CUL / Tostiquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het tosti topic of de tosti topics?
De keuze is reuze…
Allemaal bijna 20 jaar oud.quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
CUL / Tosti
CUL / Vlammetjes
CUL / De ideale tosti
CUL / Tosti's.
en deze 4 heeft @:blues in gepost...
Toen was ik al fan!quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allemaal bijna 20 jaar oud.
Dat zijn geen tosti's meer, maar afgelikte boterhammen…
Om mijn kaas en ham langer goed te houden voor de enkele keren dat ik tosti maak en verder weinig ham en kaas eet doe ik per twee boterhammen, ham en kaas er tussen, in de vriezer... en dan dus het hele broodquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:18 schreef Blues het volgende:
Dank!!!
Want er is een tosti-apparaat onderweg![]()
Ik had de tr’s niet gezien, bedankt dat je het hier nog even hebt gevraagd.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:57 schreef golfer het volgende:
Al een paar keer gevraagd via TR maar blijkbaar werkt dat niet?
Kan de TT van CUL / Masterchef The Professionals 2024 #1
veranderd worden in 2024?
Done.quote:Op zondag 20 april 2025 21:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kan een mod ff het getroll van MickeyTT hier verwijderen?
CUL / Dubbel beleg, vlees combinaties
Ja, trollen vindt Mikeytt alleen maar leuk als hij het zelf doet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:19 schreef Mikeytt het volgende:
CUL / Kaasplankjes hoeven geen kermis te wezen
Erg veel getroll van @:lienekien in een serieus topic. "stoelendans" op een doodnormale reactie, taalnazi gedrag etc. Verpest de sfeert wel.
Niet zo overgevoelig doen. Ik heb een en ander weggehaald. Stoelendans valt nogal mee en een grapje moet kunnen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:19 schreef Mikeytt het volgende:
CUL / Kaasplankjes hoeven geen kermis te wezen
Erg veel getroll van @:lienekien in een serieus topic. "stoelendans" op een doodnormale reactie, taalnazi gedrag etc. Verpest de sfeert wel.
Hij hoort het niet te doen, en de rest ook niet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, trollen vindt Mikeytt alleen maar leuk als hij het zelf doet.
quote:Bij ons kun je uitgebreid praten over alles wat met koken en lekker eten te maken heeft.
Of je nou kookt op Michelin-niveau of iemand bent die water nog aan laat branden, iedereen kan hier zijn culinaire ei kwijt.
We stellen het op prijs als je op een positieve manier bijdraagt. Iedereen heeft ooit moeten leren koken, wees aardig voor beginners en gevorderden. Als je het eten of drinken in een topic niet lust, reageer dan liever niet
Alles kan, van pakjes en zakjes tot sous vide en Bib Gourmand.
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:23 schreef Mikeytt het volgende:
Hi! Is de beschrijving van dit forum die jullie aanhouden op de pagina niet meer up to date? Misschien een idee om dat aan te passen naar de nieuwe normen bij de melding van de forumlayout?
[ afbeelding ]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |