Vet he!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:43 schreef VKV het volgende:
Voor het eerst De Mol België gekeken, vet! Heel ander sfeertje dan de Nederlandse editie. Zit al de hele week uit te kijken naar aflevering 2
Een van de tofste dingen vond ik dat met die schermen en dat van iedereen de reactie vol in beeld werd gebracht. Het voelt na WIDM zo bevrijdend dat de (potentiële) Mol nu eens niet volop wordt beschermd door de redactie van het programma.quote:
Jaaa en dit soort stukjes ookquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:48 schreef VKV het volgende:
[..]
Een van de tofste dingen vond ik dat met die schermen en dat van iedereen de reactie vol in beeld werd gebracht. Het voelt na WIDM zo bevrijdend dat de (potentiële) Mol nu eens niet volop wordt beschermd door de redactie van het programma.
Vanmorgen even gekeken en ik ben na 1 aflevering al meer te spreken over de Vlaamse versie dan de hele afgelopen NL versie.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:48 schreef VKV het volgende:
[..]
Een van de tofste dingen vond ik dat met die schermen en dat van iedereen de reactie vol in beeld werd gebracht. Het voelt na WIDM zo bevrijdend dat de (potentiële) Mol nu eens niet volop wordt beschermd door de redactie van het programma.
Vorige week stond ie er al rond 21.05 op volgens mijquote:Op zondag 17 maart 2019 20:55 schreef VKV het volgende:
Komt ie dan om 21:00 uur online ofzo?
edit: Oh ik zie de OP nu, half tien pas, jezus duurt lang.
Vorige week was ook een kortere aflevering dan normaal hoop ik iigquote:Op zondag 17 maart 2019 20:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vorige week stond ie er al rond 21.05 op volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
Als ik weet hoe dat moet welquote:Op zondag 17 maart 2019 21:07 schreef PicoMMP het volgende:
Kan iemand mij taggen als de aflevering online staat?
quote:Op zondag 17 maart 2019 21:22 schreef Tijn het volgende:
Hij staat erophttps://www.vier.be/video(...)flevering-2-17032019
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |