Zat je ook steeds te refreshen?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh wilde 'm net postenFf de topicpointer veranderen en dan kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Oh, ik vond vanavond juist veel beter dan vorige week.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Al bij al een iets minder boeiende aflevering, beetje een filler. Veel mensen die egoïstisch deden en vrij weinig teamgevoel.
Behalve de twist op het einde uiteraard, die was wel cool.
Dat met die bootjes duurde me wat te lang, je zag al gauw dat het een allround flop ging worden met 6 kandidaten die hun best deden om geen geld te verdienen. En die filmpjes over die konijnen... iedereen ziet daar wat hij/zij wil zien, dat vond ik vooral afleiding.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, ik vond vanavond juist veel beter dan vorige week.De vorige vond ik juist een beetje minder (v.w.b. de Vlaamse versie dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig die cliffhanger, zeker spannend we kennen dit natuurlijk uit een eerder seizoen. (Dat was wel briljant toen, de afvaller smeken en alles maar uiteindelijk ging de verfbom af). Ik vind Joeri, Kaat en Martijn het leukste.
idd de hele tijd die voeten op dat touw, was dat express?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:51 schreef Maartel het volgende:
Oke, ik dacht bij die hele bootjesopdracht 'de mol zit in de andere groep, want dit saboteren kandidaten wel in hun drang naar een bed'.
Maar toen eerst Axel: die zette zijn voet op t touw van dat varken (waarom had die een touw) waardoor het extra ging knorren... en nam ook heeel erg de controle bij het kung fu gebeuren.
Maar dan uiteindelijk Eva.... zo'n koele respons op haar excecutie. Randje 'slecht acteren'.
Dussss
Ik denk dat Eva als ze kandidaat is echt precies zo zou reageren? Ik wel denk ik. Ik vond het niet per se koeltjes, eerder overrompeld en voor ze dat heeft kunnen verwerken komt er nog zo'n gigantische mindfuck overheen.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:51 schreef Maartel het volgende:
Oke, ik dacht bij die hele bootjesopdracht 'de mol zit in de andere groep, want dit saboteren kandidaten wel in hun drang naar een bed'.
Maar toen eerst Axel: die zette zijn voet op t touw van dat varken (waarom had die een touw) waardoor het extra ging knorren... en nam ook heeel erg de controle bij het kung fu gebeuren.
Maar dan uiteindelijk Eva.... zo'n koele respons op haar excecutie. Randje 'slecht acteren'.
Dussss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |