Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.![]()
![]()
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: Driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan
Seizoen16: Limoentjuh
Seizoen17: dud0rSPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rijm winnaar februari (dud0r)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even serieus. Als modje zou je echt beter moeten weten door niet zo te reageren. Ik ben geen kloon.quote:![]()
Een spel? Waar?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik post hier gewoon mee omdat het druk is.
Heb geen flauw idee wat voor spel er bezig is.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
SepoEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Wat ik gister niet heb gedaan. En dan word ik genegeerd. En ja, iedereen mag hier posten.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou 2 uur lang is een beetje overdreven. Maar misschien zijn mensen al een beetje klaar met jou gen00b en newbie/oldbie gezeik.
Zoals ik al in de app tegen jou gezegd heb...Dit is een open forum. Iedereen mag en kan hier posten of jij dat nou leuk vind of niet.
Maar als je mensen gaat negeren omdat je jezelf verheven voelt ben je gewoon ziek. En dat is ook uitsluiten. Wat ik al aan het begin zei en een enkeling serieus nam. Waarom is denk je bijna iedereen hier weg?![]()
quote:Op maandag 18 maart 2019 23:10 schreef skysherrif het volgende:
Meedoen is hier belangrijker dan winnen![]()
![]()
Nopequote:Op maandag 18 maart 2019 23:10 schreef skysherrif het volgende:
Meedoen is hier belangrijker dan winnen![]()
Jow ik ga ff mee.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:09 schreef Five4Nine het volgende:
Ok. Ik moet roken. Wie gaat er mee?
Ik sta in de tuin.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dan is het zeker toeval dat jij de dag dat aloa aan het klonen was opdook?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:08 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Even serieus. Als modje zou je echt beter moeten weten door niet zo te reageren. Ik ben geen kloon.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Net de Olympische Spelen hier.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:10 schreef skysherrif het volgende:
Meedoen is hier belangrijker dan winnenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Daar weet ik alles van als Ajacied.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:10 schreef skysherrif het volgende:
Meedoen is hier belangrijker dan winnenOh.![]()
Ze zeiden dit is niet mijn beef het is niet slim om te rellen maar ik heb toch geen tacktiek en heb zin om te rellen![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Vies.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Voor spek en bonen meedoen mag ookOh.![]()
Nope.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Voor spek en bonen meedoen mag ook![]()
Ben ik helemaal voor, vooral in bedquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:succes
#volhoudenquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat is incorrect en teven onjuist. Jij poste dit om 23:14quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
NijnGodquote:Op maandag 18 maart 2019 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is incorrect en teven onjuist. Jij poste dit om 23:14![]()
![]()
Hoe en wat dan?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Omdat er geen regel is die het verbiedt![]()
zit wel een kern van waarheidquote:Op maandag 18 maart 2019 23:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat ik gister niet heb gedaan. En dan word ik genegeerd. En ja, iedereen mag hier posten.
Maar als je mensen gaat negeren omdat je jezelf verheven voelt ben je gewoon ziek. En dat is ook uitsluiten. Wat ik al aan het begin zei en een enkeling serieus nam. Waarom is denk je bijna iedereen hier weg?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Lieve schat.. de dagen daarvoor wel telkens. Ik weet niet eens wat je gisteren wel of niet gepost hebt. Je haalt wel een beetje op een achterbakse manier uit naar andere.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat ik gister niet heb gedaan. En dan word ik genegeerd. En ja, iedereen mag hier posten.
Maar als je mensen gaat negeren omdat je jezelf verheven voelt ben je gewoon ziek. En dat is ook uitsluiten. Wat ik al aan het begin zei en een enkeling serieus nam. Waarom is denk je bijna iedereen hier weg?
Jij voelt jezelf blijkbaar verheven bij de newbies.
Trek het je niet zo aan. It is what it is. We kunnen dts niet afsluiten voor nieuwe mensen.
Het is jammer dat de "oude garde" uit elkaar valt. Eens. Maar Dit ligt buiten ons bereik.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Ik corrigerende louter de inhoud van de quote.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is incorrect en teven onjuist. Jij poste dit om 23:14100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hahahahquote:Op maandag 18 maart 2019 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar weet ik alles van als Ajacied.![]()
Goeie tautologiequote:Op maandag 18 maart 2019 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is incorrect en teven onjuist. Jij poste dit om 23:14Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Er is geen regel die stelt dat het verplicht is om mee te doen met de punten om hier te mogen posten..quote:![]()
Maar de vraag is natuurlijk: Wat doe je in een reeks dat een spel is als je niet mee wil doen?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Er is geen regel die stelt dat het verplicht is om mee te doen met de punten om hier te mogen posten..![]()
Nu ga ik echt weer proberen te tukken. Nieuw beddegoed ligt erop en avond snackje is op.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Beetje interesse word wel gewaardeerdOh.![]()
Lijkt me logisch dat je meedoet als je hier post?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Er is geen regel die stelt dat het verplicht is om mee te doen met de punten om hier te mogen posten..
Waarom ineens zo pro Haags?![]()
Ik leg enkel de feiten op tafel. Je kan het achterbaks uithalen vinden, maar het zijn puur feiten. En ja tuurlijk, ik ben hier al een stuk langer, dat er nieuwe mensen komen is niet zo erg maar dat ze de dienst gaan uitmaken heb ik wel iets op tegen. En nogmaals, afsluiten hoeft ook helemaal niet. Maar als je gaat negeren mag je wat mij betreft wegwezen. Terwijl ik 9 van de 10 keer normaal doen. Maar nu ga ik niet meer leuk doenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lieve schat.. de dagen daarvoor wel telkens. Ik weet niet eens wat je gisteren wel of niet gepost hebt. Je haalt wel een beetje op een achterbakse manier uit naar andere.
Jij voelt jezelf blijkbaar verheven bij de newbies.
Trek het je niet zo aan. It is what it is. We kunnen dts niet afsluiten voor nieuwe mensen.
Het is jammer dat de "oude garde" uit elkaar valt. Eens. Maar Dit ligt buiten ons bereik.![]()
Gewoon gezellig posten? Gezellig kletsen met de users?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar de vraag is natuurlijk: Wat doe je in een reeks dat een spel is als je niet mee wil doen?![]()
Slaaplekker maatquote:Op maandag 18 maart 2019 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
Nu ga ik echt weer proberen te tukken. Nieuw beddegoed ligt erop en avond snackje is op.![]()
Lat0rzquote:Op maandag 18 maart 2019 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
Nu ga ik echt weer proberen te tukken. Nieuw beddegoed ligt erop en avond snackje is op.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat bedoel ikquote:Op maandag 18 maart 2019 23:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar de vraag is natuurlijk: Wat doe je in een reeks dat een spel is als je niet mee wil doen?![]()
![]()
Truste nijnquote:Op maandag 18 maart 2019 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
Nu ga ik echt weer proberen te tukken. Nieuw beddegoed ligt erop en avond snackje is op.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
HET IS EEN SPELquote:Op maandag 18 maart 2019 23:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gewoon gezellig posten? Gezellig kletsen met de users?![]()
Vroeger had je altijd je "slecht typen"-act, maar dat is dus ook over.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik leg enkel de feiten op tafel. Je kan het achterbaks uithalen vinden, maar het zijn puur feiten. En ja tuurlijk, ik ben hier al een stuk langer, dat er nieuwe mensen komen is niet zo erg maar dat ze de dienst gaan uitmaken heb ik wel iets op tegen. En nogmaals, afsluiten hoeft ook helemaal niet. Maar als je gaat negeren mag je wat mij betreft wegwezen. Terwijl ik 9 van de 10 keer normaal doen. Maar nu ga ik niet meer leuk doenOh.![]()
Och je negeert mij ook al de hele tijdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is echt al jaren geleden johquote:Op maandag 18 maart 2019 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vroeger had je altijd je "slecht typen"-act, maar dat is dus ook over.![]()
![]()
Sorry, dat heb ik oprecht gemistquote:Op maandag 18 maart 2019 23:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Och je negeert mij ook al de hele tijd![]()
![]()
Zo rond die periode uit je signature in GRTDquote:Op maandag 18 maart 2019 23:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat is echt al jaren geleden joh
Oh.![]()
Is het meest voor de hand liggend maar het is niet verboden om niet mee te doen en hier te posten..quote:Op maandag 18 maart 2019 23:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat je meedoet als je hier post?
Waarom ineens zo pro Haags?
Vind het een beetje kansloos als hij hier wordt aangevallen terwijl hij er niet eens bij is..![]()
Het is al goed flupskequote:Op maandag 18 maart 2019 23:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Sorry, dat heb ik oprecht gemistOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja, das lang geleden man. Maar op een bepaald punt gaat dat slechte typen overslaan op het echte typen, dus moest weer effe terug switchen. Al zal ik zo nu en dan nog wel een d-t fout makenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo rond die periode uit je signature in GRTD![]()
![]()
Ook even een pipmle poppen, volgens mij is ie rijp."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nogmaals het is een spel.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:21 schreef madam-april het volgende:
[..]
Is het meest voor de hand liggend maar het is niet verboden om niet mee te doen en hier te posten..
Vind het een beetje kansloos als hij hier wordt aangevallen terwijl hij er niet eens bij is..
Doe je ook zo als je gaat Risken of pokeren.?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2019 23:24:06 ]![]()
Is hij groot?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ook even een pipmle poppen, volgens mij is ie rijp.![]()
En daar zijn natuurlijk SC's voor. Dan kun je elkaar daar ook opzoeken en gezellig met elkaar kletsen.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gewoon gezellig posten? Gezellig kletsen met de users?![]()
Hoop hetEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Halo zeg! Ik heb even zitten schijten en daardoor zeker 40 berichten gemist met vooral bitch fights volgens mij.Nee. Dat is dan echt puur toeval gozer. Ik ben geen kloon. En dat is echt een feit.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is het zeker toeval dat jij de dag dat aloa aan het klonen was opdook?![]()
Wat jolig.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Weet waar het over gaat
Ik zit je te stangen johAch GGMM en onlogisch posten hier niet mee.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, das lang geleden man. Maar op een bepaald punt gaat dat slechte typen overslaan op het echte typen, dus moest weer effe terug switchen. Al zal ik zo nu en dan nog wel een d-t fout makenOh.![]()
Beetje blijheid in deze treurnis.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat jolig.
[..]
Ach GGMM en onlogisch posten hier niet mee.
Hebben hier wel gepost.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat jolig.
[..]
Ach GGMM en onlogisch posten hier niet mee.![]()
Ja en hier kan en mag dat ook.. SC mag hier ook gewoon.. Er is geen regel die hem verbiedt hier gewoon mee te postenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En daar zijn natuurlijk SC's voor. Dan kun je elkaar daar ook opzoeken en gezellig met elkaar kletsen.![]()
Idd, maar gewoon meedoen met de telling.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja en hier kan en mag dat ook.. SC mag hier ook gewoon.. Er is geen regel die hem verbiedt hier gewoon mee te posten![]()
Ik stel voor om alle sc te verbannen uit deze reeks. Enkel nog bolks en bolkes
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik moet slapen maar heb geen zin.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Snap 'm nog steeds niet verderquote:Op maandag 18 maart 2019 23:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Beetje blijheid in deze treurnis.
Oh.![]()
Hahaquote:Op maandag 18 maart 2019 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik stel voor om alle sc te verbannen uit deze reeks. Enkel nog bolks en bolkes![]()
Regel nummer 1. Praat niet over regels.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja en hier kan en mag dat ook.. SC mag hier ook gewoon.. Er is geen regel die hem verbiedt hier gewoon mee te posten
Maar hou het wel netjes. SOAP>![]()
Dat mag hij zelf wetenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Idd, maar gewoon meedoen met de telling.![]()
Valt mee. Wel op lastige plek, zo in de vouw van m'n neus. Maar hij's weg.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Enkel nog smileysquote:Op maandag 18 maart 2019 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik stel voor om alle sc te verbannen uit deze reeks. Enkel nog bolks en bolkes
Good to knowquote:Op maandag 18 maart 2019 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Valt mee. Wel op lastige plek, zo in de vouw van m'n neus. Maar hij's weg.![]()
![]()
Ik hou de boel wel even in de gatenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:28 schreef Five4Nine het volgende:
Maar moet nog altijd roken, moet ja. In de vries kou. BRB.
Ik ben zo een 3 minuten weg na deze post
Mee posten mag ook zeker dat zeg ik ook verder nergens wat over, maar doe dat dan omdat je post om een ander te blokkeren en ondertussen te SC'en.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja en hier kan en mag dat ook.. SC mag hier ook gewoon.. Er is geen regel die hem verbiedt hier gewoon mee te posten![]()
Knapte hij goed?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Valt mee. Wel op lastige plek, zo in de vouw van m'n neus. Maar hij's weg.![]()
![]()
Chicks on top... Jij bent getriggerd. En zegt geil.quote:
Cowgirl?
Reverse of normale cowgirl?
Dat was alles
bolkquote:Op maandag 18 maart 2019 23:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Chicks on top... Jij bent getriggerd. En zegt geil.
Cowgirl?
Dat was alles![]()
Nogmaals er is geen regel die hem verbiedt hier mee te posten terwijl hij niet mee doet voor de punten..quote:Op maandag 18 maart 2019 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mee posten mag ook zeker dat zeg ik ook verder nergens wat over, maar doe dat dan omdat je post om een ander te blokkeren en ondertussen te SC'en.![]()
Dat stel ik echt enorm op prijs!quote:Op maandag 18 maart 2019 23:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik hou de boel wel even in de gaten![]()
Eerst neus gewassen, heel even washandje erop gehouden en toen kwam ie er zonder geweld af.quote:
Ik heb het helemaal niet over Haags.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nogmaals er is geen regel die hem verbiedt hier mee te posten terwijl hij niet mee doet voor de punten..![]()
Die gaan we in de OP zetten.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nogmaals er is geen regel die hem verbiedt hier mee te posten terwijl hij niet mee doet voor de punten..![]()
Haha goed gedaanquote:Op maandag 18 maart 2019 23:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerst neus gewassen, heel even washandje erop gehouden en toen kwam ie er zonder geweld af.![]()
![]()
Ja en ik zei dat ik dat niet weet (lol)quote:Op maandag 18 maart 2019 23:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Chicks on top... Jij bent getriggerd. En zegt geil.
Cowgirl?
Dat was allesOh.![]()
Dan heb ik je niet goed begrepenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over Haags.![]()
Okay je post kwam over alsof je er geen snars van begreep. In alle chaos best begrijpelijkquote:Op maandag 18 maart 2019 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en ik zei dat ik dat niet weet (lol)
Is wel snel gerijpt, voelde m gisteravond pijn doen, vanochtend steeds grotere kop erop en nu al weer pleitequote:
Ik snap wel wat je bedoelde met reversequote:Op maandag 18 maart 2019 23:34 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay je post kwam over alsof je er geen snars van begreep. In alle chaos best begrijpelijk![]()
Daar kan je penis van breken toch? Lijkt me pijnlijk.Oh.![]()
Altijd dat gezeik idd.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:35 schreef Already_in_use het volgende:
Ik moet plassen van al dat gezeik
En niemand die er wat mee doet verdomme![]()
![]()
Dat zei laatst iemand tegen me. Ik had echt geen idee dat je echt je piem0l kon breken.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelde met reverse![]()
Daar kan je penis van breken toch? Lijkt me pijnlijk.dacht dat dat een fabel was.
Dadelijk ook maar slapen.
Ik wil naar bed, maar een kat heeft besloten dat mijn benen lekker liggen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Mooi, ze hadden FvD niet uitgenodigd.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
Geen eenvandaag debat door die aanslag100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Pics!quote:Op maandag 18 maart 2019 23:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil naar bed, maar een kat heeft besloten dat mijn benen lekker liggen.![]()
Debat is net afgelopen hier.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
Geen eenvandaag debat door die aanslag
Je kan je pis opvangen en er de fosfaat uit halen om er kunstmest mee te makenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Altijd dat gezeik idd.
En niemand die er wat mee doet verdomme
Hahaatjes!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wat negeren?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:38 schreef aloa het volgende:
Ik snap die flat wel hoor...gewoon negeren.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Was het een bot?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gifje?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Kom dan met je punten.....of lijnen.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat iedereen moet meedoen voor de PUNTEN
SPEL.
Waarom heb jij jezelf eigenlijk uit de score laten halen destijds?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat iedereen moet meedoen voor de PUNTEN
SPEL.
hou op.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kom dan met je punten.....of lijnen.
Ik ben serieus. Gewoon iedereen meedoen toch?![]()
Kitteh!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
dat kwam door Haags.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom heb jij jezelf eigenlijk uit de score laten halen destijds?![]()
quote:
Weet jij niet toch?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die vond niet plaats op de EUR
Moet je penis ook in het gips, ben je mooi klaar mee.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat zei laatst iemand tegen me. Ik had echt geen idee dat je echt je piem0l kon breken.dacht dat dat een fabel was.
Oh.![]()
Als je een vrouw was geweest had ik die natte kat begrepenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil naar bed, maar een kat heeft besloten dat mijn benen lekker liggen.![]()
![]()
Nicequote:Op maandag 18 maart 2019 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is wel snel gerijpt, voelde m gisteravond pijn doen, vanochtend steeds grotere kop erop en nu al weer pleite![]()
![]()
Vunzig typetje jij.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:44 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Als je een vrouw was geweest had ik die natte kat begrepen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat is ook voor het eerst.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:43 schreef aloa het volgende:
[..]
hou op.
Ik ben serieus. Gewoon iedereen meedoen toch?![]()
Fijn dat je dat even meld.
Ergens ben ik het met je eens. Ware het niet dat haags dus ook niet kan bolken. Pinkie is toch ook een tijd eruit gegaan?Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Ik denk soms te ver door zonder dat ik er erg in heb.quote:
Vies is het nietDat is gewoon natuurlijk.
Sex is goed voor een mens.![]()
Ik ben wegquote:Op maandag 18 maart 2019 23:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat is ook voor het eerst.![]()
Fijn dat je dat even meld.
Ergens ben ik het met je eens. Ware het niet dat haags dus ook niet kan bolken. Pinkie is toch ook een tijd eruit gegaan?![]()
![]()
Wegquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Lijkt me niet prettig nee.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je penis ook in het gips, ben je mooi klaar mee.
Wel goede anticonceptie
Dankjewelquote:Op maandag 18 maart 2019 23:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als je ff wil kletsen mag je me altijd dm'en hè!![]()
![]()
Ik kloon 1 van jullie nog eens. En dan met name Nattekat. Daar maken we 3 natte poesjes van. En Aloa wordt hallo iedereen.quote:
Ik ben geen kloon.![]()
Getogen ook?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Jij bent wel een kloon.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:48 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik kloon 1 van jullie nog eens. En dan met name Nattekat. Daar maken we 3 natte poesjes van. En Aloa wordt hallo iedereen.
Ik ben geen kloon.![]()
Voor altijd dan denk ik wel.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lijkt me niet prettig nee.
Wel goede anticonceptieOh.![]()
Nee aloa niet zo doen.quote:
Je wilt alleen horen dat ik het met je eens ben.
Ik hecht niet zoveel waarde aan die puntjes.. dus je bent bij mij niet op de goede plek daarvoor.
Ik vind het gewoon gezellig hier.
Maar ik snap jou ook wel.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Ok. Ik moet je nu wel gelijk gaan geven want hier valt niet tegenin te overtuigen.quote:
Ik ben een kloon.![]()
Zwaar levenquote:
Ligt er vast aan hoe die precies breekt, maar lijkt me dat je er daarna nog last van blijft houden.quote:
Oh.![]()
Ach nee joh.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee aloa niet zo doen.
Je wilt alleen horen dat ik het met je eens ben.
Ik hecht niet zoveel waarde aan die puntjes.. dus je bent bij mij niet op de goede plek daarvoor.
Ik vind het gewoon gezellig hier.
Maar ik snap jou ook wel.
Het is een spel hier geen slowchat.
En als je meedoet met een spel dan speel je om de punten.
TOCH?![]()
Kunnen we het niet over puisten hebben ipv gemangelde peners?
Zullen we het over leuke dingen hebben?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt er vast aan hoe die precies breekt, maar lijkt me dat je er daarna nog last van blijft houden.
GMTAquote:Op maandag 18 maart 2019 23:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kunnen we het niet over puisten hebben ipv gemangelde peners?
Liever gewoon voetbal of bier.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kunnen we het niet over puisten hebben ipv gemangelde peners?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Immer goed.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zoals?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zullen we het over leuke dingen hebben?Oh.![]()
Meh dat weet ik ook nietquote:Op maandag 18 maart 2019 23:54 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ja nog al.
Maar ik heb alle vertrouwen in Stam. Dat meen ik serieus.maar goed voordeel van de twijfel enzo.
Of bier en voetbal. Tegenwoordig heb je aardig wat bier nodig om een wedstrijd van Feyenoord af te kunnen kijken. En waarom ze dan tegen Ajax en PSV weer wel zo goed waren snap ik echt niet. Mentaliteit.quote:![]()
Nja het is wel goed dat mocht het ooit gebeuren je niet meteen in paniek raakt.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kunnen we het niet over puisten hebben ipv gemangelde peners?Oh.![]()
We hadden het toch over puisten?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kunnen we het niet over puisten hebben ipv gemangelde peners?![]()
![]()
Top 20 wil ik wel altijd halen op zijn minst.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach nee joh.
TOCH?
Ik ben mee gaan doen omdat het een spel was idd.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Bij PSV is het ook geen pretje hoor. Ik zit vaak met mijn negende halve liter na weer een oogtyfus veroorzakende wedstrijd gezien te hebben verdwaasd naar de stand te kijken me afvragend hoe je met zulk slecht voetbal in hémelsnaam bovenaan kan staanquote:Op maandag 18 maart 2019 23:55 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Of bier en voetbal. Tegenwoordig heb je aardig wat bier nodig om een wedstrijd van Feyenoord af te kunnen kijken. En waarom ze dan tegen Ajax en PSV weer wel zo goed waren snap ik echt niet. Mentaliteit.
Ik ben hier binnen gerold omdat dit het enige topic was waar met oud&nieuw 's nachts nog gepost werdquote:Op maandag 18 maart 2019 23:56 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Top 20 wil ik wel altijd halen op zijn minst.
Ik ben mee gaan doen omdat het een spel was idd.![]()
![]()
Wtf is dat ? Dat gifje? Ik zie het nietquote:Op maandag 18 maart 2019 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe dan gewoon van Frozen.
[..]
[ afbeelding ]
Schijnen lekker bloed te hebben.een berg met een mond?
Jij moet je geen zorgen maken als PSV fan zijnde. Als je zo veel slechte wedstrijden beslist in de laatste paar minuten dan wordt je kampioen.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij PSV is het ook geen pretje hoor. Ik zit vaak met mijn negende halve liter na weer een oogtyfus veroorzakende wedstrijd gezien te hebben verdwaasd naar de stand te kijken me afvragend hoe je met zulk slecht voetbal in hémelsnaam bovenaan kan staan![]()
![]()
QFTquote:Op maandag 18 maart 2019 23:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach nee joh.
TOCH?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
VOLDEMORTEDquote:Op maandag 18 maart 2019 23:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wtf is dat ? Dat gifje? Ik zie het nieteen berg met een mond?
Oh.![]()
Ik ben hier ook terecht gekomen omdat dit topic 's nachts maar in mijn AT bleef verschijnen.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ben hier binnen gerold omdat dit het enige topic was waar met oud&nieuw 's nachts nog gepost werd
Als je de andere eredivisie wedstrijden bekijkt snap je het.. dat kun je gewoon met de beste wil van de wereld geen voetbal noemenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij PSV is het ook geen pretje hoor. Ik zit vaak met mijn negende halve liter na weer een oogtyfus veroorzakende wedstrijd gezien te hebben verdwaasd naar de stand te kijken me afvragend hoe je met zulk slecht voetbal in hémelsnaam bovenaan kan staan![]()
![]()
Wel met stijl binnengekomen jijquote:Op maandag 18 maart 2019 23:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ben hier binnen gerold omdat dit het enige topic was waar met oud&nieuw 's nachts nog gepost werd
Nee omdat ze tegen Ajax en PSV flink veel ruimte krijgen.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:55 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Of bier en voetbal. Tegenwoordig heb je aardig wat bier nodig om een wedstrijd van Feyenoord af te kunnen kijken. En waarom ze dan tegen Ajax en PSV weer wel zo goed waren snap ik echt niet. Mentaliteit.
Kijk die goals van die 6-2 maar terug, do-re-mi-fa-sol het hele centrum staat niet vol.Oh.![]()
Toch worden jullie kampioen.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij PSV is het ook geen pretje hoor. Ik zit vaak met mijn negende halve liter na weer een oogtyfus veroorzakende wedstrijd gezien te hebben verdwaasd naar de stand te kijken me afvragend hoe je met zulk slecht voetbal in hémelsnaam bovenaan kan staanOh.![]()
Compleet bezopen maar wel gelijk in de top20quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wel met stijl binnengekomen jij![]()
![]()
Die onzin kijk ik niet joh.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:01 schreef Five4Nine het volgende:
PSV wint ook van Ajax.
[..]
Lord of the rings.Pikachu?quote:Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Dat is meestal ook de conclusie die ik trek als ik bij halve liter 11 ben aangekomen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als je de andere eredivisie wedstrijden bekijkt snap je het.. dat kun je gewoon met de beste wil van de wereld geen voetbal noemen![]()
Bij ons op de tribune is:"pfoh, het is dat *de tegenstander* ook niet kan voetballen...." dan ook een veel gehoord zinnetje.
Ik kijk helaas alles.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die onzin kijk ik niet joh.
[..]
Pikachu?![]()
Neen..niet mijn ding die kletskoek.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:03 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je hebt nooit Harry Potter gezien?Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Wat kijk jij dan wel?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Neen..niet mijn ding die kletskoek.Oh.![]()
Gekke jijquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Neen..niet mijn ding die kletskoek.![]()
![]()
Was dat Harry Potter ja? Ik zat in de war met Lord of the tingsquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:03 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je hebt nooit Harry Potter gezien?![]()
![]()
Hoezo geraden?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Toch nog iets goed geraden vanavond..Oh.![]()
Het niveau is echt om te janken.. ik zie bij de F'jes gewoon beter voetbalquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is meestal ook de conclusie die ik trek als ik bij halve liter 11 ben aangekomen.![]()
Bij ons op de tribune is:"pfoh, het is dat *de tegenstander* ook niet kan voetballen...." dan ook een veel gehoord zinnetje.![]()
![]()
Documentaires, Truecrime, misdaad. Waargebeurde verhalen.quote:
Zo dicht mogelijk bij de waarheid.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Voldemort zou Gandalf kontplassen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:04 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Was dat Harry Potter ja? Ik zat in de war met Lord of the tingsOh.![]()
leuk man Harry Potterquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Neen..niet mijn ding die kletskoek.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Neen..niet mijn ding die kletskoek.![]()
Nou omdat het ook een gok was toen ik Pikachu zei..quote:Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Damn. Idd. Dan zat ik er hier echt even helemaal naastquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voldemort zou Gandalf kontplassen.
Ik kijk echt te veel films en series.![]()
Dat is ook nicequote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Documentaires, Truecrime, misdaad. Waargebeurde verhalen.
Zo dicht mogelijk bij de waarheid.
Ik hou zowel van die dingen als van fantasy![]()
![]()
Ik ook niet, ook niet van plan. Of de Matrix-films, ook niet. Pirates of the Caribbean alleen omdat mijn neefjes dat altijd wilden zien.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:03 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je hebt nooit Harry Potter gezien?
Soms trekken die gigantische blockbusters mij gewoon totaal niet."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En dat terwijl fantasie onze grootste kracht als soort is.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Documentaires, Truecrime, misdaad. Waargebeurde verhalen.
Zo dicht mogelijk bij de waarheid.Oh.![]()
Heb je de boeken ook niet gelezen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook niet, ook niet van plan. Of de Matrix-films, ook niet. Pirates of the Caribbean alleen omdat mijn neefjes dat altijd wilden zien.
Soms trekken die gigantische blockbusters mij gewoon totaal niet.![]()
Ik hou van alles als het in mijn ogen maar goed in elkaar steekt. En ik heb wel een hoog standaard wat dat betreft.![]()
Nee want Gandalf is Magneto die een rol speelt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voldemort zou Gandalf kontplassen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je kent Pikachu toch wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou omdat het ook een gok was toen ik Pikachu zei..
Daar hoef je niet eens Pokémon voor gezien te hebben.Deze verwarring kan niet hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:05 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Damn. Idd. Dan zat ik er hier echt even helemaal naast
Ik kijk echt te veel films en series.Oh.![]()
Gandalf in een elektrisch rolstoel. Geniaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee want Gandalf is Magneto die een rol speelt.![]()
Noppers.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heb je de boeken ook niet gelezen?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nou dan.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:56 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Top 20 wil ik wel altijd halen op zijn minst.
Ik ben mee gaan doen omdat het een spel was idd.
Raar toch dat Haags niet meedoet?![]()
Pirates of the Caribbean de eerste is een topfilmquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook niet, ook niet van plan. Of de Matrix-films, ook niet. Pirates of the Caribbean alleen omdat mijn neefjes dat altijd wilden zien.
Soms trekken die gigantische blockbusters mij gewoon totaal niet.![]()
Zit ook gewoon veel humor in.Oh.![]()
omg dat is Xavierquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:07 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Gandalf in een elektrisch rolstoel. Geniaal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb fantasie voor 10 dat is het probleem niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl fantasie onze grootste kracht als soort is.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Hehe zo heb ik lord of the rings nooit gezien.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Soms trekken die gigantische blockbusters mij gewoon totaal niet.
Maar Harry Potteren dan vooral de boeken
Zou jij mijn hersenen even willen resetten? Want ze werken niet echt zo als ik wil momenteel.quote:
Ik haal nu echt alles door elkaar![]()
![]()
Is toch juist mooi wat we allemaal kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb fantasie voor 10 dat is het probleem niet.
Gewoon die afwisseling tussen gewone crimeseries en fantasy, niks mis mee.Oh.![]()
De films zijn muah inderdaad.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hehe zo heb ik lord of the rings nooit gezien.
Maar Harry Potteren dan vooral de boeken
Oh.![]()
Soms is het prettig om even je hart te luchten.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik vond het ook wel vermakelijk toen ik het zag hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pirates of the Caribbean de eerste is een topfilm![]()
Zit ook gewoon veel humor in."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jah.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Soms is het prettig om even je hart te luchten.![]()
Ik dacht dat Pikachu geel was..daarom twijfelde ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kent Pikachu toch wel.
Daar hoef je niet eens Pokémon voor gezien te hebben.
[..]
Deze verwarring kan niet hoor.
Ik praat vaak tegen bomen. Dan krijg je ook geen gezeik terugquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Soms is het prettig om even je hart te luchten.![]()
![]()
Hij plaagt mij hoor..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:07 schreef Zipportal het volgende:
Willen jullie @:jr-style-93 niet zo plagen?
gr gr
Deel 2 & 3 zijn ook nog wel vermakelijk, maar namen zichzelf iets te serieus.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel vermakelijk toen ik het zag hoor.
4 & 5 zijn gewoon echt pure baggerJohnny Depp was daar ook heel slecht in.
Oh.![]()
Dat is hij ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik dacht dat Pikachu geel was..daarom twijfelde ik.Oh.![]()
Eens welquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch juist mooi wat we allemaal kunnen bedenken
Gewoon die afwisseling tussen gewone crimeseries en fantasy, niks mis mee.![]()
![]()
Ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:11 schreef madam-april het volgende:
Wie houdt er hier nog meer van lezen?
Daarom heb ik deze post van jou gelezen.Oh.![]()
Die doen ook niet jaloers enzo.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:11 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik praat vaak tegen bomen. Dan krijg je ook geen gezeik terugEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik. Maar alleen waargebeurde en Truecrime, misdaad boeken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:11 schreef madam-april het volgende:
Wie houdt er hier nog meer van lezen?Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
En van boeken lezen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik.
Daarom heb ik deze post van jou gelezen.![]()
LotR vond ik geweldig, ook de boeken. Maar die films heb ik naderhand ook nooit meer volledig afgekeken. Kwamen ze op tv, dacht ik er lekker voor te gaan zitten en dan was ik het meestal na een hal uurtje weer beu.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hehe zo heb ik lord of the rings nooit gezien."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat zeg ikquote:
Nou dan ga ik mijn liegebeestje uitlaten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen hontliegebeestje
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |