quote:
Ik denk dat je dat eerste onderschat en dat tweede verkeerd hebt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn ervaring in de composiet wereld is dat als je een mal hebt je relatief snel productie kan draaien.
Kijk, ik begrijp als je net een nieuwe vleugel hebt, dat je niet genoeg tijd hebt om een nieuw type te maken. Maar Williams kan naar mijn mening dan beter wat extra vleugels oude spec hebben om meer punten proberen te krijgen, die zijn veel meer waard dan wat een aantal extra vleugels je kost. Als er dan gecrashed word kan je in ieder geval gewoon rijden, en misschien nog punten verzamelen.
Niet genoeg onderdelen hebben getuigd van weinig visie of ergens een tekort aan resources.
Jawel hoor, McLaren.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:38 schreef CrashO het volgende:
Klagen over B teams. Die kerel runt zelf een Renault B team, alleen hebben ze sinds dit jaar geen A team meer
Grosjean zelf kon er weinig aan doen, hij reed midden in een bocht. Is schuld van het team die het gat tussen de twee verkeerd had ingeschat inclusief een beetje pech.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:27 schreef Gehrman het volgende:
Grosjean vindt snelheidsverschillen bij kwalificatie te gevaarlijk
Buiten dat Grosjean weer eens de schuld af probeert te schuiven, heeft hij hier een punt?
Ik heb er totaal geen problemen mee. Je kan nu nog steeds zien elke band goed of slecht gaat. Of ze de band nou supersoft noemen of soft veranderd daar voor mij niet zo veel aan.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:35 schreef Fer het volgende:
Hoe ervaren jullie de nieuwe banden? Ik mis toch een beetje, dat ik nu niet meer weet welke band er echt onder de auto zit. Vorig jaar kon je toch wel zien, dat bepaalde auto’s lekkerder liepen op bepaalde banden.
Hoezo niet? De namen zijn alleen tijdens het weekend relatief. Ze hebben vaste namen erbuiten (C1 is het hardste TM C5 de oude hyper soft). Waarvan ze er voor elk weekend 3 kiezen die dan soft, medium, hard heten.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:35 schreef Fer het volgende:
Hoe ervaren jullie de nieuwe banden? Ik mis toch een beetje, dat ik nu niet meer weet welke band er echt onder de auto zit. Vorig jaar kon je toch wel zien, dat bepaalde auto’s lekkerder liepen op bepaalde banden.
Ik weet het, maar tot nu toe niet de juiste nummers in mijn hoofd geprent voor het raceweekend. Misschien dat dat helpt.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hoezo niet? De namen zijn alleen tijdens het weekend relatief. Ze hebben vaste namen erbuiten (C1 TM C5). Waarvan ze er voor elk weekend 3 kiezen die dan soft, medium, hard heten.
In Melbourne waren het C2, C3, C4 en hier in Bahrein C1, C2, C3. ( Staan ook in de OPs van de live topics vermeld, in het plaatje met het circuit.)
Ja.quote:Op maandag 1 april 2019 12:12 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Alsof je de banden echt met elkaar kunt vergelijken op verschillende circuits
Sommige auto's rijden nou eenmaal beter op een bepaalde compound banden.quote:Op maandag 1 april 2019 12:12 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Alsof je de banden echt met elkaar kunt vergelijken op verschillende circuits
En wat is dan het probleem met het nieuwe systeem? Die gegevens welke C ze gebruiken zijn toch ook gewoon bekend?quote:Op maandag 1 april 2019 12:54 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Sommige auto's rijden nou eenmaal beter op een bepaalde compound banden.
Red Bull lijkt problemen te hebben met de C3.
mijn reactie gaat er juist om dat het wel vergelijkbaar is.quote:Op maandag 1 april 2019 12:57 schreef vosss het volgende:
[..]
En wat is dan het probleem met het nieuwe systeem? Die gegevens welke C ze gebruiken zijn toch ook gewoon bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |