Goed onderschrift trouwens.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:maximus
Samen maken we dit forum beter.
In elk geval wat boeiender dan een medewerker van een energiebedrijf.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:09 schreef Elan het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan een slachtoffer van een zedenmisdrijf
@:GGMM
Van de week pot Nutella gekocht en ze adverteren tegenwoordig OP de pot met Nutella-pannenkoeken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In elk geval wat boeiender dan een medewerker van een energiebedrijf.
Jij dacht dat ik dit had bedacht?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Van de week pot Nutella gekocht en ze adverteren tegenwoordig OP de pot met Nutella-pannenkoeken.
Wat een visionair ben je toch ook.
Ja eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik dit had bedacht?
In Frankrijk verkochten ze altijd hun pannenkoeken met Nutella.
Dat geloof ik best.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
Er rijden ook foodtrucks rond door Nederland om dat spul te promoten blijkbaar.
loltwitter:nachopla95 twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 14:14:27🔴⚪ Aficionados del Ajax en la Plaza Mayor🎯Objetivo: golpear con una pelota de cuero un balcón que ondea una bandera madridista ➡Lo acaban consiguiendo y enloquecen👍 Sin incidentes por ahora @tjcope https://t.co/taTXeMz6YI reageer retweet
Hoe sta je hier tegenover?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat geloof ik best.
In Amsterdam ook genoeg plekken waar je pannenkoeken Nutella kan halen.
Topshow.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Zo laatste aflevering van True Detective kijken. Toch wel weer een topseizoen.
Poffertjes zijn wel goddelijk. Al hoeft dit van mij dan weer nietquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe sta je hier tegenover?
[ afbeelding ]
Moet nog steeds eraan beginnen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Zo laatste aflevering van True Detective kijken. Toch wel weer een topseizoen.
Zal voor een keertje best prima zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe sta je hier tegenover?
[ afbeelding ]
Het Berlijn van Nederland heeft het nog niet, wat een visionairs.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:18 schreef Caland het volgende:
Nutellawinkeltjes zijn zo ongeveer de aids van elke toeristische stad
Wat is het Berlijn van Nederland, Rotterdam?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het Berlijn van Nederland heeft het nog niet, wat een visionairs.
https://indebuurt.nl/tilb(...)-wordt-genoemd~9032/quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is het Berlijn van Nederland, Rotterdam?
Kan je het nu bingewatchen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet nog steeds eraan beginnen.[..]
Zal voor een keertje best prima zijn.
Heb verder al echt heel lang geen poffertjes meer op.
LR en ik moesten hier om lachenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:09 schreef Elan het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan een slachtoffer van een zedenmisdrijf
@:GGMM
Bingewatchen doe ik niet meer, zeker zulke series moet je gewoon één aflevering per avond doen.quote:
En toen moest je ervan kotsen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb voor het laatst poffertjes gehad toen ik 5 was of zo.
Ik dacht dat je laatst zei dat je wachtte tot ze er allemaal opstonden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bingewatchen doe ik niet meer, zeker zulke series moet je gewoon één aflevering per avond doen.
Moet jou toch aanspreken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die zakken magnetronpoffertjes zijn echt het beste katervoedselquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb voor het laatst poffertjes gehad toen ik 5 was of zo.
Ok weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
https://indebuurt.nl/tilb(...)-wordt-genoemd~9032/
wat boter eroverquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Van die zakken magnetronpoffertjes zijn echt het beste katervoedsel
Klopt, maar niet om te bingewatchen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je laatst zei dat je wachtte tot ze er allemaal opstonden.
Oh, hoezo nooit meer gegeten dan?quote:
Van pindakaas ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:25 schreef Zipportal het volgende:
Van Nutella word je moddervet van.
Tot zover dit weetje
Weet ikquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Topshow.
@:scrummie2.0 TWD is weer terug op Netflix.
Je groeit overal dicht van.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:25 schreef Zipportal het volgende:
Tot zover dit weetje
Van vanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:25 schreef Zipportal het volgende:
Tot zover dit weetje
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:25 schreef Zipportal het volgende:
Tot zover dit weetje
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:25 schreef Saind het volgende:
Nutella is toch gewoon palmolie met wat cacao
Echt voedsel voor gore varkens ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:25 schreef Saind het volgende:
Nutella is toch gewoon palmolie met wat cacao
Bedankt Hans.quote:
gmtaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
palmolie is gezond hoor
In pindakaas zitten per saldo aanzienlijk meer kcal dan Nutella, mocht je je afvragen waarom dat afvallen maar steeds niet lukt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt voedsel voor gore varkens ja.[..]
Bedankt Hans.
Seizoen 2 aflevering 11, doe je knap.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:JR
Ik ben trouwens verder met GoT. Nu bij seizoen 2, aflevering 11 ofzo. Begin het interessanter te vinden.
Ik haakte toendertijd na 3 af geloof ikquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ben trouwens verder met GoT. Nu bij seizoen 2, aflevering 11 ofzo. Begin het interessanter te vinden.
Kom het eigenlijk nooit tegen. Dit was in Volendam.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar niet om te bingewatchen.
Gewoon zodat ik het dan op mijn eigen tempo kan kijken maar weet dat alles al uit is[..]
Oh, hoezo nooit meer gegeten dan?
Nooit 1 aflevering van gezienquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Heb het eigenlijk nooit echt veel gevonden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik haakte toendertijd na 3 af geloof ik
Vond er niet zoveel aan
VolendamGenot.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kom het eigenlijk nooit tegen. Dit was in Volendam.
Hoezo? Bestaat die niet?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seizoen 2 aflevering 11, doe je knap.
Ik heb geen idee meer waar ik gebleven ben, wat random afleveringen gekeken rondom die Negan soap (dat was seizoen 6 en 7 of zo?)quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Weet ik.
Eerste 2 seizoenen alweer opnieuw gekeken.
De eerste zes seizoenen hebben maar tien afleveringen per seizoen Hans.quote:
Net als Nutella alleen lekker als je het heel lang niet meer hebt gegeten. Maar al snel gaat de smaak er af.quote:
Ben na 3 gewoon tietencompilaties gaan kijkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb het eigenlijk nooit echt veel gevonden.
Pindakaas is tijdloos man, op vers witbrood. Bohh.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Net als Nutella alleen lekker als je het heel lang niet meer hebt gegeten. Maar al snel gaat de smaak er af.
Negan storyline begint eind seizoen 6/begin seizoen 7.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer waar ik gebleven ben, wat random afleveringen gekeken rondom die Negan soap (dat was seizoen 6 en 7 of zo?)
VROEGER at ik pindakaas met hagelslag of suikerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Pindakaas is tijdloos man, op vers witbrood. Bohh.
Oh, nouja. Ik zei niet voor niets "ofzo" in mijn postquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste zes seizoenen hebben maar tien afleveringen per seizoen Hans.
S7 maar 7 afleveringen en S8 maar zes.
Deze opmerking sta ik toe.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:30 schreef Caland het volgende:
Mensen die pindakaas met nootjes eten zouden ze alleen moeten vergassen.
RTquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:30 schreef Caland het volgende:
En pindasaus?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:31 schreef Saind het volgende:
Leuk feitje
Ik heb maar 1 keer in mijn leven pindakaas gegeten
Eens.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:30 schreef Caland het volgende:
Ik heb interessantere anekdotes over je moederquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:30 schreef GGMM het volgende:
10 afleveringen per seizoen en Scrummie is bij aflevering 11
Dummiegenot
Mijn moeder had per ongeluk de verkeerde disk van de dvd gepakt en leerde toen in een aflevering dat opeens Rob en z'n moeder dood waren. De aflevering waar dit gebeurde had ze overgeslagen.
Tot zover deze interessante anekdote.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:30 schreef Caland het volgende:
Met het woord 'ook' was je grapje misschien iets beter.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb interessantere anekdotes over je moeder
Heb je dat nou met een hele lange pauze ertussen gekeken?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh, nouja. Ik zei niet voor niets "ofzo" in mijn post.
Dan is het aflevering 8 of 9.
Ja eigenlijk wel, maar het boeide me te weinig om weer helemaal opnieuw te kijken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je dat nou met een hele lange pauze ertussen gekeken?
Er is altijd ruimte voor verbeteringquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Met het woord 'ook' was je grapje misschien iets beter.
Waarom zou je series kijken die 'enorm kut' zijn met zoveel alternatieven?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:34 schreef Elan het volgende:
Walking Dead is echt enorm kut maar nu het "gewoon" weer op Netflix staat is het wel verleidelijk om weer te gaan kijken in plaats van elke keer op onzedelijke tijden FOX opzetten..
Waarom iets kijken wat je kut vindt? Dat vind ik echt heel erg raar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:34 schreef Elan het volgende:
Walking Dead is echt enorm kut maar nu het "gewoon" weer op Netflix staat is het wel verleidelijk om weer te gaan kijken in plaats van elke keer op onzedelijke tijden FOX opzetten..
Nja oké, als je nog weet wat er daarvoor allemaal is gebeurd.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar het boeide me te weinig om weer helemaal opnieuw te kijken.
Is dat Jackie Chan?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:36 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Dit spul is superieur aan pindakaas trouwens
Gaat dat vergassen wel CO2-neutraal gebeuren?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:30 schreef Caland het volgende:
Omdat ik ooit wel heel veel plezier uit die serie haalde. De eerste 3 seizoenen zeg maar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom iets kijken wat je kut vindt? Dat vind ik echt heel erg raar.
DBZ is puur genot vriendquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kijkt Dragonball-Z.
Dat is pas aids.
Stukje zyklon Bquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gaat dat vergassen wel CO2-neutraal gebeuren?
#StukjeKlimaat
Ja, zit nog op 2x zwaartekracht, nog veel te gaanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ben je al aan het trainen voor de Cell Games?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |