1 moet 2 zijn.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:46 schreef Nizno het volgende:
Topicpointer aangepast, ik kijk nog niet in het topic want ik moet straks nog kijken
Dank je.quote:
Jaquote:Op zondag 17 maart 2019 22:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Echt elke keer hetzelfde. Mijn favoriete kandidaat (niet mijn mol-verdachte, maar degene die ik de overwinning het meeste gun) gaat er als eerste uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette aflevering weer!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hoe lang zal het duren voordat de eerste pogingen zijn gemaakt om de stemvervorming om te vormen naar normaal?
Dat beeld met die deur op het eind, werd ik wel even nerveus van.
quote:Op zondag 17 maart 2019 22:41 schreef Cee het volgende:
Toffe aflevering weer, tweede opdracht vond ik wel een stuk leuker dan de eerste (die was toch vrij onmogelijk om goed te volbrengen).
[ Bericht 10% gewijzigd door Redum op 17-03-2019 22:45:44 (Spoiler toegevoegd) ]
quote:Op zondag 17 maart 2019 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat ook te denken 'misschien krijgt de mol info via de smartwatch?'quote:Op zondag 17 maart 2019 22:48 schreef Japepk het volgende:
Verder ben ik benieuwd of de Mol tijdens de trektocht op de hoogte is gebracht van de 'stand' van de andere groep. Dat kan de beslissing van de sterke groep om te wachten juist wel of niet als Molactie bestempelen.
quote:Op zondag 17 maart 2019 22:34 schreef VKV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette aflevering weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2019 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
Ik adviseer je om na dit seizoen alle eerdere seizoenen te bekijkenquote:Op maandag 18 maart 2019 01:36 schreef Wicky15 het volgende:
Eerste keer dat ik de Vlaamse versie kijk.. had ik veel eerder moeten doen.
Wat is dit 10x leuker zeg
En Kaat![]()
Maar het voordeel hiermee is wel dat ze uiteindelijk wel alles tonen en ook van iedereen eigenlijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:20 schreef Meke het volgende:
Ik raak soms wel in de war dat ze niet alles laten zien, hoorBijv met die stokkendans, heb ik nog teruggespoeld omdat ik niet wist tot waar de zwakke groep nou gekomen was
Maar bleek dat ze dat pas aan t eind lieten zien
En ook bij de biecht lieten ze ineens zien dat de zwakke groep ook een smartwatch had, en dat die blijkbaar tot ¤ 2000 waren gekomen, dacht alweer dat ik iets gemist had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |