Hardnekkige verdachtmaking die iedere keer gemaakt wordt, omdat ze hard optrekken vanuit bochten met een recht stuk erachter.quote:Op maandag 1 april 2019 23:18 schreef mikieu het volgende:
Gokje: Ferrari haalt meer kW uit het elektrische systeem dan toegestaan. Komende week komen de claims richting dat kamp.
twitter:RobChinchero twitterde op dinsdag 02-04-2019 om 08:22:16Mick Schumacher in red https://t.co/AL7Lc0fstn reageer retweet
Echt zo'n mediahype rondom die jongenquote:Op dinsdag 2 april 2019 08:46 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RobChinchero twitterde op dinsdag 02-04-2019 om 08:22:16Mick Schumacher in red https://t.co/AL7Lc0fstn reageer retweet
inderdaad maar ik snap wel dat hij het gebodene aanpaktquote:Op dinsdag 2 april 2019 08:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Echt zo'n mediahype rondom die jongenHet is een ok rijder maar echt geen uitblinker. Puur door zijn achternaam wordt hij beter afgeschilderd dan hij echt is.
Belachelijk, echt
Ik spreek je in november weer, als hij kampioen is.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Echt zo'n mediahype rondom die jongenHet is een ok rijder maar echt geen uitblinker. Puur door zijn achternaam wordt hij beter afgeschilderd dan hij echt is.
Belachelijk, echt
Waarom liegen over een fout in de verbranding van een cilinder? Als je gewoon kunt toegeven dat t elektrische systeem niet meer goed werkt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:01 schreef Fer het volgende:
[..]
Hardnekkige verdachtmaking die iedere keer gemaakt wordt, omdat ze hard optrekken vanuit bochten met een recht stuk erachter.
Misschien is het wel een ontwerpkeuze van de achterwielophanging en is Mercedes sneller in de snelle bochten door een ander ontwerp. Het is zo complex geworden, wielophanging heeft zware invloed op de aero van het gehele chassis.
Hahahaha....quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik spreek je in november weer, als hij kampioen is.
Zo hard gaat Mick meestal niet. Eén jaar wennen, dan scoren. Hij mist gewoon nog wat ervaring in deze specifieke manier van rijden, maar gaat dat niet overcompenseren door veel te wild er in te gaan. Dat is in de F2 sowieso een recept voor slechte resultaten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik spreek je in november 2020 weer, als hij kampioen is.
Ik dacht hetzelfde over vorig jaar, toen verraste hij vriend en vijand, dus ik neem geen risico meer.quote:
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid volledig illegale auto.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde over vorig jaar, toen verraste hij vriend en vijand, dus ik neem geen risico meer.
Eenzelfde principe wat ook voor Stroll is toegepast. Je kan bij Dallara tussentijds updates krijgen, als je betaalt. En dat heeft Prema gedaan. Dat hebben ze ook geprobeerd in de F2, toen nog voor Leclerc, maar toen werden ze teruggefloten en werd Leclerc's auto afgekeurd. Dus zo makkelijk gaat het dit jaar niet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid volledig illegale auto.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit ja, halverwege het jaar ging hij ineens als een raket door een aanpassing aan zijn auto. Anders had Ticktum gewoon overtuigend het kampioenschap binnen geharkt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Beter dan Mickquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:16 schreef BroesWillems het volgende:
Die Ticktum, die morgen in de RB test. Is die nog wat? (Ik volg de andere klassen niet zo)
Jep, kan goed potje sturen. Het is alleen een totale idioot, hij is niet voor niets geschorst geweestquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:16 schreef BroesWillems het volgende:
Die Ticktum, die morgen in de RB test. Is die nog wat? (Ik volg de andere klassen niet zo)
Rinus reed m tot snot.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep, kan goed potje sturen. Het is alleen een totale idioot, hij is niet voor niets geschorst geweest
Weinig kans!quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik spreek je in november weer, als hij kampioen is.
je neemt geen risico, dus je roept dat hij kampioen wordt. Logisch wel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde over vorig jaar, toen verraste hij vriend en vijand, dus ik neem geen risico meer.
Bij Ticktum spelen twee zaken. Ten eerste zijn rotkarakter, ten tweede zijn aanpassingsvermogenquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:16 schreef BroesWillems het volgende:
Ik gun het hem best hoor, en hij is goed, maar is idd geen uitblinker. En ook niet-uitblinkers kunnen wel eens uitstekende resultaten behalen, zoals vorig jaar, maar vergeet niet hoe wisselvallig de periode ervóór was. En ook dit seizoen start hij niet heel geweldig.quote:
ga er maar vanuit dat bij Ticktum niet enkel Marko iets te zeggen heeft maar ook hogerop, die Ticktum maar al te graag als "Bad Boy" op de grid willen hebben. Want marketing en blikjes.....quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik snap aan één kant wel dat Dr Marko Ticktum wil hebben. Hij is een goed coureur en hij heeft dankzij zijn rotkarakter ook een drive om te winnen, precies wat Dr. Marko ook eist. Maar bij Ticktum slaat dat door in het gedrag van een kind dat geen snoepjes meer krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |