over waar je bijvb goed ijs krijgt voor een schappelijke prijs, niet waterijs.quote:
Dus over roomijs in de winkel? Niet bij ijssalons?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
over waar je bijvb goed ijs krijgt voor een schappelijke prijs, niet waterijs.
welke ijsmerken smaken goed en welke zijn een miskoop, dat soort dingen
idd over roomijs wat vrij verkrijgbaar is.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dus over roomijs in de winkel? Niet bij ijssalons?
Ik kan straks wel een topic maken als je wilt.
Je bent in CUL niet welkom om discussies uit te lokken over idiote recepten. Dit weet je al heel lang. Je blijft het toch doen. Dus wij blijven gewoon verplaatsen.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:20 schreef Mikeytt het volgende:
ONZ / Classic Minnesota salad recept
Wat is de reden dat dit naar ONZ is gezet? Nog extra de moeite gedaan om de OP kwalitatief wat beter te maken
Wat is er idioot aan? De miljoenen inwoners van een staat zijn allemaal idioot aan het doen?quote:Op zondag 6 juni 2021 14:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je bent in CUL niet welkom om discussies uit te lokken over idiote recepten. Dit weet je al heel lang. Je blijft het toch doen. Dus wij blijven gewoon verplaatsen.
Er zijn al vele tientallen topics van je gesloten of verplaatst in CUL. Je hebt daardoor altijd het nadeel van de twijfel en dat heb je aan jezelf te danken.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat is er idioot aan? De miljoenen inwoners van een staat zijn allemaal idioot aan het doen?
Alleen Europese recepten zijn toegestaan?
Alleen suikervrije recepten?
Dit is gewoon iets wat door enorm veel mensen wordt gegeten en geliefd is.
Meestal een gesloten topic door de reacties zelf i.p.v. de topic zelf.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er zijn al vele tientallen topics van je gesloten of verplaatst in CUL. Je hebt daardoor altijd het nadeel van de twijfel en dat heb je aan jezelf te danken.
Ben nou maar gewoon blij met de aandacht die je in ONZ krijgt.
Het gaat niet om Amerikahaat hier, het is de ongelofelijke berg troep die jij om de haverklap meent te moeten spuien.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Meestal een gesloten topic door de reacties zelf i.p.v. de topic zelf.
Laten we nou eerlijk zijn als we zeggen dat er een soort Amerika-haat heerst in CUL waarbij ieder recept uit de VS als onzin wordt gezien.
Een gewone Minnesota salad wordt door miljoenen geliefd.
quote:Op zondag 6 juni 2021 14:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er zijn al vele tientallen topics van je gesloten of verplaatst in CUL. Je hebt daardoor altijd het nadeel van de twijfel en dat heb je aan jezelf te danken.
Ben nou maar gewoon blij met de aandacht die je in ONZ krijgt.
ik vind wel dat hij een punt heeft. zo'n salade ik zou het niet gauw eten maar ik wist dat zoiets niet bestond. kijk jullie gooien topic naar onz maar op zich het is gewoon een gerecht niet iets wat mensen gauw gaan maken maar habibo's ik vind het beetje jammer dat mikeytt zijn topic zo wordt weggegooid ik bedoel het is op zich interessant en ja het klinkt beetje raar maar in amerika eten ze dat blijkbaar.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Het gaat niet om Amerikahaat hier, het is de ongelofelijke berg troep die jij om de haverklap meent te moeten spuien.
Dáár zitten we niet op te wachten.
Oh het gaat niet om de gekheid van het recept hoor. Het gaat er om dat Mikey graag negatieve aandacht wil. Dat er lekker discussie komt over of hij familie in Amerika heeft, over hoequote:Op zondag 6 juni 2021 20:24 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
ik vind wel dat hij een punt heeft. zo'n salade ik zou het niet gauw eten maar ik wist dat zoiets niet bestond. kijk jullie gooien topic naar onz maar op zich het is gewoon een gerecht niet iets wat mensen gauw gaan maken maar habibo's ik vind het beetje jammer dat mikeytt zijn topic zo wordt weggegooid ik bedoel het is op zich interessant en ja het klinkt beetje raar maar in amerika eten ze dat blijkbaar.
ik vind het jammer dat jullie het gewoon naar onz gooien ik kan me voorstellen dat er ook een topic kan komen voor recepten die een beetje vreemd of gek zijn. op youtube heb je ook altijd videos met de 10 gekste dieren of zo. ik bedoel mikey maakt blijkbaar rare gerechten maar dat hoeft dan toch niet te zeggen dat het naar onz moet denk na in wat wel kan ik denk dat een topic met de 5 gekste recepten of zo wel zou werken
ach ja niemand neemt mij serieus.
CUL / Marks & Spencer weg uit Nederlandquote:Op vrijdag 17 september 2021 10:48 schreef Molo het volgende:
Waar is het Marks & Spencer topic naartoe gezakt?
Online nu deel van de foodsectie ook te koop
https://www.britishcorner(...)0V,1#marksandspencer
CUL / Sicstus' blikvoer en kant en klare meuk - nu speciaal :Tquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:52 schreef -Sigaartje het volgende:
Waar is het kant-en-klaar-topic van Sictus gebleven?
Dank je! We moeten hem even schoppen (het topic bedoel ik)quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
CUL / Sicstus' blikvoer en kant en klare meuk - nu speciaal :T
Muck schijnt door omstandigheden niet beschikbaar te zijn en andere mods houden sporadisch een oogje in het zeil.quote:
@yvonne @GGMMquote:Op woensdag 3 november 2021 13:38 schreef golfer het volgende:
Er is blijkbaar al een tijdje geen moderator meer op Cul. Althans er staat in de index wel dat @:Muck moderator is, maar die heeft voor het laatst op 17-6-2021 iets in Cul gepost.
Mijn vraag is dan ook of er binnenkort weer een moderator op Cul bijkomt en of diegene dan ook gelijk het sticky topic kan bijwerken: CUL / Restaurantreviews!
Oh ja, dat was het. Daar was destijds wel over nagedacht maar euh, heb geen idee meer.quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:11 schreef borisz het volgende:
Gereekst. Zit blijkbaar in de reeks met Koken met CUL.
En zal weer even twee topics verhuizen.
Ken je de nieuwe zoekfunctie al?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Kan iemand het patsen met je nieuwe keukenspeeltjes misschien even linken, pretty please
Lienekien was aan het hameren over mijn verleden. Ze weet dondersgoed dat mijn verleden traumatisch was vanwege de fundamentalistische kerk waar ik heen moest. Dan krijgt ze de reactie die ze aan het uitlokken was en boem slotjequote:Op donderdag 7 april 2022 11:49 schreef Leonos het volgende:
CUL / Ierse thee versus Nederlandse ' thee '
Waarom is er een gastslotje nodig voor een paar mensen die over thee lullen?
Zo levensbedreigend is het toch ook weer niet..
Flikker toch op. Ik vroeg hoe jij je thee dronk in Zeeland en niks anders.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:04 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Lienekien was aan het hameren over mijn verleden. Ze weet dondersgoed dat mijn verleden traumatisch was vanwege de fundamentalistische kerk waar ik heen moest. Dan krijgt ze de reactie die ze aan het uitlokken was en boem slotje
Ik had erop geantwoord en je bleef erover doorgaanquote:Op donderdag 7 april 2022 12:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Flikker toch op. Ik vroeg hoe jij je thee dronk in Zeeland en niks anders.
Nee, de eerste keer gaf je geen antwoord op de vraag.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:14 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik had erop geantwoord en je bleef erover doorgaan
Misschien had ik daar een reden voor, maar nee hoor, je wil maar doorgaan ja dan krijg je hetquote:Op donderdag 7 april 2022 12:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, de eerste keer gaf je geen antwoord op de vraag.
Als een vraag naar of je vroeger ook al je thee met melk dronk bij jou zo’n sterke trigger is voor je trauma’s, dan had je beter geen topic geopend over thee drinken met melk.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:16 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Misschien had ik daar een reden voor, maar nee hoor, je wil maar doorgaan ja dan krijg je het
Gastslotje omdat er geen vaste mod meer is op culquote:Op donderdag 7 april 2022 11:49 schreef Leonos het volgende:
CUL / Ierse thee versus Nederlandse ' thee '
Waarom is er een gastslotje nodig voor een paar mensen die over thee lullen?
Zo levensbedreigend is het toch ook weer niet..
Het topic ging over thee met melk jij begon over Zeelandquote:Op donderdag 7 april 2022 12:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als een vraag naar of je vroeger ook al je thee met melk dronk bij jou zo’n sterke trigger is voor je trauma’s, dan had je beter geen topic geopend over thee drinken met melk.
Oh, dus omdat Lienekien aan het uitlokken is, wordt er ineens een slotje op een stopic gegooid?quote:Op donderdag 7 april 2022 12:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gastslotje omdat er geen vaste mod meer is op cul
Als het echt heel nodig is, doe dit dan verder via DM.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:29 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Het topic ging over thee met melk jij begon over Zeeland
Zeg, reageer dan lekker ff op die lienekien.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als het echt heel nodig is, doe dit dan verder via DM.
Dit is voor beiden bedoeld.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:31 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zeg, reageer dan lekker ff op die lienekien.
LOL topic gaat over thee en zij vraagt hoe dronk je thee vroeger in Zeeland. Het normale antwoord is. We dronken zelden thee en als we thee dronken was het met creamer.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:30 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Oh, dus omdat Lienekien aan het uitlokken is, wordt er ineens een slotje op een stopic gegooid?
Wat is dat toch voor een onzinslotje, man. Doe dan een MODBREAK met de verduidelijking dat er alleen over thee en niet over persoonlijke trauma's gesproken mag worden.
zoals TS al aangaf, hij wou er eerst niet op ingaan, maar door gezeur van Lienekien geeft hij toch antwoord en dan gaat Lienekien helemaal leip worden en slotje eisen, ditdat.
Als Lienekien niet in dat topic was geweest, zou het nog steeds over thee zijn gegaan.
Wat een wanstaltige mod actie, op deze manier dragen we geen positiviteit uit en jagen we juist users weg terwijl we die echt hard nodig hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |