Hahaquote:Op maandag 18 maart 2019 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik stel voor om alle sc te verbannen uit deze reeks. Enkel nog bolks en bolkes
Regel nummer 1. Praat niet over regels.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja en hier kan en mag dat ook.. SC mag hier ook gewoon.. Er is geen regel die hem verbiedt hier gewoon mee te posten
Dat mag hij zelf wetenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Idd, maar gewoon meedoen met de telling.
Valt mee. Wel op lastige plek, zo in de vouw van m'n neus. Maar hij's weg.quote:
Enkel nog smileysquote:Op maandag 18 maart 2019 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik stel voor om alle sc te verbannen uit deze reeks. Enkel nog bolks en bolkes
Good to knowquote:Op maandag 18 maart 2019 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Valt mee. Wel op lastige plek, zo in de vouw van m'n neus. Maar hij's weg.
Ik hou de boel wel even in de gatenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:28 schreef Five4Nine het volgende:
Maar moet nog altijd roken, moet ja. In de vries kou. BRB.
Ik ben zo een 3 minuten weg na deze post
Mee posten mag ook zeker dat zeg ik ook verder nergens wat over, maar doe dat dan omdat je post om een ander te blokkeren en ondertussen te SC'en.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja en hier kan en mag dat ook.. SC mag hier ook gewoon.. Er is geen regel die hem verbiedt hier gewoon mee te posten
Knapte hij goed?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Valt mee. Wel op lastige plek, zo in de vouw van m'n neus. Maar hij's weg.
Chicks on top... Jij bent getriggerd. En zegt geil.quote:
bolkquote:Op maandag 18 maart 2019 23:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Chicks on top... Jij bent getriggerd. En zegt geil.
Cowgirl?
Reverse of normale cowgirl?
Dat was alles
Nogmaals er is geen regel die hem verbiedt hier mee te posten terwijl hij niet mee doet voor de punten..quote:Op maandag 18 maart 2019 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mee posten mag ook zeker dat zeg ik ook verder nergens wat over, maar doe dat dan omdat je post om een ander te blokkeren en ondertussen te SC'en.
Dat stel ik echt enorm op prijs!quote:Op maandag 18 maart 2019 23:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik hou de boel wel even in de gaten
Eerst neus gewassen, heel even washandje erop gehouden en toen kwam ie er zonder geweld af.quote:
Ik heb het helemaal niet over Haags.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nogmaals er is geen regel die hem verbiedt hier mee te posten terwijl hij niet mee doet voor de punten..
Die gaan we in de OP zetten.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nogmaals er is geen regel die hem verbiedt hier mee te posten terwijl hij niet mee doet voor de punten..
Haha goed gedaanquote:Op maandag 18 maart 2019 23:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerst neus gewassen, heel even washandje erop gehouden en toen kwam ie er zonder geweld af.
Ja en ik zei dat ik dat niet weet (lol)quote:Op maandag 18 maart 2019 23:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Chicks on top... Jij bent getriggerd. En zegt geil.
Cowgirl?
Reverse of normale cowgirl?
Dat was alles
Dan heb ik je niet goed begrepenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over Haags.
Okay je post kwam over alsof je er geen snars van begreep. In alle chaos best begrijpelijkquote:Op maandag 18 maart 2019 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en ik zei dat ik dat niet weet (lol)
Is wel snel gerijpt, voelde m gisteravond pijn doen, vanochtend steeds grotere kop erop en nu al weer pleitequote:
Ik snap wel wat je bedoelde met reversequote:Op maandag 18 maart 2019 23:34 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay je post kwam over alsof je er geen snars van begreep. In alle chaos best begrijpelijk
Altijd dat gezeik idd.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:35 schreef Already_in_use het volgende:
Ik moet plassen van al dat gezeik
Dat zei laatst iemand tegen me. Ik had echt geen idee dat je echt je piem0l kon breken.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelde met reverse![]()
Daar kan je penis van breken toch? Lijkt me pijnlijk.
Mooi, ze hadden FvD niet uitgenodigd.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
Geen eenvandaag debat door die aanslag
Pics!quote:Op maandag 18 maart 2019 23:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil naar bed, maar een kat heeft besloten dat mijn benen lekker liggen.
Debat is net afgelopen hier.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
Geen eenvandaag debat door die aanslag
Je kan je pis opvangen en er de fosfaat uit halen om er kunstmest mee te makenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Altijd dat gezeik idd.
En niemand die er wat mee doet verdomme
Hahaatjes!quote:
Wat negeren?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:38 schreef aloa het volgende:
Ik snap die flat wel hoor...gewoon negeren.
Was het een bot?quote:
Gifje?quote:
Kom dan met je punten.....of lijnen.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat iedereen moet meedoen voor de PUNTEN
SPEL.
Waarom heb jij jezelf eigenlijk uit de score laten halen destijds?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat iedereen moet meedoen voor de PUNTEN
SPEL.
hou op.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kom dan met je punten.....of lijnen.
Kitteh!quote:
dat kwam door Haags.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom heb jij jezelf eigenlijk uit de score laten halen destijds?
quote:
Weet jij niet toch?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die vond niet plaats op de EUR
Moet je penis ook in het gips, ben je mooi klaar mee.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat zei laatst iemand tegen me. Ik had echt geen idee dat je echt je piem0l kon breken.dacht dat dat een fabel was.
Als je een vrouw was geweest had ik die natte kat begrepenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil naar bed, maar een kat heeft besloten dat mijn benen lekker liggen.
Nicequote:Op maandag 18 maart 2019 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is wel snel gerijpt, voelde m gisteravond pijn doen, vanochtend steeds grotere kop erop en nu al weer pleite
Vunzig typetje jij.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:44 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Als je een vrouw was geweest had ik die natte kat begrepen
Dat is ook voor het eerst.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:43 schreef aloa het volgende:
[..]
hou op.
Ik ben serieus. Gewoon iedereen meedoen toch?
Ik denk soms te ver door zonder dat ik er erg in heb.quote:
Ik ben wegquote:Op maandag 18 maart 2019 23:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat is ook voor het eerst.![]()
Fijn dat je dat even meld.
Ergens ben ik het met je eens. Ware het niet dat haags dus ook niet kan bolken. Pinkie is toch ook een tijd eruit gegaan?
Wegquote:
Lijkt me niet prettig nee.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je penis ook in het gips, ben je mooi klaar mee.
Dankjewelquote:Op maandag 18 maart 2019 23:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als je ff wil kletsen mag je me altijd dm'en hè!
Ik kloon 1 van jullie nog eens. En dan met name Nattekat. Daar maken we 3 natte poesjes van. En Aloa wordt hallo iedereen.quote:
Getogen ook?quote:
Jij bent wel een kloon.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:48 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik kloon 1 van jullie nog eens. En dan met name Nattekat. Daar maken we 3 natte poesjes van. En Aloa wordt hallo iedereen.
Ik ben geen kloon.
Voor altijd dan denk ik wel.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lijkt me niet prettig nee.
Wel goede anticonceptie
Nee aloa niet zo doen.quote:
Ok. Ik moet je nu wel gelijk gaan geven want hier valt niet tegenin te overtuigen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |