Zo rond die periode uit je signature in GRTDquote:Op maandag 18 maart 2019 23:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat is echt al jaren geleden joh
Is het meest voor de hand liggend maar het is niet verboden om niet mee te doen en hier te posten..quote:Op maandag 18 maart 2019 23:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat je meedoet als je hier post?
Waarom ineens zo pro Haags?
Het is al goed flupskequote:Op maandag 18 maart 2019 23:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Sorry, dat heb ik oprecht gemist
Ja, das lang geleden man. Maar op een bepaald punt gaat dat slechte typen overslaan op het echte typen, dus moest weer effe terug switchen. Al zal ik zo nu en dan nog wel een d-t fout makenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo rond die periode uit je signature in GRTD
Nogmaals het is een spel.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:21 schreef madam-april het volgende:
[..]
Is het meest voor de hand liggend maar het is niet verboden om niet mee te doen en hier te posten..
Vind het een beetje kansloos als hij hier wordt aangevallen terwijl hij er niet eens bij is..
Is hij groot?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ook even een pipmle poppen, volgens mij is ie rijp.
En daar zijn natuurlijk SC's voor. Dan kun je elkaar daar ook opzoeken en gezellig met elkaar kletsen.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gewoon gezellig posten? Gezellig kletsen met de users?
Nee. Dat is dan echt puur toeval gozer. Ik ben geen kloon. En dat is echt een feit.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is het zeker toeval dat jij de dag dat aloa aan het klonen was opdook?
Wat jolig.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Weet waar het over gaat
Ik zit je te stangen joh
Ach GGMM en onlogisch posten hier niet mee.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, das lang geleden man. Maar op een bepaald punt gaat dat slechte typen overslaan op het echte typen, dus moest weer effe terug switchen. Al zal ik zo nu en dan nog wel een d-t fout maken
Beetje blijheid in deze treurnis.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat jolig.
[..]
Ach GGMM en onlogisch posten hier niet mee.
Hebben hier wel gepost.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat jolig.
[..]
Ach GGMM en onlogisch posten hier niet mee.
Ja en hier kan en mag dat ook.. SC mag hier ook gewoon.. Er is geen regel die hem verbiedt hier gewoon mee te postenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En daar zijn natuurlijk SC's voor. Dan kun je elkaar daar ook opzoeken en gezellig met elkaar kletsen.
Idd, maar gewoon meedoen met de telling.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja en hier kan en mag dat ook.. SC mag hier ook gewoon.. Er is geen regel die hem verbiedt hier gewoon mee te posten
Snap 'm nog steeds niet verderquote:Op maandag 18 maart 2019 23:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Beetje blijheid in deze treurnis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |