Probleem is vooral dat de provinciale fracties geen bewegingsruimte krijgen van Baudet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:33 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Pfft, hoe moeilijk kan het zijn? Beetje vergaderen en zo.
Vader ieg.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
NSB vader en oudere broer, of klopt dat niet?
Van de ene kant wel, maar ik vind FvD ook geen verbeteringquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets mee. Ook niet met FvD of Terry. Maar wel goed dat dit establishment een tik krijgt. Ben benieuwd hoe het op 23 mei wordt.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
NSB vader en oudere broer, of klopt dat niet?
Niemand is perfect.quote:
Morgen de Provinciale staten, en de uiteindelijke eerste kamer in april ofzoquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef Longcat. het volgende:
Wanneer krijgen wij de officiële telling te horen??
Nu stemt ook maar 10% op Baudetraketquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Eh ja, maar met het Nederlandse systeem komt die Trump niet aan de macht.
Dit dus. En de enorm zure reacties zijn natuurlijk goud.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets mee. Ook niet met FvD of Terry. Maar wel goed dat dit establishment een tik krijgt. Ben benieuwd hoe het op 23 mei wordt.
Van alles? Rond 4uur snachts of zoquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef Longcat. het volgende:
Wanneer krijgen wij de officiële telling te horen??
Denk dat de linkse populisten dat geen zak kan schelen. Die vinden het stom en hebben geen oog voor argumenten van buiten de bubbel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
We zullen het zien in de komende jaren.
Ik heb op jouw clubje gestemd hoor, de vorige 2e kamer verkiezingen en hadden ze sinds hun oprichting eindelijk de kans mee te doen lieten ze het klappen op Europese afspraken, fijn, ga dan maar weer links janken in de bankjesquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef _--_ het volgende:
Ja, fvd praat alleen maar de eerste wereldoorlog goed
Erudiete dandy's zijn tegenwoordig zeldzaam en dus gelijk onderwerp van spotquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef Infection het volgende:
Precies dit ja. Omdat Theo een beetje sjiek is is hij gelijk eng. Uiterlijk doet veel met mensen.
Is natuurlijk voor een groot deel gewoon zo. Pim Voortuin, LPF, PVV, nu FvD. Allemaal opeenvolgende boosrechtse clubjes die als fuik dienen voor de onderbuik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je dat maar vaak genoeg blijft herhalen, ga je het nog geloven ook.
Henk en Ingrid zijn te dom om dat te snappen... dus ik ben nu wel heel benieuwd wat ze in sommige colleges in de provincies gaan laten zien, want in Zuid-Holland zijn ze in charge om college te vormen...quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:39 schreef westwoodblvd het volgende:
Tegen de "gevestigde elite" zijn en dan stemmen op de meest elitaire partij van het land zal ik echt nooit begrijpen.
En zelf nauwelijks verliezenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef Doublepain het volgende:
VVD toch wel baas, samenwerken met VVD is een doodsvonnis tekenen
Ik denk dat de meeste mensen het ook niet boeit, maar dat met name het gevolg in de eerste kamer van belang is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hebben niet eens een programma in de provincies
Het zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaat hier in Friesland in de provinciale staten zitten? (LOL)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |