Ja en ik zei dat ik dat niet weet (lol)quote:Op maandag 18 maart 2019 23:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Chicks on top... Jij bent getriggerd. En zegt geil.
Cowgirl?
Reverse of normale cowgirl?
Dat was alles
Dan heb ik je niet goed begrepenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over Haags.
Okay je post kwam over alsof je er geen snars van begreep. In alle chaos best begrijpelijkquote:Op maandag 18 maart 2019 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en ik zei dat ik dat niet weet (lol)
Is wel snel gerijpt, voelde m gisteravond pijn doen, vanochtend steeds grotere kop erop en nu al weer pleitequote:
Ik snap wel wat je bedoelde met reversequote:Op maandag 18 maart 2019 23:34 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay je post kwam over alsof je er geen snars van begreep. In alle chaos best begrijpelijk
Altijd dat gezeik idd.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:35 schreef Already_in_use het volgende:
Ik moet plassen van al dat gezeik
Dat zei laatst iemand tegen me. Ik had echt geen idee dat je echt je piem0l kon breken.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelde met reverse![]()
Daar kan je penis van breken toch? Lijkt me pijnlijk.
Mooi, ze hadden FvD niet uitgenodigd.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
Geen eenvandaag debat door die aanslag
Pics!quote:Op maandag 18 maart 2019 23:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil naar bed, maar een kat heeft besloten dat mijn benen lekker liggen.
Debat is net afgelopen hier.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
Geen eenvandaag debat door die aanslag
Je kan je pis opvangen en er de fosfaat uit halen om er kunstmest mee te makenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Altijd dat gezeik idd.
En niemand die er wat mee doet verdomme
Hahaatjes!quote:
Wat negeren?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:38 schreef aloa het volgende:
Ik snap die flat wel hoor...gewoon negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |