Hahahahquote:Op maandag 18 maart 2019 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar weet ik alles van als Ajacied.
Goeie tautologiequote:Op maandag 18 maart 2019 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is incorrect en teven onjuist. Jij poste dit om 23:14
Er is geen regel die stelt dat het verplicht is om mee te doen met de punten om hier te mogen posten..quote:
Maar de vraag is natuurlijk: Wat doe je in een reeks dat een spel is als je niet mee wil doen?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Er is geen regel die stelt dat het verplicht is om mee te doen met de punten om hier te mogen posten..
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Beetje interesse word wel gewaardeerd
Lijkt me logisch dat je meedoet als je hier post?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Er is geen regel die stelt dat het verplicht is om mee te doen met de punten om hier te mogen posten..
Ik leg enkel de feiten op tafel. Je kan het achterbaks uithalen vinden, maar het zijn puur feiten. En ja tuurlijk, ik ben hier al een stuk langer, dat er nieuwe mensen komen is niet zo erg maar dat ze de dienst gaan uitmaken heb ik wel iets op tegen. En nogmaals, afsluiten hoeft ook helemaal niet. Maar als je gaat negeren mag je wat mij betreft wegwezen. Terwijl ik 9 van de 10 keer normaal doen. Maar nu ga ik niet meer leuk doenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lieve schat.. de dagen daarvoor wel telkens. Ik weet niet eens wat je gisteren wel of niet gepost hebt. Je haalt wel een beetje op een achterbakse manier uit naar andere.
Jij voelt jezelf blijkbaar verheven bij de newbies.
Trek het je niet zo aan. It is what it is. We kunnen dts niet afsluiten voor nieuwe mensen.
Het is jammer dat de "oude garde" uit elkaar valt. Eens. Maar Dit ligt buiten ons bereik.
Gewoon gezellig posten? Gezellig kletsen met de users?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar de vraag is natuurlijk: Wat doe je in een reeks dat een spel is als je niet mee wil doen?
Slaaplekker maatquote:Op maandag 18 maart 2019 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
Nu ga ik echt weer proberen te tukken. Nieuw beddegoed ligt erop en avond snackje is op.
Lat0rzquote:Op maandag 18 maart 2019 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
Nu ga ik echt weer proberen te tukken. Nieuw beddegoed ligt erop en avond snackje is op.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 18 maart 2019 23:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar de vraag is natuurlijk: Wat doe je in een reeks dat een spel is als je niet mee wil doen?
Truste nijnquote:Op maandag 18 maart 2019 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
HET IS EEN SPELquote:Op maandag 18 maart 2019 23:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gewoon gezellig posten? Gezellig kletsen met de users?
Vroeger had je altijd je "slecht typen"-act, maar dat is dus ook over.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik leg enkel de feiten op tafel. Je kan het achterbaks uithalen vinden, maar het zijn puur feiten. En ja tuurlijk, ik ben hier al een stuk langer, dat er nieuwe mensen komen is niet zo erg maar dat ze de dienst gaan uitmaken heb ik wel iets op tegen. En nogmaals, afsluiten hoeft ook helemaal niet. Maar als je gaat negeren mag je wat mij betreft wegwezen. Terwijl ik 9 van de 10 keer normaal doen. Maar nu ga ik niet meer leuk doen
Dat is echt al jaren geleden johquote:Op maandag 18 maart 2019 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vroeger had je altijd je "slecht typen"-act, maar dat is dus ook over.
Sorry, dat heb ik oprecht gemistquote:Op maandag 18 maart 2019 23:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Och je negeert mij ook al de hele tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |