Het niveau is echt om te janken.. ik zie bij de F'jes gewoon beter voetbalquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is meestal ook de conclusie die ik trek als ik bij halve liter 11 ben aangekomen.![]()
Bij ons op de tribune is:"pfoh, het is dat *de tegenstander* ook niet kan voetballen...." dan ook een veel gehoord zinnetje.
Documentaires, Truecrime, misdaad. Waargebeurde verhalen.quote:
Voldemort zou Gandalf kontplassen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:04 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Was dat Harry Potter ja? Ik zat in de war met Lord of the tings
leuk man Harry Potterquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Neen..niet mijn ding die kletskoek.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Neen..niet mijn ding die kletskoek.
Nou omdat het ook een gok was toen ik Pikachu zei..quote:
Damn. Idd. Dan zat ik er hier echt even helemaal naastquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voldemort zou Gandalf kontplassen.
Dat is ook nicequote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Documentaires, Truecrime, misdaad. Waargebeurde verhalen.
Zo dicht mogelijk bij de waarheid.
Ik ook niet, ook niet van plan. Of de Matrix-films, ook niet. Pirates of the Caribbean alleen omdat mijn neefjes dat altijd wilden zien.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:03 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je hebt nooit Harry Potter gezien?
En dat terwijl fantasie onze grootste kracht als soort is.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Documentaires, Truecrime, misdaad. Waargebeurde verhalen.
Zo dicht mogelijk bij de waarheid.
Heb je de boeken ook niet gelezen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook niet, ook niet van plan. Of de Matrix-films, ook niet. Pirates of the Caribbean alleen omdat mijn neefjes dat altijd wilden zien.
Soms trekken die gigantische blockbusters mij gewoon totaal niet.
Nee want Gandalf is Magneto die een rol speelt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voldemort zou Gandalf kontplassen.
Je kent Pikachu toch wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou omdat het ook een gok was toen ik Pikachu zei..
Deze verwarring kan niet hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:05 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Damn. Idd. Dan zat ik er hier echt even helemaal naast
Ik kijk echt te veel films en series.
Gandalf in een elektrisch rolstoel. Geniaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee want Gandalf is Magneto die een rol speelt.
Noppers.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heb je de boeken ook niet gelezen?
Nou dan.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:56 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Top 20 wil ik wel altijd halen op zijn minst.
Ik ben mee gaan doen omdat het een spel was idd.
Pirates of the Caribbean de eerste is een topfilmquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook niet, ook niet van plan. Of de Matrix-films, ook niet. Pirates of the Caribbean alleen omdat mijn neefjes dat altijd wilden zien.
omg dat is Xavierquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:07 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Gandalf in een elektrisch rolstoel. Geniaal.
Ik heb fantasie voor 10 dat is het probleem niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl fantasie onze grootste kracht als soort is.
Hehe zo heb ik lord of the rings nooit gezien.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |