Klopt, net als rechtse populisten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat de linkse populisten dat geen zak kan schelen. Die vinden het stom en hebben geen oog voor argumenten van buiten de bubbel.
Op welke persoon is dit?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dit een behoorlijk trieste reactie. Ga nou eens op de inhoud in, maak het niet persoonlijk.
Explain, teringhoge belastingen voor iedereen om die waanzin erdoor te drukken maar ondertussen ons land slopen tot een dramatisch nivo, wie mist nou de realiteit?quote:
Ja en daar zijn die 10 zetels eigenlijk vrij waardeloos nu omdat Rutte bij GL en PvdA kan aankloppen... maar als Rutte het slim speelt knuffelt ie Forum een beetje en trekt hij ze voor sommige standpunten richting kabinet... eens kijken of hun kiezers dan nog zo blij zijnquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen het ook niet boeit, maar dat met name het gevolg in de eerste kamer van belang is.
Zou wel goed zijn. En dan PvdD wat dimmen met hun extreme standpunten en dan Klaver d'r uitquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:44 schreef Slobeend het volgende:
PvdD en Groenlinks moeten fuseren, die onzinnige versnippering op links heb je niks aan. Thieme > Klaver
De druiven zijn zuur...quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
Je snapt er niet zoveel van merk ik wel.
Je klinkt als een Klaver groepie, maar dan voor baudetquote:
Wie zie jij als linkse populisten dan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat de linkse populisten dat geen zak kan schelen. Die vinden het stom en hebben geen oog voor argumenten van buiten de bubbel.
Raaaawwwrrquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Thieme, lekkere milf dat je d'r rondloopt![]()
FvD heeft eisen waar coalitie nooit aan gaat voldoen dus dat gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en daar zijn die 10 zetels eigenlijk vrij waardeloos nu omdat Rutte bij GL en PvdA kan aankloppen... maar als Rutte het slim speelt knuffelt ie Forum een beetje en trekt hij ze voor sommige standpunten richting kabinet... eens kijken of hun kiezers dan nog zo blij zijn
Meer dan 500% zelfs. FvD heeft nu maar 2 zetels in de Tweede Kamer. Als je deze uitslag omrekent naar Tweede Kamer-zetels winnen ze zelfs meer dan 500%.quote:
Dat lijkt me terecht. Denken dat je, door een paar tientjes te betalen, meteen maar de richting van een pas opgerichte partij kunt veranderen, is een beetje naïef.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef borisz het volgende:
Structuur? Alles draait statutair om Thierry.
Als lid heb je bij Fvd niks in te brengen
Ben ik ook met je eens, net als de NPO.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
forse belastingverlaging zie ik ook niet zo zitten. Er is al zoveel gekort de afgelopen jaren. Cultuur is een deel van de identiteit van Nederland dus om daarop te korten lijkt me juist een slecht idee.
Of Baudet gaat met pensioen na 8 jaar MP te zijn geweest. Hele groepen mensen wegzetten als boosrechts is gewoon in en in triest, je versterkt het effect alleen maar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op welke persoon is dit?
Het zijn de feiten. Over 10 jaar is er weer een opvolger voor Baudet waar de volgende generatie boosrechts achteraan loopt.
lekker gieren om ozturkquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:45 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat Denk toch 1 zetel krijgt, zeer spijtig
Nou nee, ik heb op de grootste partij gestemd. Ik gaf enkel de reacties in Friesland door van de politici.quote:
Ik wacht op Utrecht.quote:
Tanja Braun (die interviewster) mag er anders ook wezenquote:
Had daar meer GL verwacht, zeker nu dat knooppunt schiphol is.quote:
Nou ja, de doorlooptijdtijd lijkt wel oplopend te zijn bij elke nieuwe kandidaat, dus misschien is de FvD iets langer gegund.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op welke persoon is dit?
Het zijn de feiten. Over 10 jaar is er weer een opvolger voor Baudet waar de volgende generatie boosrechts achteraan loopt.
Waarom gaan we bij de PS inzoomen op dorpen waar 40-45 man wonen?quote:
Jij doet toch hetzelfde (en terecht) met links-populisten?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of Baudet gaat met pensioen na 8 jaar MP te zijn geweest. Hele groepen mensen wegzetten als boosrechts is gewoon in en in triest, je versterkt het effect alleen maar.
Dat werd net door Ron Fresen benoemd, dat hij veel aanhangers van FvD heeft gesproken die nu zo in Thierry geloven omdat het met Pim niet gelukt is...quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dit een behoorlijk trieste reactie. Ga nou eens op de inhoud in, maak het niet persoonlijk.
Dus heeft het FvD uiteindelijk geen ene reet aan deze uitslag. Het is niet alsof de partij beleid kan maken vanuit de Eerste Kamer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FvD heeft eisen waar coalitie nooit aan gaat voldoen dus dat gaat niet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |