Hopelijk komt Paxcon dan ook terug.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, die studentjes vluchten na 6 jaar de provincie uit
twitter:tomjanmeeus twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:46:43Volgens de exitpoll vd @NOS halen @fvdemocratie en PVV samen 21% vd stemmen. Een record voor het rechts nationalisme. Het beste resultaat was tot nu voor LPF en Leefbaar NL in 2002: 18,6% #verkiezingen2019 reageer retweet
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:48 schreef Slobeend het volgende:
twitter:Derde_helft twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:28:06De grote winnaar in Groningen is, geloof het of niet, de partij die gewoon door wil gaan met de gaswinning in Groningen. reageer retweet
Dat zal ik voortaan doen elke keer als iemand een reactie geeft.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je nou ff gekeken had op de FOK! kaart had je kunnen weten waar ik me bevind.
Eerder een klein hintje richting samenwerking.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goedkope Forum bash van Klaasje.
twitter:Derde_helft twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:28:06De grote winnaar in Groningen is, geloof het of niet, de partij die gewoon door wil gaan met de gaswinning in Groningen. reageer retweet
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:49 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:tomjanmeeus twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:46:43Volgens de exitpoll vd @:NOS halen @:fvdemocratie en PVV samen 21% vd stemmen. Een record voor het rechts nationalisme. Het beste resultaat was tot nu voor LPF en Leefbaar NL in 2002: 18,6% #verkiezingen2019 reageer retweet
Gaat.nooit.lukken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerder een klein hintje richting samenwerking.
Nee, maar GL is ook niet populistisch links. DENK is dat wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik roep niet dat iedereen die op GL stemt een luie wietrokende hippie is.
Meer dat ie zei 'dat is makkelijker als je niet met iedereen ruzie hebt gemaakt'quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Inderdaad, zeggen dat je verantwoordelijkheid moet nemen is een flinke bash.
En iedereen die VVD stemt maar met Dijkhof an de haal gaanquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef Infection het volgende:
Precies dit ja. Omdat Theo een beetje sjiek is is hij gelijk eng. Uiterlijk doet veel met mensen.
GASGENOTquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:48 schreef Slobeend het volgende:
Vond ik ook. Mooi dat hij daar naar wil kijken. Beter dan richting GLquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was ook de strekking 'niet zo flauw doen en gewoon samenwerken' ja, maar niet zonder even een kleine bash.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
FvD is niet populistisch rechts. PVV is dat wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, maar GL is ook niet populistisch links. DENK is dat wel.
Xenoslistisch eerder.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, maar GL is ook niet populistisch links. DENK is dat wel.
Ja, ik herken altijd het West-Brabantse in hem, koppig wijntje hoor, maar toch wel aardige nadronk. Moet je wel 25 jaar wachten wrs voor je dat apprecieert.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dijkhoff is wel aardig, jammer dat ie van de VVD is.
Ik dacht dat het wel een beetje bekend was maar dit is pol en ben normaliter meer te vinden in nws.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal ik voortaan doen elke keer als iemand een reactie geeft.
Met wie heeft FvD geen ruzie gemaakt dan. Volgens mij krijgt iedereen er van langs bij FvD.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Henk Krol![]()
![]()
[..]
Meer dat ie zei 'dat is makkelijker als je niet met iedereen ruzie hebt gemaakt'
alles met wijn vergelijkenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik herken altijd het West-Brabantse in hem, koppig wijntje hoor, maar toch wel aardige nadronk. Moet je wel 25 jaar wachten wrs voor je dat apprecieert.
Ik zal je niet weer vergeten, kom zelf eigenlijk vooral in VBL en Sport.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel een beetje bekend was maar dit is pol en ben normaliter meer te vinden in nws.
Als je jezelf maar steeds profileert als "echt anders", dan is samenwerken toch ergens ook het verloochenen van dat idee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Henk Krol![]()
![]()
[..]
Meer dat ie zei 'dat is makkelijker als je niet met iedereen ruzie hebt gemaakt'
Ik mis Bas van der Vlies.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ik luister altijd graag naar van der Staaij. Jammer van de ideeën.
Er kijkt iemand naar het jeugdjournaal hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Perrin het volgende:
@Nattekat
Rechts is VVD, SGP, CDA, enigszins D66. Serieuze partijen die weten te besturen.
Boosrechts is LPF, Pim Voortuin, PVV, FvD. Partijen die alleen een showtje opvoeren om de ontevreden kiezer te lokken voor zo lang als ze kunnen.
Onzin.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
FvD is niet populistisch rechts. PVV is dat wel.
tantoe sexyquote:
grijs nederland die dat al 100 jaar doetquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, de SGP kan natuurlijk echt niet meer. (Al stemmen er blijkbaar toch nog genoeg mensen met denkbeelden uit 1930 op)
Echt hequote:
Hoe zie jij die samenwerking precies voor je? Je denkt dat FvD vanuit de Eerste Kamer even een anti-immigratieagenda kan uitrollen en dat coalitiepartijen D66 en CU daar een krabbel onder zetten?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. klimaat is hysterie sws wmb.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de ene kant wel, maar ik vind FvD ook geen verbeteringGaat me niet eens zozeer over zijn migratiepunten, daar ben ik het best mee eens (al in iets gematigder vorm), maar de rest
Alleen wel pas seks na het huwelijk, jammerjohquote:
De pvv is toch links als de pest?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:49 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:tomjanmeeus twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:46:43Volgens de exitpoll vd @:NOS halen @:fvdemocratie en PVV samen 21% vd stemmen. Een record voor het rechts nationalisme. Het beste resultaat was tot nu voor LPF en Leefbaar NL in 2002: 18,6% #verkiezingen2019 reageer retweet
met 6 kinderen,quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:52 schreef napoleonfour het volgende:
leuk grefomeisje. Zou ze al getrouwd zijn?
Als FvD daadwerkelijk een programma had gehad voor deze verkiezingen, had ik het misschien met je eens kunnen worden. Maar zonder programma kan ik niet anders dan concluderen dat het een populistische partij is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lees hierin:quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Perrin het volgende:
@:Nattekat
Rechts is VVD, SGP, CDA, enigszins D66. Serieuze partijen die weten te besturen.
Boosrechts is LPF, Pim Voortuin, PVV, FvD. Partijen die alleen een showtje opvoeren om de ontevreden kiezer te lokken voor zo lang als ze kunnen.
Dream on.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hear hear.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Perrin het volgende:
dat is zo geregeld bij het gemeentehuisquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen wel pas seks na het huwelijk, jammerjoh
Wel seks, dat is al heel wat voor FOK!kers.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen wel pas seks na het huwelijk, jammerjoh
Nattekat pls. Beetje realisme kan geen kwaadquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
twitter:pimvandendool twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:47:27De SP-partijtop is al bijna uur in overleg, deel van de aanwezige SP'ers is al naar huis. De rest wacht op Lilian Marijnissen, die naar verwachting snel haar partij zal toespreken over het grote verlies van vandaag. #PS2019 reageer retweet
Ach flikker toch op, alles wat niet meeleunt naar links is gelijk nazistisch rechts tegenwoordig en wordt aan de hoogste boom gespijkerd, misschien willen mensen eens echt verandering van koers in plaats van bullshit gelul, bukken en nog meer betalen....quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Perrin het volgende:
Hear hear.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Perrin het volgende:
Yup, en gelukkig hebben ze de SGP nu ook niet meer nodig voor een meerderheid in de eerste kamerquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, de SGP kan natuurlijk echt niet meer. (Al stemmen er blijkbaar toch nog genoeg mensen met denkbeelden uit 1930 op)
Ik heet geen Dijkhof. Ik gaf dat hintje niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe zie jij die samenwerking precies voor je? Je denkt dat FvD vanuit de Eerste Kamer even een anti-immigratieagenda kan uitrollen en dat coalitiepartijen D66 en CU daar een krabbel onder zetten?
Dat lees je dan fout. Ik stem niet zelden rechts.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lees hierin:
"Ik ben het niet eens met partijen x, y en z. Die partijen zijn dus stom. Stemmers op die partijen zijn stom. Rechtste stemmers zijn boos."
Triest.
Student gespotquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen voor je eigen belang stemmen
En op korte termijn denken
Dat en forse belastingverlagingquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:53 schreef westwoodblvd het volgende:
deel van de aanwezige SP'ers is al naar huis
SPquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:53 schreef westwoodblvd het volgende:
twitter:pimvandendool twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:47:27De SP-partijtop is al bijna uur in overleg, deel van de aanwezige SP'ers is al naar huis. De rest wacht op Lilian Marijnissen, die naar verwachting snel haar partij zal toespreken over het grote verlies van vandaag. #PS2019 reageer retweet
Ja precies, al kunnen ze op veel plekken nog wel gewoon hun snor drukken en blijven schoppen vanuit de oppositiequote:Op woensdag 20 maart 2019 22:52 schreef Hallojo het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij met de grote overwinning voor FvD. Het zal hun ondergang zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |