Ik ga het dan ook niet kijkenquote:
Ik heb commentaar op de SC, dat mag toch gewoon? Die smileys vind ik niet erg, maar ik mag toch gewoon mn mening geven net als dat Aloa vindt dat Haags punten moet krijgen?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je mag je mening geven, maar doe dat eens met een insteek om het op te lossen.
Je loopt nu af te geven op users en je maakt het persoonlijk. Dat is nergens voor nodig en zo los je het niet op.
Het is een spel. Als ze smileys posten dan kan dat gewoon. Als je alleen SC wil zien, dan ga je voortaan naar ONZ SC of ieder willekeurig andere SC.
Volgens mij iedere dag wel. En ik moet zeggen dat ik het soms ook wel grappig vind om te lezen.quote:
Ditquote:Op maandag 18 maart 2019 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je mag je mening geven, maar doe dat eens met een insteek om het op te lossen.
Je loopt nu af te geven op users en je maakt het persoonlijk. Dat is nergens voor nodig en zo los je het niet op.
Het is een spel. Als ze smileys posten dan kan dat gewoon. Als je alleen SC wil zien, dan ga je voortaan naar ONZ SC of ieder willekeurig andere SC.
Nou 2 uur lang is een beetje overdreven. Maar misschien zijn mensen al een beetje klaar met jou gen00b en newbie/oldbie gezeik.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gister werd ik hier 2 uur genegeerd terwijl ik normaal deed. Het krediet is op, sorry hoor
Wanneer ik vervelen ga doen wordt er wel gereageerd. Ja, wat verwacht je dan ?
Ach een beetje conflict houdt ons scherp.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:05 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Volgens mij iedere dag wel. En ik moet zeggen dat ik het soms ook wel grappig vind om te lezen.
Volgens mij is er iedere dag wel iemand die niet goed in zijn vel zit en het verziekt voor meerdere haha. Ik ben het ondertussen al gewend en heb medelijden met Flippie.
Een mod in dit topic is een goede.
Vreemd idd.....iedereen negeert het.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb commentaar op de SC, dat mag toch gewoon? Die smileys vind ik niet erg, maar ik mag toch gewoon mn mening geven net als dat Aloa vindt dat Haags punten moet krijgen?
Ik post hier gewoon mee omdat het druk is.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:05 schreef aloa het volgende:
Hier posten is meedoen met het spel.
Zo is het toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |