Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.![]()
![]()
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: Driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan
Seizoen16: Limoentjuh
Seizoen17: dud0rSPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rijm winnaar februari (dud0r)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even serieus. Als modje zou je echt beter moeten weten door niet zo te reageren. Ik ben geen kloon.quote:![]()
Een spel? Waar?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik post hier gewoon mee omdat het druk is.
Heb geen flauw idee wat voor spel er bezig is.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
SepoEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Wat ik gister niet heb gedaan. En dan word ik genegeerd. En ja, iedereen mag hier posten.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou 2 uur lang is een beetje overdreven. Maar misschien zijn mensen al een beetje klaar met jou gen00b en newbie/oldbie gezeik.
Zoals ik al in de app tegen jou gezegd heb...Dit is een open forum. Iedereen mag en kan hier posten of jij dat nou leuk vind of niet.
Maar als je mensen gaat negeren omdat je jezelf verheven voelt ben je gewoon ziek. En dat is ook uitsluiten. Wat ik al aan het begin zei en een enkeling serieus nam. Waarom is denk je bijna iedereen hier weg?![]()
quote:Op maandag 18 maart 2019 23:10 schreef skysherrif het volgende:
Meedoen is hier belangrijker dan winnen![]()
![]()
Nopequote:Op maandag 18 maart 2019 23:10 schreef skysherrif het volgende:
Meedoen is hier belangrijker dan winnen![]()
Jow ik ga ff mee.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:09 schreef Five4Nine het volgende:
Ok. Ik moet roken. Wie gaat er mee?
Ik sta in de tuin.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dan is het zeker toeval dat jij de dag dat aloa aan het klonen was opdook?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:08 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Even serieus. Als modje zou je echt beter moeten weten door niet zo te reageren. Ik ben geen kloon.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Net de Olympische Spelen hier.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:10 schreef skysherrif het volgende:
Meedoen is hier belangrijker dan winnenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Daar weet ik alles van als Ajacied.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:10 schreef skysherrif het volgende:
Meedoen is hier belangrijker dan winnenOh.![]()
Ze zeiden dit is niet mijn beef het is niet slim om te rellen maar ik heb toch geen tacktiek en heb zin om te rellen![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Vies.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Voor spek en bonen meedoen mag ookOh.![]()
Nope.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Voor spek en bonen meedoen mag ook![]()
Ben ik helemaal voor, vooral in bedquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:succes
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
#volhoudenquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat is incorrect en teven onjuist. Jij poste dit om 23:14quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
NijnGodquote:Op maandag 18 maart 2019 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is incorrect en teven onjuist. Jij poste dit om 23:14![]()
![]()
Hoe en wat dan?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Omdat er geen regel is die het verbiedt![]()
zit wel een kern van waarheidquote:Op maandag 18 maart 2019 23:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat ik gister niet heb gedaan. En dan word ik genegeerd. En ja, iedereen mag hier posten.
Maar als je mensen gaat negeren omdat je jezelf verheven voelt ben je gewoon ziek. En dat is ook uitsluiten. Wat ik al aan het begin zei en een enkeling serieus nam. Waarom is denk je bijna iedereen hier weg?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Lieve schat.. de dagen daarvoor wel telkens. Ik weet niet eens wat je gisteren wel of niet gepost hebt. Je haalt wel een beetje op een achterbakse manier uit naar andere.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat ik gister niet heb gedaan. En dan word ik genegeerd. En ja, iedereen mag hier posten.
Maar als je mensen gaat negeren omdat je jezelf verheven voelt ben je gewoon ziek. En dat is ook uitsluiten. Wat ik al aan het begin zei en een enkeling serieus nam. Waarom is denk je bijna iedereen hier weg?
Jij voelt jezelf blijkbaar verheven bij de newbies.
Trek het je niet zo aan. It is what it is. We kunnen dts niet afsluiten voor nieuwe mensen.
Het is jammer dat de "oude garde" uit elkaar valt. Eens. Maar Dit ligt buiten ons bereik.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Ik corrigerende louter de inhoud van de quote.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is incorrect en teven onjuist. Jij poste dit om 23:14100.000 katjes
Fuck the EBU!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |