abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185897844
Om 16:00 uur is de persconferentie met Valtteri Bottas (Mercedes), Pierre Gasly (Red Bull), Charles Leclerc (Ferrari), Daniil Kvyat (Toro Rosso) en Lando Norris (McLaren).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 28 maart 2019 @ 15:22:21 #103
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_185898052
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 15:08 schreef sasquatsch het volgende:
Om 16:00 uur is de persconferentie met Valtteri Bottas (Mercedes), Pierre Gasly (Red Bull), Charles Leclerc (Ferrari), Daniil Kvyat (Toro Rosso) en Lando Norris (McLaren).
Ah, alle eerste rijders van die teams dus.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_185898953
quote:
6s.gif Op donderdag 28 maart 2019 15:22 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ah, alle eerste rijders van die teams dus.
Kvyat niet toch?
  donderdag 28 maart 2019 @ 17:34:46 #105
131800 Tarado
capô de fusca
pi_185900487
andrewbensonf1 twitterde op donderdag 28-03-2019 om 17:32:51 Alonso to test for McLaren on both days of next week's Bahrain F1 test. He's also due to be with the team as adviser for the whole race weekend here https://t.co/EJfzcVwTUk reageer retweet
pi_185900850
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 14:49 schreef opreis het volgende:

[..]

Maar komt dit door financiele problemen of omdat wat ze daar aan voorraad hebben gebouwd gewoon slecht was?


Het duur toch wel enkele weken om van een ontwerp naar fysiek onderdeel te gaan. Als je bedenkt dat ze vlak voor de wintertest erachter kwamen dat dat gehele proces van Williams niet klopte, dan begrijp je wel dat het even duurt voordat ze weten welke ontwerpen de juiste zijn en deze voldoende gebouwd hebben.

Van een vleugel waarvan je niet weet of hij 100% goed werkt, bouw je ook geen 4 stuks.
.
  donderdag 28 maart 2019 @ 18:12:53 #107
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_185900992
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 18:02 schreef Fer het volgende:

[..]

Het duur toch wel enkele weken om van een ontwerp naar fysiek onderdeel te gaan. Als je bedenkt dat ze vlak voor de wintertest erachter kwamen dat dat gehele proces van Williams niet klopte, dan begrijp je wel dat het even duurt voordat ze weten welke ontwerpen de juiste zijn en deze voldoende gebouwd hebben.

Van een vleugel waarvan je niet weet of hij 100% goed werkt, bouw je ook geen 4 stuks.
Als je de mallen al hebt kan je binnen een 2 weken zo 5/8 vleugels erbij bouwen hoor. En de kosten zijn dat ook dan niet meer.

Materiaal en manuren als je een mal hebt moeten maken vallen dan wel mee. Ontwerp en mallenbouw zijn de duurste kosten binnen composiet producten.

Ik denk dat het geld/personeel een beetje op is bij Willams.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  donderdag 28 maart 2019 @ 18:26:21 #108
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_185901204
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 14:49 schreef opreis het volgende:

[..]

Maar komt dit door financiele problemen of omdat wat ze daar aan voorraad hebben gebouwd gewoon slecht was?
Aan het begin van 't seizoen hebben alle fabrikanten nog weinig onderdelen, groot deel moet gewoon geheel opnieuw ontworpen en gemaakt worden.
Da's overigens vooral voor klantenteams een probleem want de fabrieksteams krijgen natuurlijk voorrang.
Dat was voor Red Bull vorig jaar ook nog een probleem, die wilden wel nieuwe onderdelen maar Renault kon die niet leveren.
pi_185901248
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 18:26 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Aan het begin van 't seizoen hebben alle fabrikanten nog weinig onderdelen, groot deel moet gewoon geheel opnieuw ontworpen en gemaakt worden.
Da's overigens vooral voor klantenteams een probleem want de fabrieksteams krijgen natuurlijk voorrang.
Dat was voor Red Bull vorig jaar ook nog een probleem, die wilden wel nieuwe onderdelen maar Renault kon die niet leveren.
Maar als het ontwerp eenmaal daar is lijkt het me niet dat het zo lang hoeft te duren om een nieuwe te fabriceren. Ze hebben tussen australia en bahrein twee weken dus lijkt me niet onverstandig om desnoods een versimpelde reserve vloer mee te nemen.
En een deel van het chassis lijkt me anders dan een motor.
pi_185901425
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 18:30 schreef opreis het volgende:

[..]

Maar als het ontwerp eenmaal daar is lijkt het me niet dat het zo lang hoeft te duren om een nieuwe te fabriceren. Ze hebben tussen australia en bahrein twee weken dus lijkt me niet onverstandig om desnoods een versimpelde reserve vloer mee te nemen.
En een deel van het chassis lijkt me anders dan een motor.
De processen die in de F1 gebruikt worden om een Carbon Fibre onderdeel te maken duren gewoon een aantal dagen hoor. Het is niet alsof je een lopende band aanzet en er continu nieuwe vleugels uit komen zeilen. Het hele proces duurt een dag of 7, en de ovens zijn ook weer niet zo groot dat er zomaar even 40 vleugels in gelegd kunnen worden.
pi_185901512
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 18:12 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Als je de mallen al hebt kan je binnen een 2 weken zo 5/8 vleugels erbij bouwen hoor. En de kosten zijn dat ook dan niet meer.

Materiaal en manuren als je een mal hebt moeten maken vallen dan wel mee. Ontwerp en mallenbouw zijn de duurste kosten binnen composiet producten.

Ik denk dat het geld/personeel een beetje op is bij Willams.
Mallen zijn maar een deel het van het proces. Er zit een flink stuk handwerk in, zodat een enkele vleugel 20000-30000 kost en die kosten gaan amper omlaag door er meer te maken.

Hoe vaak komt het niet voor dat er binnen het team ruzie is, wie de nieuwe vleugel mag hebben. Of zoals bij Vettel die zijn nieuwe vleugel sloopte en toen de enige andere nieuwe vleugel van Webbers auto afgehaald werd en Webber een oude kreeg.
.
pi_185901585
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 18:12 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Als je de mallen al hebt kan je binnen een 2 weken zo 5/8 vleugels erbij bouwen hoor. En de kosten zijn dat ook dan niet meer.

Materiaal en manuren als je een mal hebt moeten maken vallen dan wel mee. Ontwerp en mallenbouw zijn de duurste kosten binnen composiet producten.

Ik denk dat het geld/personeel een beetje op is bij Willams.
D'r was eens tukje over bij peptalk, ze zoeken alles. Van aerodynamica tot monteurs
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:10:04 #113
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_185901831
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 18:48 schreef Fer het volgende:

[..]

Mallen zijn maar een deel het van het proces. Er zit een flink stuk handwerk in, zodat een enkele vleugel 20000-30000 kost en die kosten gaan amper omlaag door er meer te maken.

Hoe vaak komt het niet voor dat er binnen het team ruzie is, wie de nieuwe vleugel mag hebben. Of zoals bij Vettel die zijn nieuwe vleugel sloopte en toen de enige andere nieuwe vleugel van Webbers auto afgehaald werd en Webber een oude kreeg.
Klopt, maar mijn ervaring in de composiet wereld is dat als je een mal hebt je relatief snel productie kan draaien. Het maken van een goed ontwerp en bijbehorende mal is relatief veel werk, en ook kostbaarder dan het uiteindelijk maken van je product. Een mal kan bijvoorbeeld vanaf plug tot mal zo een week kosten aan tijd. En dan ben je een snelle jongen.

Het maken van een product is voornamelijk nog een beetje tijd extra en wat materiaal.
Uit een mal kan je binnen 2 dagen een compleet product halen, dan reken ik het leggen van de vezels en de cure van de prepreg mee. Dan moet je nog een dag oid voor het afwerken en spuiten en dan nog een dag voor assemblage van je vleugel.

Kijk, ik begrijp als je net een nieuwe vleugel hebt, dat je niet genoeg tijd hebt om een nieuw type te maken. Maar Williams kan naar mijn mening dan beter wat extra vleugels oude spec hebben om meer punten proberen te krijgen, die zijn veel meer waard dan wat een aantal extra vleugels je kost. Als er dan gecrashed word kan je in ieder geval gewoon rijden, en misschien nog punten verzamelen.

Niet genoeg onderdelen hebben getuigd van weinig visie of ergens een tekort aan resources.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:18:17 #114
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_185901957
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:10 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Klopt, maar mijn ervaring in de composiet wereld is dat als je een mal hebt je relatief snel productie kan draaien. Het maken van een goed ontwerp en bijbehorende mal is relatief veel werk, en ook kostbaarder dan het uiteindelijk maken van je product. Een mal kan bijvoorbeeld vanaf plug tot mal zo een week kosten aan tijd. En dan ben je een snelle jongen.

Het maken van een product is voornamelijk nog een beetje tijd extra en wat materiaal.
Uit een mal kan je binnen 2 dagen een compleet product halen, dan reken ik het leggen van de vezels en de cure van de prepreg mee. Dan moet je nog een dag oid voor het afwerken en spuiten en dan nog een dag voor assemblage van je vleugel.

Kijk, ik begrijp als je net een nieuwe vleugel hebt, dat je niet genoeg tijd hebt om een nieuw type te maken. Maar Williams kan naar mijn mening dan beter wat extra vleugels oude spec hebben om meer punten proberen te krijgen, die zijn veel meer waard dan wat een aantal extra vleugels je kost. Als er dan gecrashed word kan je in ieder geval gewoon rijden, en misschien nog punten verzamelen.

Niet genoeg onderdelen hebben getuigd van weinig visie of ergens een tekort aan resources.
Alles moet ook uitvoerig getest worden, Red Bull heeft eens een filmpje gemaakt over een "simpel" schroefje, wat daar al niet bij komt kijken voor 't in de auto gebruikt kan/mag worden.
pi_185902037
Fokit
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:23:30 #116
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_185902076
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:18 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Alles moet ook uitvoerig getest worden, Red Bull heeft eens een filmpje gemaakt over een "simpel" schroefje, wat daar al niet bij komt kijken voor 't in de auto gebruikt kan/mag worden.
https://redbullracing.redbull.com/article/race-race-nose-cone

Check op cracks, controle of deflectie van de neus, 3D check en een visuele controle, dat kan je er binnen een dag doorheen jagen als het moet ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:26:34 #117
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_185902194
En niet vergeten, dat hij exact op de juiste manier buigt bij een bepaalde druk/snelheid. Genoeg voor betere prestatie, maar niet zoveel, dat de FIA boos wordt. :P
.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 28 maart 2019 @ 19:33:06 #119
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_185902271
Ted Kravitz zal er in China weer bij zijn, al is nog niet duidelijk hoe of wat

Ook is niet duidelijk of het bij die ene race blijft of dat hij vaker mag opdraven
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:34:44 #120
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:16:00 #121
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_185903377
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2019 19:09 schreef Tijn het volgende:
Regen in Bahrein _O-
Ik heb een website draaien die de regenverwachtingen voor allerlei raceklasses in de gaten houdt. Volgens mijn gegevens blijft het gewoon droog.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_185904367
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Ik heb een website draaien die de regenverwachtingen voor allerlei raceklasses in de gaten houdt. Volgens mijn gegevens blijft het gewoon droog.
_O_
boek gemarkt.
  FOK!fotograaf vrijdag 29 maart 2019 @ 06:48:21 #123
842 Zorro
Z
pi_185910163
Ik zie dat het Bahrein topic hidden is. Of nou ja, eigenlijk zie ik dat dus niet. Raar Bijzonder.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_185910786
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 06:48 schreef Zorro het volgende:
Ik zie dat het Bahrein topic hidden is. Of nou ja, eigenlijk zie ik dat dus niet. Raar Bijzonder.
Hoezo verborgen? Hij staat open.
pi_185912119
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 08:30 schreef zoem het volgende:

[..]

Hoezo verborgen? Hij staat open.
Ja nu, maar nog niet op het moment dat hij zijn post plaatste ;)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  FOK!fotograaf vrijdag 29 maart 2019 @ 10:35:34 #126
842 Zorro
Z
pi_185912246
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 08:30 schreef zoem het volgende:

[..]

Hoezo verborgen? Hij staat open.
o|O
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 29 maart 2019 @ 19:14:22 #127
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_185920874
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:10 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Klopt, maar mijn ervaring in de composiet wereld is dat als je een mal hebt je relatief snel productie kan draaien.

Kijk, ik begrijp als je net een nieuwe vleugel hebt, dat je niet genoeg tijd hebt om een nieuw type te maken. Maar Williams kan naar mijn mening dan beter wat extra vleugels oude spec hebben om meer punten proberen te krijgen, die zijn veel meer waard dan wat een aantal extra vleugels je kost. Als er dan gecrashed word kan je in ieder geval gewoon rijden, en misschien nog punten verzamelen.

Niet genoeg onderdelen hebben getuigd van weinig visie of ergens een tekort aan resources.
Ik denk dat je dat eerste onderschat en dat tweede verkeerd hebt.

Williams liep 2 en 3 rondes achter in de race vorige keer. Dan kunnen ze wel 8 vleugels hebben van de oude spec, maar het is een gegeven dat ze daarmee niets gaat bereiken. Dan kun je als team toch beter inzetten op het nieuwe ontwerp. Je hebt 20 keer meer aan testdata van één nieuwe vleugel op de vrijdagen dan een heel weekend data van een vleugel waarvan je weet dat die poep is en die je na dit weekend nooit meer gebruikt.

Je kan er gerust vanuit gaan dat Williams de eerste helft van het seizoen gewoon niet mee racet. Die zijn 10 weekenden lang testsessies aan het draaien, totdat ze een ontwerp hebben waarmee ze op zijn minst de aansluiting gevonden hebben.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zaterdag 30 maart 2019 @ 11:32:29 #128
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185932013
Ik moest hier smakelijk om lachen :D

Rare Fransoos

https://www.planetf1.com/(...)ining-about-b-teams/
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_185932121
Klagen over B teams :') . Die kerel runt zelf een Renault B team, alleen hebben ze sinds dit jaar geen A team meer :+

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2019 11:39:08 ]
pi_185936264
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 11:38 schreef CrashO het volgende:
Klagen over B teams :') . Die kerel runt zelf een Renault B team, alleen hebben ze sinds dit jaar geen A team meer :+
Jawel hoor, McLaren.
  zaterdag 30 maart 2019 @ 18:10:51 #131
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185936800
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 17:25 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Jawel hoor, McLaren.
:D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_185936870
McLaren beste chassis van het veld _O_
pi_185936934
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 17:25 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Jawel hoor, McLaren.
:D _O-
pi_185950019
Grosjean vindt snelheidsverschillen bij kwalificatie te gevaarlijk

Buiten dat Grosjean weer eens de schuld af probeert te schuiven, heeft hij hier een punt?
  zondag 31 maart 2019 @ 15:37:44 #135
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185950160
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 15:27 schreef Gehrman het volgende:
Grosjean vindt snelheidsverschillen bij kwalificatie te gevaarlijk

Buiten dat Grosjean weer eens de schuld af probeert te schuiven, heeft hij hier een punt?
Grosjean zelf kon er weinig aan doen, hij reed midden in een bocht. Is schuld van het team die het gat tussen de twee verkeerd had ingeschat inclusief een beetje pech.

Daarnaast heeft hij best een punt vind ik.
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 31 maart 2019 @ 16:50:30 #136
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_185951689
Op Sky commentaar zeiden ze dat het team géén informatie doorgeeft aan de coureurs over de situatie op de baan. Als dat echt zo is, mogen ze HAAS per direct diskwalificeren en alle behaalde punten in het afvalputje gooien.

Edit: Ehm, wacht... Dat moeten ze pas ná deze race doen natuurlijk, zodat ik mijn manager nog kan aanpassen :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_185959276
Hoe ervaren jullie de nieuwe banden? Ik mis toch een beetje, dat ik nu niet meer weet welke band er echt onder de auto zit. Vorig jaar kon je toch wel zien, dat bepaalde auto’s lekkerder liepen op bepaalde banden.
.
  zondag 31 maart 2019 @ 23:06:37 #138
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_185961380
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2019 21:35 schreef Fer het volgende:
Hoe ervaren jullie de nieuwe banden? Ik mis toch een beetje, dat ik nu niet meer weet welke band er echt onder de auto zit. Vorig jaar kon je toch wel zien, dat bepaalde auto’s lekkerder liepen op bepaalde banden.
Ik heb er totaal geen problemen mee. Je kan nu nog steeds zien elke band goed of slecht gaat. Of ze de band nou supersoft noemen of soft veranderd daar voor mij niet zo veel aan.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_185961522
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2019 21:35 schreef Fer het volgende:
Hoe ervaren jullie de nieuwe banden? Ik mis toch een beetje, dat ik nu niet meer weet welke band er echt onder de auto zit. Vorig jaar kon je toch wel zien, dat bepaalde auto’s lekkerder liepen op bepaalde banden.
Hoezo niet? De namen zijn alleen tijdens het weekend relatief. Ze hebben vaste namen erbuiten (C1 is het hardste TM C5 de oude hyper soft). Waarvan ze er voor elk weekend 3 kiezen die dan soft, medium, hard heten.

In Melbourne waren het C2, C3, C4 en hier in Bahrein C1, C2, C3. ( Staan ook in de OPs van de live topics vermeld, in het plaatje met het circuit.)




[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2019 23:20:44 ]
pi_185961595
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 23:13 schreef CrashO het volgende:

[..]

Hoezo niet? De namen zijn alleen tijdens het weekend relatief. Ze hebben vaste namen erbuiten (C1 TM C5). Waarvan ze er voor elk weekend 3 kiezen die dan soft, medium, hard heten.

In Melbourne waren het C2, C3, C4 en hier in Bahrein C1, C2, C3. ( Staan ook in de OPs van de live topics vermeld, in het plaatje met het circuit.)
Ik weet het, maar tot nu toe niet de juiste nummers in mijn hoofd geprent voor het raceweekend. Misschien dat dat helpt.
.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 maart 2019 @ 23:19:22 #141
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185961641
Vond het oude systeem fijner.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_185964916
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 23:19 schreef Nattekat het volgende:
Vond het oude systeem fijner.
Ik niet.
pi_185964988
Of H M S op scherm maar wel de juiste kleuren.
.
  maandag 1 april 2019 @ 12:08:26 #144
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_185967763
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 23:19 schreef Nattekat het volgende:
Vond het oude systeem fijner.
Ik ook.
pi_185967820
Alsof je de banden echt met elkaar kunt vergelijken op verschillende circuits :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 april 2019 @ 12:25:07 #146
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185968057
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 12:12 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Alsof je de banden echt met elkaar kunt vergelijken op verschillende circuits :')
Ja.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 april 2019 @ 12:54:33 #147
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_185968542
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 12:12 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Alsof je de banden echt met elkaar kunt vergelijken op verschillende circuits :')
Sommige auto's rijden nou eenmaal beter op een bepaalde compound banden.
Red Bull lijkt problemen te hebben met de C3.
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_185968559
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 12:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja.
Nee
pi_185968604
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 12:54 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Sommige auto's rijden nou eenmaal beter op een bepaalde compound banden.
Red Bull lijkt problemen te hebben met de C3.
En wat is dan het probleem met het nieuwe systeem? Die gegevens welke C ze gebruiken zijn toch ook gewoon bekend?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 1 april 2019 @ 13:03:07 #150
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_185968690
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2019 12:57 schreef vosss het volgende:

[..]

En wat is dan het probleem met het nieuwe systeem? Die gegevens welke C ze gebruiken zijn toch ook gewoon bekend?
mijn reactie gaat er juist om dat het wel vergelijkbaar is.
wordt aan gewerkt....ben net terug
  maandag 1 april 2019 @ 13:09:46 #151
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_185968784
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2019 12:57 schreef vosss het volgende:

[..]

En wat is dan het probleem met het nieuwe systeem? Die gegevens welke C ze gebruiken zijn toch ook gewoon bekend?
Nu moet ik het zelf onthouden in plaats van dat het op m'n schermpje staat. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_185969657
quote:
9s.gif Op maandag 1 april 2019 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nu moet ik het zelf onthouden in plaats van dat het op m'n schermpje staat. ;(
Nu moet je zelf bv C3 onthouden ipv medium. Ik zie het probleem niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 1 april 2019 @ 14:00:59 #153
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185969696
quote:
9s.gif Op maandag 1 april 2019 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nu moet ik het zelf onthouden in plaats van dat het op m'n schermpje staat. ;(
Op het schermpje/in beeld staat gewoon toch dat het de zachte, medium of harde band is? Waarom zou je als iemand die verder niet bij zo'n team werkt ook nog exact de compound willen weten? :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_185971139
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 14:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Op het schermpje/in beeld staat gewoon toch dat het de zachte, medium of harde band is? Waarom zou je als iemand die verder niet bij zo'n team werkt ook nog exact de compound willen weten? :+
Slijtage verwachting, tactische beslissingen beter begrijpen.
  maandag 1 april 2019 @ 15:34:22 #155
147172 THEFXR
Alpha Bear
  maandag 1 april 2019 @ 15:46:06 #156
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_185971466
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 14:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Op het schermpje/in beeld staat gewoon toch dat het de zachte, medium of harde band is? Waarom zou je als iemand die verder niet bij zo'n team werkt ook nog exact de compound willen weten? :+
Omdat je liefhebber bent.....
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_185971495
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 15:46 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Omdat je liefhebber bent.....
Dan weet je voor de wedstrijd, aan de hand van het kaartje van Pirelli, al wel welke compounds er gebruikt worden...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2019 15:52:39 ]
pi_185971611
Ik erger me voor vooral aan de livetiming app die niet meer bij houd of iemand op een nieuwe of gebruikte set rijd en de banden leeftijd reset elke keer als iemand de pit in en uit rijd. In de race valt het nog wel mee maar met de trainingen is het nogal kut.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 1 april 2019 @ 16:07:24 #159
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185971911
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 15:46 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Omdat je liefhebber bent.....
Dat ben ik, toch vind ik zacht, medium of hard ruimschoots voldoende info.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_185971948
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 16:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat ben ik, toch vind ik zacht, medium of hard ruimschoots voldoende info.
Je hebt liefhebber en liefhebber over 9000!
  maandag 1 april 2019 @ 16:16:10 #161
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_185972142
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 15:47 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Dan weet je voor de wedstrijd, aan de hand van het kaartje van Pirelli, al wel welke compounds er gebruikt worden...
Dit dus, ik wil het ook weten, dus check het vooraf. Ik vind het huidige systeem tijdens de races wel overzichtelijk. Als die super, hyper en ultra aanduidingen gingen ook nergens over.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 1 april 2019 @ 16:30:53 #162
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185972511
quote:
12s.gif Op maandag 1 april 2019 16:09 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Je hebt liefhebber en liefhebber over 9000!
Ja, als je niet elk detail hoeft te weten kun je schijnbaar geen liefhebber zijn. Haha.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_185972930
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 16:16 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dit dus, ik wil het ook weten, dus check het vooraf. Ik vind het huidige systeem tijdens de races wel overzichtelijk. Als die super, hyper en ultra aanduidingen gingen ook nergens over.
Daarbij voor een kleurenblinde als mij, totaal niet herkenbaar.
  maandag 1 april 2019 @ 17:36:45 #164
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_185973740
Help me even - hoe kon het ook alweer dat RBR vorig jaar opeens zo snel was in China? Puur op strategie/banden?

Kans dat we dit jaar weer een sterk RBR gaan zien in China?
Flesje bier
pi_185973830
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:36 schreef Gezicht het volgende:
Help me even - hoe kon het ook alweer dat RBR vorig jaar opeens zo snel was in China? Puur op strategie/banden?

Kans dat we dit jaar weer een sterk RBR gaan zien in China?
SC, waardoor ze zonder veel tijdverlies banden konden wisselen en daardoor versere banden hadden dan de concurrentie, die niet wisselden.

En nee, zonder dit soort mazzel verwacht ik dat niet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 1 april 2019 @ 17:43:57 #166
194695 franklop
Fran knock
pi_185973853
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 17:42 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

VSC, waardoor ze zonder veel tijdverlies banden konden wisselen en daardoor versere banden hadden dan de concurrentie, die niet wisselden.

En nee, zonder dit soort mazzel verwacht ik dat niet.
Was een reguliere SC trouwens
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_185973878
Morgen en woensdag is de eerste in-season test van het seizoen in Bahrein. De line-up is als volgt:

Team: dinsdag, woensdag
Mercedes: Lewis Hamilton, George Russell
Ferrari: Mick Schumacher, Sebastian Vettel
Red Bull Racing: Max Verstappen, Dan Ticktum
Renault: Daniel Ricciardo, Jack Aitken
Haas: Romain Grosjean, Pietro Fittipaldi
McLaren: Sainz/Norris, Lando Norris
Racing Point: Lance Stroll, Sergio Pérez
Toro Rosso: Alex Albon, Alex Albon
Alfa Romeo Racing: Calum Illot, Mick Schumacher
Williams: Russell/Kubica, Nicholas Latifi

Pirelli test:
McLaren: Fernando Alonso, Sainz/Alonso
Toro Rosso: Daniil Kvyat, Daniil Kvyat
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 1 april 2019 @ 18:19:29 #168
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_185974380
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 17:42 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

SC, waardoor ze zonder veel tijdverlies banden konden wisselen en daardoor versere banden hadden dan de concurrentie, die niet wisselden.

En nee, zonder dit soort mazzel verwacht ik dat niet.
Ah, was die SC helemaal vergeten ja.
Flesje bier
pi_185974646
Is er een overzichtje van welke banden dit jaar met die van vorig jaar corresponderen? Ik heb dat echt niet van elk circuit onthouden.
pi_185974943
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 18:31 schreef Justevo het volgende:
Is er een overzichtje van welke banden dit jaar met die van vorig jaar corresponderen? Ik heb dat echt niet van elk circuit onthouden.



[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2019 18:51:10 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 april 2019 @ 18:51:12 #171
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185974966
quote:
99s.gif Op maandag 1 april 2019 18:49 schreef CrashO het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Terug naar 2017.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_185974983
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 18:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Terug naar 2017.
Maar mein Hyper Hyper dan ;(



[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2019 18:53:16 ]
pi_185975116
quote:
99s.gif Op maandag 1 april 2019 18:49 schreef CrashO het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O+
pi_185981280
Gokje: Ferrari haalt meer kW uit het elektrische systeem dan toegestaan. Komende week komen de claims richting dat kamp.
pi_185983430
quote:
99s.gif Op maandag 1 april 2019 18:49 schreef CrashO het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zelfs dat is niet geheel correct. C3 is een andere band dan de 17SS. Naar verhouding vergelijkbaar qua hardheid, maar twee jaar verder ontwikkeld.

Is een beetje als blijven terug rekenen naar guldens en geen rekening houden met inflatie (no pun)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2019 06:01:44 ]
pi_185983806
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 23:18 schreef mikieu het volgende:
Gokje: Ferrari haalt meer kW uit het elektrische systeem dan toegestaan. Komende week komen de claims richting dat kamp.
Hardnekkige verdachtmaking die iedere keer gemaakt wordt, omdat ze hard optrekken vanuit bochten met een recht stuk erachter.

Misschien is het wel een ontwerpkeuze van de achterwielophanging en is Mercedes sneller in de snelle bochten door een ander ontwerp. Het is zo complex geworden, wielophanging heeft zware invloed op de aero van het gehele chassis.
.
  dinsdag 2 april 2019 @ 08:46:58 #177
131800 Tarado
capô de fusca
  dinsdag 2 april 2019 @ 08:55:10 #178
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185984728
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 08:46 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Echt zo'n mediahype rondom die jongen :') Het is een ok rijder maar echt geen uitblinker. Puur door zijn achternaam wordt hij beter afgeschilderd dan hij echt is.

Belachelijk, echt
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 2 april 2019 @ 08:56:26 #179
131800 Tarado
capô de fusca
pi_185984738
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2019 08:55 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Echt zo'n mediahype rondom die jongen :') Het is een ok rijder maar echt geen uitblinker. Puur door zijn achternaam wordt hij beter afgeschilderd dan hij echt is.

Belachelijk, echt
inderdaad maar ik snap wel dat hij het gebodene aanpakt
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 april 2019 @ 09:30:20 #180
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185985121
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2019 08:55 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Echt zo'n mediahype rondom die jongen :') Het is een ok rijder maar echt geen uitblinker. Puur door zijn achternaam wordt hij beter afgeschilderd dan hij echt is.

Belachelijk, echt
Ik spreek je in november weer, als hij kampioen is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_185985331
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 07:01 schreef Fer het volgende:

[..]

Hardnekkige verdachtmaking die iedere keer gemaakt wordt, omdat ze hard optrekken vanuit bochten met een recht stuk erachter.

Misschien is het wel een ontwerpkeuze van de achterwielophanging en is Mercedes sneller in de snelle bochten door een ander ontwerp. Het is zo complex geworden, wielophanging heeft zware invloed op de aero van het gehele chassis.
Waarom liegen over een fout in de verbranding van een cilinder? Als je gewoon kunt toegeven dat t elektrische systeem niet meer goed werkt.

Die ice is gewoon nog prima, maar nu de andere teams hun hebben zien rijden zonder kunnen ze exact uitrekenen wat er uit het elektrische deel wordt gehaald. Als we daar iets over horen is het gewoon mis.
  dinsdag 2 april 2019 @ 10:22:23 #182
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_185985883
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 09:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik spreek je in november weer, als hij kampioen is.
Hahahaha....

Nee.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_185986016
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 09:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik spreek je in november 2020 weer, als hij kampioen is.
Zo hard gaat Mick meestal niet. Eén jaar wennen, dan scoren. Hij mist gewoon nog wat ervaring in deze specifieke manier van rijden, maar gaat dat niet overcompenseren door veel te wild er in te gaan. Dat is in de F2 sowieso een recept voor slechte resultaten.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 april 2019 @ 10:32:31 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185986034
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2019 10:22 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Hahahaha....

Nee.
Ik dacht hetzelfde over vorig jaar, toen verraste hij vriend en vijand, dus ik neem geen risico meer.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_185986227
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 10:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik dacht hetzelfde over vorig jaar, toen verraste hij vriend en vijand, dus ik neem geen risico meer.
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid volledig illegale auto.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_185986318
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2019 10:45 schreef vosss het volgende:

[..]

Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid volledig illegale auto.
Eenzelfde principe wat ook voor Stroll is toegepast. Je kan bij Dallara tussentijds updates krijgen, als je betaalt. En dat heeft Prema gedaan. Dat hebben ze ook geprobeerd in de F2, toen nog voor Leclerc, maar toen werden ze teruggefloten en werd Leclerc's auto afgekeurd. Dus zo makkelijk gaat het dit jaar niet.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 april 2019 @ 11:50:40 #187
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185987146
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2019 10:45 schreef vosss het volgende:

[..]

Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid volledig illegale auto.
:D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 april 2019 @ 12:04:17 #188
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185987422
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2019 10:45 schreef vosss het volgende:

[..]

Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid volledig illegale auto.
Dit ja, halverwege het jaar ging hij ineens als een raket door een aanpassing aan zijn auto. Anders had Ticktum gewoon overtuigend het kampioenschap binnen geharkt.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_185987633
Die Ticktum, die morgen in de RB test. Is die nog wat? (Ik volg de andere klassen niet zo)
pi_185987717
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2019 12:16 schreef BroesWillems het volgende:
Die Ticktum, die morgen in de RB test. Is die nog wat? (Ik volg de andere klassen niet zo)
Beter dan Mick
  dinsdag 2 april 2019 @ 12:28:02 #191
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185987780
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2019 12:16 schreef BroesWillems het volgende:
Die Ticktum, die morgen in de RB test. Is die nog wat? (Ik volg de andere klassen niet zo)
Jep, kan goed potje sturen. Het is alleen een totale idioot, hij is niet voor niets geschorst geweest
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 2 april 2019 @ 12:50:16 #192
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_185988112
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2019 12:28 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jep, kan goed potje sturen. Het is alleen een totale idioot, hij is niet voor niets geschorst geweest
Rinus reed m tot snot.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_185988315
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 09:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik spreek je in november weer, als hij kampioen is.
Weinig kans!
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_185988325
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 10:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik dacht hetzelfde over vorig jaar, toen verraste hij vriend en vijand, dus ik neem geen risico meer.
je neemt geen risico, dus je roept dat hij kampioen wordt. Logisch wel.
pi_185989176
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2019 12:16 schreef BroesWillems het volgende:
Die Ticktum, die morgen in de RB test. Is die nog wat? (Ik volg de andere klassen niet zo)
Bij Ticktum spelen twee zaken. Ten eerste zijn rotkarakter, ten tweede zijn aanpassingsvermogen
- In de Britse F4 gooide hij in 2015 hoge ogen, maar hij liet zich provoceren door Ricky Collard, die hij vervolgens in de grindbak ramde. Sterker, hij haalde een compleet veld inclusief safetycar in om hem tijdens een FCY in de grindbak te rammen. Dat kostte hem twee jaar schorsing
- In 2017 dook hij weer op met RBR sponsoring op in de F2.0. Hij deed het niet echt supergoed, maar was wel de meest constante van de RBR junioren. Dr. Marko liet hem in Macau rijden en tot ieders verrassing won hij die ook
- Daarna dus de F3, waar hij tegenover Mick kwam te staan en de eerste seizoenshelft domineerde. De tweede seizoenshelft volgde de veelbesproken wederopstanding van Mick die ook kampioen werd. Hetgeen Ticktum ook de herhaalde uitspraak ontlokte dat zijn auto wel eens illegaal zou kunnen zijn.
- Als Dr Marko had gekund had hij Ticktum meteen in de STR gezet, maar hij kreeg niet genoeg SL-punten bij elkaar omdat hij slechts tweede werd. Een last ditch effort was Ticktum in de winter laten rijden. Als Dr. Marko slim was geweest had hij hem naar Nieuw Zeeland gestuurd voor de Toyota Racing Series, maar ze kozen voor de Asian F3 Winter.
- Ticktum ging de Asia F3 te lijf alsof het de gewone F3 was, maar de banden waren zachter van samenstelling en gingen eerder kapot. Hij ging dus overdriven en scoorde daarmee ook een aantal track limits en speeding penalties. Uitdager voor de titel was hij na het eerste weekend al niet meer.
- Toen hij wel een keer op het podium mocht komen als derde, volgde een klaagzang tegen alles en iedereen. Concurrenten reden gevaarlijk, teamgenoten hadden hem opgehouden, banden waren sh*t. "Ik hoor hier niet te staan" roept ie dan ook nog.
- De klap op de vuurpijl kwam van de Fia, die niet eens voor het kampioenschap, maar nog in het laatste raceweekend bekend maakt dat de winnaar Geen recht had op SL-punten, Toen kwam Ticktum dus ook niet meer

Ik snap aan één kant wel dat Dr Marko Ticktum wil hebben. Hij is een goed coureur en hij heeft dankzij zijn rotkarakter ook een drive om te winnen, precies wat Dr. Marko ook eist. Maar bij Ticktum slaat dat door in het gedrag van een kind dat geen snoepjes meer krijgt. Als ie niks al te stoms doet krijgt hij in Japan in de Super Formula genoeg SL-punten bij elkaar gereden, dus dat wordt leuk in 2020 ;)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_185989181
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 13:01 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Weinig kans!
Ik gun het hem best hoor, en hij is goed, maar is idd geen uitblinker. En ook niet-uitblinkers kunnen wel eens uitstekende resultaten behalen, zoals vorig jaar, maar vergeet niet hoe wisselvallig de periode ervóór was. En ook dit seizoen start hij niet heel geweldig.
Als hij niet 'de zoon zou zijn van...', dan durf ik hier best te beweren dat hij voor deze test week niet was gevraagd.
Hij heeft de naam en hij lijkt als twee druppels water op zijn vader, dat is wat hem nu vooral veel voordeel geeft imho.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 2 april 2019 @ 14:38:28 #197
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_185989929
Ik kijk nu de F2 op Ziggo en daar geven ze wel gewoon met zn tweeën goed commentaar. Waarom kan dat bij de F1 niet?
pi_185990067
Omdat Mol dat nie wil nie...
  dinsdag 2 april 2019 @ 15:02:43 #199
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_185990270
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2019 14:49 schreef Smacked_Actor het volgende:
Omdat Mol dat nie wil nie...
die wil geld blijven harken net zoals toen met Jos.
  dinsdag 2 april 2019 @ 15:04:22 #200
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_185990289
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 13:54 schreef Sabata het volgende:

[..]


Ik snap aan één kant wel dat Dr Marko Ticktum wil hebben. Hij is een goed coureur en hij heeft dankzij zijn rotkarakter ook een drive om te winnen, precies wat Dr. Marko ook eist. Maar bij Ticktum slaat dat door in het gedrag van een kind dat geen snoepjes meer krijgt.
ga er maar vanuit dat bij Ticktum niet enkel Marko iets te zeggen heeft maar ook hogerop, die Ticktum maar al te graag als "Bad Boy" op de grid willen hebben. Want marketing en blikjes.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_185990822
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2019 14:49 schreef Smacked_Actor het volgende:
Omdat Mol dat nie wil nie...
Begrijpelijk. Mol vindt het afschuwelijk om in de Murray Walker rol terecht te komen toen die een James Hunt naast zich kreeg die hem ie-de-re keer prachtig repliek gaf als hij iets mistte. Kwestie van ego vrijwaren van krassen.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_185990838
Dat gezeik steeds op Olav Mol. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')