SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For what it's worth.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
quote:Op maandag 11 maart 2019 00:37 schreef Moira. het volgende:
Ooooh wat word ik hier weer blij van
Ik ben zo benieuwd wat de mensen die voor het eerst mee kijken hiervan vindenVorige week in een week seizoen van 2018 op NPO Plus gezien. Vond het leuker dan de Nederlandse WIDM. Veel leukere opdrachten, en natuurlijk het VlaamsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op maandag 11 maart 2019 00:41 schreef Jane het volgende:
Mogelijke hint (gelezen op widm.com):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For what it's worth.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ik merk de laatste jaren bij WIDM zó dat ik bepaalde dingen mis die het vroeger wel had.quote:Op maandag 11 maart 2019 00:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Vorige week in een week seizoen van 2018 op NPO Plus gezien. Vond het leuker dan de Nederlandse WIDM. Veel leukere opdrachten, en natuurlijk het Vlaams
quote:Op maandag 11 maart 2019 00:43 schreef Moira. het volgende:
[..]Hahaha! Mij persoonlijk lijkt het eigenlijk sterk dat ze er zo'n dikke hint ingooien. Niet echt wat we gewend zijn van de Vlaamse Mol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
Ik weet het niet. Dit is typisch zoiets dat ze er aan het begin in gooien, dat sommige mensen het wel opmerken en het misschien even blijft plakken, maar tegen aflevering 8 iedereen alweer vergeten is. Ik ga proberen mezelf eraan te herinneren dat ik dit heb gezien/gehoord iig.quote:Op maandag 11 maart 2019 00:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Hahaha! Mij persoonlijk lijkt het eigenlijk sterk dat ze er zo'n dikke hint ingooien. Niet echt wat we gewend zijn van de Vlaamse Mol.
Dit is zo waardevol voor het hele programma ookquote:Op zondag 10 maart 2019 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat Gilles altijd gewoon gezellig mee doet.
Zondag 20:00 begint de aflevering in België op Vier, dus sommige mensen (die bijv. in Vlaanderen wonen of het kunnen ontvangen) posten dan al 'live' mee over de aflevering. Maar die houden er in hun posts wel rekening mee dat de rest pas na 21:00 kan kijken als het online staat.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Tot wanneer wordt er hier niet over de aflevering gesproken?
Ohjaaaaquote:Op zondag 10 maart 2019 23:39 schreef Jane het volgende:
Vergeet niet dat de Belgen halverwege ook nog familieleden overvliegen.
Elodie is de vriendin van Jeroomgod van De Slimste Mens, als ik het goed heb.quote:Op maandag 11 maart 2019 01:20 schreef Moira. het volgende:
https://www.vier.be/video(...)-mol-s2-aflevering-1
Café de Mol staat er trouwens ook op
Nieuw naast Gilles is Elodie. Ik kan me haar herinneren als gast in een aflevering van vorig jaar en dat ik haar wel tof vond, dus ik ben benieuwd!
Ik vind Kaat ook verdacht. Maar schijnbaar wordt ze in de poll van café de Mol ook het meest verdacht.quote:Op maandag 11 maart 2019 02:06 schreef Jane het volgende:
Ik heb gewoon de aflevering nu alweer teruggekeken.![]()
Ik denk nu - voorzichtig - dat Liesbeth, Martijn en Kaat de drie potentiële mollen waren. Liesbeth vanwege haar lachje bij "geen klachten", Martijn vanwege zijn antwoord "misschien" (wat dan ook op het scherm stond natuurlijk) en Kaat omdat ik het gevoel heb dat ze daar gewoon heel eerlijk antwoord zit te geven.
Ik ben hier uiteraard totaal niet zeker van (), maar als het klopt, denk ik dat Kaat het is geworden.
Ik post normaal niets tot minstens uur na de uitzending inderdaad.quote:Op maandag 11 maart 2019 01:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zondag 20:00 begint de aflevering in België op Vier, dus sommige mensen (die bijv. in Vlaanderen wonen of het kunnen ontvangen) posten dan al 'live' mee over de aflevering. Maar die houden er in hun posts wel rekening mee dat de rest pas na 21:00 kan kijken als het online staat.
Ik zou eigenlijk gewoon na zondag 20:00/21:00u niet meer kijken in het topic tot je de aflevering gezien hebt.
En verder wat Liesje en Jane al zeiden.[..]
Ohjaaaa![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op maandag 11 maart 2019 00:41 schreef Jane het volgende:
Mogelijke hint (gelezen op widm.com):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For what it's worth.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 maart 2019 15:09 schreef Rockfire het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:20 schreef Moira. het volgende:
Dat dit jaar alle kandidaten 'ja' hebben gezegd op de vraag of ze de mol willen zijn, deed me denken aan het begin van seizoen 4 (2016). Wil daar ff wat over zeggen, dus niet klikken als je die nog niet hebt gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mmm, dat doet me weer twijfelen...quote:Op maandag 11 maart 2019 08:04 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik vind Kaat ook verdacht. Maar schijnbaar wordt ze in de poll van café de Mol ook het meest verdacht.
quote:Op maandag 11 maart 2019 15:54 schreef Redum het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ik denk dat de 3 'misschien' keuzes daarvoor al vast stonden n.a.v. alle voor-interviews. Maar misschien heeft het er wel aan bij gedragen ja.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:24 schreef DoomCow het volgende:
Zijn er hier meer die denken dat de 1e opdracht ook al een test was om de mol te kiezen? Er zijn namelijk 3 kandidaten (Bas, Joeri en Liesbeth) die de sprong in het diepe hebben gewaagd en dat deze daarom de "misschien" hebben gekregen
Ik had sowieso begrepen dat dat zo was, dat er al 3 misschiens waren en de uiteindelijke keuze gemaakt werd op basis van hun reactie bij die cirkel.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat de 3 'misschien' keuzes daarvoor al vast stonden n.a.v. alle voor-interviews. Maar misschien heeft het er wel aan bij gedragen ja.
Tactiek kan zijn om enigszins zenuwachtig te reageren om jezelf verdacht te maken.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Net gekeken. Wat een fantastisch begin
Kaatgodin![]()
Ik denk dat Axel een misschien kreeg, maar het niet geworden is door zijn te zenuwachtige reactie. Verder heb ik nog geen conclusies getrokken en zit ik ook nog niet in een tunnel
Dit zou me ook niks verbazen idd. En alsnog blijft 't prachtige mindfuckeryquote:Op maandag 11 maart 2019 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ergens vermoed ik dat de producers echt al wel een mol in gedachten had en dat niet is gekozen aan de hand van de reacties.Het is gewoon een schitterend spanningselement wat is toegevoegd. Wat ik wel geloof is dat de mol toen pas hoorde dat hij/zij de mol is.
Dit denk ik ook ja!quote:Op maandag 11 maart 2019 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ergens vermoed ik dat de producers echt al wel een mol in gedachten had en dat niet is gekozen aan de hand van de reacties.Het is gewoon een schitterend spanningselement wat is toegevoegd. Wat ik wel geloof is dat de mol toen pas hoorde dat hij/zij de mol is.
Dat geloof ik niet, er is gezegd dat er 3 zouden zijn. Waarom zou dat anders zijn? Dan hadden ze geen expliciet aantal van 3 genoemd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:11 schreef amaranta het volgende:
En wat nou als ze allemaal het misschien bordje hebben gezien?
Sarahquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:55 schreef Djeez het volgende:
De Mol is echt zoveel beter dan WIDM, al was het alleen maar al om de dames. Bovendien zijn de kandidaten een stuk intelligenter
Elisabet kan ik wel een truukje opquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sarah![]()
Maar Kaat is ook wel leuk
Vlaamse vrouwenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:55 schreef Djeez het volgende:
De Mol is echt zoveel beter dan WIDM, al was het alleen maar al om de dames. Bovendien zijn de kandidaten een stuk intelligenter
Dat was wel briljant jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:24 schreef rubbereend het volgende:
zo mooi ook dat ze alle kandidaten hadden laten oefenen met jongleren
Ik zou denken dat de echte Mol dat dan ook geoefend heeft? Ze weten toch dat het nog een voortraject was? Volgens mij is er tegen niemand toegezegd dat ze de Mol zouden zijn?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat was wel briljant ja
Al zou ik wel superachterdochtig worden denk ik"we willen jou als Mol en daarvoor moet je kunnen jongleren, wil je dat oefenen?". Vervolgens word je afgebeld als Mol, maar zit er wel een jongleeropdracht in. Ik zou dat heel raar vinden als ik daar een van de kandidaten was
Daar zat een goeie laag plamuur op ja, smerig. Tijdens opnames was het nog enigszins naturelquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:56 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Sarah tijdens de opnames:
Sarah tijdens de live uitzending:
3 posts over Sarah en oei meteen in paniekquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:57 schreef Moira. het volgende:
[modbreak]Ja hallo doe dat lekker hier: MOL / Sarah Chronis [/modbreak]
Hoezo? 't Is gewoon offtopic. Er zijn 20 topics over WIDM en 1'tje over de Vlaamse Mol en dan moet dat uitgerekend in dit ene topic?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
3 posts over Sarah en oei meteen in paniek
Tuurlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:01 schreef egoblokje het volgende:
̶M̶o̶g̶e̶n̶ ̶w̶e̶ ̶h̶e̶t̶ ̶w̶e̶l̶ ̶o̶v̶e̶r̶ ̶M̶e̶r̶e̶l̶ ̶h̶e̶b̶b̶e̶n̶ ̶d̶a̶n̶?̶
Ik trek gewoon een vergelijking met dames uit WIDM en De Mol want daar ging het over en dan wordt er even op doorgegaan. Lijkt me niet offtopic. Anders moet ik voor elk post gaan uitwijken naar waar het volgens letter van topic hoort.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo? 't Is gewoon offtopic. Er zijn 20 topics over WIDM en 1'tje over de Vlaamse Mol en dan moet dat uitgerekend in dit ene topic?
Dat vind ik ook niet zo erg, maar als het gesprek dan vervolgens weer ontopic draait en er daarna nog offtopic posts als deze op door gaan:quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik trek gewoon een vergelijking met dames uit WIDM en De Mol want daar ging het over en dan wordt er even op doorgegaan. Lijkt me niet offtopic. Anders moet ik voor elk post gaan uitwijken naar waar het volgens letter van topic hoort.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:56 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Sarah tijdens de opnames:
Sarah tijdens de live uitzending:
Post ik gewoon ff de vriendelijke reminder dat dat beter gewoon in het Sarah-topic kan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar zat een goeie laag plamuur op ja, smerig. Tijdens opnames was het nog enigszins naturel
Volgens mij is er helemaal geen behoefte aan 20 topics, gewoon 1 lopend topic over NL en 1 lopend topic over BE.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet zo erg, maar als het gesprek dan vervolgens weer ontopic draait en er daarna nog offtopic posts als deze op door gaan:[..]
[..]
Post ik gewoon ff de vriendelijke reminder dat dat beter gewoon in het Sarah-topic kan.
Heel normaal toch?
Het heeft altijd in RLS gestaan, toen dat over ging in TV is ervoor gekozen om 18 jaar aan wensen van users in vervulling te laten gaan en WIDM eindelijk z'n eigen plekje te gevenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:49 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Volgens mij is er helemaal geen behoefte aan 20 topics, gewoon 1 lopend topic over NL en 1 lopend topic over BE.
Maar goed, ik vind dit hele subforum overbodigKan prima in het normale series subje.
Weet ik lieverd. En het is je kindje, weet ik ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het heeft altijd in RLS gestaan, toen dat over ging in TV is ervoor gekozen om 18 jaar aan wensen van users in vervulling te laten gaan en WIDM eindelijk z'n eigen plekje te geven
Als dat zo was geweest was er natuurlijk ook niet jarenlang een vraag vanuit de users voor een eigen forum hequote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Weet ik lieverd. En het is je kindje, weet ik ook.![]()
![]()
Maar toch vind ik het onnodig. Met 2 topicreeksen ben je er ook
ik doe heul nix!quote:Op maandag 11 maart 2019 00:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb geleerd van die Jan-quote waar @:Nizno me mee achteraan zit
Naar eigen inzicht imoquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik doe heul nix!
![]()
![]()
net gekeken, vermakelijk, mooi ook de gezichtsuitdrukkingen.
Ik denk dat ik het weet. Maar ja, ik kan het ook fout lezen...
Mogen we al inhoudelijk praten of zitten we met spoilers voor wie te laat terug kijkt?
das de hardloopmadam van Jerom toch?quote:Op maandag 11 maart 2019 01:20 schreef Moira. het volgende:
https://www.vier.be/video(...)-mol-s2-aflevering-1
Café de Mol staat er trouwens ook op
Nieuw naast Gilles is Elodie. Ik kan me haar herinneren als gast in een aflevering van vorig jaar en dat ik haar wel tof vond, dus ik ben benieuwd!
ik zou wel echt even willen bomen inhoudelijk over de uitdrukkingen, maar dan spoil ik wel denk ik.quote:
Dan doe je 't in een spoilerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou wel echt even willen bomen inhoudelijk over de uitdrukkingen, maar dan spoil ik wel denk ik.
Nee, er is idd niks toegezegd en precies daarom zou ik het heel raar vinden dat mij gevraagd is te oefenen met een opdracht. Ik zou verwachten dat men pas dit soort verzoeken aan een Mol zou doen op het moment dat deze 100% zeker gekozen zou zijn. Als ik als niet-mol dan een opdracht krijg waar ik heb voor kunnen oefenen door een expliciete vraag, dan zou ik heel raar kijken en er zeker iets achter zoeken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zou denken dat de echte Mol dat dan ook geoefend heeft? Ze weten toch dat het nog een voortraject was? Volgens mij is er tegen niemand toegezegd dat ze de Mol zouden zijn?
Volgens mij is dat hierboven ook allang spoilerloos gedaan hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou wel echt even willen bomen inhoudelijk over de uitdrukkingen, maar dan spoil ik wel denk ik.
Ja eens. Ik laat het een beetje open voor jullie om te bepalenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hierboven ook allang spoilerloos gedaan hoor![]()
Maar misschien is een richtlijn niet verkeerd? Volgens mij kijkt ruim de helft zondagavond al, of is zo slim om het topic niet te openen.. Maar 24u als veilige termijn?
Ik vind een topic vol spoilers zo onleesbaar wordenEN dan loop je risico dat je ook per ongeluk 'ik heb vijf mensen op een plein in Vietnam gespot!'-spoilers opent, terwijl dat wel een ander soort spoiler is dan de uitzending van inmiddels bijna 48 uur geleden
Ja, truequote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, er is idd niks toegezegd en precies daarom zou ik het heel raar vinden dat mij gevraagd is te oefenen met een opdracht. Ik zou verwachten dat men pas dit soort verzoeken aan een Mol zou doen op het moment dat deze 100% zeker gekozen zou zijn. Als ik als niet-mol dan een opdracht krijg waar ik heb voor kunnen oefenen door een expliciete vraag, dan zou ik heel raar kijken en er zeker iets achter zoeken.
Al is het niet hebben van een Mol dan niet bepaald waar ik op uit zou komen, maar vragen zou ik op dat moment zeker hebben van binnen
Dat laatste heb ik idd ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hierboven ook allang spoilerloos gedaan hoor![]()
Maar misschien is een richtlijn niet verkeerd? Volgens mij kijkt ruim de helft zondagavond al, of is zo slim om het topic niet te openen.. Maar 24u als veilige termijn?
Ik vind een topic vol spoilers zo onleesbaar wordenEN dan loop je risico dat je ook per ongeluk 'ik heb vijf mensen op een plein in Vietnam gespot!'-spoilers opent, terwijl dat wel een ander soort spoiler is dan de uitzending van inmiddels bijna 48 uur geleden
ja die is lekker, dan lijk ik de gastmod omdat ik wel mijn voorkeur geefquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja eens. Ik laat het een beetje open voor jullie om te bepalen
Ik zou dit wel echt geweldig vindenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:11 schreef amaranta het volgende:
En wat nou als ze allemaal het misschien bordje hebben gezien?
Maar zouden ze dan een aantal hebben genoemd?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zou dit wel echt geweldig vinden
ja ik moet even wat dingen tussendoor doen maar ga straks even de cirkel weer rond kijken en dan zal ik hier mee schrijven met wat ik dacht te zien en of ik het nog steeds ziequote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:37 schreef Meke het volgende:
Maareh @:Nizno, ik zit nu wel in spanning op je observaties van de gezichtsuitdrukkingen te wachten hč
daarom was iedereen zo schuchter met toegeven dat ze konden jonglerenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat was wel briljant ja
Al zou ik wel superachterdochtig worden denk ik"we willen jou als Mol en daarvoor moet je kunnen jongleren, wil je dat oefenen?". Vervolgens word je afgebeld als Mol, maar zit er wel een jongleeropdracht in. Ik zou dat heel raar vinden als ik daar een van de kandidaten was
quote:Op zaterdag 11 november 2017 00:54 schreef Moira. het volgende:
• Geen spoilers! Als je (bijv a.d.h.v. social media of mensen die de opnames gezien hebben) info hebt over wie er mogelijk uit gaan of wie de mol is, zet dit dan op z'n minst in een spoilertag waarbij duidelijk aangegeven is dat het om een mogelijke spoiler gaat zodat men er niet per ongeluk op klikt. Of het nou waar is of niet, veel mensen willen dat helemaal niet weten.
Of we maken een topic met linkjes?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:25 schreef Moira. het volgende:
Allright, laten we dan zeggen dat echt inhoudelijk gepraat over de nieuwste aflevering zondag van 20:00-22:00 even in spoilers gaat, puur omdat mensen in die tijd ook nog op zoek zijn naar links en dan niet gelijk al zien wie er afvalt ofzo. En als hij om 21:00 online staat ben je toch pas 22:00 klaar met kijken.
Verder moeten mensen gewoon niet in het topic kijken als ze de aflevering nog niet hebben gezien, dus hoeft er niks in spoilers.
Maar dat bijv. posts over oud-mollen wél in spoilers gaan, voor de mensen die nu meekijken maar de oudere seizoenen nog terug willen kijken. (Met [spoiler=blabla] kun je neerzetten wat er in de spoiler staat.)
En verder gewoon de normale huisregel mbt 'echte spoilers':[..]
Mag ook hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:10 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Of we maken een topic met linkjes?
Ik ben het wel met je eensquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:27 schreef Nizno het volgende:
@:meke
eens kijken wat jij er op te zeggen hebt
net als een quotealert, krijg je die wel?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:54 schreef Meke het volgende:
Hoor je trouwens een melding te krijgen als je ge@ bent?Ik heb dat niet
Ja! Maar deze niet, ook al niet toen ik in de prono van WIDM werd ge@quote:
Neuj lijkt mij ook niet Vreemdquote:Ja! Maar deze niet, ook al niet toen ik in de prono van WIDM werd ge@![]()
En er zit ook niets geks in mijn naam waarbij een L een I lijkt ofzo volgens mij
Echt he!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:49 schreef Pino112 het volgende:
Eerste show ooit op de Belg gezien, genot!
Echt anders dan NL en dat onbekende mensen bevalt me wel.
Martijn is het voor mij inderdaad duidelijk niet. Heeft een misschien-scherm gehad en is daarna teleurgesteld. Die zit daarna in het busje ook enorm zuur mee te praten. In Café de Mol zat de Mol van vorig jaar, die viel dit ook op.quote:[b]
• martijn trok een grimas dat hij het niet bleek te zijn ofzo
Zegt duidelijk misschien alsof hij het misschien zou zijn.
Wil zogenaamd niet de mol zijn, liever de winnaar. Te nep, hij wilde wel graag de mol zijn maar dekt zich in,
Als hij toch wel het misschienscherm heeft gekregen dan heeft hij het vragenvuur heel goed doorstaan en heeft hij zo mij om de tuin geleid.
Het werkt!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Neuj lijkt mij ook niet Vreemd
als je in het topic zit doet @:Meke het niet, maar als je hem dicht hebt werkt het net als een quotealert.
Alleen als je in 1 post een quotealert en een @ heb werkt het niet.
Leek gewoon lang omdat het niet boeiend was.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:12 schreef Poepz0r het volgende:
Ik zie geen kritische noten over dit programma, dus plaats ik ze maar even. Die eerste opdracht geniaal, maar duurde VEEL TE LANG. Volgens mij 15-20 minuten? Kan iets vlotter.
Hopelijk hebben ze dit jaar een goede Mol, want de laatste 3 jaren waren de Mollen echt heel slecht.
zaten ook nogal wat montages bij van de intake interviews. Dat vind ik ook boeiend moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:51 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Leek gewoon lang omdat het niet boeiend was.
- Bungeejump opdracht zit er altijd in
- 10 seconden jongleren op de grond is niet spannend
- De zin op het kussen was ook meteen duidelijk omdat we al wisten dat er geen mol was
- Sowieso dat hele jongleren om geld te verdienen was een beetje van "oja, we moeten nog een twist bij de springopdracht" (al was het wel leuk dat iedereen al geoefend had)
1e opdracht vorig jaar was veel leuker. Meteen kennismaken met de kandidaten onder stress. Maar goed, het kan niet altijd feest zijn.
Ik vond het dus juist wel goed in beeld gebracht, ondanks dat het maar een opdracht was. De eerste rit lieten ze uitgebreid zien, maar daarna ging het al steeds sneller. Het jongleren vond ik ook een beetje out of the blue, al heeft de Vlaamse Mol vaker zulke opdrachten. Dat team 1 zus doet en afhankelijk is van team 2 die iets compleet random anders doet. Briljante plottwist in dezen was natuurlijk dat iedereen het jongleren thuis al geoefend had. Hier kon de productie dus ook mooi de actie en reactie van hun potentiële Mollen zien.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:51 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Leek gewoon lang omdat het niet boeiend was.
- Bungeejump opdracht zit er altijd in
- 10 seconden jongleren op de grond is niet spannend
- De zin op het kussen was ook meteen duidelijk omdat we al wisten dat er geen mol was
- Sowieso dat hele jongleren om geld te verdienen was een beetje van "oja, we moeten nog een twist bij de springopdracht" (al was het wel leuk dat iedereen al geoefend had)
1e opdracht vorig jaar was veel leuker. Meteen kennismaken met de kandidaten onder stress. Maar goed, het kan niet altijd feest zijn.
Tsja.. Je moet toch altijd je afleveringen inrichten zodat deze óók te volgen zijn voor de Molkijkers ipv Mollotenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:51 schreef KennyPowers het volgende:
Zelfs zonder mol kan het gebeuren dat je iemand vraagt te oefenen met jongleren en ze alsnog 0 euro weten binnen te brengen, omdat ze na 1 seconde een balletje laten vallenquote:Op woensdag 13 maart 2019 10:44 schreef Rockfire het volgende:
Ik vond die eerste opdracht wel een mooi voorbeeld van hoe weinig een mol (soms) hoeft te doen om minder geld te verdienen. Er was 5000 euro te verdienen, maar zelfs zonder mol werd er maar 2000 euro binnengehaald.
Dat ging in Nederland ook niet op, daar zei Sinan het. Ik blijf herhalen; de reacties in die busjes zijn veelzeggend.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:49 schreef Poepz0r het volgende:
Joeri zei aan tafel trouwens dat er een goede mol was ofzoiets. Het zal toch niet zo simpel zijn he
Het was ook onderdeel van het promotiemateriaal dus het was geen geheim of zo. Maar dat is wel leuker ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:35 schreef heywoodu het volgende:
Blij dat ik het introstukje onder de video nooit (vooraf) lees, het is toch een stuk leuker als je tijdens de aflevering pas voor het eerst ziet en hoort dat er nog geen Mol is
Prima begin, al die reacties en alles zeggen nog geen reet natuurlijk want iedereen kan wel overal blij mee zijn, van balen, doen alsof hij/zij er blij mee is of doen alsof hij/zij er van baalt
Trailers/teasers/promoties kijk ik onder meer om dit soort redenen nietquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:43 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het was ook onderdeel van het promotiemateriaal dus het was geen geheim of zo. Maar dat is wel leuker ja.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:41 schreef Meke het volgende:
Ik heb de aflevering opnieuw gekeken, maar het is gewoon echt een beetje frustrerend omdat je steeds denkt: OH DIT IS ZO VERDACHT!! En dan realiseer je je dat er nog geen mol is
Dit is toch wel een van de dingen die ik het leukst vind wat betreft de verschillen tussen Nederland en België in de Molquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zaten ook nogal wat montages bij van de intake interviews. Dat vind ik ook boeiend moet ik zeggen.
Jaa en beelden van presentator Gilles die ook gewoon overal bij betrokken was of soms alvast iets had uitgeprobeerd voor vertrekquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is toch wel een van de dingen die ik het leukst vind wat betreft de verschillen tussen Nederland en België in de Mol
En de blik achter de schermen achteraf als de Mol bekend is.
Hahahaha ja dat hij in november aan een brug in België hing en zichzelf lost moest klikkenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaa en beelden van presentator Gilles die ook gewoon overal bij betrokken was of soms alvast iets had uitgeprobeerd voor vertrek
Als ik meedeed als kandidaat zou ik een cursus lichaamstaal volgen en dan alleen maar op Gilles zijn letten.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaa en beelden van presentator Gilles die ook gewoon overal bij betrokken was of soms alvast iets had uitgeprobeerd voor vertrek
Ik zie het eerder als molachtig gedrag om de verdenkingen te krijgen,quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:44 schreef Rockfire het volgende:
Ik vond die eerste opdracht wel een mooi voorbeeld van hoe weinig een mol (soms) hoeft te doen om minder geld te verdienen. Er was 5000 euro te verdienen, maar zelfs zonder mol werd er maar 2000 euro binnengehaald.
Vet he!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:43 schreef VKV het volgende:
Voor het eerst De Mol België gekeken, vet! Heel ander sfeertje dan de Nederlandse editie. Zit al de hele week uit te kijken naar aflevering 2
Een van de tofste dingen vond ik dat met die schermen en dat van iedereen de reactie vol in beeld werd gebracht. Het voelt na WIDM zo bevrijdend dat de (potentiële) Mol nu eens niet volop wordt beschermd door de redactie van het programma.quote:
Jaaa en dit soort stukjes ookquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:48 schreef VKV het volgende:
[..]
Een van de tofste dingen vond ik dat met die schermen en dat van iedereen de reactie vol in beeld werd gebracht. Het voelt na WIDM zo bevrijdend dat de (potentiële) Mol nu eens niet volop wordt beschermd door de redactie van het programma.
Vanmorgen even gekeken en ik ben na 1 aflevering al meer te spreken over de Vlaamse versie dan de hele afgelopen NL versie.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:48 schreef VKV het volgende:
[..]
Een van de tofste dingen vond ik dat met die schermen en dat van iedereen de reactie vol in beeld werd gebracht. Het voelt na WIDM zo bevrijdend dat de (potentiële) Mol nu eens niet volop wordt beschermd door de redactie van het programma.
Vorige week stond ie er al rond 21.05 op volgens mijquote:Op zondag 17 maart 2019 20:55 schreef VKV het volgende:
Komt ie dan om 21:00 uur online ofzo?
edit: Oh ik zie de OP nu, half tien pas, jezus duurt lang.
Vorige week was ook een kortere aflevering dan normaal hoop ik iigquote:Op zondag 17 maart 2019 20:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vorige week stond ie er al rond 21.05 op volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
Als ik weet hoe dat moet welquote:Op zondag 17 maart 2019 21:07 schreef PicoMMP het volgende:
Kan iemand mij taggen als de aflevering online staat?
quote:Op zondag 17 maart 2019 21:22 schreef Tijn het volgende:
Hij staat erophttps://www.vier.be/video(...)flevering-2-17032019
1 moet 2 zijn.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:46 schreef Nizno het volgende:
Topicpointer aangepast, ik kijk nog niet in het topic want ik moet straks nog kijken
Dank je.quote:
Jaquote:Op zondag 17 maart 2019 22:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Echt elke keer hetzelfde. Mijn favoriete kandidaat (niet mijn mol-verdachte, maar degene die ik de overwinning het meeste gun) gaat er als eerste uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette aflevering weer!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hoe lang zal het duren voordat de eerste pogingen zijn gemaakt om de stemvervorming om te vormen naar normaal?
Dat beeld met die deur op het eind, werd ik wel even nerveus van.
quote:Op zondag 17 maart 2019 22:41 schreef Cee het volgende:
Toffe aflevering weer, tweede opdracht vond ik wel een stuk leuker dan de eerste (die was toch vrij onmogelijk om goed te volbrengen).
[ Bericht 10% gewijzigd door Redum op 17-03-2019 22:45:44 (Spoiler toegevoegd) ]
quote:Op zondag 17 maart 2019 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat ook te denken 'misschien krijgt de mol info via de smartwatch?'quote:Op zondag 17 maart 2019 22:48 schreef Japepk het volgende:
Verder ben ik benieuwd of de Mol tijdens de trektocht op de hoogte is gebracht van de 'stand' van de andere groep. Dat kan de beslissing van de sterke groep om te wachten juist wel of niet als Molactie bestempelen.
quote:Op zondag 17 maart 2019 22:34 schreef VKV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette aflevering weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2019 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
Ik adviseer je om na dit seizoen alle eerdere seizoenen te bekijkenquote:Op maandag 18 maart 2019 01:36 schreef Wicky15 het volgende:
Eerste keer dat ik de Vlaamse versie kijk.. had ik veel eerder moeten doen.
Wat is dit 10x leuker zeg
En Kaat![]()
Maar het voordeel hiermee is wel dat ze uiteindelijk wel alles tonen en ook van iedereen eigenlijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:20 schreef Meke het volgende:
Ik raak soms wel in de war dat ze niet alles laten zien, hoorBijv met die stokkendans, heb ik nog teruggespoeld omdat ik niet wist tot waar de zwakke groep nou gekomen was
Maar bleek dat ze dat pas aan t eind lieten zien
En ook bij de biecht lieten ze ineens zien dat de zwakke groep ook een smartwatch had, en dat die blijkbaar tot ¤ 2000 waren gekomen, dacht alweer dat ik iets gemist had
Als ik weer eens tijd te veel ga ik dat zeker eens doen danquote:Op maandag 18 maart 2019 10:15 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik adviseer je om na dit seizoen alle eerdere seizoenen te bekijken
Welk jaar was seizoen 1 ook alweer?quote:Op maandag 18 maart 2019 10:15 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik adviseer je om na dit seizoen alle eerdere seizoenen te bekijken
Jaren 90, maar de beeldkwaliteit is echt dramatisch. Dus ik zou in ieder geval de laatste vier seizoenen terugkijken.quote:
Hieronder in de topicpointerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:32 schreef MacorgaZ het volgende:
Shit, aflevering 2 staat nog niet als download op Molvideos.nl, iemand een link?
Ohja dat maakt het wat lastiger jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Haha, oeps, vergeten te zeggen dat dat voor mij niet direct werkt omdat ik in het buitenland zit. Moet nog kijken of het met een VPN werkt, als dat bij jullie met Nederlands IP werkt bij mij vast ook wel
Maar ik zit ook met m'n 4G datalimiet en dan is streamen ipv een vaststaande download van 500MB weer wat onzekerder. De struggles in Azië om De Mol te kunnen kijken
Het was Kaat die dat voornamelijk aanmoedigde.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:05 schreef heywoodu het volgende:
Wat een oneindig dom/mollerig idee van Martijn om bovenaan die trap te wachten tot het horloge 250 euro omlaag ging en dán gelijk over de finish te stappen
Echt, ik kan daar serieus niet bij, dat is óf puur van de mol óf puur domheid![]()
Ik neem aan dat dat hier ook wel uitgebreid besproken is inmiddels, maar heb even geen tijd om terug te lezen
Na die laatste vermindering hadden ze natuurlijk nog even de tijd alvorens de volgende vermindering zou komen...quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het was Kaat die dat voornamelijk aanmoedigde.
Je weet natuurlijk niet hoe snel de anderen lopen.
Nee, maar de bedoeling was toch dat de tweede groep sneller zou zijn? Of nou ja, even snel mocht ook, maar op zo'n tijd is exact even snel niet zo realistischquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het was Kaat die dat voornamelijk aanmoedigde.
Je weet natuurlijk niet hoe snel de anderen lopen.
Volgens mij telde qua "tijd" het bedrag wat op de stopwatch stond? Zo begreep ik het tenminste. Dan kun je maar beter zo snel mogelijk over de streep als het bedrag lager is geworden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:05 schreef heywoodu het volgende:
Wat een oneindig dom/mollerig idee van Martijn om bovenaan die trap te wachten tot het horloge 250 euro omlaag ging en dán gelijk over de finish te stappen
Echt, ik kan daar serieus niet bij, dat is óf puur van de mol óf puur domheid![]()
Ik neem aan dat dat hier ook wel uitgebreid besproken is inmiddels, maar heb even geen tijd om terug te lezen
ow zo, jij had niet die volle tien minuten willen wachten maar minder.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, maar de bedoeling was toch dat de tweede groep sneller zou zijn? Of nou ja, even snel mocht ook, maar op zo'n tijd is exact even snel niet zo realistisch
Op het moment dat er 250 euro vanaf gaat heb je dus weer tien 'gratis' minuten die je de andere groep kunt geven. Resultaat: het mogelijk te winnen geldbedrag blijft exact hetzelfde, groep twee heeft tien minuten langer de tijd om binnen te komen.
Nou is tien minuten aftellen wat lastig, maar ga dan gewoon tellen en stap bij een minuut of zeven/acht over de finish.
Nou ja, ik zou wel gaan tellen, ze hadden volgens mij geen klok of iets. Zelf tellen levert altijd een afwijking op, dus voor de zekerheid zou ik dan tot een minuut of acht gaan, zodat 'ie niet ineens nog eens 250 eraf haalt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow zo, jij had niet die volle tien minuten willen wachten maar minder.
Dit had ik ook zo begrepen inderdaad. Zeker omdat Gilles alleen naar de bedragen vroeg en ook het "even snel" is vrijwel onmogelijk als je timet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij telde qua "tijd" het bedrag wat op de stopwatch stond? Zo begreep ik het tenminste. Dan kun je maar beter zo snel mogelijk over de streep als het bedrag lager is geworden.
Dat heb ik dan weer nergens uit begrepen, ik dacht dat het gewoon om de eindtijd in uren/minuten/seconden ging.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij telde qua "tijd" het bedrag wat op de stopwatch stond? Zo begreep ik het tenminste. Dan kun je maar beter zo snel mogelijk over de streep als het bedrag lager is geworden.
Ze hebben nergens een exacte tijd genoemd, alleen het bedrag (voor beide groepen, de "trage" groep had nog 2000 euro over). Als het echt om de exacte tijd ging, hadden ze dat wel genoemd denk ik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer nergens uit begrepen, ik dacht dat het gewoon om de eindtijd in uren/minuten/seconden ging.
Als je horloge dan op 1250 springt kun je gelijk over de finish stappen, of nog een handvol minuten wachten. Als je dat doet staat er nog steeds 1250 op je horloge, maar heeft de andere groep langer de tijd.
Als het om het bedrag gaat als tijd* is het een ander verhaal natuurlijk, inderdaad.
*wat ik irritant zou vinden, dan heb je een speling van 19:59 minuten wat mogelijke eindtijden betreft die dan als 'gelijk' gerekend worden
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:30 schreef heywoodu het volgende:
Wat is overigens een rolluikenverdeler? Gewoon een rolluikenverkoopster? Dat lijkt me wel leuk voor een subforum op FOK!, maar dat geheel terzijde verder.
ROL2quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:30 schreef heywoodu het volgende:
Wat is overigens een rolluikenverdeler? Gewoon een rolluikenverkoopster? Dat lijkt me wel leuk voor een subforum op FOK!, maar dat geheel terzijde verder.
Was vorig jaar ook, toen zag je in de laatste oefening nog hoe ze dat geoefend hadden volgens mij.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:00 schreef Nostalgist het volgende:
Wow.. Wat is de Belgische serie toch gaaf. Een scrambled gesprek met de Mol.. Dat gaat terug naar serie 3 van de Nedelandse, maar toen was het wel heel onverstaanbaar allemaal.
Ze nemen wel een risico hoor, met die dialecten in België..
Ik heb het niet aandachtig geanalyseerd, maar toen ik het gesprek hoorde kon ik eigenlijk maar één iemand uitsluiten op basis van het taalgebruik. (En zelfs van die ene persoon is dat eigenlijk niet helemaal zeker...)quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:00 schreef Nostalgist het volgende:
Wow.. Wat is de Belgische serie toch gaaf. Een scrambled gesprek met de Mol.. Dat gaat terug naar serie 3 van de Nedelandse, maar toen was het wel heel onverstaanbaar allemaal.
Ze nemen wel een risico hoor, met die dialecten in België..
1 minuut om dat recept door te geven is niet te doen zonder voorbereiding.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:37 schreef tralalala het volgende:
Die kookopdracht was natuurlijk ook zonder Mol mislukt maar heerlijke televisie met al dat geklungel en dat gemopper van Kaattoen ze mee mochten kijken naar de volgende kookduo's.
![]()
Dipsausgenot.
Duurt langquote:Op zondag 24 maart 2019 21:28 schreef Moira. het volgende:
Oeh ik kan weer eens gelijk meekijken als 'ie online komt
Oh wilde 'm net postenquote:Op zondag 24 maart 2019 21:31 schreef egoblokje het volgende:
Aflevering 3 staat online!
https://www.vier.be/video(...)izoen-7-aflevering-3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zat je ook steeds te refreshen?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh wilde 'm net postenFf de topicpointer veranderen en dan kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Oh, ik vond vanavond juist veel beter dan vorige week.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Al bij al een iets minder boeiende aflevering, beetje een filler. Veel mensen die egoďstisch deden en vrij weinig teamgevoel.
Behalve de twist op het einde uiteraard, die was wel cool.
Dat met die bootjes duurde me wat te lang, je zag al gauw dat het een allround flop ging worden met 6 kandidaten die hun best deden om geen geld te verdienen. En die filmpjes over die konijnen... iedereen ziet daar wat hij/zij wil zien, dat vond ik vooral afleiding.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, ik vond vanavond juist veel beter dan vorige week.De vorige vond ik juist een beetje minder (v.w.b. de Vlaamse versie dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig die cliffhanger, zeker spannend we kennen dit natuurlijk uit een eerder seizoen. (Dat was wel briljant toen, de afvaller smeken en alles maar uiteindelijk ging de verfbom af). Ik vind Joeri, Kaat en Martijn het leukste.
idd de hele tijd die voeten op dat touw, was dat express?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:51 schreef Maartel het volgende:
Oke, ik dacht bij die hele bootjesopdracht 'de mol zit in de andere groep, want dit saboteren kandidaten wel in hun drang naar een bed'.
Maar toen eerst Axel: die zette zijn voet op t touw van dat varken (waarom had die een touw) waardoor het extra ging knorren... en nam ook heeel erg de controle bij het kung fu gebeuren.
Maar dan uiteindelijk Eva.... zo'n koele respons op haar excecutie. Randje 'slecht acteren'.
Dussss
Ik denk dat Eva als ze kandidaat is echt precies zo zou reageren? Ik wel denk ik. Ik vond het niet per se koeltjes, eerder overrompeld en voor ze dat heeft kunnen verwerken komt er nog zo'n gigantische mindfuck overheen.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:51 schreef Maartel het volgende:
Oke, ik dacht bij die hele bootjesopdracht 'de mol zit in de andere groep, want dit saboteren kandidaten wel in hun drang naar een bed'.
Maar toen eerst Axel: die zette zijn voet op t touw van dat varken (waarom had die een touw) waardoor het extra ging knorren... en nam ook heeel erg de controle bij het kung fu gebeuren.
Maar dan uiteindelijk Eva.... zo'n koele respons op haar excecutie. Randje 'slecht acteren'.
Dussss
Ja hij was leuk bezigquote:Op zondag 24 maart 2019 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
Oh en Martijn die tijdens die screening een litteken ging laten zien. En de hele tijd Elizabet laten schrikken in die kamer.Ja ik vind hem grappig.
Eens, eigenlijk exact hetzelfde als dit.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:41 schreef egoblokje het volgende:
Eva was wel vrij verdacht door er op te hameren om voor de spin te kiezen. Dat is de beste positie voor de mol. Er is echt niemand die het een hele nacht uithoudt om met zo'n ding in een kamer te zitten, al helemaal niet als je ook nog voor het grote exemplaar kiest. Kaat is ook verdacht door mee te gaan met deze beslissing.
Ik heb verder nog geen idee wie de mol is. Ik blijf maar gewoon op Bas en Kaat als mijn hoofdverdachten en Eva als 3e verdachte. Martijn en Elisabet zijn het in mijn ogen niet. Ook in Joeri zie ik geen mol.
Ik zag 'm voor mijn gevoel nog glimlachen bij zijn gesnurk. Maar toen zat ik nog 5 minuten in mijn Axel tunnel. Maar waarom had dat varken überhaupt een touw?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
idd de hele tijd die voeten op dat touw, was dat express?
Maar op een gegeven moment was de opmerking ik kan wel slapen met dat varken. En dan verkassen omdat Axel snurkt.
Axel ging wel heel makkelijk er in mee.
Maar idd voor Eva valt ook wel wat te zeggen.
Klopt, 2016.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eens, eigenlijk exact hetzelfde als dit.
Ik vond Eva ook wel echt acteren toen ze 'afviel', maar het zou wel bijzonder zijn als ze hun mol zo in 't zicht zetten. De Mol kan natuurlijk sowieso de test het snelste maken, misschien zit er een sleutelpositie achter?
Wel geinig dat de verfbom-in-auto-bij-afvaller-opdracht weer terug komtZat in seizoen 2016 volgens mij. Ben benieuwd wat ze ervan maken.
Ja, de allereerste aflevering mol nieuwe stijlquote:Op zondag 24 maart 2019 23:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vond Eva ook wel echt acteren toen ze 'afviel', maar het zou wel bijzonder zijn als ze hun mol zo in 't zicht zetten. De Mol kan natuurlijk sowieso de test het snelste maken, misschien zit er een sleutelpositie achter?
Wel geinig dat de verfbom-in-auto-bij-afvaller-opdracht weer terug komtZat in seizoen 2016 volgens mij. Ben benieuwd wat ze ervan maken.
Ja het psychologische aspect is zo vele malen groter dan de NL, en die mindfuck werkt bij de kandidaten maar ook bij de kijkers. En dat voelt zo heerlijk.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
GE-NIE-TEN
Heerlijke aflevering weer. Mindfucks overal.
Wat dit zo sterk maakt is dat er opdrachten bij zitten waarbij je op je gevoel spelen. Wel of geen goede nachtrust. Wel of niet in het spel blijven. Het dwingt je om keuzes te maken waarbij je je ware gezicht moet laten zien.
Haha ik was dus al zo gemindfucked door Gilles 'leugen' dat ik de hele aflevering dacht.. 'oh de traagste groep krijgt juist de beste kamer!!' 'oh er is helemaal geen dier op hun kamer!!'quote:Op maandag 25 maart 2019 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja het psychologische aspect is zo vele malen groter dan de NL, en die mindfuck werkt bij de kandidaten maar ook bij de kijkers. En dat voelt zo heerlijk.
ja ik snap dat touw dus ook niet.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:01 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik zag 'm voor mijn gevoel nog glimlachen bij zijn gesnurk. Maar toen zat ik nog 5 minuten in mijn Axel tunnel. Maar waarom had dat varken überhaupt een touw?
Misschien voor wanneer ze code rood zouden geven? Kan me voorstellen dat zo'n beest niet op commando de kamer verlaat en oppakken zal wellicht ook geen pretje zijn. Een spin en slang zijn wat makkelijker denk ik.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:01 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik zag 'm voor mijn gevoel nog glimlachen bij zijn gesnurk. Maar toen zat ik nog 5 minuten in mijn Axel tunnel. Maar waarom had dat varken überhaupt een touw?
Lol ja, ik dus ook. Hahaha iedereen krijgt natuurlijk gewoon een bed, Hahaha (ik moest denken aan die aflevering met dat crewlid die achter een bosje met een staart zat te zwaaien) ze doen natuurlijk net alsof dieren...quote:Op maandag 25 maart 2019 00:04 schreef Maartel het volgende:
[..]
Haha ik was dus al zo gemindfucked door Gilles 'leugen' dat ik de hele aflevering dacht.. 'oh de traagste groep krijgt juist de beste kamer!!' 'oh er is helemaal geen dier op hun kamer!!'
Moet je nagaan als je daar zelf zit..
quote:Op maandag 25 maart 2019 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, 2016.Met Ruth en Cathy die echt super fel anti was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op maandag 25 maart 2019 00:17 schreef Nizno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat kan gewoon, sommige mensen doen dat. Wat dan verdachter is, is dat hij ongeveer de helft van Ingrids matje inpikte zodat ze nog maar een heel klein stukje had om op te liggen.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:18 schreef Nizno het volgende:
Axel snurkt met zn ogen open blijkt in Café de Mol
De Mol is wel meer dan WIDM van het gewoon doodleuk laten zien van de molacties in afleveringen.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik bedoel, iedereen kan bedenken dat er infra rood camera's zijn. Waarom zou je als mol niet gewoon je ogen dichtdoen als je gaat faken dat je snurkt. Lijkt me dat een mol het juist allemaal zo goed mogelijk wil faken?
Maar je medekandidaten kijken niet mee op de infrarood he...quote:Op maandag 25 maart 2019 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik bedoel, iedereen kan bedenken dat er infra rood camera's zijn. Waarom zou je als mol niet gewoon je ogen dichtdoen als je gaat faken dat je snurkt. Lijkt me dat een mol het juist allemaal zo goed mogelijk wil faken?
ik snap idd ook niet waarom ze samen op 1 matje lagen. Hij had geen schrik van varkens toch?quote:Op maandag 25 maart 2019 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan gewoon, sommige mensen doen dat. Wat dan verdachter is, is dat hij ongeveer de helft van Ingrids matje inpikte zodat ze nog maar een heel klein stukje had om op te liggen.
Ik zie onze BN'ers dit soort grappen niet snel doorstaan.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
Maar naast dat het psychologisch veel harder is dan bij de NL zijn de fysieke beproevingen ook wel veel zwaarder vind ik. In NL gaan ze de laatste jaren abseilen langs een waterval of ziplinen ofzo, hier worden mensen levend begraven. hangen ze aan bruggen, bunjeejumpen ze van enorme hoogte en doen ze dit soort dingen.
[ afbeelding ]
Sam.
Ik weet het, midfuck spel.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:37 schreef Maartel het volgende:
[..]
De Mol is wel meer dan WIDM van het gewoon doodleuk laten zien van de molacties in afleveringen.
Is ook, is ook.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar je medekandidaten kijken niet mee op de infrarood he...
Dat wij het thuis kunnen zien... ja daarover kunnen we in tunnels zitten he zoals jij nu
[..]
ik snap idd ook niet waarom ze samen op 1 matje lagen. Hij had geen schrik van varkens toch?
Oeh dat zou heel goed kunnen ja! Zou een leuke twist zijn. Dan zou Eva weer verdacht zijn want in de preview naar volgende week zie haar een konijn oppakken. Nou houd ik helemaal niet zo heel erg van best veel dieren en zou ik ook even moeten denken hoe ik een konijn op zou moeten pakken. Maar het laatste wat ik zou bedenken zou aan zijn oor zijn. Aan zijn oor.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie onze BN'ers dit soort grappen niet snel doorstaan.
Dat is ook het voordeel van de Vlaamse versie, geen bekende personen en dus allemaal door en door gemotiveerd.
Ik gok er overigens op dat één persoon echt bang voor konijnen is en dat ze dat onderwerp daarom aan alle anderen ook voorgelegd hebben. Oftewel, één iemand heeft niet gelogen over dat thema...
Amai, amai jongens!
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het idee dat ze met gewoon ging slapen omdat ze ondertussen wist dat de anderen de kamer verlieten. Ze had namelijk "oordopjes" in die ze absoluut in wilde houden (ik kan niet slapen zonder oordopjes!). Wat als ze met die "oordopjes" in contact was met de regie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik ook doen, in z'n nekvelquote:
Ja!quote:Op maandag 25 maart 2019 00:42 schreef Redum het volgende:
De kakkerlakken in Gilles' kamer maken de afleveringen wel af.
in cafe de mol werd aangegeven dat een oudmol het elke keer serieus invulde, maar dat de programmamakers hem gaandeweg maar hebben aangegeven dat dit niet hoeft omdat zijn test toch niet mee doet.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:30 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Veel te obvious hint; maar de Mol vult toch altijd als snelste de test in? Hij/zij weet immers alle antwoorden.
Maar je hóeft toch niet als snelste in te vullen? Lijkt me dat de mol gewoon op z'n gemak heeft gedaan en liever in de groep zit dan alleen in die auto.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:30 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Veel te obvious hint; maar de Mol vult toch altijd als snelste de test in? Hij/zij weet immers alle antwoorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik vond Eva's reactie oorspronkelijk ook vreemd, maar ik ben het wel eens met wat jij zegt. Als ik erover nadenk, vermoed ik dat ik zelf in eerste instantie ook zo weinig mogelijk van mijn teleurstelling zou willen tonen als ik een rood scherm krijg.quote:Op maandag 25 maart 2019 13:22 schreef Meke het volgende:
Ik kan me ergens het gedrag van Eva ook voorstellen, dat dat verandert. Er zit ook nogal verschil tussen een kandidaat die lekker in het spel zit, grapjes kan maken, zelfverzekerd is en iemand die net heeft gehoord dat je totaal fout zit qua mol, dat je naar huis moet.. Ik zou dan ook misschien wel verstarren - wat ook een beetje gebeurde bij Eva. Ze sloot zich emotioneel af voor reacties van de groep, wilde zich waarschijnlijk groot houden... Ik zou er iig niet teveel in lezen
Dat laatste lijkt me wel gevaarlijkquote:Op maandag 25 maart 2019 13:28 schreef Redum het volgende:
[..]
Ik vond Eva's reactie oorspronkelijk ook vreemd, maar ik ben het wel eens met wat jij zegt. Als ik erover nadenk, vermoed ik dat ik zelf in eerste instantie ook zo weinig mogelijk van mijn teleurstelling zou willen tonen als ik een rood scherm krijg.
Wat me ook wel een leuk scenario lijkt, is dat Eva de mol is maar niets wist over deze leugen van Gilles. Dan kan je haar reactie ook verklaren als een soort van totaal onbegrip over wat er aan de hand is.
quote:Op maandag 25 maart 2019 13:27 schreef Meke het volgende:
Ja, ik weet niet zeker of dit in spoiler moet, maar als je dus niet wilt weten wat ik dénk te zien, dan zou ik dit niet lezen
Goed speurwerk, waarmee aangetoond wordt dat de mededeling van Gilles aan Eva dat ze niet de afvaller is geen leugen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had namelijk op zich ook nog die ene leugen van Gilles kunnen zijn, waardoor Eva dus wel de afvaller is maar nog even gebruikt wordt om de konijnenproef te doen en de rest op te fokken...![]()
quote:Op maandag 25 maart 2019 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed speurwerk, waarmee aangetoond wordt dat de mededeling van Gilles aan Eva dat ze niet de afvaller is geen leugen is.
Dat had namelijk op zich ook nog die ene leugen van Gilles kunnen zijn, waardoor Eva dus wel de afvaller is maar nog even gebruikt wordt om de konijnenproef te doen en de rest op te fokken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2019 14:51 schreef Japepk het volgende:
Zo duidelijk vind ik het niet te zien dat Gilles eventueel maar 3 letters intikt. Er wordt continu geschakeld tussen hem en de kandidaten, dus voor hetzelfde geld typt hij een langere naam in.
Vandaar mijn 'in beeld' en dat wat mij betreft alleen de mensen met minder dan 4 letters afvallenquote:Op maandag 25 maart 2019 14:51 schreef Japepk het volgende:
Zo duidelijk vind ik het niet te zien dat Gilles eventueel maar 3 letters intikt. Er wordt continu geschakeld tussen hem en de kandidaten, dus voor hetzelfde geld typt hij een langere naam in.
Ik denk dat de verfbom bij de konijnen zit. En niet in de auto.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |