QFTquote:Op maandag 18 maart 2019 23:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach nee joh.
Het is een spel hier geen slowchat.
En als je meedoet met een spel dan speel je om de punten.
TOCH?
VOLDEMORTEDquote:Op maandag 18 maart 2019 23:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wtf is dat ? Dat gifje? Ik zie het nieteen berg met een mond?
Ik ben hier ook terecht gekomen omdat dit topic 's nachts maar in mijn AT bleef verschijnen.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ben hier binnen gerold omdat dit het enige topic was waar met oud&nieuw 's nachts nog gepost werd
Als je de andere eredivisie wedstrijden bekijkt snap je het.. dat kun je gewoon met de beste wil van de wereld geen voetbal noemenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij PSV is het ook geen pretje hoor. Ik zit vaak met mijn negende halve liter na weer een oogtyfus veroorzakende wedstrijd gezien te hebben verdwaasd naar de stand te kijken me afvragend hoe je met zulk slecht voetbal in hémelsnaam bovenaan kan staan
Wel met stijl binnengekomen jijquote:Op maandag 18 maart 2019 23:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ben hier binnen gerold omdat dit het enige topic was waar met oud&nieuw 's nachts nog gepost werd
Nee omdat ze tegen Ajax en PSV flink veel ruimte krijgen.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:55 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Of bier en voetbal. Tegenwoordig heb je aardig wat bier nodig om een wedstrijd van Feyenoord af te kunnen kijken. En waarom ze dan tegen Ajax en PSV weer wel zo goed waren snap ik echt niet. Mentaliteit.
Toch worden jullie kampioen.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij PSV is het ook geen pretje hoor. Ik zit vaak met mijn negende halve liter na weer een oogtyfus veroorzakende wedstrijd gezien te hebben verdwaasd naar de stand te kijken me afvragend hoe je met zulk slecht voetbal in hémelsnaam bovenaan kan staan
Compleet bezopen maar wel gelijk in de top20quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wel met stijl binnengekomen jij
Die onzin kijk ik niet joh.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:01 schreef Five4Nine het volgende:
PSV wint ook van Ajax.
[..]
Lord of the rings.
Pikachu?quote:
Dat is meestal ook de conclusie die ik trek als ik bij halve liter 11 ben aangekomen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als je de andere eredivisie wedstrijden bekijkt snap je het.. dat kun je gewoon met de beste wil van de wereld geen voetbal noemen
Ik kijk helaas alles.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die onzin kijk ik niet joh.
[..]
Pikachu?
Neen..niet mijn ding die kletskoek.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:03 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je hebt nooit Harry Potter gezien?
Wat kijk jij dan wel?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Neen..niet mijn ding die kletskoek.
Gekke jijquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Neen..niet mijn ding die kletskoek.
Was dat Harry Potter ja? Ik zat in de war met Lord of the tingsquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:03 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je hebt nooit Harry Potter gezien?
Hoezo geraden?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Toch nog iets goed geraden vanavond..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |