Hou op manquote:Op maandag 18 maart 2019 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Haags was er gewoon klaar mee, stukje zelfbescherming ook denk ik. Deze shizzle kan nogal verslavend zijn
lol, hij heeft sowieso alijd al de hoogste gagscorequote:Op maandag 18 maart 2019 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Haags was er gewoon klaar mee, stukje zelfbescherming ook denk ik. Deze shizzle kan nogal verslavend zijn
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:54 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Hou je daar van? Jij dirty bastard
Staat hem vrij om te doen toch?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat iemand hier post, maar niet meedoet met het spel.
Dan is het gewoon overduidelijk postopkrikken
Is haags zo'n gagliefhebber?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lol, hij heeft sowieso alijd al de hoogste gagscore
Nouja als hij altijd de hoogste score heeft zal het wel hequote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier post omdat ik het hier het meest gezellig vind. Er wordt immers veel gepost omdat het 'moet'. Ik ik hoop graag een keer in de top 10 te komen.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat iemand hier post, maar niet meedoet met het spel.
Dan is het gewoon overduidelijk postopkrikken
Kom.je wel op het verkeerde moment nu.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:56 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier post omdat ik het hier het meest gezellig vind. Er wordt immers veel gepost omdat het 'moet'. Ik ik hoop graag een keer in de top 10 te komen.
Ouwe gagmeister dat het is!quote:Op maandag 18 maart 2019 22:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nouja als hij altijd de hoogste score heeft zal het wel he
Ja snap ik wel. Is voor mij ook de drempel geweestquote:Op maandag 18 maart 2019 22:56 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier post omdat ik het hier het meest gezellig vind. Er wordt immers veel gepost omdat het 'moet'. Ik ik hoop graag een keer in de top 10 te komen.
jij bent mijn beste dinnetjequote:
Ja het is spitsuur volgens mijquote:Op maandag 18 maart 2019 22:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kom.je wel op het verkeerde moment nu.
Wie ben jij dan?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:56 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |