Hopelijk komt Paxcon dan ook terug.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, die studentjes vluchten na 6 jaar de provincie uit
twitter:tomjanmeeus twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:46:43Volgens de exitpoll vd @NOS halen @fvdemocratie en PVV samen 21% vd stemmen. Een record voor het rechts nationalisme. Het beste resultaat was tot nu voor LPF en Leefbaar NL in 2002: 18,6% #verkiezingen2019 reageer retweet
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:48 schreef Slobeend het volgende:
twitter:Derde_helft twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:28:06De grote winnaar in Groningen is, geloof het of niet, de partij die gewoon door wil gaan met de gaswinning in Groningen. reageer retweet
Dat zal ik voortaan doen elke keer als iemand een reactie geeft.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je nou ff gekeken had op de FOK! kaart had je kunnen weten waar ik me bevind.
Eerder een klein hintje richting samenwerking.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goedkope Forum bash van Klaasje.
twitter:Derde_helft twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:28:06De grote winnaar in Groningen is, geloof het of niet, de partij die gewoon door wil gaan met de gaswinning in Groningen. reageer retweet
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:49 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:tomjanmeeus twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:46:43Volgens de exitpoll vd @:NOS halen @:fvdemocratie en PVV samen 21% vd stemmen. Een record voor het rechts nationalisme. Het beste resultaat was tot nu voor LPF en Leefbaar NL in 2002: 18,6% #verkiezingen2019 reageer retweet
Gaat.nooit.lukken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerder een klein hintje richting samenwerking.
Nee, maar GL is ook niet populistisch links. DENK is dat wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik roep niet dat iedereen die op GL stemt een luie wietrokende hippie is.
Meer dat ie zei 'dat is makkelijker als je niet met iedereen ruzie hebt gemaakt'quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Inderdaad, zeggen dat je verantwoordelijkheid moet nemen is een flinke bash.
En iedereen die VVD stemt maar met Dijkhof an de haal gaanquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef Infection het volgende:
Precies dit ja. Omdat Theo een beetje sjiek is is hij gelijk eng. Uiterlijk doet veel met mensen.
GASGENOTquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:48 schreef Slobeend het volgende:
Vond ik ook. Mooi dat hij daar naar wil kijken. Beter dan richting GLquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was ook de strekking 'niet zo flauw doen en gewoon samenwerken' ja, maar niet zonder even een kleine bash.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
FvD is niet populistisch rechts. PVV is dat wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, maar GL is ook niet populistisch links. DENK is dat wel.
Xenoslistisch eerder.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, maar GL is ook niet populistisch links. DENK is dat wel.
Ja, ik herken altijd het West-Brabantse in hem, koppig wijntje hoor, maar toch wel aardige nadronk. Moet je wel 25 jaar wachten wrs voor je dat apprecieert.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dijkhoff is wel aardig, jammer dat ie van de VVD is.
Ik dacht dat het wel een beetje bekend was maar dit is pol en ben normaliter meer te vinden in nws.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal ik voortaan doen elke keer als iemand een reactie geeft.
Met wie heeft FvD geen ruzie gemaakt dan. Volgens mij krijgt iedereen er van langs bij FvD.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Henk Krol![]()
![]()
[..]
Meer dat ie zei 'dat is makkelijker als je niet met iedereen ruzie hebt gemaakt'
alles met wijn vergelijkenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik herken altijd het West-Brabantse in hem, koppig wijntje hoor, maar toch wel aardige nadronk. Moet je wel 25 jaar wachten wrs voor je dat apprecieert.
Ik zal je niet weer vergeten, kom zelf eigenlijk vooral in VBL en Sport.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel een beetje bekend was maar dit is pol en ben normaliter meer te vinden in nws.
Als je jezelf maar steeds profileert als "echt anders", dan is samenwerken toch ergens ook het verloochenen van dat idee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Henk Krol![]()
![]()
[..]
Meer dat ie zei 'dat is makkelijker als je niet met iedereen ruzie hebt gemaakt'
Ik mis Bas van der Vlies.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ik luister altijd graag naar van der Staaij. Jammer van de ideeën.
Er kijkt iemand naar het jeugdjournaal hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Perrin het volgende:
@Nattekat
Rechts is VVD, SGP, CDA, enigszins D66. Serieuze partijen die weten te besturen.
Boosrechts is LPF, Pim Voortuin, PVV, FvD. Partijen die alleen een showtje opvoeren om de ontevreden kiezer te lokken voor zo lang als ze kunnen.
Onzin.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
FvD is niet populistisch rechts. PVV is dat wel.
tantoe sexyquote:
grijs nederland die dat al 100 jaar doetquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, de SGP kan natuurlijk echt niet meer. (Al stemmen er blijkbaar toch nog genoeg mensen met denkbeelden uit 1930 op)
Echt hequote:
Hoe zie jij die samenwerking precies voor je? Je denkt dat FvD vanuit de Eerste Kamer even een anti-immigratieagenda kan uitrollen en dat coalitiepartijen D66 en CU daar een krabbel onder zetten?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. klimaat is hysterie sws wmb.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de ene kant wel, maar ik vind FvD ook geen verbeteringGaat me niet eens zozeer over zijn migratiepunten, daar ben ik het best mee eens (al in iets gematigder vorm), maar de rest
Alleen wel pas seks na het huwelijk, jammerjohquote:
De pvv is toch links als de pest?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:49 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:tomjanmeeus twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:46:43Volgens de exitpoll vd @:NOS halen @:fvdemocratie en PVV samen 21% vd stemmen. Een record voor het rechts nationalisme. Het beste resultaat was tot nu voor LPF en Leefbaar NL in 2002: 18,6% #verkiezingen2019 reageer retweet
met 6 kinderen,quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:52 schreef napoleonfour het volgende:
leuk grefomeisje. Zou ze al getrouwd zijn?
Als FvD daadwerkelijk een programma had gehad voor deze verkiezingen, had ik het misschien met je eens kunnen worden. Maar zonder programma kan ik niet anders dan concluderen dat het een populistische partij is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lees hierin:quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Perrin het volgende:
@:Nattekat
Rechts is VVD, SGP, CDA, enigszins D66. Serieuze partijen die weten te besturen.
Boosrechts is LPF, Pim Voortuin, PVV, FvD. Partijen die alleen een showtje opvoeren om de ontevreden kiezer te lokken voor zo lang als ze kunnen.
Dream on.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hear hear.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Perrin het volgende:
dat is zo geregeld bij het gemeentehuisquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen wel pas seks na het huwelijk, jammerjoh
Wel seks, dat is al heel wat voor FOK!kers.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nattekat pls. Beetje realisme kan geen kwaadquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
twitter:pimvandendool twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:47:27De SP-partijtop is al bijna uur in overleg, deel van de aanwezige SP'ers is al naar huis. De rest wacht op Lilian Marijnissen, die naar verwachting snel haar partij zal toespreken over het grote verlies van vandaag. #PS2019 reageer retweet
Ach flikker toch op, alles wat niet meeleunt naar links is gelijk nazistisch rechts tegenwoordig en wordt aan de hoogste boom gespijkerd, misschien willen mensen eens echt verandering van koers in plaats van bullshit gelul, bukken en nog meer betalen....quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Perrin het volgende:
Hear hear.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Perrin het volgende:
Yup, en gelukkig hebben ze de SGP nu ook niet meer nodig voor een meerderheid in de eerste kamerquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, de SGP kan natuurlijk echt niet meer. (Al stemmen er blijkbaar toch nog genoeg mensen met denkbeelden uit 1930 op)
Ik heet geen Dijkhof. Ik gaf dat hintje niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe zie jij die samenwerking precies voor je? Je denkt dat FvD vanuit de Eerste Kamer even een anti-immigratieagenda kan uitrollen en dat coalitiepartijen D66 en CU daar een krabbel onder zetten?
Dat lees je dan fout. Ik stem niet zelden rechts.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lees hierin:
"Ik ben het niet eens met partijen x, y en z. Die partijen zijn dus stom. Stemmers op die partijen zijn stom. Rechtste stemmers zijn boos."
Triest.
Student gespotquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen voor je eigen belang stemmen
En op korte termijn denken
Dat en forse belastingverlagingquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:53 schreef westwoodblvd het volgende:
deel van de aanwezige SP'ers is al naar huis
SPquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:53 schreef westwoodblvd het volgende:
twitter:pimvandendool twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:47:27De SP-partijtop is al bijna uur in overleg, deel van de aanwezige SP'ers is al naar huis. De rest wacht op Lilian Marijnissen, die naar verwachting snel haar partij zal toespreken over het grote verlies van vandaag. #PS2019 reageer retweet
Ja precies, al kunnen ze op veel plekken nog wel gewoon hun snor drukken en blijven schoppen vanuit de oppositiequote:Op woensdag 20 maart 2019 22:52 schreef Hallojo het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij met de grote overwinning voor FvD. Het zal hun ondergang zijn.
De formulieren voor de WW aan het invullen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:53 schreef westwoodblvd het volgende:
Die act waar mensen nog steeds intrappenquote:
Bart zal haar wel troostenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:53 schreef westwoodblvd het volgende:
Jawel hoor, zolang maar niet beroepsmatig.quote:
Amenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Perrin het volgende:
+ doodstraf + zondag niets doen + vrouwen met kniehoge rokken + geen abortus + geen euthanasie + etc.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
niet nodig, wachtgeldquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De formulieren voor de WW aan het invullen?
Dat programma zal vast nog flink uitgebreid worden de komende 4 jaar. Het is niet niets om uit het niets 12 afdelingen volledig operationeel te krijgen met een volledig eigen programma, logisch dat hun programma nu uit de basis voort vloeit uit het landelijke programma.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Als FvD daadwerkelijk een programma had gehad voor deze verkiezingen, had ik het misschien met je eens kunnen worden. Maar zonder programma kan ik niet anders dan concluderen dat het een populistische partij is.
Natuurlijk staat het kabinet open voor samenwerking. Een grotere meerderheid is altijd welkom.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heet geen Dijkhof. Ik gaf dat hintje niet.
Lastig hè, inhoudelijke discussie? Geeft niet hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:53 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ach flikker toch op, alles wat niet meeleunt naar links is gelijk nazistisch rechts tegenwoordig en wordt aan de hoogste boom gespijkerd, misschien willen mensen eens echt verandering van koers in plaats van bullshit gelul, bukken en nog meer betalen....
Dat heeft niks met nazisme te maken maar alles met verandering op een lijn die links niet ligt
Naar bed.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Waar zijn de SP stemmers heengegaan? GL?
Ik heb respect voor oudjesquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 20 maart 2019 22:53 schreef Doublepain het volgende:
50PLUS, prima partij
SGP, prima partij
[\quote]
Seniele ouwe gekken hebben ook stemrecht inderdaad.
Lees de reactie waar ik op reageerquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nattekat pls. Beetje realisme kan geen kwaad
FVDquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Als er al een kop gaat rollen vanavond is het denk ik wel die van Marijnisse... de SP heeft wel de meest dramatische avond van alle partijenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:53 schreef westwoodblvd het volgende:
FvDquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Tomatenpyjama aan.quote:
Naar FvD vrees ikquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Nee, zo kan het niet werken. Als je meedoet aan een verkiezing moet je er ook een programma voor hebben. Zo simpel is het. Je bent het nu aan het goedpraten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat programma zal vast nog flink uitgebreid worden de komende 4 jaar. Het is niet niets om uit het niets 12 afdelingen volledig operationeel te krijgen met een volledig eigen programma, logisch dat hun programma nu uit de basis voort vloeit uit het landelijke programma.
Ook een deel naar Forumquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Je kan schreeuwen wat je wilt, maar hier zitten ze niet. We zijn nog niet 40+ en vermogend.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:55 schreef vosss het volgende:
Wtf VVD maar 1 zetel verlies???
Wat is mis met jullie????
Nee, die zijn zo rechts als de pest.quote:
Of ook FvD .. want ook bij linkse partijen zitten genoeg mensen die vinden dat het hele immigranten gebeuren wel wat strenger mag.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Ze is alleen niet zo heel snuggerquote:
Altijd zo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:55 schreef vosss het volgende:
Fvd, zijn vooral protest stemmersquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:54 schreef monkyyy het volgende:
groningers zijn nou eenmaal rooie rakkers, gaan we de gaswinning weer aanzetten?quote:
Alzheimerquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:55 schreef vosss het volgende:
En vice versa natuurlijk, andersom wordt je ook meteen voor gutmensch en wat ik niet wat uitgemaakt. Het is de algehele verharding en het afzetten van elkaar wat we zien. Levert uiteindelijk niks op als het gaat om het nemen van besluiten want samenwerking kan wordt zo steeds moeilijker.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:53 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ach flikker toch op, alles wat niet meeleunt naar links is gelijk nazistisch rechts tegenwoordig en wordt aan de hoogste boom gespijkerd, misschien willen mensen eens echt verandering van koers in plaats van bullshit gelul, bukken en nog meer betalen....
Dat heeft niks met nazisme te maken maar alles met verandering op een lijn die links niet ligt
Gaat wel rap hoorquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je kan schreeuwen wat je wilt, maar hier zitten ze niet. We zijn nog niet 40+ en vermogend.
Roemer eruit gooien was ook al zo'n succes. Wanneer gaan ze nou eens snappen dat het poppetje het probleem niet is?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als er al een kop gaat rollen vanavond is het denk ik wel die van Marijnisse... de SP heeft wel de meest dramatische avond van alle partijen
Ik ben wel 40+ maar niet vermogendquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je kan schreeuwen wat je wilt, maar hier zitten ze niet. We zijn nog niet 40+ en vermogend.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:55 schreef Joooo-pi het volgende:
Signaal van de kiezer is duidelijk: kappen met dat klimaatdrammen!
De leeftijd sneller dan de spaarrekeningquote:
Er is maar één persoon die glad genoeg is, eloquent genoeg is, diplomatiek genoeg en genoeg energie heeft om dit land te runnen. En dat is Mark.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:55 schreef vosss het volgende:
Stemmen op oppositiepartijen zijn altijd proteststemmen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Fvd, zijn vooral protest stemmers
Mwah.. een poppetje kan best invloed hebben, helaas.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Roemer eruit gooien was ook al zo'n succes. Wanneer gaan ze nou eens snappen dat het poppetje het probleem niet is?
Ja hoor, inhoudelijke discussie is = ''zij zijn boosrechts/populistisch en ik stem niet op clowns.'' Tot dusver de inhoud van Perrin die verdacht veel lijkt op het geblaat van Joop.nlquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:55 schreef Perrin het volgende:
Lastig hè, inhoudelijke discussie? Geeft niet hoor.
En niemand op tv heeft het er over. Erg frappant.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als er al een kop gaat rollen vanavond is het denk ik wel die van Marijnisse... de SP heeft wel de meest dramatische avond van alle partijen
Stem zelf al jaren SP. Maar hoe ze het voor elkaar krijgen na de decimatie van de PVDA om maar niet te groeien de laatste jaren is onbegrijpelijkquote:
Al mijn geld zit in de opvoeding van mijn kinderenquote:
Die gaskwestie speelt niet overal op dezelfde manier. Als je in Leek woont kijk je misschien toch wat anders naar de kwestie dan in Loppersum. Het is ook niet zo dat iedereen in de stad GroenLinks stemt omdat hun huizen verzakken en ze van het gas af willen. Maar eerder omdat het studentjes zijn die elke zondag in de klimaatkerk bidden en die graag een tiende van hun inkomen willen afstaan voor een aflaat. En Oost-Groningen verdeelt de aandacht al jaren tussen SP en PVV, daar kan Forum dan ook nog wel bij.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:48 schreef Slobeend het volgende:
twitter:AT5 twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:55:20Update na 150 van 470 stembureaus: Forum nu Partij voor de Dieren voorbij https://t.co/vG1kubUxCS reageer retweet
Qftquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En vice versa natuurlijk, andersom wordt je ook meteen voor gutmensch en wat ik niet wat uitgemaakt. Het is de algehele verharding en het afzetten van elkaar wat we zien. Levert uiteindelijk niks op als het gaat om het nemen van besluiten want samenwerking kan wordt zo steeds moeilijker.
High energy Mark.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Er is maar één persoon die glad genoeg is, eloquent genoeg is, diplomatiek genoeg en genoeg energie heeft om dit land te runnen. En dat is Mark.
Absoluut, het brullende geenstijl volk die gutmensch en al die termen bezigen zijn geen haar beter, maar politiek correct is het meer links wat de boventoon voert dan rechts al gaat je land er aan kapotquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:56 schreef ijs_beer het volgende:
En vice versa natuurlijk, andersom wordt je ook meteen voor gutmensch en wat ik niet wat uitgemaakt. Het is de algehele verharding en het afzetten van elkaar wat we zien. Levert uiteindelijk niks op als het gaat om het nemen van besluiten want samenwerking kan wordt zo steeds moeilijker.
stond al vanaf het begin al slecht in de peilingen dus was al wel ingecalculeerdquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:57 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
En niemand op tv heeft het er over. Erg frappant.
Je verwacht het niet hequote:Op woensdag 20 maart 2019 22:57 schreef Nattekat het volgende:
Oh, zelfs nu nog blijven ze de haatcampage voort zetten
30% van de stemmers komt van de PVV. Overduidelijk de grootste bron van stemmen.
Dat zou ik erg jammer vinden. Ze was niet goed in de debatten, maar het was wel goed dat er een tweede vrouwelijke lijsttrekker was in de TK.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Er is maar één persoon die glad genoeg is, eloquent genoeg is, diplomatiek genoeg en genoeg energie heeft om dit land te runnen. En dat is Mark.
Ziedend.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:57 schreef Nattekat het volgende:
Oh, zelfs nu nog blijven ze de haatcampage voort zetten
30% van de stemmers komt van de PVV. Overduidelijk de grootste bron van stemmen.
En als je in het midden van het spectrum zit ben je een beetje een soort Nederland tijdens de Koude Oorlog.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Qft
Je in de slachtofferrol van demonisering willen wentelen, maar er niet voor terugdeinzen al het andere nog veel harder voor rotte vis uit te maken_!
Waarom helaas?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwah.. een poppetje kan best invloed hebben, helaas.
Niet op clowns stemmen kan ik je echt aanraden, trouwens.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:57 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Ja hoor, inhoudelijke discussie is = ''zij zijn boosrechts/populistisch en ik stem niet op clowns.'' Tot dusver de inhoud van Perrin die verdacht veel lijkt op het geblaat van Joop.nl
Naar mijn idee is het wel erger dan de peilingen voorspelden. Ze zijn meer dan gehalveerd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
stond al vanaf het begin al slecht in de peilingen dus was al wel ingecalculeerd
Omdat dat niet het geval zou moeten zijn. In een ideale wereld zou iederen stemmen op basis van programma of stemgedrag. Maar zo is het nou eenmaal niet.quote:
Beetje overdreven inderdaad. Zo interessant zijn deze verkiezingen nu ook weer niet.quote:
Ik vind het wel raar dat de SP zoveel harder verliest dan de PvdA.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:59 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Naar mijn idee is het wel erger dan de peilingen voorspelden. Ze zijn meer dan gehalveerd.
gl komt door al die naieve studentjesquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:59 schreef Zorro het volgende:
Zo ik ben er nu ook
Ziet er goed uit, alleen de VVD blijft onverklaarbaar stemmen trekken. En Groen Links, dat snapt niemand natuurlijk.
En Groningen, daar wil je toch niet mee geassocieerd worden met zo'n uitslag zeg.
bij mij ging er ook een wenkbrauw omhoogquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alle boze linksmenschen zijn ineens boze rechtsmenschen geworden in Boxmeer?
lol.
Nja veel SP-stemmers stappen ook over naar PVV en vice versa. Boosmensen zijn gewoon boosquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
lol.
Groot gedeelte van de SP-achterban is boos en teleurgesteld...die springen net zo makkelijk naar de PVV of FvD. Als SP weer een sterke leider krijgt, dan gaan ze daar wellicht weer heen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Stem zelf al jaren SP. Maar hoe ze het voor elkaar krijgen na de decimatie van de PVDA om maar niet te groeien de laatste jaren is onbegrijpelijk
Je moet beide kanten opkijken voordat je oversteekt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
lol.
PVV groeide ooit vooral door ex-PvdA stemmers. Teleurgesteld in hun oude partij.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Wat is SP -> FvD nou weer voor overgang
Van boos omdat de ander een baan heeft naar boos omdat de allochtoon een Miele heeft. Essentie blijft hetzelfde. Zelfde emotie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Nee, dat is niet waar, de pvv groeide door VVDers CDAers en niet-stemmersquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
PVV groeide ooit vooral door ex-PvdA stemmers. Teleurgesteld in hun oude partij.
Ik ben ook geswitcht van CDA naar FVDquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
CDA naar FvD, ook een interessante switch.
Stemmen voor beide partijen zijn proteststemmen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Groot gedeelte van de SP-achterban is boos en teleurgesteld...die springen net zo makkelijk naar de PVV of FvD. Als SP weer een sterke leider krijgt, dan gaan ze daar wellicht weer heen.
SP durft niet het hele verhaal te vertellen. FvD wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Maar bij de PVV was er nog die fabel dat ze economisch links waren en de oudjes vonden het fantastisch vanwege de 65 blijft 65 zooi toentertijd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
PVV groeide ooit vooral door ex-PvdA stemmers. Teleurgesteld in hun oude partij.
Minder dan van socialistisch naar kapitalistisch.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Welles. PvdA kromp, PVV groeide.quote:
Ik heb ook echt geen idee meer waar ze voor staanquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:59 schreef vigen98 het volgende:
Heeft de SP eigenlijk iets voor elkaar gekregen sinds ze in de 2e kamer zijn gekomen?
Heb ik ook gedaan. CDA heeft niet gedaan wat het ons beloofd heeft.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
De boze "ik ben overal tegen-stemmer"quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Je kunt op de blauwe tekst klikken, dan kom je op de site van AT5.quote:
Verwarrend hè, dat het allemaal niet zo zwart-wit links-rechts is als jij het je voorstelt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Alleen de VVD staat nog verder van de SP afquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:02 schreef EipNiC het volgende:
[..]
SP durft niet het hele verhaal te vertellen. FvD wel.
DENK 7.1%quote:
Zijn er een hele hoop van. Dat is dan je wereldbeeld.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De boze "ik ben overal tegen-stemmer"
8% voor islamitische partijen (7.1 Denk+0.9 Nida) en 8.7% voor een dierenpartij. Die stad is verlorenquote:
De klimaatplannen zijn eigenlijk bij geen enkele partij goed, alleen D66 is daarop nog een beetje realistisch.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ligt er natuurlijk maar net aan welke onderwerpen je belangrijker vindt. Ik ben op een aantal punten ook erg links. Alleen de migratie en klimaatplannen in die hoek zijn waardeloos.
Dat zijn dan weer de enige punten waar SP en FvD niet op verschillen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ligt er natuurlijk maar net aan welke onderwerpen je belangrijker vindt. Ik ben op een aantal punten ook erg links. Alleen de migratie en klimaatplannen in die hoek zijn waardeloos.
Maar goed ook voor mensen die in het midden zitten. Zo balanceren Amsterdam en Rotterdam tenminste nog een beetje met elkaar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:02 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Iedereen had het al verwacht, Amsterdam is een links bolwerk.
SGP heerst wel weer. Weinig verliezers.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:02 schreef Gorraay het volgende:
Ik vermoed dat de SGP weinig kiezers heeft verloren aan DENK.
Lijkt ook het haar van Babel te hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:03 schreef Breekfast het volgende:
Heeft Asscher nu een rode neus of is dat de reflectie?
Dat was die al met Halsemaquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:02 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Die stad is helemaal naar de kloten.
Echt zo zonde.
PvdA verloor vooral aan D66 toen, maar nauwelijks aan PVV. Ik sluit niet uit dat er een heel aantal oud PvdA stemmers naar PVV zijn gegaan maar dat is dan over verschillende verkiezingen verspreid gebeurd.quote:
Oh, mijn monitor filtert blauw licht momenteel, dus leek zwartquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:02 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Je kunt op de blauwe tekst klikken, dan kom je op de site van AT5.
Dat zal Annabel toch een tikkeltje tegenvallen, met d'r gewauwelquote:
twitter:ED_Regio twitterde op woensdag 20-03-2019 om 23:04:03Forum-lijstduwer Hans Smolders: 'Mensen zijn het zat. Dat blijkt opnieuw’ https://t.co/1eaQRn950m reageer retweet
Staat een applaus instructeur.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Asscher gaat speechen. Zijn publiek is uitzinnig. PVDA heeft dus ook al gewonnen.
amsterdam is een echte swinggemeentequote:Op woensdag 20 maart 2019 23:03 schreef CrashO het volgende:
[..]
8% voor islamitische partijen (7.1 Denk+0.9 Nida) en 8.7% voor een dierenpartij. Die stad is verloren
Mark got words, he has the best wordsquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:03 schreef Breekfast het volgende:
Heeft Asscher nu een rode neus of is dat de reflectie?
Gewoon negeren dat dwazenoord.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:03 schreef CrashO het volgende:
[..]
8% voor islamitische partijen (7.1 Denk+0.9 Nida) en 8.7% voor een dierenpartij. Die stad is verloren
Baasjequote:Op woensdag 20 maart 2019 23:04 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:ED_Regio twitterde op woensdag 20-03-2019 om 23:04:03Forum-lijstduwer Hans Smolders: 'Mensen zijn het zat. Dat blijkt opnieuw’ https://t.co/1eaQRn950m reageer retweet
Als je realistisch bent kan je dat ook alleen maar toejuichen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:03 schreef Longcat. het volgende:
Lodewijk Asscher: "Pensioenleeftijd gaat omhoog"
Publiek: "WOOOOOOOOOO000000000OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO"
Kartelapplaus.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:04 schreef Schuimpjes het volgende:
Groenlinks krijgt applaus bij PvdA
FvD krijgt geen applaus.
De druiven zijn zuur
Daarom het is maar waar je de accenten op legt als persoonquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zijn dan weer de enige punten waar SP en FvD niet op verschillen.
Op de radio begon Dijkhoff al te hengelen naar Groen Linksquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:04 schreef Evertjan het volgende:
Zou Rutte al een lijntje hebben gegooid naar het PVDA voor steun in de Eerste Kamer?
Hij was beter als chauffeur.quote:
Die toeristen geven geen fuck.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:04 schreef EipNiC het volgende:
Adam:
GroenLinks (23,5 procent)
D66 (12,4 procent)
PvdA (11,7 procent)
VVD (10 procent)
Forum voor Democratie (8,9 procent)
Partij voor de Dieren (8,7 procent)
DENK (7,1 procent)
SP (5,3 procent)
PVV (3,8 procent)
CDA (2,2 procent)
Ik heb zo'n medelijden met FvDers daar
POEP OP DE STOEPquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:04 schreef EipNiC het volgende:
Adam:
D66 (12,4 procent)
PvdA (11,7 procent)
VVD (10 procent)
DENK (7,1 procent)
SP (5,3 procent)
PVV (3,8 procent)
CDA (2,2 procent)
C'est ça!quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:04 schreef Houtenbeen het volgende:
Ahja, dat klinkt plausibel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
PvdA verloor vooral aan D66 toen, maar nauwelijks aan PVV. Ik sluit niet uit dat er een heel aantal oud PvdA stemmers naar PVV zijn gegaan maar dat is dan over verschillende verkiezingen verspreid gebeurd.
Ik heb medelijden met iedereen die daar woont.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:04 schreef EipNiC het volgende:
Adam:
D66 (12,4 procent)
PvdA (11,7 procent)
VVD (10 procent)
DENK (7,1 procent)
SP (5,3 procent)
PVV (3,8 procent)
CDA (2,2 procent)
En achtervolger.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was beter als chauffeur.
Ik heb vooral medelijden met Amsterdammersquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:04 schreef EipNiC het volgende:
Adam:
D66 (12,4 procent)
PvdA (11,7 procent)
VVD (10 procent)
DENK (7,1 procent)
SP (5,3 procent)
PVV (3,8 procent)
CDA (2,2 procent)
Hij zal eerst afwachten of VVD+CDA+D66+CU+PVDA > 37quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:04 schreef Evertjan het volgende:
Zou Rutte al een lijntje hebben gegooid naar het PVDA voor steun in de Eerste Kamer?
Zolang de straten maar rood blijven en de coffeeshops groen.quote:
Nog zo'n partijhopper, hoeveel clubjes heeft hij al wel niet gehad sinds de LPF?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:04 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik heb met alle Amsterdammers medelijden...quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:04 schreef EipNiC het volgende:
Adam:
D66 (12,4 procent)
PvdA (11,7 procent)
VVD (10 procent)
DENK (7,1 procent)
SP (5,3 procent)
PVV (3,8 procent)
CDA (2,2 procent)
Go go Algemene Water Partij Utrechtquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar hoe is het nou met de waterschappen?
Hoe is er bij de Dommelgoden gestemd?
@:napoleonfour
Die heeft zich al helemaal klemgezopen.quote:
Ja, dat zijn wrs FvD/PVVers. Echte Amsterdammers dan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:05 schreef YuckFou het volgende:
Ik heb vooral medelijden met Amsterdammers
Maakt maar weer duidelijk hoe ver ze daar van de rest van het land af staan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:04 schreef EipNiC het volgende:
Adam:
D66 (12,4 procent)
PvdA (11,7 procent)
VVD (10 procent)
DENK (7,1 procent)
SP (5,3 procent)
PVV (3,8 procent)
CDA (2,2 procent)
D66 en ook SPquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Heeft er eigenlijk 1 partij verloren vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |