Ja, daarom twijfel ik ook. Volgens mij moet het wel kunnen maar weet het niet zeker. Nja. Het scheel iig wel dat het 2 weken goed blijftquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:53 schreef Lienekien het volgende:
In de app vermelden ze het onder ‘bewaren’ als je een product kunt invriezen. Dat zie ik bij de vegetarische varianten niet staan.
Het staat er niet, dus het kan niet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, daarom twijfel ik ook. Volgens mij moet het wel kunnen maar weet het niet zeker. Nja. Het scheel iig wel dat het 2 weken goed blijft
Okquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het staat er niet, dus het kan niet.
Thnx! Het is dus eigenlijk beter dan om alleen rulstukjes in te vriezen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:59 schreef Farenji het volgende:
Ik weet dat je pure tofu prima kan invriezen, echter verandert daar de structuur wel wat door. Die wordt wat poreuzer en dat is op zich niet verkeerd want daardoor neemt het beter smaken op van je saus/marinade.
Vegetarisch vlees is vaak soja-gebaseerd dus daar zal denk ik een beetje het zelfde voor gelden: het kan, maar de structuur verandert. Misschien is dat bij niet alle vleesvervangers even geslaagd maar dood zal je er niet aan gaan.
In de app staat dat niet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:07 schreef Mikeytt het volgende:
Bij die groenteburger staat ook dat je hem kan invriezen zie ik net
[ afbeelding ]
Dat is een screenshot van de app.quote:
Je hebt gelijk ja! Sorryquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is een screenshot van de app.
Helemaal naar beneden scrollen, boven de contactgegevens
Om verwarring te voorkomen, het staat er dus wel degelijk. Ik heb alle producten in de AH app opgezocht en onder het kopje 'bewaren' staat dat het kan. Net zoals in de screenshots van Mikeytt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het staat er niet, dus het kan niet.
Hier ook..quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:04 schreef MeisPluis het volgende:
Ik vries al die spullen altijd gewoon in, nog nooit problemen mee gehad.
Ik heb ze ook echt niet allemaal bekeken. Ik keek bij de vegetarische burger deluxe, daar stond het niet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Om verwarring te voorkomen, het staat er dus wel degelijk. Ik heb alle producten in de AH app opgezocht en onder het kopje 'bewaren' staat dat het kan. Net zoals in de screenshots van Mikeytt.
Hmm, bij die inderdaad niet. Dacht dat ik die al had gecheckt, maar was blijkbaar toch een andere vegetarische burger van AH zelf.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb ze ook echt niet allemaal bekeken. Ik keek bij de vegetarische burger deluxe, daar stond het niet.
Alsnog dus handig om het in de app te checken.
Kijk dus in de app.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Hmm, bij die inderdaad niet. Dacht dat ik die al had gecheckt, maar was blijkbaar toch een andere vegetarische burger van AH zelf.
Maar ik denk dat het een foutje is dat het er daar niet bij staat. Qua samenstelling zijn er namelijk geen grote verschillen met de andere vegaburgers van AH zelf waarbij wel staat dat het kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |