hier wil je ook niet dood gevonden wordenquote:
Nou, er is dus een beweging die lange tijd absent is geweest waar nu toevallig dezelfde mensen op stemmen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat werd net door Ron Fresen benoemd, dat hij veel aanhangers van FvD heeft gesproken die nu zo in Thierry geloven omdat het met Pim niet gelukt is...
Klaasweetallesquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:47 schreef Strani het volgende:
Klaas is toch veel grappiger dan Hiddema?
Als je nou ff gekeken had op de FOK! kaart had je kunnen weten waar ik me bevind.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb op de grootste partij gestemd. Ik gaf enkel de reacties in Friesland door van de politici.
Inderdaad, zeggen dat je verantwoordelijkheid moet nemen is een flinke bash.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goedkope Forum bash van Klaasje.
twitter:Derde_helft twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:28:06De grote winnaar in Groningen is, geloof het of niet, de partij die gewoon door wil gaan met de gaswinning in Groningen. reageer retweet
En boosrechts = alles rechtser dan GL?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of het 'het effect' versterkt zal me echt worst wezen.
Als je je als boosrechts gedraagt, ben je boosrechts.
FvD tussen de christenenquote:
Dat klopt, en dat is dan ook weer het gevaar voor Baudet. Die ministers gaan niet weg, maar als hij een uitgestoken hand van Rutte weigert op basis van beleid gaat ie toch een zware pijp roken bij zijn achterban....quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FvD heeft eisen waar coalitie nooit aan gaat voldoen dus dat gaat niet gebeuren.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:48 schreef Slobeend het volgende:
twitter:Derde_helft twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:28:06De grote winnaar in Groningen is, geloof het of niet, de partij die gewoon door wil gaan met de gaswinning in Groningen. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |