abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 5 januari 2019 @ 12:53:51 #1
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184217151


OVER SARAH
Actrice Sarah Chronis (32) uit Amsterdam studeerde aan de Toneelacademie in Maastricht, maar nog voordat ze haar studie had afgerond, speelde ze diverse (gast)rollen, waaronder in ‘Onderweg naar Morgen’, ‘Divorce’ en ‘Flikken Maastricht’. In 2014 speelde ze de hoofdrol in de speelfilm ‘Bloedlink’, de Nederlandse verfilming van ‘The Disappearance of Alice Creed’. Deze thriller was de openingsfilm van het Nederlands Film Festival in Utrecht. Een jaar later bemachtigde ze één van de drie hoofdrollen in de serie ‘Meiden van de Herengracht’ en vertolkte ze acht afleveringen lang de rol van Hannah Hamel, modeontwerpster. In het najaar van 2017 speelt Sarah een hoofdrol in de romantische komedie ‘Alles voor Elkaar’.

HEB JE ANDERE SEIZOENEN VAN WIE IS DE MOL? GEKEKEN?
“Ik ben hartstikke fan van het programma! Maar toen ik gevraagd werd, heb ik mezelf niet gek gemaakt door alle seizoenen opnieuw te bekijken. Want ja, je moet er maar gewoon instappen en op je gevoel afgaan.”
https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/sarah/

Voorstelvideo
Instagram
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 17 januari 2019 @ 14:08:39 #2
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_184453979
SPOILER: tekeningetje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 25 januari 2019 @ 00:54:31 #3
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_184605575
Heb in het begin ingezet op haar als mol, maar het is nu wel duidelijk dat ze niet de mol is.

Denk ook dat haar fanatisme er zal voor zorgen dat ze er voor de finale uitvliegt, want denk niet dat veel kandidaten haar verdenken (en dus op een verkeerd pad zitten). Enige puntje van aandacht is dat ze veel aan het woord is en dat betekent meestal dat een kandidaat er lang in zit (en dus de leidraad/verteller is voor de serie).

Als kind van de jaren '80 en jaren '90 vind ik het interessant dat haar moeder en zus in bekende (soap)series hebben gespeeld (ze had zelf ook volgens mij een rolletje in die laatste serie voor de laatste seizoenen). Zowel Joep Sertons als Manouk van der Meulen (die eerste zit in de leader van het volgende seizoen) hebben dus met moeder en dochter samengewerkt.



(speciaal ook voor Mani ;) )

[ Bericht 7% gewijzigd door Sherlock_Holmes op 25-01-2019 01:00:11 ]
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_185497412
Wel bijzonder dat er nauwelijks gepost is in het topic over de mol.
pi_185566026
Sarah tijdens de opnames: :9
Sarah tijdens de live uitzending: :r :r :r :r
pi_185566033
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 16:01 schreef Chiappucci het volgende:
Wel bijzonder dat er nauwelijks gepost is in het topic over de mol.
Het topic van Merel is toch wel drukker?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')