Googel leert dat het beter is om een topic aan te makenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:15 schreef Poekie1993 het volgende:
Is er ook een topic over koolhydraatarm eten? Kan t zo niet vinden
In LIF staan er wel een paar.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:15 schreef Poekie1993 het volgende:
Nope, je kunt er een openen mits het over recepten gaat en niet over diëten. Voor diëten kan je tercht in LIFquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:15 schreef Poekie1993 het volgende:
Je bent in een serieus forum. Eten vergelijken met braaksel is ongewenst. Je kunt ook normaal zeggen dat je iets niet lekker lijkt, dat de foto niet zo goed is gelukt of gewoon niets zeggen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
waarom halen jullie mijn reactie weg over een gerecht dat ik er uit vind zien als kots? Moet ik eerlijk zijn of schijnheilig doen dat het er geweldig uit ziet? Rare modactie, graag uitleg hierover.
Die snowflakes leren t anders nooitquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
waarom halen jullie mijn reactie weg over een gerecht dat ik er uit vind zien als kots? Moet ik eerlijk zijn of schijnheilig doen dat het er geweldig uit ziet? Rare modactie, graag uitleg hierover.
Ja, je hebt gelijk inderdaad. Ga ik oplossen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb het idee dat de tekst in mijn TR niet goed is gegaan, dus maar even hier:
CUL / Kook mee met CUL: seizoensgroente op woensdag 29 juli Eerste regel in de OP linkt nog naar deel 1 van het overlegtopic.
Kan ik er meteen het volgende aan toevoegen:
Waar overheen te komen is, want je kunt immers naar deeltje 2 in die reeks gaan. Mobiel ga ik dan naar de lapo en dan naar ‘nieuw deel’ . Maar het nieuwe deel hier is de eerste kook opdracht en niet deel 2 van het overlegtopic. Volgt u hem nog?
Drama’s
Het was even een puzzeltje, maar alle 'meedoe-topics' zijn nu gereekst (klik op de TT van zo'n topic of hier) en de overlegtopics zijn wel aan elkaar gelinkt, maar niet aan de meedoe-topicsquote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb het idee dat de tekst in mijn TR niet goed is gegaan, dus maar even hier:
CUL / Kook mee met CUL: seizoensgroente op woensdag 29 juli Eerste regel in de OP linkt nog naar deel 1 van het overlegtopic.
Kan ik er meteen het volgende aan toevoegen:
Waar overheen te komen is, want je kunt immers naar deeltje 2 in die reeks gaan. Mobiel ga ik dan naar de lapo en dan naar ‘nieuw deel’ . Maar het nieuwe deel hier is de eerste kook opdracht en niet deel 2 van het overlegtopic. Volgt u hem nog?
Drama’s
Sorry, zo werkt het niet op FOK! Het feit dat een andere user over de schreef gaat, maakt nog niet dat jij allerlei ranzigheden op het forum mag gooien. En als je dat al niet als heel grof ziet, weet ik niet wat jij daar wel onder schaart maar je ging gewoon over de grens.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:14 schreef Fernweh het volgende:
Zie dat ik een note heb gekregen, omdat ik iets niet zo heel liefs zei over een notoire user met topic diaree. Tevens zie ik dat er een streep staat door die user. Deze user deed niets positiefs bijdragen en was er enkel om mensen te stangen het is dan ook geen wonder dat deze nu een ban heeft.
Ik zou deze note graag gerectificeerd zien. Wat ik zei was niet zo heel grof, en deze user was echt een plaag op het forum met vervelende kloon accounts. Hij is nu geband (niet zonder reden natuurlijk), maar ik vind de note wel onterecht. Deze user haalde gewoon het bloed onder de nagels uit van velen door heel veel troll topics te maken waar mensen goed gewild adviezen gaven maar hij gewoon topics maakte omdat hij op de nieuwe topic knop wilde drukken, en dat onder 2 of 3 accounts.
Dat ik niet zo lief reageerde en direct een note kreeg vind ik jammer. Het zou in overweging moeten zijn worden genomen dat deze user de boel sowieso aan het verzieken was. Ik had hiervoor namelijk nog geen enkele note en vind het jammer dat er geen verzachtende omstandigheden werden toegepast.
Nee.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:53 schreef golfer het volgende:
Dan willen we natuurlijk wel namen en rugnummers weten van die user.
Er zijn minstens vier keuzes. Niet allemaal zonder consequenties, maar zeker meer dan twee.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als je je stoort aan een user heb je twee keuzes: je plaatst TR's of je negeert hem/haar.
Wat raad jij aan dan beste man?quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zijn minstens vier keuzes. Niet allemaal zonder consequenties, maar zeker meer dan twee.
Helaas het negeren van users zit onder een paywall. Zo hou je dadelijk geen forumleden meer over. Nu sta ik geregistreerd als een crimineel.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sorry, zo werkt het niet op FOK! Het feit dat een andere user over de schreef gaat, maakt nog niet dat jij allerlei ranzigheden op het forum mag gooien. En als je dat al niet als heel grof ziet, weet ik niet wat jij daar wel onder schaart maar je ging gewoon over de grens.
Ja, die user is geband. Dat is niet iets waar jij je verder mee bezig hoeft te houden. Ik kan je wel vertellen dat het topic waarin jij reageerde op geen enkele manier bij heeft gedragen aan die ban. Er was niets mis met dat topic, wel heel veel met jouw post.
Die post is verwijderd. Verwijderde posts worden doorgaans genote. Een note is geen straf, je bent niet bij de FA's gemeld en/of aangedragen voor een ban. Draag de zware last van deze terechte note maar gewoon.
Als je je stoort aan een user heb je twee keuzes: je plaatst TR's of je negeert hem/haar.
Het notesysteem is gewoon je dossier. Daar kunnen positieve of negatieve dingen in staan, of gesprekken tussen een user en crew.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:41 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Helaas het negeren van users zit onder een paywall. Zo hou je dadelijk geen forumleden meer over. Nu sta ik geregistreerd als een crimineel.
Als ik namelijk niet geband zou worden en of gerapporteerd zou het systeem er niet zijn. Ik word nog voorgelogen ook dus.
Ik zal de ban wel tegemoet zien binnenkort. Of een straf. Anders heeft een note geen nut. Als ik over de schreef gegaan ben wil ik ook een ban en gemeld worden bij de autoriteiten.
Anders is het onzin.
Mijn excuses als ik het zo liet overkomen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:09 schreef Lonaa het volgende:
Nu ben je je geloof ik een beetje aan het aanstellen.
Een user negeren kan gewoon met een beetje discipline, je hoeft niet te reageren.
Notes zijn niets meer of minder dan een manier om in de gaten te houden hoe een user zich, forumbreed, gedraagt cq misdraagt.
Tevens zou het ook wel tof zijn als je niet mijn collega uitmaakt voor leugenaar als ze je vragen beantwoord en verteld hoe het zit.
Ik had een blanco dossier voordat ik deze note kreeg. Het zal nu maar zo zijn, maar ik vind het niet fijn dat ik nu te boek sta als een tokkie/tuig. Ik wilde juist een positieve bijdrage zijn maar ik merk dat door hier verhaal te halen de sfeer grimmig is geworden. Sorry als ik je het gevoel gaf dat je een leugenaar was. Ik snap het allemaal niet zo geloof ik, dossiers en zo.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het notesysteem is gewoon je dossier. Daar kunnen positieve of negatieve dingen in staan, of gesprekken tussen een user en crew.
Jij gedraagt je over het algemeen prima op het forum en hebt een minimaal dossier. Toevallig is er nu iets bij gekomen omdat je in een moment van frustratie jezelf hebt laten gaan.
Die note is een week oud, je gaat echt geen ban krijgen hoor. Relax en geniet van je zondag.
Maar je kan toch lezen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:20 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Mijn excuses als ik het zo liet overkomen.
Ik bedoel niet dat ze een leugenaar is, wat ik bedoel is: Ik ben blijkbaar over de schreef gegaan, maar ik ben niet gerapporteerd. Het lijkt me raar dat ik genote wordt wanneer ik over de schreef ga en dan vervolgens niet zou worden gerapporteerd. Ik verwacht dan ook gewoon dat een ban komt. Het is anders mijn onwetendheid.
De uitleg kwam eigenlijk pas in de post onder jouw post, maar het feit blijft hetzelfde ik sta nu wel gebrandmerkt als tokkie en slechte user. Dat vind ik jammer, dat mag toch?quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar je kan toch lezen?
We hebben nu samen 3x uitgelegd wat notes zijn en betekenen.
Ik heb er 22 en ik ben blauw.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:25 schreef Fernweh het volgende:
[..]
De uitleg kwam eigenlijk pas in de post onder jouw post, maar het feit blijft hetzelfde ik sta nu wel gebrandmerkt als tokkie en slechte user. Dat vind ik jammer, dat mag toch?
Ik zou in de lengterichting snijden....quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:25 schreef Fernweh het volgende:
[..]
De uitleg kwam eigenlijk pas in de post onder jouw post, maar het feit blijft hetzelfde ik sta nu wel gebrandmerkt als tokkie en slechte user. Dat vind ik jammer, dat mag toch?
Maar iedereen heeft andere standaarden, ik vind het gewoon een smet op mijn posten hier. Het is gewoon jammer dat je bij een eerste note ook niet wat uitleg erover krijgt. Ik ben ervan geschrokken, en dan denken sommige misschien van ja die Fernweh stelt zich aan het is toch maar een forum.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zou in de lengterichting snijden....
Een note is alleen om het voor mods makkelijker te maken en het voor andere users leuker. Lees de policy eens
Een note voor een relatief lichts maakt geen fuck uit. Zeg jij, verspreid over het hele forum tegen dezelfde users steeds zoiets dan wordt het irritant en dan is het makkelijk dat je dat van een user weet. Draai het even om, stel ik zou een sneer naar jou maken, verdeeld in meerdere subfora dan wordt je daar ook zat van. Als je in een jaar vijf van zulke notes pakt, overkomt je daar niets van. FA's en mods zijn er niet op uit om zoveel mogelijk bans uit te delen hoor.
Oh wat betreft brandmerken en tokkies... Ik denk dat de meeste crewleden meer notes hebben als jij
Fijn dat je hiervan hebt geleerd dat je voortaan moet kijken waar een topic staatquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:36 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft andere standaarden, ik vind het gewoon een smet op mijn posten hier. Het is gewoon jammer dat je bij een eerste note ook niet wat uitleg erover krijgt. Ik ben ervan geschrokken, en dan denken sommige misschien van ja die Fernweh stelt zich aan het is toch maar een forum.
Maar ja er is nu niets mee aan te doen, ik vind het jammer en uiteindelijk is het ook wel mijn eigen schuld. Ik zal sowieso mezelf een ban opleggen ik denk dat ik gewoon een dagje niet ga posten. Dat is het beste, ik merk dat dit me niet lekker zit.
Joh, niet te zwaar aan tillenquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:36 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft andere standaarden, ik vind het gewoon een smet op mijn posten hier. Het is gewoon jammer dat je bij een eerste note ook niet wat uitleg erover krijgt. Ik ben ervan geschrokken, en dan denken sommige misschien van ja die Fernweh stelt zich aan het is toch maar een forum.
Maar ja er is nu niets mee aan te doen, ik vind het jammer en uiteindelijk is het ook wel mijn eigen schuld. Ik zal sowieso mezelf een ban opleggen ik denk dat ik gewoon een dagje niet ga posten. Dat is het beste, ik merk dat dit me niet lekker zit.
Je hebt gelijk na lang denken heeft jou metafoor me geholpen. Als ik ergens een boete krijg voor te hard rijden, dan ontwijk ik vervolgens die weg. Ik ga dat ook met dit subforum doen. (Volgens mij kan je forums verwijderen.)quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Joh, niet te zwaar aan tillenJe legt jezelf toch ook geen rijontzegging op als je met 53km/u wordt geflitst waar 50 is toegestaan. Zo niet, veel plezier tijdens je FOK!-loze zondag
Notes kunnen trouwens ook positief zijn. Helaas worden ze niet vaak uitgedeeld, daar maak ik mezelf ook schuldig aan, maar ze bestaan zeker.
Erg jammer dat ze hier weinig uitgedeeld worden. Ik heb meer positieve dan negatieve notes. Ik ben dan ook een voorbeelduser volgens Danny.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Notes kunnen trouwens ook positief zijn. Helaas worden ze niet vaak uitgedeeld, daar maak ik mezelf ook schuldig aan, maar ze bestaan zeker.
Jammer als je hier niet meer wilt posten, je bent meer dan welkom om normaal mee te kletsenquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk na lang denken heeft jou metafoor me geholpen. Als ik ergens een boete krijg voor te hard rijden, dan ontwijk ik vervolgens die weg. Ik ga dat ook met dit subforum doen. (Volgens mij kan je forums verwijderen.)
Verder enkel in één topic gepost omdat mensen wat advies gaven. Bedankt voor je advies.
Of je rijdt gewoon normaal op die weg, anders kom je uiteindelijk nergens meer, toch?quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk na lang denken heeft jou metafoor me geholpen. Als ik ergens een boete krijg voor te hard rijden, dan ontwijk ik vervolgens die weg. Ik ga dat ook met dit subforum doen. (Volgens mij kan je forums verwijderen.)
Verder enkel in één topic gepost omdat mensen wat advies gaven. Bedankt voor je advies.
Zo begon het in Duitsland ook jaquote:Op maandag 24 augustus 2020 14:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Of je rijdt gewoon normaal op die weg, anders kom je uiteindelijk nergens meer, toch?
Mijn collega's hebben het ook al gezegd: je maakt dit echt onnodig groot. Één note, één aantekening is echt niet meteen het einde van de wereld.
Je bent altijd welkom om normaal mee te posten, van ons hoef je niet weg hoor
Vast een positievequote:Op maandag 24 augustus 2020 21:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb ik nu een note gekregen?
![]()
Aangepast. Was eigelijk van plan om bij jou in Spanje tapas te komen eten maar ik blijf wel thuis dan.quote:Op dinsdag 1 september 2020 14:53 schreef sigme het volgende:
Meeten is not done in deze tijden hoor! Ook niet met tapas. En bovendien zit ik dan in Spanje dus dat is ongezellig.
CUL / Kook mee met CUL: tapas op zondag 13 september
quote:
Sorry, ik had je berichtje gemist gisteren. We laten dat erwt/asperge-topic toch maar gesloten.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:19 schreef potjecreme het volgende:
Er lijkt mij een groot verschil tussen cup a soep en normale soep. Lijkt mij dat twee verschillende topic wel gerechtvaardigd is.
Om die reden mijd ik COR ook, moet ik nu voortaan ook CUL mijden?quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Miscommunicatie hier. Ik moet niet modden als ik ziek ben en wel mijn collega's op de hoogte houden. Muck is inmiddels aan het werk en ik slaap meer dan ik wakker ben.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:14 schreef blackmirror het volgende:
@:muck ik had al geDMt met @:lucky_strike nav een eerdere moderatie. Waarom ben ik wederom gemodereerd?
Dat verwachten we zeker niet van users. Daarom een extra service van onze kant om de twee topics samen te voegen. Zodra er een FA online is wordt dat opgepakt en komt jouw OP als post in het algemene stamppottentopic te staanquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:20 schreef jameshond7 het volgende:
Even een oprecht vraagje he. Ik vind het prima dat mijn topic gesloten is, maar je kan toch niet verwachten dat users constant op zoek gaan naar topics van meer dan een jaar oud? Ik heb nog even kort via google gezocht, maar toen kwam ik op dit 14 jaar oude topic uit: CUL / Stamppot andijvie.
Nu steek ik moeite in een OP en wordt het topic gesloten omdat er blijkbaar een jaar geleden toch nog een zelfde soort topic is geopend.
Op deze manier is het niet echt leuk om moeite te steken in een OP (ookal is het maar een kleine moeite), omdat je geen idee hebt of het topic gesloten wordt of niet.
Waarom niet gewoon het nieuwe topic open laten en het oude topic laten waar het was?
Maar je OP wordt toch samengevoegd met het algemeen stamppottentopic? Dus gaat niet verloren verder en is juist tevens een mooie kick van dat topicquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:20 schreef jameshond7 het volgende:
Even een oprecht vraagje he. Ik vind het prima dat mijn topic gesloten is, maar je kan toch niet verwachten dat users constant op zoek gaan naar topics van meer dan een jaar oud? Ik heb nog even kort via google gezocht, maar toen kwam ik op dit 14 jaar oude topic uit: CUL / Stamppot andijvie.
Nu steek ik moeite in een OP en wordt het topic gesloten omdat er blijkbaar een jaar geleden toch nog een zelfde soort topic is geopend.
Op deze manier is het niet echt leuk om moeite te steken in een OP (ookal is het maar een kleine moeite), omdat je geen idee hebt of het topic gesloten wordt of niet.
Waarom niet gewoon het nieuwe topic open laten en het oude topic laten waar het was?
Ja klopt, ik heb daar overheen gelezen. Als topics hierdoor duidelijker en beter bezocht worden is dit inderdaad wel een oplossing.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar je OP wordt toch samengevoegd met het algemeen stamppottentopic? Dus gaat niet verloren verder en is juist tevens een mooie kick van dat topic
Zo wordt elk jaar ook weer het stoofpottentopic omhoog gekickt rond deze tijd
Oh ik zie dat terwijl ik mijn vorige post aan het typen was L_S ookal gereageerd hadquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:38 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb daar overheen gelezen. Als topics hierdoor duidelijker en beter bezocht worden is dit inderdaad wel een oplossing.
Kaasfonduequote:Op zondag 25 oktober 2020 13:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
CUL / [Bezorgthuiseetmeet] Editie #1 Rijsttafel
Ik vond dit leuk. Doen we het over een paar weken weer? Met ander thema (Italiaans, Frans, frituur, tapas, sterrenchef etc...)
quote:
quote:
Zeker leuk. Kies maar iets leuks. Zullen we elke vier weken doen?quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik vond dit leuk. Doen we het over een paar weken weer? Met ander thema (Italiaans, Frans, frituur, tapas, sterrenchef etc...)
Ik hoop eigenlijk voor de restauranthouders dat ze hier mee kunnen stoppen en weer open kunnen (al betwijfel ik het wel)quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik dus ookquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik dacht dat jullie daadwerkelijk met elkaar gingen zoomen en eten
quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Rot zelf op, zeikwijf. Haal die zand uit je kut.
Meld je hier wel de volledige context en vergeet je niet te melden dat ik werd aangevallen en dit een reactie daarop is?quote:
quote:
Doe allebei gewoon even normaal. En aardig. Oke? Als dat niet lukt reageer je maar niet op elkaar. Ik heb hier echt geen zin in.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Meld je hier wel de volledige context en vergeet je niet te melden dat ik werd aangevallen en dit een reactie daarop is?
Groetjes
Het was gewoon een vraag aan een mod.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat je niet hoeft te pseudomodden in FB.
Nee, je moet je er gewoon niet mee bemoeien.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het was gewoon een vraag aan een mod.
Wat is daar pseudomodden aan?
Of moest ik het in het topic vragen?
Oja want het is geen discussieforumquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, je moet je er gewoon niet mee bemoeien.
Uuhm, doe dat laatste maar niet aanraden. Ik heb daar geen goede ervaring mee ondanks dat ik ooit met goede intenties iets vroeg. Laat hem maar gewoon met rust en ga verder met FOK!ken. Dat is de betere advies hier.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:37 schreef Lonaa het volgende:
Als je @:Erasmus per se een vraag wil stellen hier over stuur je maar een DM.
Je hoeft geen andere mods zwart te maken hier. Wat betreft het deel van je post dat er nog staat, ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:43 schreef blackmirror het volgende:
[..]
En wat betreft: ja maar en de antwoord op mijn vraag dan? Sommige dingen in het leven blijven mysteries.
Ohw? Dus ik maak modjes zwart nu door te stellen dat zijn DM gebruiken geen goed idee is? Wat jij wilt meid, het is jouw feestje hier.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je hoeft geen andere mods zwart te maken hier. Wat betreft het deel van je post dat er nog staat, ik heb geen idee waar je het over hebt.
Top. Fijne dag.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:51 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ohw? Dus ik maak modjes zwart nu door te stellen dat zijn DM gebruiken geen goed idee is? Wat jij wilt meid, het is jouw feestje hier.
Een stuk of 11 in deze serie: CUL / Koffie voor de fijnproever: Één kopje koffie #11quote:Op maandag 30 november 2020 15:52 schreef manny het volgende:
Ik ben weer eens in gevecht met de zoekfunctie / google en Fok. Dus: is er een koffie-topic in CUL?
kookbucketlisttopic is er. Geopend door Lucky geloof ik. Moment.quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:43 schreef potjecreme het volgende:
Ik zoek een topic over kookwensen of kookbucklist. Wie helpt mij zoeken?
Ik vond hem ook niet. Snap ik niet.quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
kookbucketlisttopic is er. Geopend door Lucky geloof ik. Moment.
edit: gezocht en niet gevonden helaas. Even een modje afwachten
quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wacht, ik heb hem: CUL / Kookbucketlist
quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vraag me niet wat ik gisteren gegeten heb maar dat jij 3 jaar en 4 maanden geleden een topic hebt geopend met als TT kookbucketlist.....dat weet ik dan weer wel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Geregeld!quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:36 schreef Sarabi het volgende:
CUL / Milky Road Brewery: van hobbybrouwen naar huurbrouwen #2
Is het mogelijk om hiervan een reeks te maken?
CUL / IJsmachinequote:Op zaterdag 10 april 2021 11:25 schreef miss_sly het volgende:
Is er toevallig een topic over ijsmachines? Merken, reviews, gebruik, recepten?
Top, dank je wel!quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
CUL / IJsmachine
Geen heel uitgebreid topic maar het heeft wel wat tips. En een link naar een receptentopic
Volgens mij niet echt. Misschien een oud topic over wat je favoriete smaak ijs is. Maak maar een nieuwequote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:10 schreef THEFXR het volgende:
is er ook een topic over ijs zelf? zo ja, kan dit omhoog gekickt worden?
goh, zou niet weten om een fatsoenlijke OP in elkaar te draaienquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt. Misschien een oud topic over wat je favoriete smaak ijs is. Maak maar een nieuwe
Waar wil je het over hebben?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
goh, zou niet weten om een fatsoenlijke OP in elkaar te draaien
over waar je bijvb goed ijs krijgt voor een schappelijke prijs, niet waterijs.quote:
Dus over roomijs in de winkel? Niet bij ijssalons?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
over waar je bijvb goed ijs krijgt voor een schappelijke prijs, niet waterijs.
welke ijsmerken smaken goed en welke zijn een miskoop, dat soort dingen
idd over roomijs wat vrij verkrijgbaar is.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dus over roomijs in de winkel? Niet bij ijssalons?
Ik kan straks wel een topic maken als je wilt.
Je bent in CUL niet welkom om discussies uit te lokken over idiote recepten. Dit weet je al heel lang. Je blijft het toch doen. Dus wij blijven gewoon verplaatsen.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:20 schreef Mikeytt het volgende:
ONZ / Classic Minnesota salad recept
Wat is de reden dat dit naar ONZ is gezet? Nog extra de moeite gedaan om de OP kwalitatief wat beter te maken
Wat is er idioot aan? De miljoenen inwoners van een staat zijn allemaal idioot aan het doen?quote:Op zondag 6 juni 2021 14:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je bent in CUL niet welkom om discussies uit te lokken over idiote recepten. Dit weet je al heel lang. Je blijft het toch doen. Dus wij blijven gewoon verplaatsen.
Er zijn al vele tientallen topics van je gesloten of verplaatst in CUL. Je hebt daardoor altijd het nadeel van de twijfel en dat heb je aan jezelf te danken.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat is er idioot aan? De miljoenen inwoners van een staat zijn allemaal idioot aan het doen?
Alleen Europese recepten zijn toegestaan?
Alleen suikervrije recepten?
Dit is gewoon iets wat door enorm veel mensen wordt gegeten en geliefd is.
Meestal een gesloten topic door de reacties zelf i.p.v. de topic zelf.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er zijn al vele tientallen topics van je gesloten of verplaatst in CUL. Je hebt daardoor altijd het nadeel van de twijfel en dat heb je aan jezelf te danken.
Ben nou maar gewoon blij met de aandacht die je in ONZ krijgt.
Het gaat niet om Amerikahaat hier, het is de ongelofelijke berg troep die jij om de haverklap meent te moeten spuien.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Meestal een gesloten topic door de reacties zelf i.p.v. de topic zelf.
Laten we nou eerlijk zijn als we zeggen dat er een soort Amerika-haat heerst in CUL waarbij ieder recept uit de VS als onzin wordt gezien.
Een gewone Minnesota salad wordt door miljoenen geliefd.
quote:Op zondag 6 juni 2021 14:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er zijn al vele tientallen topics van je gesloten of verplaatst in CUL. Je hebt daardoor altijd het nadeel van de twijfel en dat heb je aan jezelf te danken.
Ben nou maar gewoon blij met de aandacht die je in ONZ krijgt.
ik vind wel dat hij een punt heeft. zo'n salade ik zou het niet gauw eten maar ik wist dat zoiets niet bestond. kijk jullie gooien topic naar onz maar op zich het is gewoon een gerecht niet iets wat mensen gauw gaan maken maar habibo's ik vind het beetje jammer dat mikeytt zijn topic zo wordt weggegooid ik bedoel het is op zich interessant en ja het klinkt beetje raar maar in amerika eten ze dat blijkbaar.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Het gaat niet om Amerikahaat hier, het is de ongelofelijke berg troep die jij om de haverklap meent te moeten spuien.
Dáár zitten we niet op te wachten.
Oh het gaat niet om de gekheid van het recept hoor. Het gaat er om dat Mikey graag negatieve aandacht wil. Dat er lekker discussie komt over of hij familie in Amerika heeft, over hoequote:Op zondag 6 juni 2021 20:24 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
ik vind wel dat hij een punt heeft. zo'n salade ik zou het niet gauw eten maar ik wist dat zoiets niet bestond. kijk jullie gooien topic naar onz maar op zich het is gewoon een gerecht niet iets wat mensen gauw gaan maken maar habibo's ik vind het beetje jammer dat mikeytt zijn topic zo wordt weggegooid ik bedoel het is op zich interessant en ja het klinkt beetje raar maar in amerika eten ze dat blijkbaar.
ik vind het jammer dat jullie het gewoon naar onz gooien ik kan me voorstellen dat er ook een topic kan komen voor recepten die een beetje vreemd of gek zijn. op youtube heb je ook altijd videos met de 10 gekste dieren of zo. ik bedoel mikey maakt blijkbaar rare gerechten maar dat hoeft dan toch niet te zeggen dat het naar onz moet denk na in wat wel kan ik denk dat een topic met de 5 gekste recepten of zo wel zou werken
ach ja niemand neemt mij serieus.
CUL / Marks & Spencer weg uit Nederlandquote:Op vrijdag 17 september 2021 10:48 schreef Molo het volgende:
Waar is het Marks & Spencer topic naartoe gezakt?
Online nu deel van de foodsectie ook te koop
https://www.britishcorner(...)0V,1#marksandspencer
CUL / Sicstus' blikvoer en kant en klare meuk - nu speciaal :Tquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:52 schreef -Sigaartje het volgende:
Waar is het kant-en-klaar-topic van Sictus gebleven?
Dank je! We moeten hem even schoppen (het topic bedoel ik)quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
CUL / Sicstus' blikvoer en kant en klare meuk - nu speciaal :T
Muck schijnt door omstandigheden niet beschikbaar te zijn en andere mods houden sporadisch een oogje in het zeil.quote:
@yvonne @GGMMquote:Op woensdag 3 november 2021 13:38 schreef golfer het volgende:
Er is blijkbaar al een tijdje geen moderator meer op Cul. Althans er staat in de index wel dat @:Muck moderator is, maar die heeft voor het laatst op 17-6-2021 iets in Cul gepost.
Mijn vraag is dan ook of er binnenkort weer een moderator op Cul bijkomt en of diegene dan ook gelijk het sticky topic kan bijwerken: CUL / Restaurantreviews!
Oh ja, dat was het. Daar was destijds wel over nagedacht maar euh, heb geen idee meer.quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:11 schreef borisz het volgende:
Gereekst. Zit blijkbaar in de reeks met Koken met CUL.
En zal weer even twee topics verhuizen.
Ken je de nieuwe zoekfunctie al?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Kan iemand het patsen met je nieuwe keukenspeeltjes misschien even linken, pretty please
Lienekien was aan het hameren over mijn verleden. Ze weet dondersgoed dat mijn verleden traumatisch was vanwege de fundamentalistische kerk waar ik heen moest. Dan krijgt ze de reactie die ze aan het uitlokken was en boem slotjequote:Op donderdag 7 april 2022 11:49 schreef Leonos het volgende:
CUL / Ierse thee versus Nederlandse ' thee '
Waarom is er een gastslotje nodig voor een paar mensen die over thee lullen?
Zo levensbedreigend is het toch ook weer niet..
Flikker toch op. Ik vroeg hoe jij je thee dronk in Zeeland en niks anders.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:04 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Lienekien was aan het hameren over mijn verleden. Ze weet dondersgoed dat mijn verleden traumatisch was vanwege de fundamentalistische kerk waar ik heen moest. Dan krijgt ze de reactie die ze aan het uitlokken was en boem slotje
Ik had erop geantwoord en je bleef erover doorgaanquote:Op donderdag 7 april 2022 12:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Flikker toch op. Ik vroeg hoe jij je thee dronk in Zeeland en niks anders.
Nee, de eerste keer gaf je geen antwoord op de vraag.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:14 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik had erop geantwoord en je bleef erover doorgaan
Misschien had ik daar een reden voor, maar nee hoor, je wil maar doorgaan ja dan krijg je hetquote:Op donderdag 7 april 2022 12:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, de eerste keer gaf je geen antwoord op de vraag.
Als een vraag naar of je vroeger ook al je thee met melk dronk bij jou zo’n sterke trigger is voor je trauma’s, dan had je beter geen topic geopend over thee drinken met melk.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:16 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Misschien had ik daar een reden voor, maar nee hoor, je wil maar doorgaan ja dan krijg je het
Gastslotje omdat er geen vaste mod meer is op culquote:Op donderdag 7 april 2022 11:49 schreef Leonos het volgende:
CUL / Ierse thee versus Nederlandse ' thee '
Waarom is er een gastslotje nodig voor een paar mensen die over thee lullen?
Zo levensbedreigend is het toch ook weer niet..
Het topic ging over thee met melk jij begon over Zeelandquote:Op donderdag 7 april 2022 12:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als een vraag naar of je vroeger ook al je thee met melk dronk bij jou zo’n sterke trigger is voor je trauma’s, dan had je beter geen topic geopend over thee drinken met melk.
Oh, dus omdat Lienekien aan het uitlokken is, wordt er ineens een slotje op een stopic gegooid?quote:Op donderdag 7 april 2022 12:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gastslotje omdat er geen vaste mod meer is op cul
Als het echt heel nodig is, doe dit dan verder via DM.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:29 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Het topic ging over thee met melk jij begon over Zeeland
Zeg, reageer dan lekker ff op die lienekien.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als het echt heel nodig is, doe dit dan verder via DM.
Dit is voor beiden bedoeld.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:31 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zeg, reageer dan lekker ff op die lienekien.
LOL topic gaat over thee en zij vraagt hoe dronk je thee vroeger in Zeeland. Het normale antwoord is. We dronken zelden thee en als we thee dronken was het met creamer.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:30 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Oh, dus omdat Lienekien aan het uitlokken is, wordt er ineens een slotje op een stopic gegooid?
Wat is dat toch voor een onzinslotje, man. Doe dan een MODBREAK met de verduidelijking dat er alleen over thee en niet over persoonlijke trauma's gesproken mag worden.
zoals TS al aangaf, hij wou er eerst niet op ingaan, maar door gezeur van Lienekien geeft hij toch antwoord en dan gaat Lienekien helemaal leip worden en slotje eisen, ditdat.
Als Lienekien niet in dat topic was geweest, zou het nog steeds over thee zijn gegaan.
Wat een wanstaltige mod actie, op deze manier dragen we geen positiviteit uit en jagen we juist users weg terwijl we die echt hard nodig hebben.
Ga jij me nou ook in de schoenen schuiven dat ik persoonlijke trauma’s probeerde te triggeren?quote:Op donderdag 7 april 2022 12:30 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Oh, dus omdat Lienekien aan het uitlokken is, wordt er ineens een slotje op een stopic gegooid?
Wat is dat toch voor een onzinslotje, man. Doe dan een MODBREAK met de verduidelijking dat er alleen over thee en niet over persoonlijke trauma's gesproken mag worden.
zoals TS al aangaf, hij wou er eerst niet op ingaan, maar door gezeur van Lienekien geeft hij toch antwoord en dan gaat Lienekien helemaal leip worden en slotje eisen, ditdat.
Als Lienekien niet in dat topic was geweest, zou het nog steeds over thee zijn gegaan.
Wat een wanstaltige mod actie, op deze manier dragen we geen positiviteit uit en jagen we juist users weg terwijl we die echt hard nodig hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |