Goed onderschrift trouwens.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:maximus
Samen maken we dit forum beter.
In elk geval wat boeiender dan een medewerker van een energiebedrijf.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:09 schreef Elan het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan een slachtoffer van een zedenmisdrijf
@:GGMM
Van de week pot Nutella gekocht en ze adverteren tegenwoordig OP de pot met Nutella-pannenkoeken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In elk geval wat boeiender dan een medewerker van een energiebedrijf.
Jij dacht dat ik dit had bedacht?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Van de week pot Nutella gekocht en ze adverteren tegenwoordig OP de pot met Nutella-pannenkoeken.
Wat een visionair ben je toch ook.
Ja eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik dit had bedacht?
In Frankrijk verkochten ze altijd hun pannenkoeken met Nutella.
Dat geloof ik best.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
Er rijden ook foodtrucks rond door Nederland om dat spul te promoten blijkbaar.
loltwitter:nachopla95 twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 14:14:27🔴⚪ Aficionados del Ajax en la Plaza Mayor🎯Objetivo: golpear con una pelota de cuero un balcón que ondea una bandera madridista ➡Lo acaban consiguiendo y enloquecen👍 Sin incidentes por ahora @tjcope https://t.co/taTXeMz6YI reageer retweet
Hoe sta je hier tegenover?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat geloof ik best.
In Amsterdam ook genoeg plekken waar je pannenkoeken Nutella kan halen.
Topshow.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Zo laatste aflevering van True Detective kijken. Toch wel weer een topseizoen.
Poffertjes zijn wel goddelijk. Al hoeft dit van mij dan weer nietquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe sta je hier tegenover?
[ afbeelding ]
Moet nog steeds eraan beginnen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Zo laatste aflevering van True Detective kijken. Toch wel weer een topseizoen.
Zal voor een keertje best prima zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe sta je hier tegenover?
[ afbeelding ]
Het Berlijn van Nederland heeft het nog niet, wat een visionairs.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:18 schreef Caland het volgende:
Nutellawinkeltjes zijn zo ongeveer de aids van elke toeristische stad
Wat is het Berlijn van Nederland, Rotterdam?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het Berlijn van Nederland heeft het nog niet, wat een visionairs.
https://indebuurt.nl/tilb(...)-wordt-genoemd~9032/quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is het Berlijn van Nederland, Rotterdam?
Kan je het nu bingewatchen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet nog steeds eraan beginnen.[..]
Zal voor een keertje best prima zijn.
Heb verder al echt heel lang geen poffertjes meer op.
LR en ik moesten hier om lachenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:09 schreef Elan het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan een slachtoffer van een zedenmisdrijf
@:GGMM
Bingewatchen doe ik niet meer, zeker zulke series moet je gewoon één aflevering per avond doen.quote:
En toen moest je ervan kotsen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb voor het laatst poffertjes gehad toen ik 5 was of zo.
Ik dacht dat je laatst zei dat je wachtte tot ze er allemaal opstonden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bingewatchen doe ik niet meer, zeker zulke series moet je gewoon één aflevering per avond doen.
Moet jou toch aanspreken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die zakken magnetronpoffertjes zijn echt het beste katervoedselquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb voor het laatst poffertjes gehad toen ik 5 was of zo.
Ok weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
https://indebuurt.nl/tilb(...)-wordt-genoemd~9032/
wat boter eroverquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Van die zakken magnetronpoffertjes zijn echt het beste katervoedsel
Klopt, maar niet om te bingewatchen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je laatst zei dat je wachtte tot ze er allemaal opstonden.
Oh, hoezo nooit meer gegeten dan?quote:
Van pindakaas ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:25 schreef Zipportal het volgende:
Van Nutella word je moddervet van.
Tot zover dit weetje
Weet ikquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Topshow.
@:scrummie2.0 TWD is weer terug op Netflix.
Je groeit overal dicht van.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:25 schreef Zipportal het volgende:
Tot zover dit weetje
Van vanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:25 schreef Zipportal het volgende:
Tot zover dit weetje
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:25 schreef Zipportal het volgende:
Tot zover dit weetje
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:25 schreef Saind het volgende:
Nutella is toch gewoon palmolie met wat cacao
Echt voedsel voor gore varkens ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:25 schreef Saind het volgende:
Nutella is toch gewoon palmolie met wat cacao
Bedankt Hans.quote:
gmtaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
palmolie is gezond hoor
In pindakaas zitten per saldo aanzienlijk meer kcal dan Nutella, mocht je je afvragen waarom dat afvallen maar steeds niet lukt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt voedsel voor gore varkens ja.[..]
Bedankt Hans.
Seizoen 2 aflevering 11, doe je knap.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:JR
Ik ben trouwens verder met GoT. Nu bij seizoen 2, aflevering 11 ofzo. Begin het interessanter te vinden.
Ik haakte toendertijd na 3 af geloof ikquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ben trouwens verder met GoT. Nu bij seizoen 2, aflevering 11 ofzo. Begin het interessanter te vinden.
Kom het eigenlijk nooit tegen. Dit was in Volendam.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar niet om te bingewatchen.
Gewoon zodat ik het dan op mijn eigen tempo kan kijken maar weet dat alles al uit is[..]
Oh, hoezo nooit meer gegeten dan?
Nooit 1 aflevering van gezienquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Heb het eigenlijk nooit echt veel gevonden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik haakte toendertijd na 3 af geloof ik
Vond er niet zoveel aan
VolendamGenot.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kom het eigenlijk nooit tegen. Dit was in Volendam.
Hoezo? Bestaat die niet?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seizoen 2 aflevering 11, doe je knap.
Ik heb geen idee meer waar ik gebleven ben, wat random afleveringen gekeken rondom die Negan soap (dat was seizoen 6 en 7 of zo?)quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Weet ik.
Eerste 2 seizoenen alweer opnieuw gekeken.
De eerste zes seizoenen hebben maar tien afleveringen per seizoen Hans.quote:
Net als Nutella alleen lekker als je het heel lang niet meer hebt gegeten. Maar al snel gaat de smaak er af.quote:
Ben na 3 gewoon tietencompilaties gaan kijkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb het eigenlijk nooit echt veel gevonden.
Pindakaas is tijdloos man, op vers witbrood. Bohh.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Net als Nutella alleen lekker als je het heel lang niet meer hebt gegeten. Maar al snel gaat de smaak er af.
Negan storyline begint eind seizoen 6/begin seizoen 7.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer waar ik gebleven ben, wat random afleveringen gekeken rondom die Negan soap (dat was seizoen 6 en 7 of zo?)
VROEGER at ik pindakaas met hagelslag of suikerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Pindakaas is tijdloos man, op vers witbrood. Bohh.
Oh, nouja. Ik zei niet voor niets "ofzo" in mijn postquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste zes seizoenen hebben maar tien afleveringen per seizoen Hans.
S7 maar 7 afleveringen en S8 maar zes.
Deze opmerking sta ik toe.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:30 schreef Caland het volgende:
Mensen die pindakaas met nootjes eten zouden ze alleen moeten vergassen.
RTquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:30 schreef Caland het volgende:
En pindasaus?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:31 schreef Saind het volgende:
Leuk feitje
Ik heb maar 1 keer in mijn leven pindakaas gegeten
Eens.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:30 schreef Caland het volgende:
Ik heb interessantere anekdotes over je moederquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:30 schreef GGMM het volgende:
10 afleveringen per seizoen en Scrummie is bij aflevering 11
Dummiegenot
Mijn moeder had per ongeluk de verkeerde disk van de dvd gepakt en leerde toen in een aflevering dat opeens Rob en z'n moeder dood waren. De aflevering waar dit gebeurde had ze overgeslagen.
Tot zover deze interessante anekdote.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:30 schreef Caland het volgende:
Met het woord 'ook' was je grapje misschien iets beter.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb interessantere anekdotes over je moeder
Heb je dat nou met een hele lange pauze ertussen gekeken?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh, nouja. Ik zei niet voor niets "ofzo" in mijn post.
Dan is het aflevering 8 of 9.
Ja eigenlijk wel, maar het boeide me te weinig om weer helemaal opnieuw te kijken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je dat nou met een hele lange pauze ertussen gekeken?
Er is altijd ruimte voor verbeteringquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Met het woord 'ook' was je grapje misschien iets beter.
Waarom zou je series kijken die 'enorm kut' zijn met zoveel alternatieven?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:34 schreef Elan het volgende:
Walking Dead is echt enorm kut maar nu het "gewoon" weer op Netflix staat is het wel verleidelijk om weer te gaan kijken in plaats van elke keer op onzedelijke tijden FOX opzetten..
Waarom iets kijken wat je kut vindt? Dat vind ik echt heel erg raar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:34 schreef Elan het volgende:
Walking Dead is echt enorm kut maar nu het "gewoon" weer op Netflix staat is het wel verleidelijk om weer te gaan kijken in plaats van elke keer op onzedelijke tijden FOX opzetten..
Nja oké, als je nog weet wat er daarvoor allemaal is gebeurd.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar het boeide me te weinig om weer helemaal opnieuw te kijken.
Is dat Jackie Chan?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:36 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Dit spul is superieur aan pindakaas trouwens
Gaat dat vergassen wel CO2-neutraal gebeuren?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:30 schreef Caland het volgende:
Omdat ik ooit wel heel veel plezier uit die serie haalde. De eerste 3 seizoenen zeg maar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom iets kijken wat je kut vindt? Dat vind ik echt heel erg raar.
DBZ is puur genot vriendquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kijkt Dragonball-Z.
Dat is pas aids.
Stukje zyklon Bquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gaat dat vergassen wel CO2-neutraal gebeuren?
#StukjeKlimaat
Ja, zit nog op 2x zwaartekracht, nog veel te gaanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ben je al aan het trainen voor de Cell Games?
Wijven, dat zijn toch mensen met tasjes?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van die mannen die serie na serie kijken, dan ben je gewoon een wijf
Die Demo doet het goed hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:47 schreef Caland het volgende:
Gisteren trouwens die lost boys 5 jaar later docu gezien
Ook wel een kijktip
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel een aardig kijkje in de schuldenindustrie, wel een redelijk eenzijdig verhaal though.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wijven, dat zijn toch mensen met tasjes?
Soms sta je versteld van denkbeelden van FOK!kers, dit is zo'n moment.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ok bedanktquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:47 schreef Caland het volgende:
Gisteren trouwens die lost boys 5 jaar later docu gezien
Ook wel een kijktip
En dat zeg jijquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms sta je versteld van denkbeelden van FOK!kers, dit is zo'n moment.
Gaat komen, denk vanavond alquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Is ie echt zo goed? Wat ik tot nu toe heb gezien is het veel rennen maar weinig rendement.
''Veel rennen, weinig rendement''quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat komen, denk vanavond al
3x Vini @:el-stinho
Het is dummie3.0. Wat verwacht je dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Veel rennen, weinig rendement''
Als dat je take is, heb je er echt pijnlijk weinig van begrepen.
Hij was zaterdag niet zo heel best maar er zit genoeg potentie in.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Is ie echt zo goed? Wat ik tot nu toe heb gezien is het veel rennen maar weinig rendement.
burrito'squote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe aardappelpuree met spinazie en een visje.
Het is Scrummie hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
nouquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:04 schreef Caland het volgende:
Jongens hebben jullie het BREAKING NEWS al
gelezen?
Wat danquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:04 schreef Caland het volgende:
Jongens hebben jullie het BREAKING NEWS al
gelezen?
oh ik dachtquote:
Ik hou mij altijd beschikbaar voor yo.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
Benieuwd welke rijke man ze nu gaat schaken.
Zowel Wes als Yo denk ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:09 schreef napoleonfour het volgende:
Moet er toch wel even van bijkomen hoor. Wie zal er vreemd zijn gegaan?
Denk eerder zo'n type als Sylvie af en toen een relatie maar alleen zodat je weer in de krant staat.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
@taradoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
Daar is het beste ook wel vanaf.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik hou mij altijd beschikbaar voor yo.
En of Wesley nu nog een zoon bij een ander wijf gaat verwekken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:10 schreef Doublepain het volgende:
Daarom moet je ook geen celebrity trouwen,
Die heb ik gemist denk ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gifje wat laatst opdook in VBL zag er nog prima uit.
Nee hoor, en ik verwacht niet dat jantje en wesley een grote pener hebben dus het zal wel strak zijn. Yo zal nu wel kiezen voor een donkere man, ik zie kansen voor de Don.quote:
Denk dat ze wel meer heeft gehad dan Jantje Smit en Wesley.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee hoor, en ik verwacht niet dat jantje en wesley een grote pener hebben dus het zal wel strak zijn. Yo zal nu wel kiezen voor een donkere man, ik zie kansen voor de Don.
Bedoel je nu Natalie Dormer in die Nespresso reclame?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die heb ik gemist denk ik.
Maar dan 100 x liever die got mevrouw zoals in de koffie reclame.
Ik vind het ook niks.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee man helemaal kapot gespoten die kop
Zijn al 4 kinderen doorheen gegaan manquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee hoor, en ik verwacht niet dat jantje en wesley een grote pener hebben dus het zal wel strak zijn. Yo zal nu wel kiezen voor een donkere man, ik zie kansen voor de Don.
Die de drakenprinses speeltquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedoel je nu Natalie Dormer in die Nespresso reclame?
Sylvie zou ik niet meer raken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:13 schreef Caland het volgende:
Yolanthe en Sylvie waren sowieso lekker voordat ze alles lieten verbouwen
Heeft zij al 4 kinderen ja? Oh. Ik dacht alleen die ene met die rare naam.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn al 4 kinderen doorheen gegaan man![]()
![]()
Daar kan je frikandellen gooien hoor.
Syl blijft een toppertje.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:13 schreef Caland het volgende:
Nee die heeft inmiddels anorexiaquote:
Vrouwen worden daar maar heel zelden mooier van.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:13 schreef Caland het volgende:
niet meer, ze had zeker een aardig lichaam maar een wat minder hoofd, maar al die fillers botox haarlijn aanpassen etc heeft haar geen goed gedaan, op de 1 of andere manier is dat net als met tattoos, als ze eenmaal beginnen weten ze niet van ophoudenquote:
Ja dat kan ik ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh zit die in een koffiereclame?
Dacht een reclame voor parfum.
Lekker gestoken door een horde bijen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrouwen worden daar maar heel zelden mooier van.
Vrouwen met tattoos zijn wel mooi alleenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet meer, ze had zeker een aardig lichaam maar een wat minder hoofd, maar al die fillers botox haarlijn aanpassen etc heeft haar geen goed gedaan, op de 1 of andere manier is dat net als met tattoos, als ze eenmaal beginnen weten ze niet van ophouden
Vond haar in die reclame juist wat te aanstellerig overkomen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook.
Weet ik veel man let nooit op wat er verkocht wordt als zij in beeld komt.
goedequote:
Dat moet toch gewoon voor de reclame man.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond haar in die reclame juist wat te aanstellerig overkomen.
Maar zag laatst weer een interview met haar en toen was ze weer prima (al is ze ook wel een act)
Weet ik, maar dan werkt zoiets niet bij mij.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat moet toch gewoon voor de reclame man.
Wie is die presentator met die blauwe ogen? Leuk meisje.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:18 schreef Elan het volgende:
Kan zo snel geen actuele niet geshopte foto vinden maar hier ziet ze er wel lekker uit.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:18 schreef Zipportal het volgende:
https://twitter.com/searc(...)der&src=typd&lang=nl
TwitterGod.
We gaan er allemaal aan mensen.twitter:rolfer_nl twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 17:17:10Joh?!?! Wat een rampweek is dit inmiddels aan het worden he?! What's next?.......Wesley Sneijder en Yolanthe Sneijder-Cabau gaan scheiden https://t.co/GBbNksKdLf reageer retweet
Vivienne van den Assem.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wie is die presentator met die blauwe ogen? Leuk meisje.
Ohja die huiskamer op de middenstipquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:18 schreef Elan het volgende:
Kan zo snel geen actuele niet geshopte foto vinden maar hier ziet ze er wel lekker uit.
En er zitten heel wat zwarte haren in het doucheputje.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vivienne van den Assem.
Ook daar is ondertussen een kind uit.
Ja met die leeftijd is dat ook niet zo raar he.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vivienne van den Assem.
Ook daar is ondertussen een kind uit.
Snap nu wel waarom hij laatst zo mad werd op Sylvana Simons.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch lijkt me Wesley een prima gast en rot voor hem dat ie nu hier doorheen moet.
Wesley als je dit leest toy toy toy zet m op.
Heerlijk nummertje jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Riders on the storm genot.
Dat is zo'n fijne plaat op de racefiets he.
lekker volksmeisje moeten kiezen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch lijkt me Wesley een prima gast en rot voor hem dat ie nu hier doorheen moet.
Wesley als je dit leest toy toy toy zet m op.
inderdaad jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap nu wel waarom hij laatst zo mad werd op Sylvana Simons.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En er zitten heel wat zwarte haren in het doucheputje.
Jij had toch ook ineens hartproblemen uit het niks?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sow ik hoorde trouwens dat een meisje van middelbare school uitgezaaide kanker had![]()
Raar is dat he. Daar kan je ook maar net pech mee hebben.
Als je mee blijft posten he zou je je niet keer voorstellen ofzo?quote:
Ja dat klopt. Dat had anders kunnen aflopen ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij had toch ook ineens hartproblemen uit het niks?
Had ie eerstquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lekker volksmeisje moeten kiezen.
AVGquote:
Er is nog meer op VBL dan alleen SC en het Ajax topic. En wielrennen is geen sport.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je mee blijft posten he zou je je niet keer voorstellen ofzo?
Of loop jij vaker bij mensen naar binnen zonder hallo te zeggen.
Daarom genieten zolang het kan Knutquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Dat had anders kunnen aflopen ja.
Sterfelijkheid wat doe je ermee JR?
Wat had je? En nu alles in orde?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Dat had anders kunnen aflopen ja.
Sterfelijkheid wat doe je ermee JR?
SAVE MEMORIES NOT MONEYquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom genieten zolang het kan Knut
Ajazquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
AVG[..]
Er is nog meer op VBL dan alleen SC en het Ajax topic. En wielrennen is geen sport.
Hartstilstand en coma en daarna lekkende hartkleppen en alles kut.quote:
Ik weet niet eens wanneer mijn kat jarig is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: mensen die een foto van hun jarige kat op Facebook zetten verdienen het leven niet.
Dat weet ik wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wanneer mijn kat jarig is.
Zolang je de verjaardag van je poes maar niet vergeetquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh wow heftig.. mooi dat het nu beter gaat man.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hartstilstand en coma en daarna lekkende hartkleppen en alles kut.
Maar nu gaat t echt goed ja laatste keer bij doktor was ook alles binnen bepaalde marges dat het ok was.
Hoelang was je in coma?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hartstilstand en coma en daarna lekkende hartkleppen en alles kut.
Maar nu gaat t echt goed ja laatste keer bij doktor was ook alles binnen bepaalde marges dat het ok was.
Wist ik wel altijd van ons hond.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij ons waren moeder en dochter op dezelfde dag jarig.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook krijgt ze altijd extra vlees enzo
Weet je er nog iets van?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet niet meer precies volgens mij kleine week.
RIP.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij ons waren moeder en dochter op dezelfde dag jarig.
Totdat moeders vorig jaar verzoop.
Ze was gekatnapt door mensen en daardoor in een totaal vreemd gebied.quote:
Zeker geen zwemdiploma?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij ons waren moeder en dochter op dezelfde dag jarig.
Totdat moeders vorig jaar verzoop.
Nou niet net als slapen want dan droom je.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet je er nog iets van?
Of is het dan gewoon net als slapen.
Lijkt me wel heel apart ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou niet net als slapen want dan droom je.
Het is helemaal zwart wordt gewoon wakker.
Er is een klein stukje droom geconstateerd.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:34 schreef Caland het volgende:
Droomt niemand in een coma?
Lijkt me ook saai dan
Weet ik veel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:34 schreef Caland het volgende:
Lijkt me ook saai dan
In The Sopranos wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:34 schreef Caland het volgende:
Lijkt me ook saai dan
Daar ben ik toch niet zo bang voor.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel geruststellend voor als je echt dood gaat.
Ik vind het wel stom dat ik sommige dingen uit de toekomst niet mee ga maken zoals intergalactische reizen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik toch niet zo bang voor.
Ach dan is dat ook maar gewoon normaal.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel stom dat ik sommige dingen uit de toekomst niet mee ga maken zoals intergalactische reizen.
Liever jaren 60quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dan is dat ook maar gewoon normaal.
Ik vind het nu ook niet zo'n verkeerde tijd om in te leven hoor.
Nieuw bedrijf van HMF?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:42 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde gisteren dat ik over 5 jaar naar de Kuip ga in een auto die me zonder chauffeur weer komt ophalen na de wedstrijd
Dronken worden is nog nooit zo leuk geweest
Westervoortgodenquote:
Ook goedemiddag.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:45 schreef Saind het volgende:
Ik ben wel voor tapijtbombardementen op Zweden
In die 2 halve potjes dat ik hem heb gezien. Nou nou.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zijn ze weer de hippie aan het uithangen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:45 schreef Saind het volgende:
Ik ben wel voor tapijtbombardementen op Zweden
Meen je niet????quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:47 schreef vincenzo78 het volgende:
Breaking news CNN:
Wes & Yo gaan scheiden.
Zeg het maar, Jongens...
Een mening hebben op basis van twee halve wedstrijden, applaus.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
In die 2 halve potjes dat ik hem heb gezien. Nou nou.
Waren die niet al jaren uit elkaarquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:47 schreef vincenzo78 het volgende:
Breaking news CNN:
Wes & Yo gaan scheiden.
Zeg het maar, Jongens...
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn ze weer de hippie aan het uithangen?
Daarom vroeg ik ook om DPs mening, zeikerd.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een mening hebben op basis van twee halve wedstrijden, applaus.
Niks tegen Japans bierquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
WTF![]()
Gadverdamme.
Dan valt dat ijsbier uit japan toch mee he Saind?
Ik denk niet dat je kan hoeft te zeggen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Niks tegen Japans bier
Over 5 a 10 jaar kan dat heel goed zijn
WAT KINDERACHTIG GODVERDOMME.twitter:DeSpeld twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 17:24:17Scheiding rond: Wesley Sneijder krijgt Xess, Yolanthe krijgt Xava https://t.co/01Gzagjp8X reageer retweet
Dan had je je mening niet alsnog in de vraagstelling moeten deponeren. Of je moet de schuld geven aan Dubbelpijn voor het mentionen van mij.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook om DPs mening, zeikerd.
Ik ga er ook wel van uit dat ze het gaan lerenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je kan hoeft te zeggen.
Er is niets wat Japan niet zeer goed gekopieerd als dan niet verbeterd
Ik vond hem wel leukquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:50 schreef Zipportal het volgende:
WAT KINDERACHTIG GODVERDOMME.twitter:DeSpeld twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 17:24:17Scheiding rond: Wesley Sneijder krijgt Xess, Yolanthe krijgt Xava https://t.co/01Gzagjp8X reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |