Ik heb er ook niets mee. Ook niet met FvD of Terry. Maar wel goed dat dit establishment een tik krijgt. Ben benieuwd hoe het op 23 mei wordt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Seniele ouwe gek weet niet eens meer wat ie wil zeggen
Ja, fvd praat alleen maar de eerste wereldoorlog goedquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:39 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Echt he, de VVD heeft jarenlang met halve misdadigers geprobeerd allerlei shit onder de tafel te vegen, GL en D66 willen plm 4/500mrd aan het klimaat spenderen maar 50Mrd voor zorg, justitie,onderwijs etc is never nooit aan de orde geweest en de PVV wilde destijds Korans verbieden, en dan is de FvD een eng clubje? men
Precies dit ja. Omdat Theo een beetje sjiek is is hij gelijk eng. Uiterlijk doet veel met mensen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:39 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Echt he, de VVD heeft jarenlang met halve misdadigers geprobeerd allerlei shit onder de tafel te vegen, GL en D66 willen plm 4/500mrd aan het klimaat spenderen maar 50Mrd voor zorg, justitie,onderwijs etc is never nooit aan de orde geweest en de PVV wilde destijds Korans verbieden, en dan is de FvD een eng clubje? men
die beesten slapen 20 minuten van een uur, 20 minuten vreten ze en de overige 20 minuten piepen ze om meer etenquote:
Theo komt oorspronkelijk uit Holwerd he.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen programma, nergens te zien, geen binding met de provincie etc.
Hij moest spreken en liep niet zo snel. Toen hij dan eindelijk bij de desk was zei Arrib dat zijn tijd voorbij wasquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:38 schreef Dutchguy het volgende:
Je merkt bij debatten vaak dat Arib Hiddema wel grappig vindt en mag.
Nog een flinkere tik denk ik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets mee. Ook niet met FvD of Terry. Maar wel goed dat dit establishment een tik krijgt. Ben benieuwd hoe het op 23 mei wordt.
Ik lees het al, een zwevend FvD stemmer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets mee. Ook niet met FvD of Terry. Maar wel goed dat dit establishment een tik krijgt. Ben benieuwd hoe het op 23 mei wordt.
Dat de FvD een verzameling maatschappelijk teleurgestelden zijn die van rattenvanger naar rattenvanger hopt.quote:
Die gaat hier in Friesland in de provinciale staten zitten? (LOL)quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Theo komt oorspronkelijk uit Holwerd he.
NSB vader en oudere broer, of klopt dat niet?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Theo komt oorspronkelijk uit Holwerd he.
Als je dat maar vaak genoeg blijft herhalen, ga je het nog geloven ook.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat de FvD een verzameling maatschappelijk teleurgestelden zijn die van rattenvanger naar rattenvanger hopt.
Haha dat weet ik ook nog. Vaak ook leuke gebbetjes tussen die twee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Hij moest spreken en liep niet zo snel. Toen hij dan eindelijk bij de desk was zei Arrib dat zijn tijd voorbij was
Terecht ook. Loopt een beetje te trollen op de vorm soms, maar inhoudelijk zo enorm sterk. Mooie vent.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:38 schreef Dutchguy het volgende:
Je merkt bij debatten vaak dat Arib Hiddema wel grappig vindt en mag.
Neuh, ben links.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik lees het al, een zwevend FvD stemmer.
Roep je maar wat of heb je ook feiten?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat de FvD een verzameling maatschappelijk teleurgestelden zijn die van rattenvanger naar rattenvanger hopt.
Aribquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Hij moest spreken en liep niet zo snel. Toen hij dan eindelijk bij de desk was zei Arrib dat zijn tijd voorbij was
We zullen het zien in de komende jaren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je dat maar vaak genoeg blijft herhalen, ga je het nog geloven ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |