Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.![]()
![]()
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: Driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan
Seizoen16: Limoentjuh
Seizoen17: dud0rSPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rijm winnaar februari (dud0r)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even serieus. Als modje zou je echt beter moeten weten door niet zo te reageren. Ik ben geen kloon.quote:![]()
Een spel? Waar?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik post hier gewoon mee omdat het druk is.
Heb geen flauw idee wat voor spel er bezig is.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
SepoEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Wat ik gister niet heb gedaan. En dan word ik genegeerd. En ja, iedereen mag hier posten.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou 2 uur lang is een beetje overdreven. Maar misschien zijn mensen al een beetje klaar met jou gen00b en newbie/oldbie gezeik.
Zoals ik al in de app tegen jou gezegd heb...Dit is een open forum. Iedereen mag en kan hier posten of jij dat nou leuk vind of niet.
Maar als je mensen gaat negeren omdat je jezelf verheven voelt ben je gewoon ziek. En dat is ook uitsluiten. Wat ik al aan het begin zei en een enkeling serieus nam. Waarom is denk je bijna iedereen hier weg?![]()
quote:Op maandag 18 maart 2019 23:10 schreef skysherrif het volgende:
Meedoen is hier belangrijker dan winnen![]()
![]()
Nopequote:Op maandag 18 maart 2019 23:10 schreef skysherrif het volgende:
Meedoen is hier belangrijker dan winnen![]()
Jow ik ga ff mee.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:09 schreef Five4Nine het volgende:
Ok. Ik moet roken. Wie gaat er mee?
Ik sta in de tuin.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dan is het zeker toeval dat jij de dag dat aloa aan het klonen was opdook?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:08 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Even serieus. Als modje zou je echt beter moeten weten door niet zo te reageren. Ik ben geen kloon.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Net de Olympische Spelen hier.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:10 schreef skysherrif het volgende:
Meedoen is hier belangrijker dan winnenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Daar weet ik alles van als Ajacied.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:10 schreef skysherrif het volgende:
Meedoen is hier belangrijker dan winnenOh.![]()
Ze zeiden dit is niet mijn beef het is niet slim om te rellen maar ik heb toch geen tacktiek en heb zin om te rellen![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Vies.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Voor spek en bonen meedoen mag ookOh.![]()
Nope.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Voor spek en bonen meedoen mag ook![]()
Ben ik helemaal voor, vooral in bedquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:succes
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
#volhoudenquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat is incorrect en teven onjuist. Jij poste dit om 23:14quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
NijnGodquote:Op maandag 18 maart 2019 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is incorrect en teven onjuist. Jij poste dit om 23:14![]()
![]()
Hoe en wat dan?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Omdat er geen regel is die het verbiedt![]()
zit wel een kern van waarheidquote:Op maandag 18 maart 2019 23:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat ik gister niet heb gedaan. En dan word ik genegeerd. En ja, iedereen mag hier posten.
Maar als je mensen gaat negeren omdat je jezelf verheven voelt ben je gewoon ziek. En dat is ook uitsluiten. Wat ik al aan het begin zei en een enkeling serieus nam. Waarom is denk je bijna iedereen hier weg?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Lieve schat.. de dagen daarvoor wel telkens. Ik weet niet eens wat je gisteren wel of niet gepost hebt. Je haalt wel een beetje op een achterbakse manier uit naar andere.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat ik gister niet heb gedaan. En dan word ik genegeerd. En ja, iedereen mag hier posten.
Maar als je mensen gaat negeren omdat je jezelf verheven voelt ben je gewoon ziek. En dat is ook uitsluiten. Wat ik al aan het begin zei en een enkeling serieus nam. Waarom is denk je bijna iedereen hier weg?
Jij voelt jezelf blijkbaar verheven bij de newbies.
Trek het je niet zo aan. It is what it is. We kunnen dts niet afsluiten voor nieuwe mensen.
Het is jammer dat de "oude garde" uit elkaar valt. Eens. Maar Dit ligt buiten ons bereik.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Ik corrigerende louter de inhoud van de quote.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is incorrect en teven onjuist. Jij poste dit om 23:14100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hahahahquote:Op maandag 18 maart 2019 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar weet ik alles van als Ajacied.![]()
Goeie tautologiequote:Op maandag 18 maart 2019 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is incorrect en teven onjuist. Jij poste dit om 23:14Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Er is geen regel die stelt dat het verplicht is om mee te doen met de punten om hier te mogen posten..quote:![]()
Maar de vraag is natuurlijk: Wat doe je in een reeks dat een spel is als je niet mee wil doen?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Er is geen regel die stelt dat het verplicht is om mee te doen met de punten om hier te mogen posten..![]()
Nu ga ik echt weer proberen te tukken. Nieuw beddegoed ligt erop en avond snackje is op.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Beetje interesse word wel gewaardeerdOh.![]()
Lijkt me logisch dat je meedoet als je hier post?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Er is geen regel die stelt dat het verplicht is om mee te doen met de punten om hier te mogen posten..
Waarom ineens zo pro Haags?![]()
Ik leg enkel de feiten op tafel. Je kan het achterbaks uithalen vinden, maar het zijn puur feiten. En ja tuurlijk, ik ben hier al een stuk langer, dat er nieuwe mensen komen is niet zo erg maar dat ze de dienst gaan uitmaken heb ik wel iets op tegen. En nogmaals, afsluiten hoeft ook helemaal niet. Maar als je gaat negeren mag je wat mij betreft wegwezen. Terwijl ik 9 van de 10 keer normaal doen. Maar nu ga ik niet meer leuk doenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lieve schat.. de dagen daarvoor wel telkens. Ik weet niet eens wat je gisteren wel of niet gepost hebt. Je haalt wel een beetje op een achterbakse manier uit naar andere.
Jij voelt jezelf blijkbaar verheven bij de newbies.
Trek het je niet zo aan. It is what it is. We kunnen dts niet afsluiten voor nieuwe mensen.
Het is jammer dat de "oude garde" uit elkaar valt. Eens. Maar Dit ligt buiten ons bereik.![]()
Gewoon gezellig posten? Gezellig kletsen met de users?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar de vraag is natuurlijk: Wat doe je in een reeks dat een spel is als je niet mee wil doen?![]()
Slaaplekker maatquote:Op maandag 18 maart 2019 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
Nu ga ik echt weer proberen te tukken. Nieuw beddegoed ligt erop en avond snackje is op.![]()
Lat0rzquote:Op maandag 18 maart 2019 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
Nu ga ik echt weer proberen te tukken. Nieuw beddegoed ligt erop en avond snackje is op.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat bedoel ikquote:Op maandag 18 maart 2019 23:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar de vraag is natuurlijk: Wat doe je in een reeks dat een spel is als je niet mee wil doen?![]()
![]()
Truste nijnquote:Op maandag 18 maart 2019 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
Nu ga ik echt weer proberen te tukken. Nieuw beddegoed ligt erop en avond snackje is op.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
HET IS EEN SPELquote:Op maandag 18 maart 2019 23:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gewoon gezellig posten? Gezellig kletsen met de users?![]()
Vroeger had je altijd je "slecht typen"-act, maar dat is dus ook over.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik leg enkel de feiten op tafel. Je kan het achterbaks uithalen vinden, maar het zijn puur feiten. En ja tuurlijk, ik ben hier al een stuk langer, dat er nieuwe mensen komen is niet zo erg maar dat ze de dienst gaan uitmaken heb ik wel iets op tegen. En nogmaals, afsluiten hoeft ook helemaal niet. Maar als je gaat negeren mag je wat mij betreft wegwezen. Terwijl ik 9 van de 10 keer normaal doen. Maar nu ga ik niet meer leuk doenOh.![]()
Och je negeert mij ook al de hele tijdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is echt al jaren geleden johquote:Op maandag 18 maart 2019 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vroeger had je altijd je "slecht typen"-act, maar dat is dus ook over.![]()
![]()
Sorry, dat heb ik oprecht gemistquote:Op maandag 18 maart 2019 23:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Och je negeert mij ook al de hele tijd![]()
![]()
Zo rond die periode uit je signature in GRTDquote:Op maandag 18 maart 2019 23:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat is echt al jaren geleden joh
Oh.![]()
Is het meest voor de hand liggend maar het is niet verboden om niet mee te doen en hier te posten..quote:Op maandag 18 maart 2019 23:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat je meedoet als je hier post?
Waarom ineens zo pro Haags?
Vind het een beetje kansloos als hij hier wordt aangevallen terwijl hij er niet eens bij is..![]()
Het is al goed flupskequote:Op maandag 18 maart 2019 23:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Sorry, dat heb ik oprecht gemistOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja, das lang geleden man. Maar op een bepaald punt gaat dat slechte typen overslaan op het echte typen, dus moest weer effe terug switchen. Al zal ik zo nu en dan nog wel een d-t fout makenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo rond die periode uit je signature in GRTD![]()
![]()
Ook even een pipmle poppen, volgens mij is ie rijp."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nogmaals het is een spel.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:21 schreef madam-april het volgende:
[..]
Is het meest voor de hand liggend maar het is niet verboden om niet mee te doen en hier te posten..
Vind het een beetje kansloos als hij hier wordt aangevallen terwijl hij er niet eens bij is..
Doe je ook zo als je gaat Risken of pokeren.?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2019 23:24:06 ]![]()
Is hij groot?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ook even een pipmle poppen, volgens mij is ie rijp.![]()
En daar zijn natuurlijk SC's voor. Dan kun je elkaar daar ook opzoeken en gezellig met elkaar kletsen.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gewoon gezellig posten? Gezellig kletsen met de users?![]()
Hoop hetEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Halo zeg! Ik heb even zitten schijten en daardoor zeker 40 berichten gemist met vooral bitch fights volgens mij.Nee. Dat is dan echt puur toeval gozer. Ik ben geen kloon. En dat is echt een feit.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is het zeker toeval dat jij de dag dat aloa aan het klonen was opdook?![]()
Wat jolig.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Weet waar het over gaat
Ik zit je te stangen johAch GGMM en onlogisch posten hier niet mee.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, das lang geleden man. Maar op een bepaald punt gaat dat slechte typen overslaan op het echte typen, dus moest weer effe terug switchen. Al zal ik zo nu en dan nog wel een d-t fout makenOh.![]()
Beetje blijheid in deze treurnis.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat jolig.
[..]
Ach GGMM en onlogisch posten hier niet mee.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Hebben hier wel gepost.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat jolig.
[..]
Ach GGMM en onlogisch posten hier niet mee.![]()
Ja en hier kan en mag dat ook.. SC mag hier ook gewoon.. Er is geen regel die hem verbiedt hier gewoon mee te postenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En daar zijn natuurlijk SC's voor. Dan kun je elkaar daar ook opzoeken en gezellig met elkaar kletsen.![]()
Idd, maar gewoon meedoen met de telling.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja en hier kan en mag dat ook.. SC mag hier ook gewoon.. Er is geen regel die hem verbiedt hier gewoon mee te posten![]()
Ik stel voor om alle sc te verbannen uit deze reeks. Enkel nog bolks en bolkes
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik moet slapen maar heb geen zin.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Snap 'm nog steeds niet verderquote:Op maandag 18 maart 2019 23:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Beetje blijheid in deze treurnis.
Oh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |