROOEEEMMM roeptquote:Op dinsdag 26 maart 2019 07:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwah, met alleen spoilers en brede banden gaat ie ook niet hard hoor
De vraag is dan wel in welke configuratie. De 919 reed vorig jaar op Spa in een gestripte uitvoering (40 kg lichter) waarbij ook de restricties op de motor opgeheven waren (ruim 700 ipv 500pk van de ICE) een tijd (1:41.77) die nagenoeg gelijk was aan de tijd (1:41.501) die Vettel in de kwalificatie reed.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:36 schreef twiFight het volgende:
[..]
Echt wel, als je maar hard genoeg VROOEEEMMM VROOEEEMMM roept
Maar goed er zijn al meerdere hypercars met 1000+ pk en een Veyron van 10+ jaar oud kan al sneller dan een F1 wagen (okee, hij heeft er een paar kilometer meer asfalt voor nodig), dus afzonderlijk zijn de specs van F1 helemaal niet zo bijzonder.
Ik zou overigens wel eens een on track vergelijking willen zien tussen een F1 en een Porsche 919 EVO.
Niet te vergelijken. F1 is ook 13s sneller dan de LMP1.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:00 schreef Lionheaad het volgende:
[ afbeelding ]
F1 is gewoon ruim 13 seconde sneller....
Zelf de Williams zou sneller zijn
Die 919 is wat beperkt in hybride capaciteit, omdat hij alleen oplaadt tijdens het remmen. Ik gok dat een groot deel verbruikt op Kemmel en daar een voorsprong trekt, In de bochten daarna is zijn gewicht het nadeel, maar misschien maakt hij daarna richting busstop weer wat goed.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:11 schreef twiFight het volgende:
Ja snap ik. En een F1 wagen zonder restricties gaat ook weer x% sneller.
Maar tijden boeien mij niet. Ik bedoel meer hoe ze verschillen qua acceleratie, topsnelheid, remmen, bochtensnelheid, etc. Waar is lmp1 sneller vs. F1 en waar is dat andersom.
Ter verduidelijking: dat wil ik dus graag on track zien, waarbij je de afstanden tussen de autos kleiner/groter ziet worden. Niet een excel met cijfertjes.
ik wel, en omdat ik hem ivbm ruimtegebrek een rijdje rechtop had geparkeerd was via de carterontluchting de meeste olie al ontsnapt richting garagevloer.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Viertakt, weet je dat zeker?
Ik zie geen carterolie-vuldop.
idd.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar ik denk dat je het benzinekraantje bedoeld
[ afbeelding ]
Vandaar dat ik dus gewoon thuis een race kijk, alleen (hooguit met een hond) en lekker erop los kan roepen, schelden en juichenquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:57 schreef Spockjuh_ het volgende:
samen met nog enkele duizenden F1 fans (?) in de Ziggodome de race in Oostenrijk bekijken? Kaartje kost mij 18.50 euro als vodafone/ziggo klant.
https://www.ziggo.nl/ente(...)-dome?CMP=url_f1live
Kan leuk zijn, kan ook erg frustrerend worden als blijkt dat er veel feestsupporters om je heen zitten zonder verstand..
Waarom zou je dit willen als je geen feestsupporter bent? Laat mij maar lekker thuis op de bank kijken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:57 schreef Spockjuh_ het volgende:
samen met nog enkele duizenden F1 fans (?) in de Ziggodome de race in Oostenrijk bekijken? Kaartje kost mij 18.50 euro als vodafone/ziggo klant.
https://www.ziggo.nl/ente(...)-dome?CMP=url_f1live
Kan leuk zijn, kan ook erg frustrerend worden als blijkt dat er veel feestsupporters om je heen zitten zonder verstand..
Qua pure topsnelheid kan een F1 wagen wel harder als je alle aero aanpast. Maar een Veyron kan lang niet zo hard de bocht door hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:36 schreef twiFight het volgende:
[..]
Echt wel, als je maar hard genoeg VROOEEEMMM VROOEEEMMM roept
Maar goed er zijn al meerdere hypercars met 1000+ pk en een Veyron van 10+ jaar oud kan al sneller dan een F1 wagen (okee, hij heeft er een paar kilometer meer asfalt voor nodig), dus afzonderlijk zijn de specs van F1 helemaal niet zo bijzonder.
Ik zou overigens wel eens een on track vergelijking willen zien tussen een F1 en een Porsche 919 EVO.
Kleine correctie, de 919 heeft een MGU-H net als een F1. De Audi en Toyota LMP1s hebben dat niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:37 schreef Fer het volgende:
[..]
Die 919 is wat beperkt in hybride capaciteit, omdat hij alleen oplaadt tijdens het remmen.
Maar wel met véél minder fuel flow dan een F1, zoals je aangeeft komt daar het grootste verschil vandaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In de legale Le Mans uitvoering kwam die auto slechts tot 1:54.
Da's op de tribune in Oostenrijk ook zo.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:57 schreef Spockjuh_ het volgende:
samen met nog enkele duizenden F1 fans (?) in de Ziggodome de race in Oostenrijk bekijken? Kaartje kost mij 18.50 euro als vodafone/ziggo klant.
https://www.ziggo.nl/ente(...)-dome?CMP=url_f1live
Kan leuk zijn, kan ook erg frustrerend worden als blijkt dat er veel feestsupporters om je heen zitten zonder verstand..
Een Veyron heeft een 8 ltr blok, een F1-motorblok is een 1600cc. Dus die specs zijn best heel bijzonder.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:36 schreef twiFight het volgende:
Maar goed er zijn al meerdere hypercars met 1000+ pk en een Veyron van 10+ jaar oud kan al sneller dan een F1 wagen (okee, hij heeft er een paar kilometer meer asfalt voor nodig), dus afzonderlijk zijn de specs van F1 helemaal niet zo bijzonder.
🙈😂quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:36 schreef twiFight het volgende:
[..]
Echt wel, als je maar hard genoeg VROOEEEMMM VROOEEEMMM roept
Maar goed er zijn al meerdere hypercars met 1000+ pk en een Veyron van 10+ jaar oud kan al sneller dan een F1 wagen (okee, hij heeft er een paar kilometer meer asfalt voor nodig), dus afzonderlijk zijn de specs van F1 helemaal niet zo bijzonder.
Ik zou overigens wel eens een on track vergelijking willen zien tussen een F1 en een Porsche 919 EVO.
twitter:MeteovistaBe twitterde op woensdag 27-03-2019 om 16:15:49Kans op buien en veel wind. Veroorzaakt het weer extra spektakel tijdens GP Bahrein? #F1 #BahreinGPCheck: https://t.co/1cdnwrPycK https://t.co/xwBwBNgAbj reageer retweet
Buien?quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:30 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:MeteovistaBe twitterde op woensdag 27-03-2019 om 16:15:49Kans op buien en veel wind. Veroorzaakt het weer extra spektakel tijdens GP Bahrein? #F1 #BahreinGPCheck: https://t.co/1cdnwrPycK https://t.co/xwBwBNgAbj reageer retweet
quote:
quote:In weerberichten wordt meestal onderscheid gemaakt tussen buien en regen. Een bui duurt meestal maar kort, in het algemeen minder dan een uur. Wordt voor langere tijd neerslag verwacht uit een min of meer gesloten wolkendek of door een clustering van buien dan wordt gesproken van regen.
Neerslagintensiteit
Het voornaamste verschil tussen buien en regen is niet alleen dat het af en toe droog is, maar ook dat de zon zich tussen de buien door kan laten zien. Buien onderscheiden zich ook door grotere wisselingen in neerslagintensiteit. In het algemeen zal het uit een buienwolk of bij een clustering van buien minder gelijkmatig en vaak harder regenen dan uit een gesloten wolkendek.
Wanneer een gebied met neerslag overtrekt, komt het vaak voor dat het eerst een tijd onafgebroken regent en er daarna buien vallen. Een weerbericht waarin staat: eerst regen, later buien is dus goed mogelijk. Die buien kunnen zich clusteren, waardoor het ook dan soms wat langer kan regenen. De intensiteit van de neerslag is soms wat groter en dan weer wat minder.
https://www.knmi.nl/kennis-en-datacentrum/uitleg/buien
2 jaar3 jaar geleden volgens mij ook, als mijn geheugen niet al te brak isquote:
Als gelooft mijn gebruikelijke weer-bron er nog geen reet van.twitter:redbullracing twitterde op maandag 28-03-2016 om 15:55:28A sign of things to come at #BahrainGP? Expect the unexpected? ??? #F1
https://t.co/YIQh8wjHAy reageer retweet
Dit is wel de periode dat het zou kunnen vallen. Helaas is het nog niet warm genoeg dat het enorm vochtig wordt. Het kan daar zo vochtig zijn dat het lijkt alsof je een sauna binnenstapt, en dat er plassen op het wegdek liggen.quote:
Maar komt dit door financiele problemen of omdat wat ze daar aan voorraad hebben gebouwd gewoon slecht was?quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ze hebben Kubica alvast verzocht de kerbs te mijden omdat er te weinig reserveonderdelen zijn voor op de Williams![]()
https://www.racefans.net/(...)e-to-parts-shortage/
Combinatie van beide, ongetwijfeld. Ook kostbare testtijd gemist natuurlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:49 schreef opreis het volgende:
[..]
Maar komt dit door financiele problemen of omdat wat ze daar aan voorraad hebben gebouwd gewoon slecht was?
Ah, alle eerste rijders van die teams dus.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:08 schreef sasquatsch het volgende:
Om 16:00 uur is de persconferentie met Valtteri Bottas (Mercedes), Pierre Gasly (Red Bull), Charles Leclerc (Ferrari), Daniil Kvyat (Toro Rosso) en Lando Norris (McLaren).
Kvyat niet toch?quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:22 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ah, alle eerste rijders van die teams dus.
twitter:andrewbensonf1 twitterde op donderdag 28-03-2019 om 17:32:51Alonso to test for McLaren on both days of next week's Bahrain F1 test. He's also due to be with the team as adviser for the whole race weekend here https://t.co/EJfzcVwTUk reageer retweet
Het duur toch wel enkele weken om van een ontwerp naar fysiek onderdeel te gaan. Als je bedenkt dat ze vlak voor de wintertest erachter kwamen dat dat gehele proces van Williams niet klopte, dan begrijp je wel dat het even duurt voordat ze weten welke ontwerpen de juiste zijn en deze voldoende gebouwd hebben.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:49 schreef opreis het volgende:
[..]
Maar komt dit door financiele problemen of omdat wat ze daar aan voorraad hebben gebouwd gewoon slecht was?
Als je de mallen al hebt kan je binnen een 2 weken zo 5/8 vleugels erbij bouwen hoor. En de kosten zijn dat ook dan niet meer.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:02 schreef Fer het volgende:
[..]
Het duur toch wel enkele weken om van een ontwerp naar fysiek onderdeel te gaan. Als je bedenkt dat ze vlak voor de wintertest erachter kwamen dat dat gehele proces van Williams niet klopte, dan begrijp je wel dat het even duurt voordat ze weten welke ontwerpen de juiste zijn en deze voldoende gebouwd hebben.
Van een vleugel waarvan je niet weet of hij 100% goed werkt, bouw je ook geen 4 stuks.
Aan het begin van 't seizoen hebben alle fabrikanten nog weinig onderdelen, groot deel moet gewoon geheel opnieuw ontworpen en gemaakt worden.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:49 schreef opreis het volgende:
[..]
Maar komt dit door financiele problemen of omdat wat ze daar aan voorraad hebben gebouwd gewoon slecht was?
Maar als het ontwerp eenmaal daar is lijkt het me niet dat het zo lang hoeft te duren om een nieuwe te fabriceren. Ze hebben tussen australia en bahrein twee weken dus lijkt me niet onverstandig om desnoods een versimpelde reserve vloer mee te nemen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Aan het begin van 't seizoen hebben alle fabrikanten nog weinig onderdelen, groot deel moet gewoon geheel opnieuw ontworpen en gemaakt worden.
Da's overigens vooral voor klantenteams een probleem want de fabrieksteams krijgen natuurlijk voorrang.
Dat was voor Red Bull vorig jaar ook nog een probleem, die wilden wel nieuwe onderdelen maar Renault kon die niet leveren.
De processen die in de F1 gebruikt worden om een Carbon Fibre onderdeel te maken duren gewoon een aantal dagen hoor. Het is niet alsof je een lopende band aanzet en er continu nieuwe vleugels uit komen zeilen. Het hele proces duurt een dag of 7, en de ovens zijn ook weer niet zo groot dat er zomaar even 40 vleugels in gelegd kunnen worden.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:30 schreef opreis het volgende:
[..]
Maar als het ontwerp eenmaal daar is lijkt het me niet dat het zo lang hoeft te duren om een nieuwe te fabriceren. Ze hebben tussen australia en bahrein twee weken dus lijkt me niet onverstandig om desnoods een versimpelde reserve vloer mee te nemen.
En een deel van het chassis lijkt me anders dan een motor.
Mallen zijn maar een deel het van het proces. Er zit een flink stuk handwerk in, zodat een enkele vleugel 20000-30000 kost en die kosten gaan amper omlaag door er meer te maken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:12 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Als je de mallen al hebt kan je binnen een 2 weken zo 5/8 vleugels erbij bouwen hoor. En de kosten zijn dat ook dan niet meer.
Materiaal en manuren als je een mal hebt moeten maken vallen dan wel mee. Ontwerp en mallenbouw zijn de duurste kosten binnen composiet producten.
Ik denk dat het geld/personeel een beetje op is bij Willams.
D'r was eens tukje over bij peptalk, ze zoeken alles. Van aerodynamica tot monteursquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:12 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Als je de mallen al hebt kan je binnen een 2 weken zo 5/8 vleugels erbij bouwen hoor. En de kosten zijn dat ook dan niet meer.
Materiaal en manuren als je een mal hebt moeten maken vallen dan wel mee. Ontwerp en mallenbouw zijn de duurste kosten binnen composiet producten.
Ik denk dat het geld/personeel een beetje op is bij Willams.
Klopt, maar mijn ervaring in de composiet wereld is dat als je een mal hebt je relatief snel productie kan draaien. Het maken van een goed ontwerp en bijbehorende mal is relatief veel werk, en ook kostbaarder dan het uiteindelijk maken van je product. Een mal kan bijvoorbeeld vanaf plug tot mal zo een week kosten aan tijd. En dan ben je een snelle jongen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:48 schreef Fer het volgende:
[..]
Mallen zijn maar een deel het van het proces. Er zit een flink stuk handwerk in, zodat een enkele vleugel 20000-30000 kost en die kosten gaan amper omlaag door er meer te maken.
Hoe vaak komt het niet voor dat er binnen het team ruzie is, wie de nieuwe vleugel mag hebben. Of zoals bij Vettel die zijn nieuwe vleugel sloopte en toen de enige andere nieuwe vleugel van Webbers auto afgehaald werd en Webber een oude kreeg.
Alles moet ook uitvoerig getest worden, Red Bull heeft eens een filmpje gemaakt over een "simpel" schroefje, wat daar al niet bij komt kijken voor 't in de auto gebruikt kan/mag worden.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn ervaring in de composiet wereld is dat als je een mal hebt je relatief snel productie kan draaien. Het maken van een goed ontwerp en bijbehorende mal is relatief veel werk, en ook kostbaarder dan het uiteindelijk maken van je product. Een mal kan bijvoorbeeld vanaf plug tot mal zo een week kosten aan tijd. En dan ben je een snelle jongen.
Het maken van een product is voornamelijk nog een beetje tijd extra en wat materiaal.
Uit een mal kan je binnen 2 dagen een compleet product halen, dan reken ik het leggen van de vezels en de cure van de prepreg mee. Dan moet je nog een dag oid voor het afwerken en spuiten en dan nog een dag voor assemblage van je vleugel.
Kijk, ik begrijp als je net een nieuwe vleugel hebt, dat je niet genoeg tijd hebt om een nieuw type te maken. Maar Williams kan naar mijn mening dan beter wat extra vleugels oude spec hebben om meer punten proberen te krijgen, die zijn veel meer waard dan wat een aantal extra vleugels je kost. Als er dan gecrashed word kan je in ieder geval gewoon rijden, en misschien nog punten verzamelen.
Niet genoeg onderdelen hebben getuigd van weinig visie of ergens een tekort aan resources.
https://redbullracing.redbull.com/article/race-race-nose-conequote:Op donderdag 28 maart 2019 19:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Alles moet ook uitvoerig getest worden, Red Bull heeft eens een filmpje gemaakt over een "simpel" schroefje, wat daar al niet bij komt kijken voor 't in de auto gebruikt kan/mag worden.
Ik heb een website draaien die de regenverwachtingen voor allerlei raceklasses in de gaten houdt. Volgens mijn gegevens blijft het gewoon droog.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik heb een website draaien die de regenverwachtingen voor allerlei raceklasses in de gaten houdt. Volgens mijn gegevens blijft het gewoon droog.
Hoezo verborgen? Hij staat open.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 06:48 schreef Zorro het volgende:
Ik zie dat het Bahrein topic hidden is. Of nou ja, eigenlijk zie ik dat dus niet. Raar Bijzonder.
Ja nu, maar nog niet op het moment dat hij zijn post plaatstequote:
quote:
Ik denk dat je dat eerste onderschat en dat tweede verkeerd hebt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn ervaring in de composiet wereld is dat als je een mal hebt je relatief snel productie kan draaien.
Kijk, ik begrijp als je net een nieuwe vleugel hebt, dat je niet genoeg tijd hebt om een nieuw type te maken. Maar Williams kan naar mijn mening dan beter wat extra vleugels oude spec hebben om meer punten proberen te krijgen, die zijn veel meer waard dan wat een aantal extra vleugels je kost. Als er dan gecrashed word kan je in ieder geval gewoon rijden, en misschien nog punten verzamelen.
Niet genoeg onderdelen hebben getuigd van weinig visie of ergens een tekort aan resources.
Jawel hoor, McLaren.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:38 schreef CrashO het volgende:
Klagen over B teams. Die kerel runt zelf een Renault B team, alleen hebben ze sinds dit jaar geen A team meer
Grosjean zelf kon er weinig aan doen, hij reed midden in een bocht. Is schuld van het team die het gat tussen de twee verkeerd had ingeschat inclusief een beetje pech.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:27 schreef Gehrman het volgende:
Grosjean vindt snelheidsverschillen bij kwalificatie te gevaarlijk
Buiten dat Grosjean weer eens de schuld af probeert te schuiven, heeft hij hier een punt?
Ik heb er totaal geen problemen mee. Je kan nu nog steeds zien elke band goed of slecht gaat. Of ze de band nou supersoft noemen of soft veranderd daar voor mij niet zo veel aan.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:35 schreef Fer het volgende:
Hoe ervaren jullie de nieuwe banden? Ik mis toch een beetje, dat ik nu niet meer weet welke band er echt onder de auto zit. Vorig jaar kon je toch wel zien, dat bepaalde auto’s lekkerder liepen op bepaalde banden.
Hoezo niet? De namen zijn alleen tijdens het weekend relatief. Ze hebben vaste namen erbuiten (C1 is het hardste TM C5 de oude hyper soft). Waarvan ze er voor elk weekend 3 kiezen die dan soft, medium, hard heten.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:35 schreef Fer het volgende:
Hoe ervaren jullie de nieuwe banden? Ik mis toch een beetje, dat ik nu niet meer weet welke band er echt onder de auto zit. Vorig jaar kon je toch wel zien, dat bepaalde auto’s lekkerder liepen op bepaalde banden.
Ik weet het, maar tot nu toe niet de juiste nummers in mijn hoofd geprent voor het raceweekend. Misschien dat dat helpt.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hoezo niet? De namen zijn alleen tijdens het weekend relatief. Ze hebben vaste namen erbuiten (C1 TM C5). Waarvan ze er voor elk weekend 3 kiezen die dan soft, medium, hard heten.
In Melbourne waren het C2, C3, C4 en hier in Bahrein C1, C2, C3. ( Staan ook in de OPs van de live topics vermeld, in het plaatje met het circuit.)
Ja.quote:Op maandag 1 april 2019 12:12 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Alsof je de banden echt met elkaar kunt vergelijken op verschillende circuits
Sommige auto's rijden nou eenmaal beter op een bepaalde compound banden.quote:Op maandag 1 april 2019 12:12 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Alsof je de banden echt met elkaar kunt vergelijken op verschillende circuits
En wat is dan het probleem met het nieuwe systeem? Die gegevens welke C ze gebruiken zijn toch ook gewoon bekend?quote:Op maandag 1 april 2019 12:54 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Sommige auto's rijden nou eenmaal beter op een bepaalde compound banden.
Red Bull lijkt problemen te hebben met de C3.
mijn reactie gaat er juist om dat het wel vergelijkbaar is.quote:Op maandag 1 april 2019 12:57 schreef vosss het volgende:
[..]
En wat is dan het probleem met het nieuwe systeem? Die gegevens welke C ze gebruiken zijn toch ook gewoon bekend?
Nu moet ik het zelf onthouden in plaats van dat het op m'n schermpje staat.quote:Op maandag 1 april 2019 12:57 schreef vosss het volgende:
[..]
En wat is dan het probleem met het nieuwe systeem? Die gegevens welke C ze gebruiken zijn toch ook gewoon bekend?
Nu moet je zelf bv C3 onthouden ipv medium. Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 1 april 2019 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu moet ik het zelf onthouden in plaats van dat het op m'n schermpje staat.
Op het schermpje/in beeld staat gewoon toch dat het de zachte, medium of harde band is? Waarom zou je als iemand die verder niet bij zo'n team werkt ook nog exact de compound willen weten?quote:Op maandag 1 april 2019 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu moet ik het zelf onthouden in plaats van dat het op m'n schermpje staat.
Slijtage verwachting, tactische beslissingen beter begrijpen.quote:Op maandag 1 april 2019 14:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op het schermpje/in beeld staat gewoon toch dat het de zachte, medium of harde band is? Waarom zou je als iemand die verder niet bij zo'n team werkt ook nog exact de compound willen weten?
Omdat je liefhebber bent.....quote:Op maandag 1 april 2019 14:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op het schermpje/in beeld staat gewoon toch dat het de zachte, medium of harde band is? Waarom zou je als iemand die verder niet bij zo'n team werkt ook nog exact de compound willen weten?
Dan weet je voor de wedstrijd, aan de hand van het kaartje van Pirelli, al wel welke compounds er gebruikt worden...quote:
Dat ben ik, toch vind ik zacht, medium of hard ruimschoots voldoende info.quote:
Je hebt liefhebber en liefhebber over 9000!quote:Op maandag 1 april 2019 16:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ben ik, toch vind ik zacht, medium of hard ruimschoots voldoende info.
Dit dus, ik wil het ook weten, dus check het vooraf. Ik vind het huidige systeem tijdens de races wel overzichtelijk. Als die super, hyper en ultra aanduidingen gingen ook nergens over.quote:Op maandag 1 april 2019 15:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dan weet je voor de wedstrijd, aan de hand van het kaartje van Pirelli, al wel welke compounds er gebruikt worden...
Ja, als je niet elk detail hoeft te weten kun je schijnbaar geen liefhebber zijn. Haha.quote:Op maandag 1 april 2019 16:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je hebt liefhebber en liefhebber over 9000!
Daarbij voor een kleurenblinde als mij, totaal niet herkenbaar.quote:Op maandag 1 april 2019 16:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit dus, ik wil het ook weten, dus check het vooraf. Ik vind het huidige systeem tijdens de races wel overzichtelijk. Als die super, hyper en ultra aanduidingen gingen ook nergens over.
SC, waardoor ze zonder veel tijdverlies banden konden wisselen en daardoor versere banden hadden dan de concurrentie, die niet wisselden.quote:Op maandag 1 april 2019 17:36 schreef Gezicht het volgende:
Help me even - hoe kon het ook alweer dat RBR vorig jaar opeens zo snel was in China? Puur op strategie/banden?
Kans dat we dit jaar weer een sterk RBR gaan zien in China?
Was een reguliere SC trouwensquote:Op maandag 1 april 2019 17:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
VSC, waardoor ze zonder veel tijdverlies banden konden wisselen en daardoor versere banden hadden dan de concurrentie, die niet wisselden.
En nee, zonder dit soort mazzel verwacht ik dat niet.
Ah, was die SC helemaal vergeten ja.quote:Op maandag 1 april 2019 17:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
SC, waardoor ze zonder veel tijdverlies banden konden wisselen en daardoor versere banden hadden dan de concurrentie, die niet wisselden.
En nee, zonder dit soort mazzel verwacht ik dat niet.
quote:Op maandag 1 april 2019 18:31 schreef Justevo het volgende:
Is er een overzichtje van welke banden dit jaar met die van vorig jaar corresponderen? Ik heb dat echt niet van elk circuit onthouden.
En zelfs dat is niet geheel correct. C3 is een andere band dan de 17SS. Naar verhouding vergelijkbaar qua hardheid, maar twee jaar verder ontwikkeld.quote:
Hardnekkige verdachtmaking die iedere keer gemaakt wordt, omdat ze hard optrekken vanuit bochten met een recht stuk erachter.quote:Op maandag 1 april 2019 23:18 schreef mikieu het volgende:
Gokje: Ferrari haalt meer kW uit het elektrische systeem dan toegestaan. Komende week komen de claims richting dat kamp.
twitter:RobChinchero twitterde op dinsdag 02-04-2019 om 08:22:16Mick Schumacher in red https://t.co/AL7Lc0fstn reageer retweet
Echt zo'n mediahype rondom die jongenquote:Op dinsdag 2 april 2019 08:46 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RobChinchero twitterde op dinsdag 02-04-2019 om 08:22:16Mick Schumacher in red https://t.co/AL7Lc0fstn reageer retweet
inderdaad maar ik snap wel dat hij het gebodene aanpaktquote:Op dinsdag 2 april 2019 08:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Echt zo'n mediahype rondom die jongenHet is een ok rijder maar echt geen uitblinker. Puur door zijn achternaam wordt hij beter afgeschilderd dan hij echt is.
Belachelijk, echt
Ik spreek je in november weer, als hij kampioen is.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Echt zo'n mediahype rondom die jongenHet is een ok rijder maar echt geen uitblinker. Puur door zijn achternaam wordt hij beter afgeschilderd dan hij echt is.
Belachelijk, echt
Waarom liegen over een fout in de verbranding van een cilinder? Als je gewoon kunt toegeven dat t elektrische systeem niet meer goed werkt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:01 schreef Fer het volgende:
[..]
Hardnekkige verdachtmaking die iedere keer gemaakt wordt, omdat ze hard optrekken vanuit bochten met een recht stuk erachter.
Misschien is het wel een ontwerpkeuze van de achterwielophanging en is Mercedes sneller in de snelle bochten door een ander ontwerp. Het is zo complex geworden, wielophanging heeft zware invloed op de aero van het gehele chassis.
Hahahaha....quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik spreek je in november weer, als hij kampioen is.
Zo hard gaat Mick meestal niet. Eén jaar wennen, dan scoren. Hij mist gewoon nog wat ervaring in deze specifieke manier van rijden, maar gaat dat niet overcompenseren door veel te wild er in te gaan. Dat is in de F2 sowieso een recept voor slechte resultaten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik spreek je in november 2020 weer, als hij kampioen is.
Ik dacht hetzelfde over vorig jaar, toen verraste hij vriend en vijand, dus ik neem geen risico meer.quote:
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid volledig illegale auto.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde over vorig jaar, toen verraste hij vriend en vijand, dus ik neem geen risico meer.
Eenzelfde principe wat ook voor Stroll is toegepast. Je kan bij Dallara tussentijds updates krijgen, als je betaalt. En dat heeft Prema gedaan. Dat hebben ze ook geprobeerd in de F2, toen nog voor Leclerc, maar toen werden ze teruggefloten en werd Leclerc's auto afgekeurd. Dus zo makkelijk gaat het dit jaar niet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid volledig illegale auto.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid volledig illegale auto.
Dit ja, halverwege het jaar ging hij ineens als een raket door een aanpassing aan zijn auto. Anders had Ticktum gewoon overtuigend het kampioenschap binnen geharkt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid volledig illegale auto.
Beter dan Mickquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:16 schreef BroesWillems het volgende:
Die Ticktum, die morgen in de RB test. Is die nog wat? (Ik volg de andere klassen niet zo)
Jep, kan goed potje sturen. Het is alleen een totale idioot, hij is niet voor niets geschorst geweestquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:16 schreef BroesWillems het volgende:
Die Ticktum, die morgen in de RB test. Is die nog wat? (Ik volg de andere klassen niet zo)
Rinus reed m tot snot.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep, kan goed potje sturen. Het is alleen een totale idioot, hij is niet voor niets geschorst geweest
Weinig kans!quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik spreek je in november weer, als hij kampioen is.
je neemt geen risico, dus je roept dat hij kampioen wordt. Logisch wel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde over vorig jaar, toen verraste hij vriend en vijand, dus ik neem geen risico meer.
Bij Ticktum spelen twee zaken. Ten eerste zijn rotkarakter, ten tweede zijn aanpassingsvermogenquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:16 schreef BroesWillems het volgende:
Die Ticktum, die morgen in de RB test. Is die nog wat? (Ik volg de andere klassen niet zo)
Ik gun het hem best hoor, en hij is goed, maar is idd geen uitblinker. En ook niet-uitblinkers kunnen wel eens uitstekende resultaten behalen, zoals vorig jaar, maar vergeet niet hoe wisselvallig de periode ervóór was. En ook dit seizoen start hij niet heel geweldig.quote:
ga er maar vanuit dat bij Ticktum niet enkel Marko iets te zeggen heeft maar ook hogerop, die Ticktum maar al te graag als "Bad Boy" op de grid willen hebben. Want marketing en blikjes.....quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik snap aan één kant wel dat Dr Marko Ticktum wil hebben. Hij is een goed coureur en hij heeft dankzij zijn rotkarakter ook een drive om te winnen, precies wat Dr. Marko ook eist. Maar bij Ticktum slaat dat door in het gedrag van een kind dat geen snoepjes meer krijgt.
Begrijpelijk. Mol vindt het afschuwelijk om in de Murray Walker rol terecht te komen toen die een James Hunt naast zich kreeg die hem ie-de-re keer prachtig repliek gaf als hij iets mistte. Kwestie van ego vrijwaren van krassen.quote:
Weet je zeker dat je Ziggo kijk? Want “goed commentaar” samen met Ronald van Dam en Meindert van Buuren gaan niet samen in één zin...quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:38 schreef Pino112 het volgende:
Ik kijk nu de F2 op Ziggo en daar geven ze wel gewoon met zn tweeën goed commentaar. Waarom kan dat bij de F1 niet?
Leukste F2 duo blijft Alex Jacques vorig jaar met Davide Valsecchi. Jammer dat afgelopen weekend Jonny Herbert er naast zat. Beste commentaar duo is Dave Addison samen met Tim Harvey bij de BTCC, die mogen ook rustig een keer een F2 weekendje komen doen (deden ook vaker de Blancpain races en F3 Euroseries)quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:09 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je Ziggo kijk? Want “goed commentaar” samen met Ronald van Dam en Meindert van Buuren gaan niet samen in één zin...
https://www.motorsport.co(...)ahrain-test/4363798/quote:1 Max Verstappen Red Bull – Honda 1'29.379 (C3) 62
2 Mick Schumacher Ferrari 1'29.976 (C5) 56
3 Lando Norris McLaren – Renault 1'30.800 (C3) 22
4 Romain Grosjean Haas – Ferrari 1'30.982 (C3) 42
5 Alexander Albon Toro Rosso – Honda 1'31.089 (C3) 71
6 Lewis Hamilton Mercedes 1'31.156 (C3) 77
7 Daniel Ricciardo Renault 1'31.584 (C4) 45
8 Lance Stroll Racing Point – Mercedes 1'31.964 (C3) 32
9 Carlos Sainz McLaren – Renault 1'32.059 (C2) 32
10 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo – Ferrari 1'32.067 (C3) 53
11 Fernando Alonso* McLaren – Renault 1'32.207 64
12 Pietro Fittipaldi Haas – Ferrari 1'32.708 (C3) 20
13 Robert Kubica Williams – Mercedes 1'33.290 (C3) 19
14 Daniil Kvyat* Toro Rosso – Honda 1'33.653 45
15 George Russell Williams – Mercedes 1'33.682 (C3) 27
*=Pirelli test
Alex Jacquesquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:14 schreef Sabata het volgende:
[..]
Leukste F2 duo blijft Alex Jacques vorig jaar met Davide Valsecchi. Jammer dat afgelopen weekend Jonny Herbert er naast zat.
Dat is juist bijzonder slecht commentaar. Lang leve Mol als ik een vergelijking moet maken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:09 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je Ziggo kijk? Want “goed commentaar” samen met Ronald van Dam en Meindert van Buuren gaan niet samen in één zin...
Nou en? 's lands wijs 's lands eer. Of denk je nu dat het duo Wasser en Danner het anders doet in Dld, of de heladiehola Max show en Mol op Ziggo?quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Alex Jacquesdie staat eenzaam bovenaan de top als het gaat over veren in de reet te steken van rijders die Engels als moedertaal hebben. Zelfs als ze tegen de richting in zouden rijden op de baan zijn het nog geweldenaars.....
Even verbeterd, geen dank.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Alex Jacques Valsecchidie staat eenzaam bovenaan de top als het gaat over veren in de reet te steken van rijders die Engels als moedertaal hebben. Zelfs als ze tegen de richting in zouden rijden op de baan zijn het nog geweldenaars....meest irritante figuren in het hele F1 wereldje.
Volgens mij snap je mijn zin niet helemaal, ik bedoel idd dat hun commentaar dramatisch slecht is. Gevalletje hoop herhalingen van "feitjes", gemiste acties op de baan en vermeende autosportkennis.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:29 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat is juist bijzonder slecht commentaar. Lang leve Mol als ik een vergelijking moet maken.
Nee, ik begreep jou wel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:01 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Volgens mij snap je mijn zin niet helemaal, ik bedoel idd dat hun commentaar dramatisch slecht is. Gevalletje hoop herhalingen van "feitjes", gemiste acties op de baan en vermeende autosportkennis.
Giedo zat erbij volgens mij.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:09 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je Ziggo kijk? Want “goed commentaar” samen met Ronald van Dam en Meindert van Buuren gaan niet samen in één zin...
Oeeh, iemand met een mening, wat eng....quote:
Die was vorig jaar belabberd als commentator bij de F1. Wist veel, maar z'n manier van overbrengen en timing was om te janken.quote:
Klopt, maar had hem even de kans gegeven om het te leren. Had hem desnoods eerst een paar keer kwalificatie of VT3 laten meedraaien. Ik vind Olav prima, maar als je alleen zit mis je teveel.quote:Op woensdag 3 april 2019 07:22 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Die was vorig jaar belabberd als commentator bij de F1. Wist veel, maar z'n manier van overbrengen en timing was om te janken.
Bij de F2 was het, net zoals de afgelopen jaren, Meindert van Buuren.quote:
Haha, dankje voor je complimentquote:Op woensdag 3 april 2019 07:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Oeeh, iemand met een mening, wat eng....
Buxton was idd prima, toch wel jammer dat ie daar weg ging.quote:Wat dat betreft deed Buxton het een pak beter. Die zat daar tenminste niet om de meningen over rijders bij de kijker te veranderen, maar om verslag van de races te doen....
Zou zweren dat ik zijn naam zag staan...quote:Op woensdag 3 april 2019 08:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bij de F2 was het, net zoals de afgelopen jaren, Meindert van Buuren.
Ik vind Buxton juist heel biased tov coureurs. Huj heeft duidelijk zn favorieten en minder favorieten.quote:Op woensdag 3 april 2019 07:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Oeeh, iemand met een mening, wat eng....
Wat dat betreft deed Buxton het een pak beter. Die zat daar tenminste niet om de meningen over rijders bij de kijker te veranderen, maar om verslag van de races te doen....
Hij mist wel veel en hij was vroeger echt een stuk beter ( Met Alard Kalff) toen konden ze nog horen aan motoren en zo dat ie ging ploffen en zo en hadden ze een heel stuk in de pits waarbij ze allerlei nieuwe onderdelen uitlegden waarbij ze er dan met zo'n laserlampje op schenen.quote:
het uiteindelijke commentaar vind ik niet zo'n probleem bij Sky zitten ze er ook weleens naast, ik vind de programmering eromheen nog steeds te mager en teveel Max. En leeftijd? de GOAT Murray Walker deed het ook geweldig ver na de pensioensleeftijdquote:Op woensdag 3 april 2019 10:06 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hij mist wel veel en hij was vroeger echt een stuk beter ( Met Alard Kalff) toen konden ze nog horen aan motoren en zo dat ie ging ploffen en zo en hadden ze een heel stuk in de pits waarbij ze allerlei nieuwe onderdelen uitlegden waarbij ze er dan met zo'n laserlampje op schenen.
Maar in Bahrein dit jaar had hij zijn oude niveau te pakken, weinig gemist, zag goed wat er ging gebeuren. Zo slecht was het niet en er zijn echt vele malen ergere. Denk dat als Mol uiteindelijk te oud word en weg is we hem nog gaan missen.
Ik denk dat veel coureurs hem wel lachen vinden. Met zn debiele vragen. In plaats van het standaard riedeltje.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:20 schreef Pinzon het volgende:
Olav en Jack zijn helaas 2 kermisklanten die beter verslag van darts kunnen doen.
Olav vindt met name zichzelf een partijtje 'sodeknetters' interessant en Jack kan met geen enkele coureur overweg met zijn cringe vragen.
Je kunt zeggen wat je wil, maar Jack ontlokt toch vaak wel uitspraken van coureurs die ze nergens anders doen.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:20 schreef Pinzon het volgende:
Olav en Jack zijn helaas 2 kermisklanten die beter verslag van darts kunnen doen.
Olav vindt met name zichzelf een partijtje 'sodeknetters' interessant en Jack kan met geen enkele coureur overweg met zijn cringe vragen.
Die indruk heb ik ook.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat veel coureurs hem wel lachen vinden. Met zn debiele vragen. In plaats van het standaard riedeltje.
Ik zie nu al heel erg tegen zijn pensioen op.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:06 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hij mist wel veel en hij was vroeger echt een stuk beter ( Met Alard Kalff) toen konden ze nog horen aan motoren en zo dat ie ging ploffen en zo en hadden ze een heel stuk in de pits waarbij ze allerlei nieuwe onderdelen uitlegden waarbij ze er dan met zo'n laserlampje op schenen.
Maar in Bahrein dit jaar had hij zijn oude niveau te pakken, weinig gemist, zag goed wat er ging gebeuren. Zo slecht was het niet en er zijn echt vele malen ergere. Denk dat als Mol uiteindelijk te oud word en weg is we hem nog gaan missen.
Maar wat hebben wij daar aan? Ik vind die vragen superflauw. Krijg er plaatsvervangende schaamte van. Ik heb liever dat een kundig iemand interessante vragen stelt. Waar je iets van opsteekt.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat veel coureurs hem wel lachen vinden. Met zn debiele vragen. In plaats van het standaard riedeltje.
Waar je dan een standaard riedeltje als antwoord op krijgt?quote:Op woensdag 3 april 2019 11:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar wat hebben wij daar aan? Ik vind die vragen superflauw. Krijg er plaatsvervangende schaamte van. Ik heb liever dat een kundig iemand interessante vragen stelt. Waar je iets van opsteekt.
Ja. Alles liever dan dit.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:51 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Waar je dan een standaard riedeltje als antwoord op krijgt?
Ja 1x, als je die mafklapper elke race tegenkomt ben je het gauw beu.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat veel coureurs hem wel lachen vinden. Met zn debiele vragen. In plaats van het standaard riedeltje.
Jack stelt geen vragen. Jack vertelt in het Engels een verhaal tegen een coureur, die vervolgens op hem reageert met "Nee dat denk ik eigenlijk niet", waarna Jack zich omdraait richting de camera en opnieuw hetzelfde verhaal vertelt maar dan in het Nederlands.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat veel coureurs hem wel lachen vinden. Met zn debiele vragen. In plaats van het standaard riedeltje.
quote:Op woensdag 3 april 2019 12:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jack stelt geen vragen. Jack vertelt in het Engels een verhaal tegen een coureur, die vervolgens op hem reageert met "Nee dat denk ik eigenlijk niet", waarna Jack zich omdraait richting de camera en opnieuw hetzelfde verhaal vertelt maar dan in het Nederlands.
Hop en door naar de volgende coureur
Heel accuraat.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jack stelt geen vragen. Jack vertelt in het Engels een verhaal tegen een coureur, die vervolgens op hem reageert met "Nee dat denk ik eigenlijk niet", waarna Jack zich omdraait richting de camera en opnieuw hetzelfde verhaal vertelt maar dan in het Nederlands.
Hop en door naar de volgende coureur
quote:Op woensdag 3 april 2019 12:55 schreef JayHovah het volgende:
Ik kan hem niet vaak genoeg terugzien...
Sprekend zijn vader dus.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid volledig illegale auto.
quote:Op woensdag 3 april 2019 12:55 schreef JayHovah het volgende:
Ik kan hem niet vaak genoeg terugzien...
quote:Op woensdag 3 april 2019 13:03 schreef twiFight het volgende:
[..]
Heel accuraat.
Je ziet de coureurs ook regelmatig met zo'n verbaasd gezicht denken van... "wat is de vraag nou?" Dan brengt die lamlul weer een halfbakken mening die alleen hij heeft als feit en dan moet de coureur daar in mee gaan. Vaak met zo'n sfeer van hihi haha oh-oh we zijn beste maatjes toch? Lekker grappen en grollen. Not.
Daarnaast is zijn engels ondermaats. Hij vertaalt de interviews of maar half, of gewoon regelrecht fout. En hij blaat steeds veel te veel onzin op momenten dat hij zijn bek moet houden. Dan is hij bezig en komt er team radio en wat doet die stomme kuttenkop? Hij blijft doorpraten dat er team radio is... "Oh team radio laten we even luisteren naar wa..." NEE HOU GODVERDOMME JE GORE BEK DICHT HOMO nu is de team radio al voorbij! Echt, wat een mongool.
in de regen doet het motorvermogen niet ter zake maar het chassis en coureur des te meer.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:50 schreef sasquatsch het volgende:
Vijf minuten voor het einde van de eerste testsag verdreef Max Verstappen Mick Schumacher van de eerste plek in een regenachtige testsessie.
[..]
https://www.motorsport.co(...)ahrain-test/4363798/
Ok Jack.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in de regen doet het motorvermogen niet ter zake maar het chassis en coureur des te meer.
Ze hebben niet in de regen geredenquote:Op woensdag 3 april 2019 14:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in de regen doet het motorvermogen niet ter zake maar het chassis en coureur des te meer.
Hij zou alleen nog wat meer moeten huppelen en handtekeningen vragen bij coureursquote:Op woensdag 3 april 2019 15:40 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het wel mooi dat Jack altijd rond loopt met die zender op zijn rug waar die enorme antenne uit steekt. Doet me altijd denken aan zo'n klein kind op een kinderfiets met zo'n oranje vlaggetje achterop.
Past perfect bij hem
Ik word op Sky altijd gek van ge pro Hamilton. Het is al een tijdje geleden maar het ergste voorbeeld dat ik daarvan kende was de Rosberg Hamilton battle in het 1 na laatste seizoen van Rosberg tijdens de kwalificatie van Monaco, of het was een VT dat weet ik niet meer.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
het uiteindelijke commentaar vind ik niet zo'n probleem bij Sky zitten ze er ook weleens naast, ik vind de programmering eromheen nog steeds te mager en teveel Max. En leeftijd? de GOAT Murray Walker deed het ook geweldig ver na de pensioensleeftijd
Nee, dat denk ik eigenlijk niet... Gevolgd door een verhaal waarin verteld wordt hoe het wel zit. En vaak met meer informatie tussen de regels door dan de coureur en het team eigenlijk kwijt willen.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jack stelt geen vragen. Jack vertelt in het Engels een verhaal tegen een coureur, die vervolgens op hem reageert met "Nee dat denk ik eigenlijk niet", waarna Jack zich omdraait richting de camera en opnieuw hetzelfde verhaal vertelt maar dan in het Nederlands.
Hop en door naar de volgende coureur
Dat heb ik in 25 jaar F1 werkelijk waar nog nooit iemand horen zeggenquote:Op woensdag 3 april 2019 17:38 schreef ender_xenocide het volgende:
Menig coureur zou zeggen de monteurs hebben fouten gemaakt met de afstelling.
Waaronder Ham.. dat viel wel op.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb geen problemen met Mol. Heeft wel aanstekelijk enthousiasme en hij hoort er al zo lang bij.
Af en toe wel van die cringy dingen, afgelopen GP ook weer zo halverwege de race zo'n opmerking van Gasly is de enige in de top 10 die nog op softs rijdt, terwijl er net stats in beeld staan die erop wijzen dat er toch echt nog wel 2 of 3 ook op softs rijden..
https://www.motorsport.co(...)ll-mercedes/4364332/quote:1 George Russell Mercedes 1'29.029 101
2 Sergio Perez Racing Point 1'29.095 +0.066s 60
3 Sebastian Vettel Ferrari 1'29.319 +0.290s 102
4 Carlos Sainz McLaren 1'29.795 +0.766s 20
5 Daniil Kvyat Toro Rosso 1'29.911 +0.882s 111
6 Mick Schumacher Alfa Romeo 1'29.998 +0.969s 70
7 Alexander Albon Toro Rosso 1'30.037 +1.008s 143
8 Lance Stroll Racing Point 1'30.049 +1.020s 35
9 Dan Ticktum Red Bull 1'30.856 +1.827s 134
10 Romain Grosjean Haas 1'30.903 +1.874s 86
11 Fernando Alonso McLaren 1'31.006 +1.977s 69
12 Pietro Fittipaldi Haas VF-19 1'31.209 +2.180s 48
13 Lando Norris McLaren 1'31.303 +2.274s 72
14 Jack Aitken Renault 1'31.500 +2.471s 103
15 Nicholas Latifi Williams 1'32.198 +3.169s 100
Dat is wel erg toch... Hoorde hij wel wat Hamilton zei over downshifts? Crofty maakte er 'Bottas is cocky' van...quote:Op woensdag 3 april 2019 18:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb geen problemen met Mol. Heeft wel aanstekelijk enthousiasme en hij hoort er al zo lang bij.
Af en toe wel van die cringy dingen, afgelopen GP ook weer zo halverwege de race zo'n opmerking van Gasly is de enige in de top 10 die nog op softs rijdt, terwijl er net stats in beeld staan die erop wijzen dat er toch echt nog wel 2 of 3 ook op softs rijden..
Is hij niet de enige is, elke keer als ik achteraan zo'n roze geval zie denk ik: "nice Force India"quote:Op woensdag 3 april 2019 20:42 schreef Drebbelman het volgende:
Bovendien heeft Mol kennelijk nog niet door dat Force India van naam verandert is?
Precies, je zou de relatie met de engineers ook mooi naar de knoppen helpen met dat soort uitspraken.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:03 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat heb ik in 25 jaar F1 werkelijk waar nog nooit iemand horen zeggen![]()
Hooguit "the car was imbalanced" o.i.d. waar er geen partij aangewezen wordt, anders altijd "we couldn't find the right setup" etc.
Ter verdediging van Mol: de sync van geluid en beeld loopt bij Zigg0 regelmatig flink scheef, waardoor Mols commentaar pas 3+ seconden komt nadat het op beeld is. Dar kan hij in die gevallen weinig aan doen.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:42 schreef Drebbelman het volgende:
ik dacht even dat hij bij de start in slaap gevallen was, zo tam en sloom
Het Sky commentaar vind ik een beetje over de top.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:42 schreef Drebbelman het volgende:
Ik kan gelukkig Ziggo niet zien en heb over Sky niets te klagen.
Ik zag op het F1 kanaal op facebook toevallig een samenvatting voorbij komen met Nederlands commentaar van Mol.. ik dacht even dat hij bij de start in slaap gevallen was, zo tam en sloom, zeker als je het vergelijkt met Brundle en Crofty. Bovendien heeft Mol kennelijk nog niet door dat Force India van naam verandert is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Zijn functie is puur om de items aan elkaar te linken en niet om zijn “expertise” los te laten, ook al probeer hij dat laatste wel.
quote:Op donderdag 4 april 2019 08:25 schreef JayHovah het volgende:
Als ik voor mezelf kan spreken en de boel ga relativeren is het vooral een stukje nostalgie voor mij dat Olav en Allard nogal credits hebben, in de periode ‘94- ‘98 konden ze weinig fout doen imo. Het dieptepunt van de overstap naar SBS6, de switch van Allard naar Sjek heeft weinig goeds gedaan.
Rob Kamphues vindt ik echt een klaphark, maar wie moet je anders voor het scherm zetten als presentator?Ik denk dat het dieptepunt of Froukje de Both of commentaar van Ronald van Dam was. Beide waren niet te harden. Geef mij dan Kamphuys maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Zijn functie is puur om de items aan elkaar te linken en niet om zijn “expertise” los te laten, ook al probeer hij dat laatste wel.“Being second is to be the first of the ones who lose.”
Dit.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:17 schreef Sunri5e het volgende:
Olav maakt soms wat foutjes maar zijn enthousiasme maakt veel goed. Hij mag wat mij betreft blijven. Doornbos als analist is prima. Kamhuis zal ik ook gewoon laten zitten. Plooij mag van mij echt vertrekken. Die vent vind ik zo irritant.
Dit. Natuurlijk zijn er ergerpuntjes maar ze brengen het met veel enthousiasme en dat straalt er ook wel af. Jack had van mij niet gehoeven maar je kunt niet alles hebben.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:48 schreef NaturalScience het volgende:
Er is echt niets mis met de uitzending van Ziggo. Laatst zag ik een keer F1 op RTL.... en dat was me toch een partij waardeloos....
Rob Kamphues is eigenlijk de enige die ze wat mij betreft mogen vervangen. En ja, af en toe mist Olav iets. Maar overal doen ze het echt uitstekend!
Nou moet ik even flink gaan rekenen. Ik denk dat het 2002 was dat ik met een Java applet de live timing op de pc had. Maar ik moet toegeven, dat dat best wel frontrunning was rond die tijdquote:Op donderdag 4 april 2019 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kritiek op Olav Mol is van alle tijden. Die was er rond 2000/2001 al, als ik me goed herinner, dus ver voor de tijd dat de kijker thuis ook alle live-timing etc tot z'n beschikking had.
Maar hij is op zich nog wel te doen. Plooij is echt een ramp.
Ruud natuurlijkquote:Op donderdag 4 april 2019 08:25 schreef JayHovah het volgende:
Rob Kamphues vindt ik echt een klaphark, maar wie moet je anders voor het scherm zetten als presentator?
Die mag haar tieten naast Ruud op de tafel leggenquote:
twitter:tgruener twitterde op donderdag 04-04-2019 om 11:04:39Silverstone close to signing a new F1 contract. We heard of plans to celebrate the 70th birthday in 2020 with a big party including lots of old cars & former champions.More paddock news & rumours from Bahrain -> AMuS (in German): https://t.co/8gEmh3oLGA reageer retweet
Ja klopt, je had toen ook al wel live timing mogelijkheden, maar de massa had die nog niet. Was echt voor de diehardsquote:Op donderdag 4 april 2019 11:10 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Nou moet ik even flink gaan rekenen. Ik denk dat het 2002 was dat ik met een Java applet de live timing op de pc had. Maar ik moet toegeven, dat dat best wel frontrunning was rond die tijd
Zaligheid was dat. Ik had ook een TV kaart in m'n pc. Dus links de race, rechts de tijden en onderin MSN om er over te kletsen met m'n broer
Plooij hoort waarschijnlijk bij Olav z'n secundaire arbeidsvoorwaardenquote:Op donderdag 4 april 2019 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kritiek op Olav Mol is van alle tijden. Die was er rond 2000/2001 al, als ik me goed herinner, dus ver voor de tijd dat de kijker thuis ook alle live-timing etc tot z'n beschikking had.
Maar hij is op zich nog wel te doen. Plooij is echt een ramp.
Dat weet ik wel zeker. Die twee zijn al jaren goede vrienden, zo is Plooij ook aan zijn baantje gekomen.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Plooij hoort waarschijnlijk bij Olav z'n secundaire arbeidsvoorwaarden
ben ze ooit een keer tegen gekomen in Shanghai, ik vond ze beiden wel uit de hoogte doen zo van wij zijn F1 maar Mol was toch een stuk aangenamer dan die bal.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Die twee zijn al jaren goede vrienden, zo is Plooij ook aan zijn baantje gekomen.
hier, dit stukje zegt genoeg over die lambal .....quote:Op donderdag 4 april 2019 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben ze ooit een keer tegen gekomen in Shanghai, ik vond ze beiden wel uit de hoogte doen zo van wij zijn F1 maar Mol was toch een stuk aangenamer dan die bal.
Plooi is toch weer terug sinds Max meedoet?quote:Op donderdag 4 april 2019 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Plooij hoort waarschijnlijk bij Olav z'n secundaire arbeidsvoorwaarden
ik heb geen idee, keek liever BBC toen het er nog wasquote:Op donderdag 4 april 2019 14:02 schreef Fer het volgende:
[..]
Plooi is toch weer terug sinds Max meedoet?
Ik meen zelfs dat Olav een seizoen heeft gedaan vanuit NL.
dat is het inderdaad en dan te bedenken dat ik Fernando Alonso een dag of 4 later tegen kwam en die echt alle tijd nam voor een praatje, 0 kapsonesquote:Op donderdag 4 april 2019 12:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
hier, dit stukje zegt genoeg over die lambal .....
WTFquote:Op donderdag 4 april 2019 12:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
hier, dit stukje zegt genoeg over die lambal .....
Eens met je post verder. Ik erger me wel groen en geel aan Tim/Tom, maar Kamphues heb ik niet zoveel last van. Die leest keurig zijn teleprompter voor en zit ook niet zoveel in de weg.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:50 schreef TAV74 het volgende:
Alleen Kamphues mag wel eens vervangen worden
Jack doet vaak hetzelfde als Frank Evenblij. Stelt zich wat 'dommiger' en joliger op dan hij eigenlijk is. Dan is hij geen 'bedreiging' voor de coureurs en hebben die minder moeite om met hem te praten.quote:Op donderdag 4 april 2019 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eens met je post verder. Ik erger me wel groen en geel aan Tim/Tom, maar Kamphues heb ik niet zoveel last van. Die leest keurig zijn teleprompter voor en zit ook niet zoveel in de weg.
Jack heeft inderdaad vaak leuke antwoorden en gevatte gesprekken. Heb het idee dat de coureurs et ook altijd wel leuk vinden om met hem te praten.
(zoals laatst met Ric. dat dat wijf stond te schreeuwen en Ric. STFU zei.)
Sorry dat we niet aan je standaard voldoen.quote:Op donderdag 4 april 2019 15:56 schreef flipsen het volgende:
Godver, is het nog geen raceweek zodat we het weer over belangrijke zaken kunnen gaan hebben hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |