Vies.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Voor spek en bonen meedoen mag ook
Nope.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Voor spek en bonen meedoen mag ook
Ben ik helemaal voor, vooral in bedquote:
quote:
#volhoudenquote:
Dat is incorrect en teven onjuist. Jij poste dit om 23:14quote:
NijnGodquote:Op maandag 18 maart 2019 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is incorrect en teven onjuist. Jij poste dit om 23:14
Hoe en wat dan?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Omdat er geen regel is die het verbiedt
zit wel een kern van waarheidquote:Op maandag 18 maart 2019 23:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat ik gister niet heb gedaan. En dan word ik genegeerd. En ja, iedereen mag hier posten.
Maar als je mensen gaat negeren omdat je jezelf verheven voelt ben je gewoon ziek. En dat is ook uitsluiten. Wat ik al aan het begin zei en een enkeling serieus nam. Waarom is denk je bijna iedereen hier weg?
Lieve schat.. de dagen daarvoor wel telkens. Ik weet niet eens wat je gisteren wel of niet gepost hebt. Je haalt wel een beetje op een achterbakse manier uit naar andere.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat ik gister niet heb gedaan. En dan word ik genegeerd. En ja, iedereen mag hier posten.
Maar als je mensen gaat negeren omdat je jezelf verheven voelt ben je gewoon ziek. En dat is ook uitsluiten. Wat ik al aan het begin zei en een enkeling serieus nam. Waarom is denk je bijna iedereen hier weg?
Ik corrigerende louter de inhoud van de quote.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is incorrect en teven onjuist. Jij poste dit om 23:14
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |