dit soort dingen mag wel wat minderquote:
Dit hele topic/spel is weinig constructief dus dat kan er wel bij toch?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je je mening geven, maar het toont nu enkel beetje je verongelijkt gevoel aan en is weinig constructief.
Goed idee wel, zouden die dingen er zijn voor mobiel?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo'n tekending kopen puur voor Skribbl.
.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dit soort dingen mag wel wat minder
wel eens jaquote:Op maandag 18 maart 2019 22:49 schreef aloa het volgende:
Ik vind het persoonlijk nog het ergst dat Haags niet meedoet met de puntentelling.
Iedereen die hier post moet gewoon meedoen toch?
Mooie uitdaging om Haags geen 1e te laten worden
Ik betwijfel of veel mensen hier daar een invloed op hebben gehad.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:49 schreef aloa het volgende:
Ik vind het persoonlijk nog het ergst dat Haags niet meedoet met de puntentelling.
Iedereen die hier post moet gewoon meedoen toch?
Mooie uitdaging om Haags geen 1e te laten worden
Vast welquote:Op maandag 18 maart 2019 22:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Goed idee wel, zouden die dingen er zijn voor mobiel?
wilde ie zelf geloof ikquote:Op maandag 18 maart 2019 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik betwijfel of veel mensen hier daar een invloed op hebben gehad.
Wie heeft hem eruit gehaald dan en waarom?
Dat heeft hij gevraagd aan bondage.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik betwijfel of veel mensen hier daar een invloed op hebben gehad.
Wie heeft hem eruit gehaald dan en waarom?
Daar moet je even door heen bijten en gewoon jezelf blijvenquote:Op maandag 18 maart 2019 22:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar dat gezuur en gezeikmaalt de sfeer ook niet echt beter.
Iedereen is ooit n00b geweest,en natuurlijk verloop moet je opvangen.
Dat mensen als het niet meer de oude bekende kliek is het niet meer leuk vinden is tot maar het is gewoon een openbaar forum weet je...
Het is ook heel verwarrend.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Onzin toch....hier posten is meedoen met het spel.
Haags was er gewoon klaar mee, stukje zelfbescherming ook denk ik. Deze shizzle kan nogal verslavend zijnquote:
Ik vind het vreemd dat iemand hier post, maar niet meedoet met het spel.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij vindt het jammer dat Haags die keuze heeft gemaakt
Hou op manquote:Op maandag 18 maart 2019 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Haags was er gewoon klaar mee, stukje zelfbescherming ook denk ik. Deze shizzle kan nogal verslavend zijn
lol, hij heeft sowieso alijd al de hoogste gagscorequote:Op maandag 18 maart 2019 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Haags was er gewoon klaar mee, stukje zelfbescherming ook denk ik. Deze shizzle kan nogal verslavend zijn
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:54 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Hou je daar van? Jij dirty bastard
Staat hem vrij om te doen toch?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat iemand hier post, maar niet meedoet met het spel.
Dan is het gewoon overduidelijk postopkrikken
Is haags zo'n gagliefhebber?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lol, hij heeft sowieso alijd al de hoogste gagscore
Nouja als hij altijd de hoogste score heeft zal het wel hequote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier post omdat ik het hier het meest gezellig vind. Er wordt immers veel gepost omdat het 'moet'. Ik ik hoop graag een keer in de top 10 te komen.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat iemand hier post, maar niet meedoet met het spel.
Dan is het gewoon overduidelijk postopkrikken
Kom.je wel op het verkeerde moment nu.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:56 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier post omdat ik het hier het meest gezellig vind. Er wordt immers veel gepost omdat het 'moet'. Ik ik hoop graag een keer in de top 10 te komen.
Ouwe gagmeister dat het is!quote:Op maandag 18 maart 2019 22:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nouja als hij altijd de hoogste score heeft zal het wel he
Ja snap ik wel. Is voor mij ook de drempel geweestquote:Op maandag 18 maart 2019 22:56 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier post omdat ik het hier het meest gezellig vind. Er wordt immers veel gepost omdat het 'moet'. Ik ik hoop graag een keer in de top 10 te komen.
jij bent mijn beste dinnetjequote:
Ja het is spitsuur volgens mijquote:Op maandag 18 maart 2019 22:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kom.je wel op het verkeerde moment nu.
Wie ben jij dan?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:56 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
ja maar op mensen reageren is dan wel zo sportiefquote:Op maandag 18 maart 2019 22:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het is in de eerste plaats een open forum..
Ja doeiquote:Op maandag 18 maart 2019 22:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het is in de eerste plaats een open forum..
quote:
het is wel erg incrowd nuquote:Op maandag 18 maart 2019 22:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja maar op mensen reageren is dan wel zo sportief
ipv mensen 2 uur negere
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja maar op mensen reageren is dan wel zo sportief
ipv mensen 2 uur negere
quote:
Nouja, mag toch gewoon mn mening geven ? Dit snap ik dus echt nietquote:Op maandag 18 maart 2019 23:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[modbreak]Ophouden met dat gemopper. Praat mee in het topic of "bolk" iedereen, maar vat het niet zo persoonlijk op als iemand niet op je reageert. Het is een spel.[/modbreak]
Dr Pimple Popper.quote:
Mening geven mag gewoon.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nouja, mag toch gewoon mn mening geven ? Dit snap ik dus echt niet
Het enige wat ze hier doen is smileys posten of spammen, vgm zijn er niet echt regels
Hoe kan je mee doen met het spel als er 100 mensen mee doen tegelijkertijd. Dan sprokkel je millisecondenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:00 schreef aloa het volgende:
We komen er waarschijnlijk nooit uit.
Blijft vreemd dat je in het dodetopicspel kan posten zonder mee te doen met het spel.
Klinkt goedquote:
Gister werd ik hier 2 uur genegeerd terwijl ik normaal deed. Het krediet is op, sorry hoorquote:Op maandag 18 maart 2019 23:02 schreef Already_in_use het volgende:
Flat jij komt binnen met een hoop bombarie begint meteen met het K woord te gooien.en nog een hoop andere shit..verwacht je dan dat mensen in gesprek met je gaan? Mensen gaan je juist negeren zo. Je roept het over jezelf af op deze manier.
Just saying.
Dit dusquote:Op maandag 18 maart 2019 23:02 schreef Already_in_use het volgende:
Flat jij komt binnen met een hoop bombarie begint meteen met het K woord te gooien.en nog een hoop andere shit..verwacht je dan dat mensen in gesprek met je gaan? Mensen gaan je juist negeren zo. Je roept het over jezelf af op deze manier.
Just saying.
Wat zegt U?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik zeg U tegen niemand ik ben van ROTTERDAM
Je mag je mening geven, maar doe dat eens met een insteek om het op te lossen.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nouja, mag toch gewoon mn mening geven ? Dit snap ik dus echt niet
Het enige wat ze hier doen is smileys posten of spammen, vgm zijn er niet echt regels
Wel smerig vaakquote:
Haags?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:02 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Hoe kan je mee doen met het spel als er 100 mensen mee doen tegelijkertijd. Dan sprokkel je milliseconden
Ik ga het dan ook niet kijkenquote:
Ik heb commentaar op de SC, dat mag toch gewoon? Die smileys vind ik niet erg, maar ik mag toch gewoon mn mening geven net als dat Aloa vindt dat Haags punten moet krijgen?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je mag je mening geven, maar doe dat eens met een insteek om het op te lossen.
Je loopt nu af te geven op users en je maakt het persoonlijk. Dat is nergens voor nodig en zo los je het niet op.
Het is een spel. Als ze smileys posten dan kan dat gewoon. Als je alleen SC wil zien, dan ga je voortaan naar ONZ SC of ieder willekeurig andere SC.
Volgens mij iedere dag wel. En ik moet zeggen dat ik het soms ook wel grappig vind om te lezen.quote:
Ditquote:Op maandag 18 maart 2019 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je mag je mening geven, maar doe dat eens met een insteek om het op te lossen.
Je loopt nu af te geven op users en je maakt het persoonlijk. Dat is nergens voor nodig en zo los je het niet op.
Het is een spel. Als ze smileys posten dan kan dat gewoon. Als je alleen SC wil zien, dan ga je voortaan naar ONZ SC of ieder willekeurig andere SC.
Nou 2 uur lang is een beetje overdreven. Maar misschien zijn mensen al een beetje klaar met jou gen00b en newbie/oldbie gezeik.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gister werd ik hier 2 uur genegeerd terwijl ik normaal deed. Het krediet is op, sorry hoor
Wanneer ik vervelen ga doen wordt er wel gereageerd. Ja, wat verwacht je dan ?
Ach een beetje conflict houdt ons scherp.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:05 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Volgens mij iedere dag wel. En ik moet zeggen dat ik het soms ook wel grappig vind om te lezen.
Volgens mij is er iedere dag wel iemand die niet goed in zijn vel zit en het verziekt voor meerdere haha. Ik ben het ondertussen al gewend en heb medelijden met Flippie.
Een mod in dit topic is een goede.
Vreemd idd.....iedereen negeert het.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb commentaar op de SC, dat mag toch gewoon? Die smileys vind ik niet erg, maar ik mag toch gewoon mn mening geven net als dat Aloa vindt dat Haags punten moet krijgen?
Ik post hier gewoon mee omdat het druk is.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:05 schreef aloa het volgende:
Hier posten is meedoen met het spel.
Zo is het toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |